Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Postări Recomandate

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • Members

salut. am fost la ei la interviu dar am renuntat sa ma angajez deoarece camioanele sunt fara frigider si se cam da in program. plata nu prea am inteles 7 centi la ora la 200 de ore ar insemna 1400 euro si spuneau ca se ajunge la 1600 euro de aici am dedus ca se sare programu cam mult. salariu pe tara nu se da se platesc taxele transport cu avionu platit de ei. sunt containere cu prelata se face ch i nl f . fara experienta nu ia se lucreaza singur pe cabina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members
salut. am fost la ei la interviu dar am renuntat sa ma angajez deoarece camioanele sunt fara frigider si se cam da in program. plata nu prea am inteles 7 centi la ora la 200 de ore ar insemna 1400 euro si spuneau ca se ajunge la 1600 euro de aici am dedus ca se sare programu cam mult. salariu pe tara nu se da se platesc taxele transport cu avionu platit de ei. sunt containere cu prelata se face ch i nl f . fara experienta nu ia se lucreaza singur pe cabina

Nu ai dedus bine [-x[-x

Plata la ora se face in felul urmator , de cand incepi programul de condus pana il inchei,

Banuiesc ca tu ai calculat doar orele de condus , gresit, si orele de la incarcat/descarcat alte activitati sant platite ,

Acuma nu zic ca peste tot ii asa, dar cam asta ii sistemul de plata la ora, poti face si 250-280 h la luna lucrate,

In fine, tu stii mai bine ce ai inteles , doar tu ai fost la interviu, nu eu,

Am vrut sa iti pun in vedere acest aspect cu plata la ora pentru ca am vazut ca esti pe langa el,

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Administrators

orele muncite intre inceputul si sfarsitul perioadei de munca zilnice , pauzele zilnice si cele saptamnale nu se platesc , plata la ora se face euro / ora , in centi de euro greu de crezut , suna mai degraba a plata per kilometru in cazul centilor . totusi , cand mergi la un interviu e bine sa fi atent , mai ales cand e vorba de bani , cum unde si cand se face plata , multi nu fac diferenta intre brut si net , si cad prada banilor ... si cand colo ..... nu e domne firma serioasa .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators
salut. am fost la ei la interviu dar am renuntat sa ma angajez deoarece camioanele sunt fara frigider si se cam da in program. plata nu prea am inteles 7 centi la ora la 200 de ore ar insemna 1400 euro si spuneau ca se ajunge la 1600 euro de aici am dedus ca se sare programu cam mult. salariu pe tara nu se da se platesc taxele transport cu avionu platit de ei. sunt containere cu prelata se face ch i nl f . fara experienta nu ia se lucreaza singur pe cabina

Nu știu cu cine ai susținut tu interviul dar îți pot spune că sistemul de lucru și de plată este 95% același ca la Wetron (inclusiv terminalele folosite). Plata este de 7€/h (euro, nu eurocenți) și se plătește timpul tău de muncă (''conducere'', ''alte activități'' și ''timp la dispoziție''), numai că nu în totalitate. Se folosește Transics, sistemul în care tu îți introduci manual (cu excepția condusului) activitatea pe care o desfășori, DAR... pentru fiecare activitate prevăzută în sistemul respectiv ai un anumit timp la dispoziție s-o execuți, dacă depășești acel timp nu mai ești plătit.

De exemplu: SOSIREA LA SEDIUL CLIENTULUI. Trebuie să parchezi, să te duci să-ți anunți sosirea și să comunici disponentului răspunsul primit (urmează să aștepți, te bagă imediat la rampă, birou închis etc etc).

Pentru situația asta sistemul îți alocă un timp de 15 minute (plătit cu 7€/h normal), dar tu dacă faci toate astea în mai mult de 15 minute (20-25 de minute), vei primi bani DOAR pe primele 15 minute, restul se consideră pauză și nu ești plătit.

Mașinile sunt cu și fără frigidere. Pentru cele care nu au frigidere primești un răcitor (ladă frigorifică), alimentată de la brichetă și pe care o plătești în rate (10 sau 15€ lunar) și-ți rămâne ție.

