Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 166
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • Members

dispeceri sunt romani  ca au garaj la KOLN. am vorbit cu cei ce au venit de pe comunitate si toti au plecat , pentru ca nu lea convenit cu 300 de euro, diferenta fiindule oprita pentru, consum de motorina,telefoane,etc. De aceia au anunt ca angajeaza mereu! EU MA-M RAZGANDIT ca si eu ma dusese-m si fusesem acceptat! Un sfat prietenesc; GANDITI-VA BINE inainte de a face acest pas sa nu va para rau!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Members

Dragi colegi , vreau sa stiti cat va este acceptat consumul de motorina la Aquila.

Concret , domnul director ".................", fost director pe la Romtas, daca nu gresesc, nu concepe ca : un cap tractor Volvo sa consume mai mult de 17%, daca ai si remorca goala 22%, pt in carcatura se mai acorda 0,5 %.Nu se tine cont ca este iarna si mai sunt si alte consumuri. Ce parere aveti ? Tare as vrea sa aflu... Restul de motorina consumata se plateste de sofer.Deci pt cei care vor sa se angajeze la Aquila sa-si ia bani de acasa ca sigur vor avea nevoie .Cei care sunt plecati pe comunitate pt 3 luni, primesc un avans de cateva sute de euro , apoi li se retine cate 100 de euro pt garantie , in prima luna le mai da cate va sute de euro , ca mai apoi diferentele sa se dea cand vii in tara.Adica tu maninci cand vii acasa nu acolo. Una peste alta iesi la un salariu de bona de cca 700 euro pe luna. Pentru cine nu stie ce inseamna sa stai 3 luni doar in cabina , sa mananci numai tu stii ce ca sa pui un ban deoparte, sa copertezi si sa decopertezi la fiecare cursa , probabil ca o fi bine , pt cei ce-si respecta si apreciaza munca , sigur nu e ok.Asta e motivul pt care se fac periodic angajari la Aqula, vin oamenii stau 2-3 luni si cand trag linie isi iau lumea in cap. Asta datorita asa zisului director "........................." , care taie si spanzura la Aquila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Salut colegii,

mai este cineva angajat in momentul de fata la AQUILA (exclus Varzaru Valentin-poate mai stie cineva alte detalii) pe comunitate sa ne spuna si noua cum mai e la firma asta?

Multumesc...........drumuri bune!

PS.-Varzaru-sa nu crezi ca cea ce tu ai spus nu cred a fi adevarat,dar poate mai stie cineva ceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Da iti pot spune ca e totul la "superlativ", mie mi-au oprit 200 euro pt telefonul pe care mi l-au dat la masina, mi-au imputat motorina de cca 500 euro, si pt ca am indraznit sa le cer socoteala mi-au trimis sofer de schimb.Saracu mi-e mila de el , nu a mai lucrat pe Volvo cu cutie automata, dar nici macar pe tir, el a lucrat la autocare.Deci in concluzie am lucrat 2 luni la Aquila si m-am ales cu 450 roni pe luna plus diurna cam 400 pe luna . Anterior eu lucrasem la Transcar si acel nemernic de director Ezvet , mi-a zis : ce la transcar luai cam 3oo de euro pe luna , asa ca ce vrei mai mult ...????????Dupa cum vad aduce soferi si fara experienta si nici nu le spune nimeni care e situatia , se duce de rapa si Aquila.Daca n-ai incotro , incearca , poate ai mai mult noroc decat noi. Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Va multumesc mult de tot colegii pt informatiile date,nu vroiam sa patesc si la AQUILA ce am trait la DUMA.O intrebare ai mai avea si cred ca multi ar vrea sa afle:

Mai EXISTA in tara asta vreo firma de TRANSPORT capabila sa-ti dea mai mult de 500e/luna indiferent de km pe COMUNITATE?

Nu cred........atata timp cat au tot felul de sefi imputiti care practic ,,iti baga mana in buzunar pe fata ,,  fara macar sa-ti spuna de ce sau pt ce?

