Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Peterbilt 387 vs Volvo VN 670


apostol

Care credeti ca este mai bun?  

40 membri au votat

  1. 1. Care credeti ca este mai bun?

    • Peterbilt 387
      13
    • Volvo VN 670
      32


Postări Recomandate

Vizitator Anonymous

  Robert,consumul meu este de 50%,in b-tren,incarcat la maxim si prin oras!Gol este 32-35%,tot in b-tren tot prin oras!La un tur complet media este de putin peste 40%!Nu este o medie buna pentru cineva care face highway cu van-uri!Este in schimb o medie foarte buna pentru oras in b-tren!B-tren-ul consuma mai mult decat o remorca normala din cauza gap-urilor,spatiile moarte mult mai  mari intre tractor si prima remorca,plus spatiul dintre cele 2 remorci pe unde vantul  intra cum vrea el!As mai putea adauga si greutatea mai mare a scheletelor(sasiele de container)+ greutatea cutiilor goale,containerele care cantaresc cca 2 T!La care se adauga axele in +pe care le trag dupa mine in B-tren!as putea sa-mi imbunatatesc un pic consumul(vara)daca mi-as incalta camionul cu cauciucuri de highway!Dar iarna pe gheata si zapada as avea tractiune mai proasta!Asa ca eu am cauciucuri de zapada pe camion!Stiu,as putea sa am 2 seturi de cauciucuri,unele de iarna si unele de vara,dar castigul la consum,mai ales la milajul pe care il fac eu,nu justifica investitia!As putea de asemenea sa-mi  imbunatatesc consumul daca mi-as da fifth-wheel-ul(saua de remorcare)maxim in fata,ca sa mai inchid spatiul intre tractor si prima remorca!Dar ar fi mai greu de manevrat in spatiile stramte,unde trebuie sa rupi b-trenul la maxim si risti sa agati mud-flap-urile(aparatoarele de noroi de pe spate)!Asa ca eu merg cu saua data maxim in spate,nu-mi pierd timpul sa o dau in fata-spate de 10 ori pe zi!Momentan lucrez pe cont propriu(transport Canadan).Colaborez la containere cu Trac-world(in principal),la Sainte Catherine,cu Giroux,si cand nu e de lucru pe containere ori cu trac-world ori cu l'express du midi pe flat-bed-uri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Nu e un consum rau pana la urma. Eu m-as uita la niste cauciucuri de iarna cu low rolling. Eu am pe camion Michelin xda xza 2. Si... sunt de iarna. Vreau sa spun ca asta iarna, pe viscol, am venit gol de la Toronto si am venit destul de bine, mai ales daca iau un considerare ca king pin-urile si aligment-ul erau varza cu carne. Sunt ceva mai scumpe dar merita. nu stiu daca mai am link-ul prin calculator cu pagina de Michelin de calcul de low resistance. De altfel, Michelin sunt singurii care afiseaza treburile astea. Stau sa ma gandesc ca la greutatea pe care o cari tu, ar face diferenta mare la consum. Iar tractiunea este exceptionala.

  Ai idee de unde sa cumpar injector wire harness? Ca la astia de la Volvo le trebuie 950 + taxe numai parts-urile. Si mai vor si 8 ore de labour. Or fi din aur, naiba stie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