Se lucrează cu containere BDF, majoritatea cu prelată, camion cu remorcă cu o osie (tandem), dar au și semiremorci și șasiuri portcontainere. Kilometri se fac puțini și e destul de multă muncă fizică (aruncatul prelatelor cu bara e o adevărată ''plăcere'', mai ales dacă ești mic de înălțime cum sunt eu). Dacă mai socotești și Transicsul (pentru cine nu e familiarizat cu el) și procedurile diferite de la terminal la terminal rezultă un stress destul de mare.

Colegii cu care am tot povestit prin terminale spuneau că sunt corecți cu banii, oferă și posibilitatea creșterii salariului în funcție de vechime și că se respectă programul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • Members

O firma noua cu aproximativ 30 camioane, 4 sau 5 acceptabile restul volvo-uri din 2007 fara frigider si toll colet (rabe) folosite de colegi din sk, salariul pe romania se da dar se scade din orele lucrate, 7 euro pe ora dar daca ai 15 ore se scade 2 ore nu stiu de ce..........NU confundati firma asta cu firma mama din nl, diferenta enorma. Drumuri bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • Members

deci oferta de munca de la ei suna cam asa: 7euro/ora si urmeaza: la 9h se scade 1 ora, intre 9 si 11 ore se scad 1:30h iar intre 11 si 13 ore se scad 2 ore.

Plata la ora se face la toate activitatile: condus, alte activitati..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Perioada lucru :

2 luni cu 2 saptamani acasa. Se lucreaza singur, nu in echipaj, la program.

Transport:

Bilet avion platit de firma tur-retur

Detalii companie:

Tari de lucru: Olanda, Belgia, Germania, Austria, Elvetia, Italia.

Pauze saptamanale : o saptamana 45 ore, o saptamana 24 ore, o saptamana 45 ore samd.

Camioane Volvo din 2007, in maxim 1 an se vand. Nu au frigidere.

Camioane Daf dedembrie 2013, nu au frigidere.

Se face transport cu prelata, container cu prelata, cintainer metalic

Comunicare activitatii si cu planingul, prin computer de bord.

Salarizare:

Salriu 7 euro / ora. De la inceperea programului pana la inchiderea acestuia se contorizeaza pentru plata salariului dupa cum urmeaza :

- intre 0-9 ore de activitate se scade 1 ora pauza, restul se platesc.

- intre 9-11 ore, se scade 1,5 ore pauza, resrul se platesc.

- intre 11-15 ore, se scad 2 ore pauza, restul se patesc.

Salariul minim garantat este 1400 euro primele 6 luni,1600 Euro dupa 6 luni .

Beneficii :

Asigurare medicala 1 an de zile platita de firma.

.Conditii la sediul firmei cat si in casa soferilor, masina de spalat, uscator rufe, dusuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

S-a deschis firma la sfarsitul anului trecut si au deja 50 fosti angajati cu 30 camioane,angajeaza non-stop au anunt si acuma pe jobhaze.ro (au renuntat deocamdata la olx si tocmai,sa nu zica lumea ca sunt neseriosi) cu 1600 e dar banii acestia se da numai din gura,se pare ca au talent sa angajeze numai soferi neseriosi altfel e o firma serioasa domle :ar!:^o:ar!:ymdevil: drumuri bune si platite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • Members

La coloana de la Swalmen(intermodal) camioanele(fara frigider ,foarte murdare in interior) si remorcile sunt vechi, neintretinute,epave(camioanele se schimba dupa 1 milion de km), la service foarte rar esti trimis indiferent de cat de grava ar fi problema , prefera sa fi adus la remorca decat sa fii trimis din timp la service ... ok cu banii, 7euro/ora ... nu se pune magnetul dar se merge la program camion de minim 15 ore/zi , ori scoti cardul ca sa ramana curat ori mergi asa cu el(platesc amenzile).Se schimba des camioanele iar cand nu ai camion dormi la casa in oras.Se doreste ca romanii sa fie transferati la cargo cu 35euro/zi dar nu au gasit soferi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • Members

