Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Cartela tahograf


viducu

Postări Recomandate

  • Moderators

Asta e intrebare sau presimtire ?

Eu cred totusi ca e superficialitate in a te informa . Pe acest forum ai avut raspunsul dat de cateva ori.

Sunt multi acei care intra doar pentru a pune o intrebare si dispar pe urma. Intrebari ce pot fi puse si la un colt de strada.

Eu cred ca e o greseala, utilizarea in acest mod a forumului.

Puteai pune aceasta intrebare pe chat. Acolo "avea' valoarea ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

de halul asta de intrebare chiar nu am mai auzit...deci tu..constient....... vrei sa ii dai altei persoane cardul tau sa conduca.....ce te faci daca el este oprit la vreun control si el conduce pe cardul tau...PLATESTE EL AMENDA CARE VINE PE NUMELE TAU.?sau daca face un accident si e tot cu cardul tau...reveniti-va si fiti constienti...coleg nu pot sa iti spun,mai bine cauta alta meserie......

uite mai jos si unde te incadrezi,

Art. 8

(1) Urmatoarele fapte reprezinta incalcari foarte grave ale dispozitiilor Regulamentului Parlamentului European si al Consiliului (CE) nr. 561/2006 si ale Regulamentului (CEE) nr. 3.821/85 si constituie contraventii, daca acestea nu sunt considerate infractiuni potrivit legii penale:

1. depasirea perioadei zilnice de conducere, respectiv a perioadei maxime zilnice de conducere cu doua ore sau mai mult;

2. depasirea perioadei saptamanale de conducere cu 14 ore sau mai mult;

3. depasirea perioadei maxime de conducere, in doua saptamani consecutive, cu 22 de ore si 30 de minute sau mai mult;

4. depasirea perioadei maxime de conducere neintrerupta cu o ora si 30 de minute sau mai mult;

5. nerespectarea perioadei minime de odihna zilnica cu doua ore si 30 de minute sau mai mult;

6. nerespectarea perioadei minime de odihna zilnica redusa cu doua ore sau mai mult;

7. nerespectarea perioadei de odihna zilnica fractionata cu doua ore sau mai mult;

8. nerespectarea perioadei minime de odihna zilnica, intr-un interval de 30 de ore, atunci cand vehiculul este condus de un echipaj, in conformitate cu art. 8 alin. (5) din Regulamentul Parlamentului European si al Consiliuiui (CE) nr. 561/2006, cu doua ore sau mai mult;

9. nerespectarea perioadei minime de odihna saptamanala redusa cu 4 ore sau mai mult;

10. nerespectarea perioadei minime de odihna saptamanala normala cu 9 ore sau mai mult;

11. acordarea de catre intreprindere/operatorul de transport rutier a unor plati conducatorilor auto, chiar si sub forma de bonificatii sau prime, in functie de distanta parcursa si/sau de cantitatea de marfuri transportata;

12. utilizarea unui vehicul fara tahograf conform reglementarilor in vigoare sau a unui vehicul inmatriculat pentru prima oara dupa 1 ianuarie 2007, echipat cu tahograf analogic;

13. nerespectarea prevederilor anexei I.B la Regulamentul Consiliului (CEE) nr. 3.821/85 prin montarea/repararea unor tahografe neomologate, nesigilate, necalibrate, defecte, calibrarea incorecta a tahografelor sau montarea, repararea, calibrarea unor tahografe de catre un operator economic neautorizat;

14. nerespectarea prevederilor anexei I.B la Regulamentul Consiliului (CEE) nr. 3.821/85 prin utilizarea unor tahografe neomologate, nesigilate, necalibrate, defecte sau care au termenul de valabilitate al verificarii/calibrarii periodice depasit;

15. conducerea unui vehicul dotat cu tahograf fara a utiliza diagrame tahograf si/sau cartela tahografica;

16. deteriorarea voluntara a tahografului;

17. nerespectarea obligatiei intreprinderii/operatorului de transport rutier de a descarca si stoca la sediu, cel mai tarziu la fiecare 28 de zile, datele din cartelele tahografice ale conducatorilor auto si/sau nerespectarea obligatiei de a descarca si stoca la sediu, cel mai tarziu la fiecare 90 de zile, datele din tahografele digitale ale vehiculelor pe care le utilizeaza, in conformitate cu Regulamentul Parlamentului European si al Consiliului (CE) nr. 561/2006 si cu Regulamentul Consiliului (CEE) nr. 3.821/85;

18. nerespectarea prevederilor art. 14 alin. (4) lit. a) din Regulamentul Consiliului (CEE) nr. 3.821/85 privind detinerea de catre un conducator auto a mai mult de o cartela tahografica valida;

19. nerespectarea prevederilor art. 14 alin. (4) lit. a) din Regulamentul Consiliului (CEE) nr. 3.821/85 privind utilizarea de catre un conducator auto a unei cartele tahografice eliberate altei persoane;

