Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Postări Recomandate

  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 166
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • Members

Ba se sta , daca nu taci din gura si iti expui parerile. Domnul "manager " Acmambet nu-i accepta pe cei care -si duc cursele la timp, care respecta programul si legislatia , care nu au evenimente rutiere sau de alta natura, mai exact pe cei cu coloana vertebrala. Individului ii plac cei care baga limba in ureche si stau pres in fata lui, cei care nu cer banii care li se cuvin si care de dragul de a fi plecat de acasa accepta toate mizeriile din firma care se fac inclusiv cu ajutorul pitipoancelor de la contabilitate. Suntem la mana catorva pupeze ce se fataie prin birouri etalindu-si nurii. Pacat de o asa firma , de masinile pe care le are, ca se duce pe apa sambetei daca mai sta mult acest individ la conducere. Poate vreti sa mai stiti ca individul asta e mina in mina cu dispecerul de la Koln , si pun marfa  cate 26 , 27 tone incarcatura , in conditiile in care masinile sunt in garantie, si multe alte magarii care le fac cei doi ca doar au fost colegi si la Romtas. Nu uitati de motorina imputata ca dupa mintea lu Acmambet masina trebuie sa consume 22 % indiferent ca e drum  de munte sau cimpie. Nu vrea sa instaleze dispozitive speciale la rezervor , care-l absolva pe sofer de orice vina ( chipurile ca fura motorina) pt ca atunci s-ar vedea consumul real si nu ar mai avea ce economii sa raporteze la patroni.Ca de unde se face economie cel mai bine si fara prea multe proiecte de management de la motorina imputata soferilor. Faceti un calcul simplu numai 100 de litri lunar de masina daca imputa , la cate masini are ... la cat se duce ????????? dar sa nu uitam ca au fost soferi care au platit si cate 500 litri, si stiti bine ca in Europa n-ai unde sa vinzi motorina , iar daca te prinde esti mancat.Amenzile sunt imnse. Asa ca , cam asta e treaba la Aqula. Pacat a avut soferi fffff buni , dar nu-i tine pt ca-si cunosc drepturile si nu fac plecaciuni in fata lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Tin sa-l completez putin pe colegul Bulgaru, eu am lucrat pe o masina dotata cu sistem GPS pt a reda exact consumul masinii respective,dar la venirea din cursa...surpriza mare GPS nu a functionat iar ca atare a trebuit sa mi se calculeze consumul cu 22l/100km si din nou surpriza....190l care mi-au fost imputati. In concluzie,parerea mea e ca politica firmei e de asa natura incat soferul trebuie sa iasa in pierdere iar acest domn Macmambet Esvet este doar un pion ucigas pus sa duca la bun sfarsit planurile diabolice ale conducerii,kar atata timp cat ciupeste si dumnealui o paine pe langa e totul ok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Tot citesc ca se opreste bani pe consum de motorina. De ce nu se unesc toti cei din Aquila si aici ma refer la soferi sa le deschida un proces celor care opresc banii pentru ca nici un constructor de camioane nu da consum la camion. Mai ales cei cu camioane noi care pot intra cu ele cu usurinta intr-un servis de camioane care reprezinta firma de exemplu volvo si sa solicite un certificar de consum?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

mah....iara se vorbeste aiurea..vad ca de la un timp acest lok a ajuns mai mult un lok de barfa si comentarii la care multi care nu au experienta se tot...implica ca sa zic asa..No Ofense! Deci practic la aquila daca vrei sa faci bani daca esti corect ai sanse mari sa te convingi la un moment dat ca ai ajuns unde trebe'. A si pt colegii de mai sus ...tin sa i zic la unul ca poti sa vinzi lejer afara motorina...numai sa vrei...pe franta colegule pe Italia, pe Spania, si multe altele mai putin Germania kiar nu ai intalnit nici un turcalete prin parcari care sa ti arate semnul ala cu dejtul in jos si balasandul? "dizil-dizil?" asta te intreaba daca nu intelegi semne...dar in general prostiile afara se fac direct cu cardul sau la Kufstein ca pe aia de la pompa nu i doare capul cat bagi si unde bagi(stiti mai multi ca au contracte ferme cu multi transportatori), iar le tine la firma iese cat de cat consumul...i fine solutii sunt f multe cei batrani sau mai batrani ca mine le stiu :)