Da este ok cu banii adica iti da, dar nu am reusit niciodata sa trec de 197 ore, deci faceti si voi un calcul .....7euro/ora , camioanele sunt ce au lasat altii. Si banii ...stati mai se retin una alta ...cum ar fi o lada frigorifica pe care nu o poti cara cu tine la dormitor si o folosesc altii cum da domnul .Camioanele sunt niste vechituri jegoase si da am curatat vreo doua dar m-am saturat se schimba des ...nu ai un camion al tau pe care sa-l tii curat.Prefer firmele nemtesti sunt mult mai seriosi ...si da daca vrei sa faci experienta o luna jumate da ....dar doar atat ,ca iau astia soferi la gramada asa ca un Bravalis.....pentru cei ce stiu .Si-a pus cineva intrebarea de ce vin astia pe aici...isi fac firme de transport si camioanele vad Romania doar la revizii?....da exploatare ....jan cel bogat -asa este traducerea vrea sa se imbogateasca mai mult de pe romanasi ,multi k ilometri pentru imperialist....A si uitam vacanta de doua saptamani este de fapt un concediu fara plata....Desteapta-te romane....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • 3 months later...
  • Members

vad ca aici se vorbeste numai de rau de jan de rijk. eu sunt din mai 2014 la ei, si nu pot sa zic ca mi-a fost rau. si daca e sa ma refer strict la bani, s-au facut bani 1750e-1960-1901-1600...etc. intradevar la inceput a fost problema cu schimbatul masinilor pe olanda, deoarece camionul nu statea deloc, ajungeai din cursa, lasai camionul si il lua alt sofer si tu mergeai la casa, dar dupa august 2014 s-au schimbat treburile. toti soferii romani sunt pe italia tocmai pentru a nu mai schimba camioanele.

referitor la frigidere, inca de la interviu ni s-a spus ca masinile nu au frigidere, si cine accepta accepta.

volvo-urile de 2007 mai sunt 2-3 si alea doar la soferii bulgari, la soferii romani doar dafuri euro 5 2013 minim, sunt si dafuri 2014 si chiar si dafuri euro 6.

privitor la numarul de ore, niciodata nu am atins minimul de cand sunt la ei. mereu am facut peste 200 ore.

si referitor la Jan de rijk, "firma mama" lucram pentru ei, chiar daca robert1968 scria sa nu confundam, plata pe card se face de catre Jan de Rijk Roosendal, chiar firma mama, dar ca orice firma au birouri in mai multe tari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

salut colegi, am dat si eu de discutiile aste si vreau sa va spun ca eu lucrez de 5 luni la jan de rijk si trebuie sa stiti ca firma de care se discuta aici este cu sediul in BG . Eu lucrez la jan de rijk cu sediul in Brasov . Se lucreaza in sistem cargo,in general intre aeroporturi, masinile sunt toate DAF euro 6 noi . Eu sunt destul de multumit, mai nasol este ca se curseaza destul de mult noaptea..... daca aveti intrebari incerc sa va raspund

Drumuri bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • Members

Se face cargo aerian.cine nu știe despre ce este vorba(transportul este efectuat intre aeroporturi )pt cine este la început in cargo este mai dificil putin.Se cara mărfuri ușoare ,nu prea se pun chingi si decopertari se fac mai rar .plata este de 39 euro la zi plus diferite bonusuri stimulate in contract.se respecta programul in totalitate .vorbesc strict de divizia cargo de la Brașov .nr tel 0368.465.977 .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • Members

  Va salut colegilor.Rog un coleg care lucreaza la aceasta firma,sa-mi spuna pe ce tara se face contractul de munca si cam cati km se fac la luna (vreau sa deduc cam ce tipuri de curse se efectueaza,mai lungi sau mai scurte). Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...
  • Members

Salut colegii,citeva informatii despre jan de rijk va rog,am fost chemat la interviu Marti,spun ca au marit salarizarea,ce ziceti,sint corecti la ce-ti promite?masinile au FRIGIDERE?modul de lucru,se pune magnetul? MULTUMESC,si drumuri bune.!!!!!!!!!!!!!!!!

telefonul  meu..0721385660

Editat de cico_3504
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.