Daca ceri socoteala iti arunca vechea si eterna replica  ,ca tine mai bat multi la poarta''.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Vizitator Anonymous

Ce va pot spune ca acel director de la Aguila pe nume Ezvet roman(turc de pe la constanta),fost angajat pe la firma ROMTS (KOKATAS)din Bucuresti,am lucrat cu el si este un mare m***r,pe unde merge strica toate trburile,se da mare destept,oameni ca el si nu numai au adus aceasta meserie sa fiie prost platita,la romtas aceleiasi nebunii faceau,motorina platita,Km opriti si imputa tot ce ai trecea pri minte,asi insumau ei bani ce le reveneau soferilor pina ia descoperit turcul si iau anprastiat pe toti,acum au ajuns pe la diferite firme si practica acelasi obiceiure,la Koln au reprezentant tot unul ca el pe nume Dan,sunt prieteni la furaciuni,asia ca feritiva de ei sunt oameni de nimic,,,,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

Dl Varzaru la ``indelungata`` experienta pe care a avut-o la Aquila nu a reusit sa inteleaga ca el a lucrat pe un proiect unde este platit la zi si nu la kilometrii - curse scurte cu incarcare si descarcare in aceeasi zi. Pe de alta parte in scurta experienta pe care a avut-o la Aquila a adus o gaura semnificativa de combustibil. Deoarece am o experienta de peste 8 ani in domeniul managementului in transporturi,lucrez in continuare pentru Romtas (o societate cu rezultate exceptionale pe plan financiar), nu raspund mizeriilor tendentioase ale Dlui Varzaru.

Conditiile de lucru la Aquila sunt urmatoarele:

- salariu fix in tara brut de 804 ron

- 0.11 euro/km operationali - sunt si proiecte unde se plateste diurna zilnica

- media de kilometrii lunari este undeva la 11 - 12 000 km.

- la plecarea pe comunitate se plateste un avans de 600 euro

- soferul are dreptul la un alt avans dupa 30 de zile de la primirea primului avans

- diferenta de diurna se plateste la 15 ale lunii pentru luna anterioara direct pe card (ca si salariul de altfel)

- consumurile normate sunt de: 22 l/100 km pe gol la care se adauga 0.6 l/100 de km pentru primele 10 tone plus 0.5 l/100 km pentru ce depaseste 10 tone. se dau ore de functionare motor (nu 150 peluna) se dau ore de functionare aeroterma (dar nu 600 pe luna) - am avut solicitari

Venitul soferului se compune din diurna si salariu - exclus motorina,cauciucuri etc.

- pe comunitate se sta 2.5 luni si doua saptamani acasa

Conditii de angajare: minim 1 an experienta pe comunitate, minim 3 ani experienta TIR,ambele dovedite cu acte.

In luna februarie Aquila a chizitionat 33 de cuple urmand sa mai achizitioneze 38 in luna aprilie. Posibil ca de la jumatatea anului odata cu rectificarea bugetului sa se achizitioneze si alte ansambluri. Momentan parcul auto pentru transport international este de compus din 219 ansambluri pe care lucreaza 315 soferi (peste 50 dintre ei au o vechime de peste 5 ani in Aquila)

Pentru orice nelamuriri va stau la dispozitie

Cu deosebit respect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Administrators

- consumurile normate sunt de: 22 l/100 km pe gol la care se adauga 0.6 l/100 de km pentru primele 10 tone plus 0.5 l/100 km pentru ce depaseste 10 tone. se dau ore de functionare motor (nu 150 peluna) se dau ore de functionare aeroterma (dar nu 600 pe luna) - am avut solicitari

Venitul soferului se compune din diurna si salariu - exclus motorina,cauciucuri etc

intrebare :

se incadreaza camionul cu remorca goala la drumurile din romania ???

se dau ore de functionare aeroterma,  dar cate ore de aeroterma pe zi???

scuze pentru intrebari, nu le-am pus din rautate, dar sunt si eu curios.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Deoarece am o experienta de peste 8 ani in domeniul managementului in transporturi,lucrez in continuare pentru Romtas (o societate cu rezultate exceptionale pe plan financiar), nu raspund mizeriilor tendentioase ale Dlui Varzaru.