      Am uitat sa spun ca asta este consumul meu pe drum drept!Daca urc o panta pronuntata,Thetford mines de exemplu,consumul urca pe la 55% incarcat(in b-tren).Iarna am avut consum si de 60%pe la  thetford mines,dar voiajul era foarte bine platit asa ca a meritat!La cauciucuri eu am facut o afacere buna si nu prea,in sensul ca mi-am cumparat niste cauciucuri ieftine la pret(aeolus,250$bucata pe spate,375$ bucata pe fata)rezistente dar care nu sunt economice la motorina!Nu,nu am probleme cu cele de pe fata,nu imi bat,contrar a ceea ce spun unii soferi,s-ar putea sa fi fost eu mai norocos si sa fi prins un set de cauciucuri bune!Pentru injectoare eu le-am schimbat la un prieten de-al meu,Stephane,care a lucrat 15 ani la Peterbilt,Sainte Julie si cand mi-am schimbat eu injectoarele avea garajul lui la el acasa la Varennes!Acuma insa s-a schimbat situatia,Casa era a parintilor,cand a murit maica-sa Stephane a trebuit sa vanda casa ca sa imparta mostenirea cu fratii si surorile,asa ca a inchis garajul si momentan este iarasi mecanic la Freightliner/Globocam in Anjou,garaj pe care nu-l recomand(cum de altfel nici macar Stephane nu-l recomanda)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Si nici eu nu il recomand. Cand eram la Orsa mi-a bubuit un mercedes in garaj, inainte sa plec in cursa. Stiam ca o sa bubuie, dar domnu' inginer de la service-ul in cauza, atat mi-a fluturat tinicheaua aia de pe deget pe sub nas si a incercat sa imi explice cum e cu motoarele Mercedes si ce inginer e el, ca mi-am facut in ambitie. Dupa faza asta, daca ii spuneam patronului sa  imi monteze doua reflectoare pe roti si un rulment la parbriz, cred ca le monta.

  Nu stiu daca e noroc cu cauciucurile. Poate ca ai suspensia si alignment-ul in regula. Daca nu le ai, poti sa ii pui si cauciucuri de formula unu ca tot bat. Si mai conteaza, stii bine, si cum mergi cu camionul. Eu, cu cauciucurile am alta strategie. Imi fac calculul cate mile fac cu cauciucurile alea si cata motorina consum pe durata de viata a catorva marci si tipuri. Pana acum, Michelin -urile au iesit castigatoare. Sa zicem ca faci in medie 150000 mile (cari greu) si cata economie iti aduce un low roll in astea 150 mii de mile. O sa vezi ca nu merita sa dai banii pe ieftine. Ca sa nu mai vorbim de alte inconveniente. In plus, cu Michelin pot sa fac niste calcule... pe cand alti producatori se feresc sa pronunte niste cifre desi li s-a cerut. Nu am trailer-ul meu, ca as mai lua o mila la galon. Si nici nu prea mi-as lua, ca avem multe pre-loaded, peste tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • VIP

baieti ar fi bine ca fiecare sa-si prezinte camionul  , sau ceva videouri din curse , sa vedem si noi cum e viata de ,, trucker ,,  ca tot va vaitati atata  ;D ;D ;D  ;) ;) ;)

Asta am vrut sa zic si eu,sa postati ceva poze cu autostrazile de acolo,locul de munca(terminale,fabricile de unde incarcati..etc),parcarile,camioane de acolo......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

  Robert,daca as mai face long-distance nici nu as ezita o secunda,alegerea ar fi clara,Michelin all the way!Dar eu fac local!Si fac containere si flat-bed!Si ma duc pe santiere in constructie si prin curti desfundate si se intampla destul de frecvent sa ai fericirea sa iei in roti vreun cornier sau ditamai cuiul sau mai stiu eu ce alte fieratanii!Una este sa pui cruce la un cauciuc de 250$ si alta sa-ti iei la revedere de la un Michelin de 500$!Pentru injectoare,ai putea sa incerci la ADF Diesel  la Candiac!(bine,ei au sucursale peste tot in Canada,Candiac este cel mai aproape de Montreal,daca nu ai 3 rivieres sau Drummondville).Garajul este mare,nou,foarte bine echipat iar echipa de tehnicieni are experienta de ani de zile pe la Volvo,Paccar sau alte Navistar!Am uitat sa-ti spun,sunt singurul garaj autorizat sa repare si sa vanda piese Scania in zona Montreal!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • Members

  am mai fost eu la un daler Scania in New Jersey si m-am lecuit. Alti bani aruncati pe geam. Ma gandesc cu groaza ca vine iarna si iar trebuie sa apelez la shop-uri. Dar poate ma ajuta Dumnezeu si totusi gasesc un shop unde sa nu dau banii degeaba.