Iar pt colegul care zicea ceva de gps consum sau ceva de genul asta..se numeste DYNAFLIT daca nu ma insel si cei de la aquila au Volvo si ar trebui sa fie setarile la fel, si nu prea da ala erori sau se inkide ...in cel mai bun caz i i scoti tu sigurantele de la panou (28 si 42 daca mai retin) si iaca nu mai ai nici Dynaflit nici taho ni limitator..acuma deh...poate cei de la Aquila sunt mai ...extraterestri si au ceva in plus...mai mult de 2..:P

k deci scuze nu vreau sa jignesc pe nimeni sunt simple ...apostrofari sau corectii sa le zic asa...Problemele reale sunt altele ca  de pilda sunt prea multi colegi care cauta un job iar angajatorii avand de unde alege "taie in carne" si de la noi cei mai batrani si de la tineri cu har...pt. ca unul care e incepator o sa vina pe comunitate si pt 600 euroi pe luna..sa nu ma contraziceti ca asa este..Si ar mai fi f multe de zis dar ...

Drumuri line fara capre

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

ATENTIE, NU VA FRIGETI CU AQUILA! Este o companie condusa de escroci ordinari, hoti si mincinosi. Nu se dau salariile la timp. Se impune un consum normat de 22%, iar restul de pana la 45-50% il plateste soferul. Se promit multe, dar de fapt nimic adevarat. Daca vreti sa lucrati pe 500 euro lunar, pe comunitate, mergeti la Aquila si convingeti-va singuri. Rusine sa va fie d-lor: ESVET, OCTAVIAN IONESCU SI DANIELA TUDORACHE - inselati si furati angajatii care lucreaza cinstit. Odata veti plati si veti da socoteala de toate "invartelile" voastre.

Dragi conducatori profesionisti, cred ca nu va sta bine sa platiti la fiecare sfarsit de luna 500-600 litri de motorina din buzunarul vostru. Cantariti bine cum stau lucrurile, inainte de a face vreun pact cu Aquila.

NU acceptati mizeria pe care o ofera Aquila. "Ei" trebuie sa fie mai intai de toate cinstiti si corecti, iar apoi sa aiba pretentii de la angajati. Drumuri bune la toti si soarta sa va fereasca de asemenea "creaturi".   

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Pentru asa zisul coleg "mamitzoiu", : intai invata gramatica limbii romane, pt ca dupa felul in care scrii se vede treaba ca esti neam cu Esvet (adica turc) sau un pres pe care-si sterge el picioarele. Afirmatii idioate ca ale tale , referitoare la vanzari de motorina prin parcari si prin benzinarii , au dus la imputatii de cate 500-600 euro la unii colegi. Vezi sa nu te afle soferii care au platit , sau care au ramas fara loc de munca din cauza unora ca tine ca nu -ti va fi pe plac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Administrators

mah....iara se vorbeste aiurea..vad ca de la un timp acest lok a ajuns mai mult un lok de barfa si comentarii la care multi care nu au experienta se tot...implica ca sa zic asa..No Ofense! Deci practic la aquila daca vrei sa faci bani daca esti corect ai sanse mari sa te convingi la un moment dat ca ai ajuns unde trebe'. A si pt colegii de mai sus ...tin sa i zic la unul ca poti sa vinzi lejer afara motorina...numai sa vrei...pe franta colegule pe Italia, pe Spania, si multe altele mai putin Germania kiar nu ai intalnit nici un turcalete prin parcari care sa ti arate semnul ala cu dejtul in jos si balasandul? "dizil-dizil?" asta te intreaba daca nu intelegi semne...dar in general prostiile afara se fac direct cu cardul sau la Kufstein ca pe aia de la pompa nu i doare capul cat bagi si unde bagi(stiti mai multi ca au contracte ferme cu multi transportatori), iar le tine la firma iese cat de cat consumul...i fine solutii sunt f multe cei batrani sau mai batrani ca mine le stiu :)

