Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Pret/km


cabbie99

Postări Recomandate

  • Members

Buna ziua colegilor,cam cat se plateste la 100 de km un sofer pe 3.5 tone?Am gasit o oferta cu 5 euro la 100 de km dar face mai mult transport extracomunitar si cara si ADR.Mie unul mi sa parut cam putin astept cateva pareri avizate.Multumesc si drumuri bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

Cum ar fi sa intelegi ca nu pretul /km defineste aceasta meserie.

In primul rand ar trebui sa ai un salariu pe masura cerintelor firmei. Ca vor sa aiba un sofer care se descurvca in... nspe limbi comversational.,ca vor un sofer care stie cum sa plateasca drumurile in aceasta comunitate. ca au un sofer care stie sa gaseasca o adresa de incarcare descarcare fara asisitenta din partea dispecerilor , ci doar din CMR, ca stie ce sa faca in momentul in care i se termina programul si nu gaseste loc de odihna. Ca stoe sa-si planifice drumul pana la incarcare/descarcare cu o marja de eroare foarte mica si cu timpi de a si trai ( sa nu uitam ca suntem oameni si avem si alte necesitati decat un camion ori autobus).

Aici trebuie insistat, salariul e unul nemultumitor

Acea diurna care ti se ofera sii care e un beneficiu de izolare... eu zic ca este o jignire.

Diurna merge pana la 87,5 E/ zi deductibila ( adica, acea societate nu plateste niciun ban la stat pentru acei 87,5 e in Romania). NU mai acceptati plata la km !

Negociati o plata cu un salariu decent pentru conditiile de munca si o diurna decenta pentru ceea ce traiti in restul muncii pe camion.

Ca un exemplu: Cat costa un loc la hotel pe o noapte in Franta ? Tu dormi in conditii mai precare decat o camera de hotel ieftin.

Intrebare,.. probabil retorica.

De ce as accepta niste conditii mai slabe de cazare si odihna daca nu sunt actionar in firma angajatoare ?

Un muzeu il platesti din salariul tau, cresterea copiilor o platesti din salariul tau, cheltuielile cu taxele din Romania le platesti cu salariul tau, amenzile de circulatie le platesti din salariul tau, tot ce tine de munca ta se retine din salariu dar doar dupa ce ai un act de penalizare sau constatare judecatoreasca ce spune ca tu esti pasibil de plata.

Partea de viata care nu o ai cu familia, societatea si confortul casei tale trebuie sa revina din partea angajatorului ca si plata a diurnei.

Acea diurna nu o mai socotiti / km sau minim /zi. Cereti diurne normale pentru oameni normali ! E imperativ, e o cerinta normala de oameni normali !Nu mai traiti ca zombi !

Ce sacrificii faceti voi pentru a pune un ban deoparte din diurna se face.

Salariul e doar pentru subzistenta in Romania.

Cu speranta ca nu am jignit. Desteapta-te romane ! e primul vers a imnului national.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Si uite asa...tu accepti, altul accepta si viata merge mai departe, noi ne chinuim sa platim cheluielile si sa ne intretinem familia in timp ce patronii isi plimba fundul in A6 si fac concedii cu familia prin Dubai.....Trebuie inteles ca acest sa-i spunem 'exces' de bani al patronilor care se vede prin masinile pe care le conduc, casele in care stau, concediile care le fac, si facultatile copiilor din strainatate, vin DIRECT din buzunarul tau. Deci in momentul in care 'uneori' cum spui tu trebuie sa accepti aceste chestii trebuie sa te gandesti ca nevasta, copii si toata familia respectivului patron o va duce unpic mai bine de pe urma ta. Asa trebuie pusa problema. De ce nu ceri de exemplu o diurna de 35e/zi + un 200 de euro salariul de incadrare in tara?? Asa mi s-ar parea PERFECT cum spunea un coleg mai sus.

PS Retineti dragi colegi si nu uitati si incepeti sa aplicati NEGOCIEREA salariului si a diurnei!!! Eu zic ca gandind asa si aplicand aceste minime reguli ne vor face pe toti sa ne simtim mai bine in pielea noastra si sa fim platiti corect. Drumuri line tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Nu ai cum sa negociezi nimic!

Salariul e deja stabilit de angajator si tu il accepti sau vine urmatorul.

Suna frumos sa ceri diurna si un salar care sa fie corect DAR cum sa negociezi cand in spatele tau vin inca 10000000000 de soferi care merg pe jumatate din banii pe care ii vrei tu?

Acum 7 ani lucram pe 1500 euro pe luna si eram incepator!acum mi se propune sa lucrez pe 1000-1250..e normal, NU?

Daca am face un sondaj REAL, am vedea ca 90% din romani lucreaza pe un salar de sub 1300 pe luna si majoritatea mai stau si cate 2-3 luni plecati!

