Members costi979 Postat Decembrie 3, 2013 Members Share Postat Decembrie 3, 2013 Preşedintele Sindicatului Lucrătorilor din Transport, Elena Frandeş, afirmă că şoferii profesionişti rămân "fără pâine" odată cu suspendarea permisului de conducere pentru o încălcare minoră a unei reguli de circulaţie şi cere permise de conducere "separat" pentru profesionişti şi amatori. Preşedintele Sindicatului Lucrătorilor din Transport, Elena Frandeş, a declarat, marţi, într-o conferinţă de presă la Târgu Mureş, că este necesar ca în legislaţie să se opereze o diferenţiere între permisele de conducere pentru şoferii profesionişti şi cei amatori, cum se întâmplă în alte ţări europene, precum Italia, transmite corespondentul MEDIAFAX. Frandeş a explicat că, în prezent, şoferii profesionişti care se aleg cu suspendarea permisului de conducere pentru o încălcare minoră a unei reguli de circulaţie nu mai pot lucra şi rămân "fără pâine". "La nivel naţional avem o problemă mare legată de permisele de conducere ale şoferilor profesionişti. În momentul de faţă, permisul de conducere pentru şoferii amatori este împreună cu permisul de conducere al şoferilor profesionişti. În cazul în care un şofer profesionist venit în ţară încalcă o regulă de circulaţie, automat i se suspendă permisul şi rămâne fără pâine, fără un loc de muncă. De aceea, sugerăm să se facă separat, permis de conducere pentru şoferii amatori şi permis de conducere pentru profesionişti, la fel cum este în Italia. În sensul în care el vine acasă în cele două săptămâni libere şi cu maşina personală a săvârşit o oarecare abatere, i se ia permisul de amatori, dar rămâne cu cel profesionist, să meargă să lucreze. Nu rămâne fără pâine", a arătat Frandeş. Preşedintele Sindicatului Lucrătorilor din Transport a arătat că, dacă se va da curs acestei idei, ar trebui instituite examene mai dificile pentru permisele de conducere ale şoferilor profesionişti. În acelaşi context, mai mulţi lideri sindicali din domeniul transporturilor din ţară au apreciat că şoferii de TIR din România care fac curse externe sunt discriminaţi faţă de colegii lor de către angajatori în ceea ce priveşte retribuţia, cazarea sau timpii de muncă, unii lucrând în "condiţii inumane". Ei au precizat că speră să se adopte o directivă europeană care să reglementeze aceste aspecte. Potrivit lui Frandeş, la sindicatul pe care îl reprezintă sunt afiliaţi în jur de 1.000 de şoferi de TIR, angajaţi de firme europene de transport. /ce părere aveți? Sursa : Mediafax.ro 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members UNHleaSHD Postat Decembrie 3, 2013 Members Share Postat Decembrie 3, 2013 O idee buna si nu prea. Ie multe rebuturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members LUCH Postat Ianuarie 5, 2014 Members Share Postat Ianuarie 5, 2014 Perfect si sunt deacord cu doamna presedinte ELENA FRANDES,politia din Romania este pusa pe capatuiala si stringerea de fonduri iar noi camionagii suntem bagati in aceeasi oala cu amatorii s-au poate face parte din planul de distrugere a transportatorilor si soferilor Romani.Dorim un sindicat puternic cum este in Franta,Italia,Germania,unde soferul este aparat si proteja atit in fata patronilor cit si-n fata celor care vor sa abuzeze de noi.Ce spuneti colegi daca am fi uniti si am avea si noi un sindicat precum ASTRE?iar patronii de la firmele de transport ar copia mentalitatea patronului occidental in relatia cu soferul(soferii) pe care-l(i)are angajati,v-a spun ca lucrurile ar intra in normalitate..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members stalker Postat Ianuarie 6, 2014 Members Share Postat Ianuarie 6, 2014 Doamna Elena Frandes e informata foarte bine asupra celor doua saptamani pe care soferii le petrec acasa. Oare e la fel de bine informata si despre cele 2, 4, 6, 12 luni pe care soferii le petrec in cabine de multe ori insalubre? De cand a devenit o normalitate sa dormi cu anii in cabina? Sau despre plata la km? Sau despre celelalte realitati cu care ne confruntam? De cand in Italia sunt doua carnete? Poate acolo nu sunt pusi pe retinut permise ca la noi dar cand o patesti ai ramas pe jos. Din cate stiu eu. @ LUCH : lasa si tu un link, nu am gasit nici un sindicat ASTRE in Franta. Te referi la logo-ul ala pe fond albastru si galben cu stele pe care il au multe camioane franceze pe ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members mugurel_@yahoo.com Postat Ianuarie 28, 2014 Members Share Postat Ianuarie 28, 2014 nu cer sa avem doua premise can italia dar unde este sindicatu sa ne putem sa ne inscriem sa tina cu noi soferi macar atit ca in franta nare rost sa mai povestim stim bine cit de puternic este noi sintem mai prejos oare aideti colegi asa osa mai stirpim mafia si mai ales pe ncei rai platnici caru nu dau bani la sofei si ne dau niste salari de mizerie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members LAUR_LAUR Postat Ianuarie 28, 2014 Members Share Postat Ianuarie 28, 2014 Felicitari pt doamna ca abordeaza subietul asta dar sa nu ne facem mari sperante ca o sa o impacheteze baieti destepti de la noi si trece de partea lor repede (toata lumea stie ca banii negri din transpoturi sunt foarte multi) Referitor la colegu de mai sus cu statul baitilor cate 3-5-7-10 luni in cabina nu ai foteaza nimeni (nu sunt prizonieri)fiecare are problema lui sau se complace in mizerie Daca nu ar accepta nimeni ofertele astea 3-5-7-luni si firma nu ar avea soferi pe masini imediat isi schimba politica si se adapteaza la piata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members VIRGIL TIMIS Postat Ianuarie 29, 2014 Members Share Postat Ianuarie 29, 2014 daca santem profesionisti trebuie sa fim profesionisti100%,,,pe scuter,monoped,motocicleta ,turism ,camion,tractor ,combina...nu santem profesionist pe camion si nu stim semnele de circulatie pentru tractor,scuter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members mike_77 Postat Iulie 25, 2014 Members Share Postat Iulie 25, 2014 Eu cred ca normal ar fi interesul personal, sau cand practici o meserie platita sau o activitate din care castigi bani!una e sa mergi cu masina sa iti cumperi paine ,si alta e cand practici o meserie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.