  Cu cauciucurile, intr-adevar, am uitat de aspectul asta. Dar atunci ma intreb daca se mai merita. camion omorat, consum ca la balamuc, cauciucuri pierdute... cam multe. Tu ai facut cumva un fisier profit & loss?? M-ar interesa niste cifre. Ca vad ca si Landstar a cam luat-o intr-o aripa. Ultimele doua luni au fost dezastru. Poate este ceva trecator si sper sa isi revina. Daca o mai tine inca doua luni asa ar cam trebui sa parchez camionul si sa imi caut job. Desi, ma ingrozeste ideea. Din nou company driver... nu cred.

  Faza nasoala este ca a dat drumul la camioanele mexicane. Si piata a si reactionat. Ieri, aia de la Firestone, Joliette ii lovise "darnicia". 1,4 USD/mila, pana in Laredo si de acolo in Mexic, cu 40000 livre. Sunt acasa de 8 zile dar nici nu plec pe banii aia. Decat sa muncesc degeaba, mai bine stau degeaba.

  Mai nou, imi rebuie baterii. Stii vreun deal bun pe aici?

  By the way, am pus doua Michelin pe fata. 445 usd bucata, cu national account. erau 620 la liber. Ma gandeam la cornierele tale cand le-am pus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

  O sa vina si pozele. De fapt am vrut sa fac un fel de reportaj pe o cursa dus-intors dar am fost asa de sucarit ca numai de poze si scris nu mi-a ars.

  Adminii!!! Cum as putea sa postez un reportaj de cursa pe aici. ma refer ca structura. Cam care ar fi pasii?? Nu vreau sa incarc server-ul aiurea.  ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • VIP

  O sa vina si pozele. De fapt am vrut sa fac un fel de reportaj pe o cursa dus-intors dar am fost asa de sucarit ca numai de poze si scris nu mi-a ars.

  Adminii!!! Cum as putea sa postez un reportaj de cursa pe aici. ma refer ca structura. Cam care ar fi pasii?? Nu vreau sa incarc server-ul aiurea.  ;)

Poti sa iti deschizi aici un topic si sa incepi sa pui poze si sa scri despre cursa.....Faci cum crezi tu ca ar fi bine :)

http://www.soferii.ro/Forum/http://forum.soferii.ro//viewforum.php?f=1.0

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

  Robert,si la noi e liniste pe containere!Vacanta in constructii,vacanta in Europa,norocul meu ca ma "scot" cu cursele pe flat-bed!Ma scot cu banii,dar sunt rupt fizic(urasc sa pun lanturi si chingi),abia astept sa-si dea drumul treaba pe containere,sa inchid si sa deschid numai "pinii" de la "schelete"!Bateriile eu le-am schimbat in toamna lui 2009(am avut un deal bun la baterii CAT)si bateriile sunt exceptionale,nu le schimb nici anul asta!in ceea ce priveste reportajele,eu unul nu prea am ce sa postez,nu cred ca intereseaza pe cineva poze din port sau de pe santiere,cum se ia/lasa un container sau cum se ataseaza un voiaj cu lanturi/strap-uri(chingi)sau cum se tarpeaza(cum pui prelata)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

  Ma simt nevoit sa te contrazic. Cred ca ar interesa pe multi, mai ales din Europa, cum lucram aici pe diferite tipuri de curse, camioane, remorci, etc. Cu bateriile, am auzit si eu ca ar fi chiar foarte bune CAT-urile, insa caut ceva care sa fie si un pic deep cycle. Am webasto pentru coolant si altul pentru sleeper. Mai am si un traf de 1500 W si stau ag, destul de mult pe calculator care saracul e un pic cam energofag.  E din 2007 si il mai tin pentru ca merge, a rezistat la frig, ploaie, nisnsoare, l-am tinut in parbriz de a innebunit, praf, umezela, dat cu el de pereti. Cred ca numai filme porno nu am facut cu el, in rest... i-am tras-o din toate pozitiile. In plus, ma leaga multe amintiri de el.