Iar pt colegul care zicea ceva de gps consum sau ceva de genul asta..se numeste DYNAFLIT daca nu ma insel si cei de la aquila au Volvo si ar trebui sa fie setarile la fel, si nu prea da ala erori sau se inkide ...in cel mai bun caz i i scoti tu sigurantele de la panou (28 si 42 daca mai retin) si iaca nu mai ai nici Dynaflit nici taho ni limitator..acuma deh...poate cei de la Aquila sunt mai ...extraterestri si au ceva in plus...mai mult de 2..:P

k deci scuze nu vreau sa jignesc pe nimeni sunt simple ...apostrofari sau corectii sa le zic asa...Problemele reale sunt altele ca  de pilda sunt prea multi colegi care cauta un job iar angajatorii avand de unde alege "taie in carne" si de la noi cei mai batrani si de la tineri cu har...pt. ca unul care e incepator o sa vina pe comunitate si pt 600 euroi pe luna..sa nu ma contraziceti ca asa este..Si ar mai fi f multe de zis dar ...

Drumuri line fara capre

alerg cam prin toata europa, si prin parcari mai intalnesc colegi care lucreaza la aceasta firma, dar inca nu am gasit pe unul sa zica de bine, deci tu ai fi primul  !

tu chiar crezi ca un sofer de camion ar putea fi atat de tampit sa-si vanda motorina din rezervor cu 60-70-80 de centi pe litru, ca apoi sa o plateasca cu 1,40  euro la firma ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

da mai asa este.. eu la cati ani am folosesc tastatura mult mai rar decat tine mah "colegule"

bulgaru...iar de amenintari nu mi este mie frica..intreaba crysty de la essers de cine sunt eu...sau intereseazate la Kurt de mine si o sa ti placa ce o sa auzi de mine...care vrea tet a tet cu mine i i las nr de tel si nu i bai..ma simt tanar ca la 20 de ani si acum..dar nu de asta i baiu...asa se zicea si de Kurt Beier si e Essers si de Blomqouist( sa ma ierti draga colegule daca nu le am scris bine..:P  )..si pana nu esti acolo nu stii cu adevarat ce se intampla.. si eu am fugarit si m am certat cu anumiti disponenti..si eu am scos o pe madame "nush cum i zice" in strada in suturi...dar asta nu inseamna ca daca dai de greu tre sa si pleci si dai cu barfa...noi soferii politaii popii si vanatorii/pescarii suntem cei mai muncinosi/laudarosi dintre toti ailalti...oricum rar sa auzi pe acreva ca i mere bine la o firma, majoritatea ne plangem ca asa ne am obisnuit...iar colegul Gongy sau cum se zice...in fine  eu vb de realitate...vrei sa vb mai multe..la tel nu aici pe site unde nu stii cine... mai citeste

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Vizitator Anonymous

e absurd managerul de la aquila sau e rau intentionat,omul abereaza rau,ce camion a vazut el ca consuma gol 22-23% ? un camion nou, consuma intre 28-37%,depinde de uzura motorului,de incarcatura,de drum,de conditiile de drum,daca e 'stau',baietii care lucreaza acolo stiu ca vor plati  gazul din banii lor dar nu au unde sa se duca in alta parte ca s a stricat treaba peste tot.ar fii mai corect daca  menegeru ala le ar spune baietilor ca atat da salariu pe luna 5-600e pe luna,nu mangle dalea de santier,gen platiti gazu .sa arate el in ce" almanahe " s a uitat si a vazut el ca un camion consuma 23%,poate a vazut pe gogal .probabil confunda camionul cu un microbuz de pasageri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Colegule mamitzoiu esti cumva unul dintre acele superstaruri care decarteaza la minunatii dispeceri pe care ii detine Aquila? ca daca e asa ar trebui sa te stiu, crede-ma dupa aproape 3 ani petrecuti in aceasta firma, am vazut multe si stiu destul de multe,nu vb din auzite. Si nici nu plecam daca era asa de bine cum spui tu. Poate poti sa ne spui si de ce au plecat acei 40 de soferi odata sau cei 26 dupa comunitate anul trecut.