    Domnule Acmambet Esvet, te-as ruga sa te urci pe un camion si sa faci 8 ani de experienta ca si sofer ,in conditiile in care munceste acum un sofer de camion (si nu ma refer aici la acei soferi cu pile,relatii sau care dau spagi la sefi) : departe de familie, presat de sefi sa duca o marfa ce trebuia livrata ...."ieri", sa dormi in camion (de multe ori fara sa ai cu ce sa te incalzesti ), sa mananci hrana rece pentru ca de cele mai multe ori nu ai timp si spatiu sa-ti gatesti sau bani sa o cumperi, sa stai cu frica in piept ca la orice ora din zi sau din noapte cineva poate da atacul la rezorvorul camionului tau,sa muncesti 2-3 luni si cand primesti salariul sa constati cu stupoare ca ti-au fost opriti din bani din diferite motiva fara acordul tau , sa nu ai unde sa faci un dus (si daca ai unde ,platesti din banii tai de cele mai multe ori),sa ceri consumabile pentru camion si sa ti se raspunda cu "lasa ca mai poti merge si asa ", sa ti se ceara sa incalci legea (programul de odihna,tonaj,etc...), si cate si mai cate, dar ma opresc aici ca sa nu va plictisesc prea tare.In cele scrise mai sus nu am facut referire la o firma anume, ci la viata pe care o duce un sofer de camion.

      "(o societate cu rezultate exceptionale pe plan financiar)" ???? Dupa 1990, majoritatea firmelor care au avut rezultate exceptionale pe plan financiar au apelat la evaziune fiscala, incalcarea drepturilor salariale,au avut sprijin politic si cate si mai cate (nu ma refer aici la firma de care ati amintit , ci in general, ceea ce s-a intamplat in Romania dupa 1990).

MANAGER [pr.: menegér] ~i m. 1) Persoană care însoțește în turneu un sportiv sau o echipă sportivă, fiind responsabilă de problemele financiare și organizatorice; impresar. 2) Persoană care are cunoștințele și talentul necesar pentru a valorifica profitabil resursele umane, financiare și materiale ale unei societăți comerciale, organizații etc. /

    Ce se intelege prin "profitabil" cand vine vorba de resursele umane ?? Pai sa fie cat mai IEFTIN (chiar si dincolo de pragul minim de salarizare),sa se faca economie la maximum.Unde se poate face economie intr-o interprindere sau firma ? Niciunde altundeva decat la salariile angajatilor (de la o anumita functie in jos) sau la numarul de locuri de munca.

resursele umane profitabile = cat mai putini angajati, cat mai multe ore de munca, cat mai multe sarcini per angajat, multe perioade de proba si mai putine contracte pe perioade nedeterminate.

  Domnule Acmambet Esvet, de ce nu angajati si incepatori ? Credeti ca nu sunt si printre incepatori soferi care sa stie sa conduca cu adevarat , sa fie cinstiti si sa se orienteze foarte bine prin  Europa ? Totul este sa aveti un departament de resurse umane cu oameni profesionisti, care sa stie cu ce se mananca meseria aceasta si cu siguranta veti gasi si angajati loiali si foarte bine pregatiti . Desigur, daca oferiti niste conditii si saltati putin salariile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Domnule Acmambet Esvet, daca sunteti asa de corecti  la plata , de ce nu platiti si zilele de pauza? Mai exact celor care sunt platiti la diurna zilnica nu li se calculeaza decat 25 de zile pe luna ( de luni pana sambata), vorbim despre cei care stau 2,5 luni pe comunitate.Oare duminica eram acasa si nu stiam noi?In legea care reglementeaza plata diurnelor este stipulat ca orice zi incare esti la lucru in afara localitatii , trebuie sa primesti diurna (chiar daca e ziua libera) .Mai studiati Reglementarile C E nr 561 in care scrie ca dupa 90 de ore de condus , soferul trebuie sa aiba 45 ore pauza in AFARA CAMIONULUI, iar daca face pauza la camion se da un supliment de cabina de 30 euro pe zi.Cate ore de aeroterma are voie soferul sa consume pe luna ?Cine va da dreptul sa stabiliti consumurile pt masini , atata timp cat nu sunteti autorizat de constructor sa stabiliti consumurile?De coeficient de drum pe tari a-ti auzit ?Una e sa mergi prin Germania (munti si vai) alta e in Olanda spre exemplu.  V-au deranjat adevarurile pe care le-a spus colegu Varzaru sau faptul ca a avut tupeul sa va infrunte? Gaura de motorina de care-l acuzati pe colegu , se trage de la toantele sau prostii care ii aveti prin birouri , de nu stiu sa faca calcul la consum sau stiu sa fure bine in interesul dumneavoastra.In comunitate n-ai cum sa furi motorina pt ca n-ai ce face cu ea, uneori masina consuma mai mult pt ca pretenu Dan de la Koln pune si 28 tone pe remorca .Poate vor afla si cei care v-au dat garantie la masinile noi ca circula cu supratonaj. Ii sfatuiesc pe colegi cand au incarcaturi mai mari de 24 tone sa faca copii la documente sa aiba acoperire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

tavy & bulgaru...10 points...cat despre postul domnului ''patron'' sau ce o fi el...mai bine nu avea nesimtirea sa il scrie...la modul cel mai serios...habar nu are omu ala ce inseamna sa fi sofer...cu tot ce implica aceasta meserie..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Bine,treaba lui nu este sa fie sofer.O buna comunicare,dar sincera,ar ajuta in ambele moduri.Trebuie sa recunosc ca are si el dreptate,prin prisma modului in care-i este cerut de catre conducere!Are un buget si trebuie sa se incadreze in el.Simplu.

