Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Deschidere firma de transport pentru a lucra pe comunitate


Postări Recomandate

  • Members

Buna ziua!

Sunt nou pe forum si sunt nou si in 'clubul soferilor profesionisti'.

Vreu sa aflu si eu daca in zilele de astazi se mai merita sa imi infiintez o firma de transport,sa imi ahizitionez un cap tractor(optional si o remorca) in leasing. Si dupa ce am rezolvat cu toate documentele necesare pentru a fi 100% in regula si legal pentru a efectua transport in EU(licente,asigurari,inspectii tehnice,etc.), sa caut colaborare cu o firma serioasa din Europa ex: Freja-DK, Loditrans-ES, Logesta-ES, Lkw Walter-D,Lkw Augustin-A etc, pentru a efectua transport de marfuri pe comunitate.

Binenteles daca este posibil acest lucru,ma refer daca i-au legatura cu aceste firme ma va baga cineva in seama,mai au interesul de a cauta noi colaboratori cu utilaje propii,adica mai functionaeaza transportul in EU astfel incat sa mai fie loc si pentru oameni dornici sa munceasca pentru ei nu pentru altii(am uitat sa mentionez eu vreau sa conduc masina,nu vreau sa angajez sofer).

Si inca ceva,din moment ce pentru ca o firma de transport nou infiintata este obligata ca pentru achizitionarea in leasing a unui cap tractor sau orice alt utilaj sa plateasca avans minim e 40% si sa detina un precotract valabil de la o firma care i va garanta curse.

Intrebarea mea este,pot sa achizitionez utilajele printr-o alta firma care este deja pe piata transportatorilor de cativa ani,si poate achizitiona cu un avans minim de 15%.Dupa care sa fac contract de inchiriere cu firma respectiva si sa trec pe factura suma leasingului si sa achit eu diferenta pe care o opretse statul impozit,iar licenta de transport va fi eliberata pe firma carea a achizitionat masina si pe cea care o foloseste pentru transport sau doar pe una din ele.

La tipul de cap tractor m-am orientat,in functie de bugetul pe care il detin, la Renault Megnum 500E5-automat sau Premium 450E4-automat; Iveco Stralis 500E5-manual, Man TGX 440E4-automat toate intre min-500000-max-600000Km parcursi si poate Daf XF460 E5-Automat(peste 700000)-semiremorca cu prelata sau frigo(nu stiu care are cerer mai mare pentru transport)

Va multumesc pentru timpul acordat citirii povestii de mai sus.

DRUMURI BUNE SA AVETI,MULTA SANATATE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Va rog un sfat o idee.

Despre autocamioane ce se poate spune,la ce reparatii serioase sa ma astept dupa numarul de km mentionat mai sus?

Si despre fiabilitate ce puteti spune?

La Renault motoarele DXI am inteles ca sunt de la Volvo? Sau am auzit gresit!

Iveco Stralis sunt chiar asa de nefiabile la electronica? Din cate am inteles! Dar la capitolul mecanica,cum se comporta?

Si inca ceva am inteles ca este cel mai indicat sa ai un cap tractor cu putere cat mai mare pentru a putea face fara griji transporturi cu volum mic si greutate marita 18-20t,ca din cate am inteles daca pui 20t pe un camion cu 400-420CP te rogi de el sa ajunga la 90km/h dapa-i sa mai prinzi si vreo panta abrupta! Astept parerile dumneavoastra!

Alta chestie care ma macina, daca D-ne fere raman in pana pa autostrada si cu chiu cu vai il trag in prima parcare,il pot repara in parcare sau e musai sa il duc la un service autorizat? Asta la modul in care imi dau seama care este problema,sa am un laptop cu softul de diagnoza la mine sau sa cer indicatiile unui mecanic profesionist(la mecanica ma pricep si eu,sa schim piese,sa imi dau seama cat de cat de simptomele care le prezinta masina). Spun asta ca banuiesc,ca ai putea sa te ruinezi daca ramai in pana si apelezi la serviciile straine de service,plus cateva amenzi se penalizari de la client,la ce scoruri sunt.

