Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Motorina inchisa la culoare


Postări Recomandate

  • Members

Domnilor colegi , lucrez pe un Renault Midlum 180 in 4 pistoane, si acum ma confrunt cu o problema careia nu pot sa-i dau de cap. Motorina din rezervor se inchide la culoare ca si cand as amesteca-o cu ulei ars.Am schimbat pompa de alimentare din spatele pompei de inalta si tot degeaba. Daca aveti idee care ar fi defectiunea sau ce D-zeu se intampla. :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members
Dar tu esti soferul sau mecanicul acelui Renault ?

Ca nu inteleg cum de ai dat de culoarea diferita a motorinei intr-un rezervor de tinichea.

sunt soferul, iar dupa ce am curatat injectoarele si am schimbat pompa de alimentare,cand am dat sa iau motorina sa spal ceva,am observat ca motorina e inchisa la culoare si masina pornea f greu. am pus calculatorul,am schimbat niste senzori dedebit. masina a pornit normal ,am facut o cursa de olanda ,am vanit acasa, am vrut sa fac schimbul de ulei, si m am gandit sa verific motorina. Motorina era mai neagra ca data treecuta.....asa ca.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Members

am schimbat pompa de alimentare, de inalta, am curatit injectoarele, tot imi trece ulei in motorina .Va pot spune cu precizie asta pentru ca am facut proba in 2 sticle.; atunci cind alimentez se decoloreaza motorina din rezervor,iar pe masura ce merg, se innegreste.Am facut proba si punind alimentarea direct intr o sticla si pe masura ce motorul functioneaza, motorina se innegreste, deci trece pe undeva uleiul im motorina. problema? pe unde ? astept raspuns urgent ....... va multumesc ,baieti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

Dupa lojica acolo unde e o presiune mai mare a uleiului fata de motorina. Ia vezi unde intalnesti cazul asta. Eu stiu ca doar pompa de inalta presiune mai are si ungere pe sistemul de alimentare dar si la ea doar pe partea de aspiratie poate intra ulei. Mai e posibil sa ai si un incalzitor de mtorina cu schimbator de caldura ulei/motorina.

Totusi daca ii dai de capat,te rog sa ne spui si noua care a fost problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Am primit o sugestie de la un service Bosch de a verifica injectoarele. Metoda recomandata de ei de a folosi presiunea de aer mi s-a parut neviabila fiind vorba de doar 8 atmosfere. Am izolat circuitul de alimentare - retur al motorinei doar intre pompa de alimentare si pompa de inalta intr-un bidon de 5 l , iar returul de la injectoare l-am racordat separat intr-o sticla de 2 l.

De data asta motorina pe circuitul pompei de inalta a ramas curata iar cea din returul injectoarelor si-a schimbat culoarea fiind mai inchisa la culoare . In situatia asta concluzia pe care o trag eu este ca nu este vorba de uleiul din motor in motorina . In injector este improbabil sa intre ulei din motor . As vrea sa fac rost de cateva detalii tehnice de functionare a pompei de inalta in sensul ca nu stiu daca se pune la punct . Daca trebuie sa existe o corelare intre rotatia arborului si pinionul pompei . Credeti ca exista vreo posibilitate ca presiunea de foc sa invinga presiunea de injectie ? Exista timpi morti cu presiune 0 in timpul functionarii injectorului ?

Eu am luat legatura cu mai multe service-uri auto si de reparatii echipamente injectie , problema a mai fost intalnita dar mi s-a recomandat sa iau legatura cu motoristi. Daca aveti sugestii , daca ati intalnit ceva asemanator sau daca puteti sa-mi recomandati un service sau un atelier cu personal competent si cu experienta in reparatii motoare common rail , va rog ajutati-ma sau cu un numar de telefon sau un e-mail.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • Members

Eu am patit la fel cu un motor de daf xf95, 380.. am schimbat diuzele intr-un service din spania si dupa aceea a incepput sa bage ulei in motorina.Am fost iara la ei si dupa multe cautari si incercari au descoperit ca era o garnitura de la un injector care era intre cele doua corpuri ale injectorului.Au schimbat toate garniturile si dupa aceea nu a mai fost nici o problema...a ramas motorina ok,nu mai intra ulei in motorina...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.