Toata lumea trebuie sa-si intretina familia..vor spune multi dar e o prostie pentru ca in cateva luni o sa va intretineti familia cu 800 de euro pe luna, stand plecati 3 luni..si tot o sa fie bine.

Eu singur nu am cum sa schimb nimic dar daca exista cineva care poate schimba concret ceva sunt dispus sa ma implic

500%..nu stiu cum, nu am nicio idee;atat stiu ca daca eu cer un salar mai mare decat e deja stabilit mi se spune PAS si vin altii in spate care merg pe atat sau pe mai putin.

Daca nu ne vom organiza nu vom schimba nimic!

Sa ceri tu singur un salariu REAL e o poveste si nu o sa functioneze niciodata, nu schimbi nimic, doar pierzi o oferta!

In momentul asta singura varianta a soferilor romani e sa gaseasca o firma care sa ofere un salariu cat mai apropiat de realitate dar de negociat nici nu se pune problema pentru ca NIMENI nu negociaza nimic, salariul e deja stabilit.

PS:nu lucrez de vreo 8 luni pentru ca nu am cum sa merg sa lucrez pe comunitate pe 1200-1300 de euro decat daca sunt SCLAV..si nu sunt!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Colegule, asa e ai dreptate, nu ti-am spus sa mergi direct sa ceri dublu, tradu-l si tu cum poti si daca poti, si nu uita: o intrebare nu a omorat pe nimeni. Intreaba, cere, trage-l de limba si daca se poate bine daca nu asta e daca vrei accepti cum spune el, dar macar ai incercat. Insa tipic romanesc eu sunt sigur ca multi din soferi, la un interviu, dupa ce i se explica conditiile pe un ton ferm din partea angajatorului, se pierde cu firea si uita ce a vrut sa intrebe sau pur si simplu se 'micsoreaza' si nu mai intreaba nimic, accepta cum o fi. Aici conteaza si de mentalitatea fiecaruia si poate de unpic de tupeu. Bineinteles ca mai exista si problema ca unii sunt atat de agramati incat nici nu pot purta o discutie cu respectivul patron, apoi sa mai negocieze. Oricum ar fi eu am invatat pe propria piele ca nimic nu e imposibil. Acum ceva timp mi-aduc aminte ca la o firma reusisem sa negociez 15 euro in plus la cursa si avans de cursa de fiecare data. Nu e mult poate dar la final de luna tragi linie si ai scos o parte din tigari, sau cafelele. Deci daca vrei se poate.....am vazut insa multi colegi sau mai bine zis pretendenti la un job care a intrat in birou, nici nu si-a dat jos basca din cap desi erau si doamne in biroul ala, a ascultat cuminte ce i-a spus respectivul, a incuviintat continuu din cap si la final ala la intrebat " Ai ceva intrebari?" si a raspuns ca nu. Mai departe e No Comment....

PS Si eu sunt in situatia ta, refuz comunitate pe maruntis, mai bine ceva local pe bani putini, si linistit, seara acasa, ca nu mananc cu 10 guri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators
Insa tipic romanesc eu sunt sigur ca multi din soferi, la un interviu, dupa ce i se explica conditiile pe un ton ferm din partea angajatorului, se pierde cu firea si uita ce a vrut sa intrebe sau pur si simplu se 'micsoreaza' si nu mai intreaba nimic, accepta cum o fi. Aici conteaza si de mentalitatea fiecaruia si poate de unpic de tupeu. Bineinteles ca mai exista si problema ca unii sunt atat de agramati incat nici nu pot purta o discutie cu respectivul patron, apoi sa mai negocieze.

Mare adevăr!!!

Și ca să plusez... nu e treaba noastră că refuzăm și vine altul pe mai puțin, mai devreme sau mai târziu cineva va regreta dar cu siguranță nu vom fi noi. Eu unul știu așa, cu cât e mai bun un șofer, cu atât se vinde mai scump. Ăla care acceptă condițiile din prima, vorbește doar română (și nici aia bine iar la scris stă și mai rău), nu știe cum se trimite un fax, programul de condus îl face ''după ureche'', mailul, MMS-ul și TMC-ul (chiar și banalul messenger) sunt chestii SF pentru el, iar alcoolul este prietenul lui cel mai bun.

Cum am spus, mai devreme sau mai târziu vor regreta amândoi... și angajatorul și șoferul.

Eu unul sunt convins că nici nu trebuie mulți cu coloană vertebrală, e suficient câte un adevărat șofer profesionist în câteva firme unde să se aprecieze diferența, căci vorba umblă. Un șofer eficient va duce orice firmă ''mai departe'', restul doar o vor menține sau o vor pune la pământ.

Părerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.