Va multumesc.

Drumuri bune si toate cele bune!

Va rog daca puteti sa imi oferiti un sfat,o precizare,o remarca,o idee!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Salut! Si eu sunt in aceeasi situatie ca si tine.Poate cu un pas ''in fata'' am gasit un MAN automat insa E3 la 15.000 E si cu milionul in el.Masina a circulat doar pe relatia RO-DE-DK-NL si retur.S-au schimbat injectoarele,turbo,revizii la zii masina e super intretinuta.

Am gasit si o semiremorca pe frig la 600 E/luna leasing timp de 4 ani.

Banii pt cap tractor ar fi,de lucru,am un prieten vechi cu casa de expeditie si zice ca imi da de lucru,el avand 5 DAF-uri noi noute in leasing,toate

Curaj,doar mai imi trebuie si niste bani de inceput (2-3 luni sa te autofinantezi).

Asadar colegii.....suntem pe directia buna sau sortiti esecului??

P.S Ca si colegul meu,as fi eu unul dintre soferi si mai apoi imi trebuie inca un profesionist eu fiind incepator in ale vietii de tir.Nu sunt strain de acest mod de viata,si acum traiesc printre soferi am de a face cu ei.......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Sa iti ajute D-zeu colegu in tot ce iti propui.

E bine daca ai un istoric de service bun la masina.

Eu vreau sa achizitionez din Olanda de la o firma care permite persoanelor juritice din Romania sa cumpere in lesing camioane si utilaje, si nu prea dau detalii privind istoricul masinilor si nici garantie nu dau,doar zic ca au o revizie generala facuta la service-ul firmei respective.

Acum sper sa fie bine,ca trebuie sa rezerv masina si sa plec in olanda sa o i-au.

Dar sa vad daca rezolv sa o cumpar pe firma unui prieten ca el poate de minim 15% avans,pe mine ma obliga sa dau 40% si dupa nu mai ies cu cheltuieliele-:licente,asigurari,inscriere,drumuri,revizie la masina,schimb de ulei,placute,poate 2 cauciucuri,revizii la cutie,diferential,cardan,electronica,servo,compresor,popa de injectie,injectoare,pompa AdBlue,conexiunea dintre rezervoare,turbo,etc ca nu ma bazez eu pe ce vrajeala imi dau aia de acolo ca nu imi pltesc ei daunele daca raman in pana ca nu ofera garantie cum am mentionat si dupa ce am terminat cu astea,bani de autosustinere cum a precizat si colegu(2-3 luni).

Eu mize pe Iveco de 500CP E5 cu 500000km la bord,cauciucuri fata 30%,spate 60% cutie manuala,am auzit ca are bag-uri multe la electronica dar din cate stiu belele sunt de la calculatorul central si asta din cauza ca nu prea au izolatie buna pe conexiunile de pe pe placa de baza,din cate am tot intalnit,oricum o revizie la calculator i fac cu diagnoza cu tot,vreau sa imi cumpar eu softul de diagnoza.

Multumesc

Drumuri bune si sanatate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Colegi care lucreaza si au lucrat pe Iveco si Renault!

Imi puteti transmite va rog ce probleme ati intalnit? Defectiuni majore/minore ;care credeti ca sunt cele mai slabe punte ale acestor doua marci;pe ce parte au fost necesare intervenii mai dese?:Electronica sau mecanica?

Daca se poate si pentru modelele automate si pentru cele manuale?

Cutiile automate sunt pretentioase? Apar defectiuni majore la ele!

Daca ati intalnit va rog daca puteti sa imi transmiteti si mie.

Multumesc mult

Drumuri bune si multa sanatate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Buna ziua!