Si lista poate continua. Asa ca te-as ruga sa te abtii de la comentarii fara prisos si sa ai cel putin bunul simt sa nu mai ridici in slavi o firma care ia pielea soferului si care e condusa de niste oameni spagari tinuti in scaun de superstaruri.

Drumuri bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

MaddMaxx nu laud pe nimeni io am zis doar ce zic colegii vostri de la Aquila cand stam la week de 45 pe la Alfi Rovereto Kufstein Irun etc...Daca ei au mintit ..asta nu este problema mea..ceea ce nu inteleg este ca rar sa aud vre un coleg ca lauda firma la care lucreaza sau a lucrat, majoritatea vb de rau...oricum am inteles ca unde este bine nu se zice ala este pont nu?

Iar tu colegule Levis la ce ai scris tu masi sus mi se pare ca esti cel mai cu capul pe umeri din toti cei care au participat la discutia asta vis a vis de Aquila.Ai perfecta dreptate...

Ia pt tine MaddMaxx credema ca s cel mai al dreq sofer/coleg/persoana  ..nu ma cunosti dar cei care ma stiu de pe forumul asta i ti pot confirma daca citeste cineva...Nu ma plec in fata la nimeni " i l ard" imediat pe cel care  ma jigneste, nu mi e frica decat de Dumnezeu si atat!! Sper sa nu fii si tu un LAS care vorbeste mult de rau dupa ce a plecat de la o firma..Eu de unde al plecat am facut  mai mult de atat..vb nu dor colegule decat in instanta!! Iar in instanta nu castigam noi ,cei care ei ne considera sclavii lor..Legea mi o fac singur!!

Drumuri line fara capre

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Deci colegule imi cer scuze,sa zicem, daca te-am ofensat in vreun fel. Problema sta cam in felul urmator:

1. faptul ca tu esti cel mai al naibii sofer e strict problema ta

2. nu sunt un las, daca as fi fost las as fi plecat capul si as fi lucrat in continuare la Aquila in ciuda tuturor abaterilor care se intampla in aceasta firma

3. acest forum a fost creat pt a ne expune si parerile, si opiniile si TRAIRILE pe care le avem la firmele unde lucram

Deci,ca sa ma fac inteles, eu nu am incercat niciodata sa ma cert cu cineva. Mi-am exprimat punctul de vedere si cu asta basta si sunt fapte traite pe viu, nu vorbe auzite pe nu stiu unde

Asta in speranta ca poate vor invata si alti colegi din greselele noastre asa cum poate si noi am invatat din greselile altor colegi

Doamne ajuta si drumuri bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

MaddMaxx, i mi cer scuze daca te am jignit si pt felul cum ti am scris..a fost o scapare cred...vis a vis de un fost caracter de al meu...eu tot cred ca m am schimbat ca numai am 20 de ani dar vad ca mai am.."refulatii" ca sa zic asa

Inca o data scuze pt cei care s au simtit jigniti de ce am postat io ...

Drumuri line fara capre..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Vizitator Anonymous

a-ntrebat un coleg de edy, foarte pe scurt dispecerii fac legea daca ai noroc de dispecer bun poti lucra in conditii aproape normale daca nimeresti un dispecer slab iti maninci nervii in rest probleme cu motorina 400l/72h