Acum,cati il cunosc pe Valentin incat pot sa afirme ca e un super profesionist si ca are dreptate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

1. Dl Varzaru la ``indelungata`` experienta pe care a avut-o la Aquila...a adus o gaura semnificativa de combustibil.

2. Deoarece am o experienta de peste 8 ani in domeniul managementului in transporturi.

3. Conditiile de lucru la Aquila sunt urmatoarele.

4. Conditii de angajare: minim 1 an experienta pe comunitate, minim 3 ani experienta TIR,ambele dovedite cu acte.

5. 315 soferi (peste 50 dintre ei au o vechime de peste 5 ani in Aquila)

1. Poate da, poate nu. Necazul e ca raportul munca/retributie incurajeaza sau chiar determina astfel de gauri. Iar pt asta responsabilitatea apartine angajatorului - s-o demotiveze. 

2. Irelevant. O experienta de sofer muncit si platit mizerabil era cu mult mai relevanta.

3. Clar. Enumeratia respectiva incurajeaza frauda.

4. Alta aberatie. De ce nu sunteti dispusi sa investiti in oamenii care urmeaza sa munceasca pt d-voastra? De ce trebuie sa-i pregateasca altii in prealabil?

5. La cata vechime are firma e lamentabil ca doar 50 de soferi sa aibe o vechime de peste 5 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Bravo colegii. Cel mai mult mi-a placut cand a-ti spus despre angajarea soferilor incepatori si cu pregatirea noilor soferi. Experienta asta de unde sa o capatam noi cei incepatori.....daca am merge ca sofer 2, luat in cursa de un sofer de la o anumita firma, tot nu am avea cu ce sa va dovedim.....Singura optiune ar fi PROBA.....dar cu Cucoane care iti raspund la telefon si te intreaba din prima cati ani ai si daca ai experienta nu faci nici o treaba. Nu zic ca oricine da un cap tractor + semiremorca pe mana unui pusti de 22 de ani....dar printr-o proba se poate demonstra daca se poate face treaba sau nu cu acel om. Eu cand mam bagat pe camion ( nu tir, Basculanta 8x4 ) se uitau toti la mine si imi inchipuiam ce ziceau...ce e cu soarecu asta.....si am dat proba.....a doua zi mia fost data masina si am plecat in deplasare. Faza cu experienta dovedita in acte......vai de capu ei de treaba.....imi fac si diplome de inginer sef pe calculator si vi le arat la angajare....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

Eu cred ca tocmai in asta consta performanta unui departament de resurse umane. In a lua un incepator care sa fie serios si sa faca treaba foarte buna. Adica sa poti sa ,,mirosi" omul, dincolo de faptul ca nu are experienta. Pentru ca un sofer cu experienta 10 ani, cu referinte bune de la celelalte firme, fara incidente majore...multumes..si eu il pot angaja, fara sa fiu EXPERT in resurse umane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

Faza cu experienta dovedita in acte......vai de capu ei de treaba.....imi fac si diplome de inginer sef pe calculator si vi le arat la angajare....

Cred ca se referea la carnetul de munca. Ala e mai greu de falsificat. :)

Eu cred ca tocmai in asta consta performanta unui departament de resurse umane. In a lua un incepator care sa fie serios si sa faca treaba foarte buna. Adica sa poti sa ,,mirosi" omul, dincolo de faptul ca nu are experienta. Pentru ca un sofer cu experienta 10 ani, cu referinte bune de la celelalte firme, fara incidente majore...multumes..si eu il pot angaja, fara sa fiu EXPERT in resurse umane.

Exact. Situatie in care ai angajati cu cel putin 10 ani vechime, luati de incepatori si tinuti prin motivatii corespunzatoare. Or astia vor "mancarea" si pregatita si rumegata de-a gata. Si mai pretind respect si corectitudine la rezervor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.