Members adriantm Posted September 3, 2013 Members Share Posted September 3, 2013 Buna ziua, am un mercedes atego 1528 ,an 2003 si dintr-o data am inceput sa pierd apa(sa aprins martorul in bord) si am complectat vreo 2 l de apa, dupa 30 km din nou s-a aprins si tot asa am venit din peco in peca pana in Romania(vreo 1600 km), am ajuns sa complectez si 4 l la 30-35km, apa o pierd pe supraplin deoarece am pus o sticla de 2l si in 10 km s-a umplut, am ajuns acasa si a 2 zi m-am dus la mecanic( s-a verificat compresorul si este bun, s-au dat jos si verificate radiatoarele si mai departe ........??) nu sunt semne de chiuloasa deoarece apa nu fierbe si nici nu bolboreste in vas si nici nu se incalzeste ,iar la relantiu poti s-o tii turata cat vrei si nu pierzi apa,doar in sarcina se pierde, ce parere aveti? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Mercedes_freak Posted October 16, 2013 Members Share Posted October 16, 2013 Zi-ne si noua cum ai rezolvat, daca ai rezolvat. La mine e invers... arunca apa doar in relanti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members marin auras Posted October 16, 2013 Members Share Posted October 16, 2013 s-ar putea sa fie garnitura de chiulasa ciupita... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members adriantm Posted October 20, 2013 Author Members Share Posted October 20, 2013 Domnilor sa va spun cum am rezolvat, M-am mai dus la un mecanic care imediat mi-a zis ca este piscata garnitura de chiuloasa si asa a si fost, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.