Va rog imi pueti spune o parere despre:

1)Renault Magnum 500 DXI E5 an 2009 cu Cutie automata,647000 Km efectuati- - Ce parere aveti despre modelele Magnum? Ce probleme pot intalni dupa numarul de Km afisat mai sus? Motor,Cutie? (motorul si cutia sunt de la Volvo sau doar mototrul?

2) DAF XF 105.460 E5 an 2009 cu 568000 Km efectuati-cutia automata-- despre modelele DAF ce pareri imi puteti transmite?

Ce probleme ati intalnit in exploatare? Cutiile automate de la DAF isi fac treaba cum trebuie,ati intalnit ceva probleme?

3)DAF XF 105.460 E5 an 2008 cu 823000 Km la bord-cutie automata- Dupa acesti Km mai este rentabil un cap tractor sau pica piese dupa piese,una dupa alta? mai ales cutiile automate,as vrea sa stiu o parare de la dumneavoastra care ati lucrat cu astfel de autocamioane,ce probleme ati intalnit,si mai ales dupa 800000 de Km rulaj?

4)IVECO Stralis 500 motor F3BE3681B*S, E5, cutie manuala,fabricatie 10-2008 cu 535.000 Km rulaj- despre modelel IVECO ce detalii imi puteti transmite? Mai ales despre cel prezentat mai sus. Necesita investitii mari dupa 500000 Km? Apar probleme grave,iremediabile in scurt timp?

5)Scania R480 Topline CR19, motor T 1217, E4, cutie manuala, 431000 Km la bord. Despre modelele Scania ce parere aveti? Am auzit lucruri bune despre Scania,dar pana nu ai in exploatare nu sti la ce te poti astepta. Colegii care au lucrat pe Scania ce parere imi puteti transmite?

O intrebare. Daca un cap tractor are doara un rezervor ii pot atasa un al doilea rezervor? Este cata de cat simplu sau implica prea multe?

Va rog colegii imi puteti ransmite cateva idei,dumneavoastra ce ati alege dintre modelel mentionate mai sus?

Drumuri bune va doresc,si multa sanatate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • Members

Scania sunt destul de fiabile. Tatal meu lucreaza pe unu R420 din 2006, cu care are in prezent peste 500k km, si nu prea a avut probleme cu ea. El il are de la 60k km. E drept ca nici greutati mari nu prea au carat. Foarte rar curse de peste 25 t, majoritatea sunt la 7-10-15 t.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Colegule, din cate am inteles , vrei sa pleci pe cominitate.Sfatulmeu este urmatorul : nu IVECO , au mari probleme pe electronica ( eu sunt patit), iar de restul ca sa spun Renault este de fapt un Volvo mai slabut, Daf === foarte bun pret +calitate, iar Scania-----este Scania. Si Volvo este regele camioanelor.

Problemele tale nu sunt numai astea: gasesti de lucru rezonabil, termen de plata, card de motorina, taxe de drum, recuperare tva, etc,etc...

Documenteaza-te bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...
  • Members

Buna. in aceeasi situatie sunt si eu ca si voi. as vrea sa stiu daca ati inceput careva si cum merge.

eu caut un daf 105.460 sau un man 18440 ... amandoua cu euro5. mi s`a promis de munca pe comunitate. pentru sustinere, aproximativ cati bani trebuie sa avem pusi de oparte pana la prima incasare?

Cu ajutorul lui Dumnezeu in Decembrie vreau sa fac toate demersurile!

Astept raspunsurile voastre si/sau parerile altor colegi.

Va multumesc anticipat!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • Members

Germania introduce salariul minim pe economie pentru oricine intra pe teritoriul ei ... regulile sunt stricte, amenzile mari...Din toata povestea or sa aiba de castigat pfa-urile ... soferul pe proriul lui camion, pentru ca nu-l mai obliga nimeni la plata unui salariu pe carte de munca... Asa deci ... profita.

Pe mine ma intereseaza sa vand doua camioane : DAF, Renault Magnum eur 5

mail : jonastrans@yahoo.de

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.