  Ai idee unde sa ma duc pentru baterii, un deal bun, ceva? Si mai am o intrebare. Am placi de Illinois, compania este americana, eu locuiesc in Quebec. Pot sa fac inspectia anuala si in alta parte? Nu stiu... Ontario, Michigan... Astia ai mei zic ca as putea sa o fac oriunde. Un DOT american mi-a zis la fel dar m-am mai fript eu cu d-astea si prefer sa intreb de o suta de ori decat sa mai gresesc iar.

  Bai frate! Liniste... liniste... Da' m-a linistit de tot. Ca e a doua luna cand fluier a paguba. In parte, si din vina mea. Lipsa de experienta. M-a pus dreacu de m-am dus in El Paso. Am stat acolo 5 zile, am luat un load de algary si am stat si acolo 8 zile dupa care m-am plimbat 700 mile pana la Seatle ca sa iau un rahat de load pana la Mississauga, de unde am venit iar pe gol.  Asa ca... iti dai seama ce avere am facut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • VIP

  Robert,si la noi e liniste pe containere!Vacanta in constructii,vacanta in Europa,norocul meu ca ma "scot" cu cursele pe flat-bed!Ma scot cu banii,dar sunt rupt fizic(urasc sa pun lanturi si chingi),abia astept sa-si dea drumul treaba pe containere,sa inchid si sa deschid numai "pinii" de la "schelete"!Bateriile eu le-am schimbat in toamna lui 2009(am avut un deal bun la baterii CAT)si bateriile sunt exceptionale,nu le schimb nici anul asta!in ceea ce priveste reportajele,eu unul nu prea am ce sa postez,nu cred ca intereseaza pe cineva poze din port sau de pe santiere,cum se ia/lasa un container sau cum se ataseaza un voiaj cu lanturi/strap-uri(chingi)sau cum se tarpeaza(cum pui prelata)

Glumesti,cred ca multi de aici ar vrea sa vada,daca doresti poti posta,eu cel putin sunt curios sa vad cum se muncese/cum ii pe acolo. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

    Robert,cu bateriile am vazut ca sunt in special la International niste baterii de n-am auzit niciodata de ele,eleryde sau emeryde,nu mai stiu numele,sunt in special,pretul e bun dar de calitate sa nu ma intrebi ca nu am avut niciodata asa ceva........cu inspectia,nu stiu daca ai placile in State daca este valabila inspectia din Canada!Dar,stiu sigur ca daca placile sunt canadiene poti face inspectia in oricare provincie sau teritoriu!Prietenul meu cel mai bun este broker la CN,ei mai nou au placi de Manitoba(mai ieftin) si Cristi isi face inspectia la Cornwall(Ontario),este cel mai aproape de unde sta el,el sta la vaudreuil,in Quebec,dar Cornwall este garajul autorizat sa faca inspectii cel mai aproape de casa lui!Si mai am un prieten(Gicu),broker la Clarke(placi de Noua Scotie)si care isi face inspectia unde mi-o fac si eu(Carignan,Quebec)ca sta la Brossard!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

OK, merci. O sa merg pe aici pe undeva. Eu la Volvo la Cornwall, nu mai calc in viata mea. Am inteles ca Trojan ar fi bune si am vazut ca au si niste modele care spun ei ca ar fi mai deep cycle. Acum, stii cum e... gura targului.O sa vad cum si ce dar numai sa dau drumul iar la treaba ca s-au pus paianjenii pe camion. .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

Eu unul sunt interesat de aceste lucruri zilnice si neinteresante,asta deoarece sunt multe tipuri de remorci,fiecare cu felul lor de a se comporta  in trafic,sau de a se manevra.Parerea mea personala este ca atit timp cit traiesc am ceva de invatat ,chiar de la unul cu mai putina experienta decit mine,nu mai zic de la cei cu mai multa experienta.Altfel se lucreaza intr-un port,santier,decit pe magazine,sau betoniere,,termokinguri,cisterne,etc.Asa pot observa si cei care ar putea fi interesati de acele lucruri care tie ti se par normale si neinteresante,unde sa mai spunem ca pe state si canada e altfel decit pe europa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.