Members tilica Postat Iulie 17, 2013 Members Share Postat Iulie 17, 2013 un mic ajutor ,sfat sau indicatie ar fii bine venit.problema e la un MAN.silent 400cp,intra in toate vitezele dar in treapta:1,2,3,4+marsarier masina nu pleaca!de la a 4-a in sus pleaca!ce ar putea fi??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members VIRGIL TIMIS Postat Iulie 17, 2013 Members Share Postat Iulie 17, 2013 ai 2 furtune de aer mici care sant deasupra cutiei de viteza ,,,cand baga aer ai 1-4 sau 1-3 la volvo si cand nu baga ai 5-8 sau 4-6 ,,,poate a iesit un furtun,,,,daca nu.. treaba e mai complexa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members tilica Postat Iulie 18, 2013 Autor Members Share Postat Iulie 18, 2013 mersi colegu,azi o desfac.furtunele sant la locul lor,cineva ma indrumat catre reductorul din cutiecand am sa stiu sigur am sa postez.inca odata multumesc!drumuri bune si uscate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members gavril_77 Postat Iulie 18, 2013 Members Share Postat Iulie 18, 2013 salut. Ma gandesc ca ar putea fi vreo supapa de pe cutia de viteze care nu trimite aer ca sa schimbe gama trebuie sa vezi care e furtunu si sa vezi daca electrovalva trimite comanda la cutie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members tilica Postat Iulie 18, 2013 Autor Members Share Postat Iulie 18, 2013 salut. Ma gandesc ca ar putea fi vreo supapa de pe cutia de viteze care nu trimite aer ca sa schimbe gama trebuie sa vezi care e furtunu si sa vezi daca electrovalva trimite comanda la cutie de intrat intra in viteze inferioare,NU PLEACA!porneste de la a5-a in sus.oricum mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Iulie 18, 2013 Administrators Share Postat Iulie 18, 2013 partea de gama joasa nu este cuplata , normal ca tie in intra in viteza , partea mecanica 1-4 si 5 -8 estea aceasi , diferenta o face multiplicatorul , are 2 poziti ,, low ,, 1.4 si ,, hight ,, 5.8 , partea de low nu o mai cupleaza , verifica de la clapeta de actionare sau pozitia L schimbator daca e prin ,, bataie ,, pana la valvele de alimentare aer si mecanizmul de miscare / blocaj gama , daca nu auzi ,, plommm ,, pe partea de low inseamna ca nu cupleaza . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members tilica Postat Iulie 18, 2013 Autor Members Share Postat Iulie 18, 2013 partea de gama joasa nu este cuplata , normal ca tie in intra in viteza , partea mecanica 1-4 si 5 -8 estea aceasi , diferenta o face multiplicatorul , are 2 poziti ,, low ,, 1.4 si ,, hight ,, 5.8 , partea de low nu o mai cupleaza , verifica de la clapeta de actionare sau pozitia L schimbator daca e prin ,, bataie ,, pana la valvele de alimentare aer si mecanizmul de miscare / blocaj gama , daca nu auzi ,, plommm ,, pe partea de low inseamna ca nu cupleaza . cum spui,cutia e cu "bataie",ar fi fost bine ca defectiunile pe care le-ai enumarat sa fie cauza.am desfacut cutia si iata ce am gasit:sincron+pinion-1-a distruse,rulmentul de la capul trenului dinspre reductor zob,si ce e mai nasol carcasa cutiei de viteze unde rulmentul ar trebui sa stea fix crapata.solutia:o cutie din dezmembrari.si restul pinioanelor au o uzura cam mare.ulei a avut dar sa carat agregate cu vagon de cerealeintarderul a fost anulat acum 2 ani!se dusese racitorul asa ca patronul sa "scape"de cheltuiala a pus blind intre cutie si racitor,a scos pistonasul din pompa de ulei si cam asta e!!!oricum multumes de sfaturi si va doresc drumuri bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.