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Fratilor,stati la un loc cu astia eu am lucrat la ei 3 luni cu contract dar am plecat fara sa intorc capul.Acolo dupa 5 saptamani plecat si cu garantia pe 3 luni in euro nu am luat decat 1050 euro.,in rest nu sari de 700-800 euro pe luna,pe comunitate unde vor ei este jale le pleaca zilnic soferii ca sal nu este mai mare de 850 euro pt ca nu iti da curse sau iti da 2-3 incarcari si N descarcari(inc sau desc.nu se platesc).Am auzit cat am lucrat si eu de 1200 da dar,stiti si voi cei mai vechi ...si pe curse fixe Dhl,tnt.Consumul...22/100 cu 0,5 pe care daca mergi cu 80 il apropii dar nu mereu,depinde de drum dar in general nu.Platesti km diferenta deoarece ei iti fac km pe harta lor,cei vechi vor sa arate ca stiu meserie dar multi varza(daca nici dupa 6 luni extern nu stia sa faca foaia de parcurs si ma trimis cu el ca sa ma invete,dupa 2 descarcari in acelasi loc nu mai stia unde este firma).Asa ca nu disperati sunt altii si mai prosti.Sunt si baieti buni dar nu ai loc de caini ca sa lucrezi cu ei ca daca vrei cu ei devin suspiciosi ca asta inseamna ca faceti manareli amandoi si nu se poate.Asta va spun din experienta mea la firma asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Dragi colegi : inca nu s-a inteles care e treaba cu Aquila ? Este foarte clar: acolo exista un director Esvet si o casiera Andreea care taie si spanzura. Ceea ce spune colegu anterior este perfect adevarat , s-a mai scris despre asta. Consum 22/100 , el crede ca un camion este vreun Aro... salariu 550 ron /net , diurna cam 750-800 euro . Ar iesi la diurna mai mult dar trebuie sa platesti diferenta de motorina , iar duminicile si pauzele de 45 ore nu se platesc pt ca stai , nu se invarte roata. Urmariti cu atentie si o sa vedeti ca la fiecare 2-3 luni are anunt de angajari soferi. Isi incearca norocul fiecare in speranta ca lui nu i se poate intampla , sau din cauza necazurilor omul se bucura ca in 2 luni tot scoate ceva , decat deloc . Pe asta mizeaza si acest "menager" Esvet Acmambet ( Fost " menager "pe la Romtas) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
Vizitator Anonymous

Salut colegii!

Imi poate spune cineva care e procedura de angajare la aquila? Adica ce te pune sa faci la angajare. Ce te intreaba, ce probe dai, care e procedeul de angajare, ce cerinte au. Si daca te accepta, dupa ce perioada te cheama la munca efectiv?

Mersi mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Members

sal colegi

    auzi datutttz scuze darca deranjez sau te supar cu ceva

eu nu am lucrat pe tir niciodata sunt incepator(pe tir)

am ceva vreme lucrata pe masina peste 20 t(total maxim 26)

acum vreu sa merg pe tir am fost la interviu si am fost acceptat dar a intervenit ceva si nu pot merge momentan dar o sa merg dupa ce termin aici ce am de facut

dar ce sa zic cu faza cu datu ca sa te angajezi nu este ceva corect

vine omul care acum 25 de ani lucra pe frig (tir raba in ro ITIA) si are experienta cum avem noi varsta , ce sa dea omul ? sau pentru ce ? deci faza cu datul pentru angajare nu intra in discutie    eu unul merg sa castig bani nu sa dau bani

scuze de deranj si drumuri bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

Latra-latra mere acre. Vorbiti aiurea ca sa tociti tastatura. Ce legatura au posturile voastre cu ce am intrebat eu? Ce va mai place sa spalati la varza... Ziceti bai fratilor care e procedura nu ca se da spaga, mai ales daca se da din auzite.

Colegu' edymic spune-mi si mie, te rog, ce pasi trebuie sa parcurgi pentru angajare la aquila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Consumuri care se calculau la AQUILA prin anul 2007:  Intern  Iveco 26% +0,6 inmultit cu tonajul la inc mai mica de 10 T si 0,9 peste 10 T.Extern consumul era de 25% cu aceiasi coeficienti. DAF cons. de 25% intern si 24% extern cu aceiasi coeficienti.In 2007 cind eu am plecat din firma,d-nul dir Teodorescu se gindea deja la diminuarea consumului.Nu stiu daca succesorul sau Hofman a mers pe aceiasi idee dar actualul director sigur a facut acest lucru.Am stat de vorba cu fosti colegi si mi-au confirmat acest lucru.In plus actualul director a adus si un adispecer de c...t.Pe marele TIULICA, rahat ca si el.P.S. Daca (d-nul) Esvet vrea sa ma contrazica ii stau la dispozitie .Dar mai intii il sfatuiesc sa se documenteze temeinic despre ce inseamna T.I.R.Nici fostii directori nu erau departe de el.Teodorescu ,fost locotenent-colonel in MAPN iar Hofman fost director la paza in cadrul Aquila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.