20. nerespectarea prevederilor art. 14 alin. (4) lit. a) din Regulamentui Consiliului (CEE) nr. 3.821/85 privind utilizarea unei cartele tahografice defecte sau expirate;

21. nerespectarea obligatiei intreprinderii/operatorului de transport rutier de a pastra inregistrarile privind perioadele de conducere, pauzele si perioadele de odihna ale conducatorilor auto cel putin un an de la efectuarea acestora, in ordine cronologica si separat pentru fiecare conducator auto;

22. nerespectarea prevederilor art. 15 alin. (1) din Regulamentul Consiliului (CEE) nr. 3.821/85 privind utilizarea unor diagrame tahografice sau cartele tahografice murdare sau deteriorate, cu datele ilizibile;

23. utilizarea incorecta a diagramelor tahograf sau a cartelei tahografice de catre conducatorul auto;

24. nerespectarea prevederilor art. 15 alin. (2) din Regulamentul Consiliului (CEE) nr. 3.821/85 privind scoaterea neautorizata a diagramei tahografice din tahograf sau a cartelei tahografice din tahograful digital inaintea terminarii zilei de lucru, care afecteaza inregistrarea datelor relevante;

25. nerespectarea prevederilor art. 15 alin. (2) din Regulamentul Consiliului (CEE) nr. 3.821/85 privind utilizarea diagramei tahografice sau a cartelei tahografice pentru o perioada mai lunga decat cea prevazuta, care afecteaza inregistrarea datelor relevante;

26. nerespectarea de catre conducatorul auto a obligatiei prevazute la art. 15 alin. (2) din Regulamentul Consiliului (CEE) nr. 3.821/85 privind introducerea manuala a unor date sau nerespectarea de catre conducatorul auto a obligatiei prevazute la art. 16 alin. (2) din Regulamentul Consiliului (CEE) nr. 3.821/85 privind introducerea manuala a unor date in cazul defectarii tahografului;

27. nerespectarea prevederilor art. 26 pct. 4 liniuta a doua lit. B) din Regulamentul Parlamentului European si al Consiliului (CE) nr. 561/2006 privind utilizarea cartelelor tahografice atunci cand vehiculul este condus de un echipaj;

28. nerespectarea prevederilor art. 15 aSin. (3) din Regulamentul Consiliului (CEE) nr. 3.821/85 privind utilizarea comutatorului, omisiunea de a introduce manual in tahograful digital datele prevazute la art. 15 alin. (5) din Regulamentul Consiliului (CEE) nr. 3.821/85;

29. necompletarea pe diagrama tahograf a datelor prevazute la art. 15 alin. (5) din Regulamentul Consiliului (CEE) nr. 3.821/85 privind numele si/sau prenumele conducatorului auto;

30. refuzut conducatorului auto, in cursul controlului in trafic, de a permite verificarea, retinerea sau copierea oricarei inregistrari privind perioadele de conducere, pauzele si perioadele de odihna ale acestuia;

31. neprezentarea in trafic a numarului necesar de diagrame tahografice, a cartelei tahografice sau a listarilor efectuate cu imprimanta tahografului digital, conform prevederilor Regulamentului Consiliului (CEE) nr. 3.821/85 sau Acordului AETR, dupa caz;

32. neprezentarea, in cursul controlului la sediul intreprinderii/operatorului de transport rutier, a inregistrarilor privind perioadele de conducere, pauzele si perioadele de odihna ale conducatorilor auto solicitate de personalul cu atributii de inspectie si control;

33. conducerea unui vehicul imobilizat de personalul cu atributii de inspectie si control;

34. stergerea, distrugerea datelor inregistrate pe diagramele tahograf, a ceior stocate in tahograf sau pe cartela tahografica sau a rapoartelor imprimate de tahograf;

35. montarea unor dispozitive ilegale de manipulare a tahografului, diagramelor tahograf si/sau cartelelor tahografice;

36. utilizarea unor dispozitive ilegale de manipulare a tahografului, diagramelor tahograf si/sau cartelelor tahografice;

37. nerespectarea obligatiei de a asigura posibilitatea utilizarii imprimantei tahografuiui digital in trafic la solicitarea personalului de control, conform prevederilor art. 14 alin. (1) din Regulamentul Consiliului (CEE) nr. 3.821/85;

38. nedeclararea de catre conducatorul auto a pierderii sau furtului cartelei tahografice la autoritatea competenta a statului pe teritoriul caruia s-a petrecut acest fapt. (2) Urmatoarele fapte reprezinta incatcari grave ale dispozitiilor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

Asta numai ca ma mananca limba, intreb. Oare cat o mai costa un atestat la tine in principat ?

Si imi pot permite sa te rog sa-ti fie rusine de ceea ce ai intrebat pe acest forum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.