Vizitator Anonymous Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 Cum repartizezi corect greutatea pe osii la semiremorca astfel incat sa nu fie prea mult pe o ax? si pe alta mai putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators CALIN Postat Aprilie 15, 2009 Administrators Share Postat Aprilie 15, 2009 Pai de obicei se pune pana la picioarele de la vagon incepanand din fata max 5 t pt frigo si cam 6 t pt prelata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Anonymous Postat Iulie 19, 2009 Share Postat Iulie 19, 2009 sal man nu stii cine are nevoie de un sofer mai incepator asa??nu te ia nimeni daca nu ai experienta:(bafta;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EX Staff VT880 Postat Decembrie 30, 2009 EX Staff Share Postat Decembrie 30, 2009 si daca incarci 31 de tone??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Tavy985 Postat Decembrie 30, 2009 Members Share Postat Decembrie 30, 2009 Atunci mai ai nevoie de niste axe in plus .Pai ala intra deja la "gabarit depasit" . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EX Staff VT880 Postat Decembrie 31, 2009 EX Staff Share Postat Decembrie 31, 2009 Atunci mai ai nevoie de niste axe in plus .Pai ala intra deja la "gabarit depasit" . nu, asta e tonajul acceptat in italia,cam atit duce dinozauru' in spate ;D ;D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EX Staff VT880 Postat Decembrie 31, 2009 EX Staff Share Postat Decembrie 31, 2009 de legislatie, asta e incarcatura maxima admisa, 31 tone, plus masa camionului, ajung la46,200 peste aceasta iti da amenda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Razvan(GRSu) Postat Decembrie 31, 2009 Members Share Postat Decembrie 31, 2009 Poi hai sa fim seriosi la noi se pune si cate 60 de tone pe silozuri de obicei sau bascule ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EX Staff VT880 Postat Decembrie 31, 2009 EX Staff Share Postat Decembrie 31, 2009 E treaba fiecarui cat pune,eu ti-am zis cum se incarca aici,si care este limita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members lascu Postat Februarie 19, 2010 Members Share Postat Februarie 19, 2010 are dreptate colegul cu incarcatura pe Italia si eu cand mergeam din Germania in Italia pe la Bolzano mai puneam inca 7 tone peste cele 24 care le aveam deci total 31 tone si mergem pana in sudul Italiei si eu i-am intrebat daca nu este problema cu tonajul si cei de la firma spuneu ca pe Italia nu e problema cu 31 de tone. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members oldtrucker Postat Ianuarie 3, 2012 Members Share Postat Ianuarie 3, 2012 In primul rand te uiti in talon ! Si vezi total maxim autorizat ! De regula pe motrica poti pune 10 tone , si pe ,,spate" inca pana la 24, adica 14 ! Total marfa 24 T care sa se inscrie in 40T !!! Chiar si in Germania se respecta acest tonaj! De obicei tara la prelata se incadreaza in jurul a 16 tone ! Daca tara e de 17 sa zicem , poti incarca 13, iar daca este de 15 poti lua 25 ! In final citesti pe colete (sau intrebi) cat are coletul , si vezi cam cum le incarci sa ai 10 pe fata si restul pe spate. Daca ai un singur colet de ,sa zicem, 24 T il pui central , la mijlocul remorcii . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members VIRGIL TIMIS Postat Ianuarie 3, 2012 Members Share Postat Ianuarie 3, 2012 daca pui un colet de 24 tone pe centru semiremorci la venetia o sa fie invidiosi cei cu barcile pe tine ;D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members guvis Postat Ianuarie 3, 2012 Members Share Postat Ianuarie 3, 2012 Iar se vorbeste din auzite... Greutatea trebuie distribuita conform diagramei de incarcare specifice remorcii/semiremorcii tractate si a diferitelor accesorii montate pe aceasta,tinandu-se cont si de tipul autovehicolului tragator. In principiu,regula de baza este ca centrul de grutate sa fie undeva in mijlocul semiremorcii. [ataşament şters de admin din cauza vechimii] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members mariusz Postat Ianuarie 3, 2012 Members Share Postat Ianuarie 3, 2012 daca pui un colet de 24 tone pe centru semiremorci la venetia o sa fie invidiosi cei cu barcile pe tine ;D cam asa sta treaba si cu "barca" mea...si cam are de suferit ca sa strambat din cauza asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members guvis Postat Ianuarie 3, 2012 Members Share Postat Ianuarie 3, 2012 S-a strambat din cauza ca nu s-au respectat datele constructive nicidecum din cauza greutatii totale. De ce nu se vad in Nl asemenea remorci incovoiate? Italia e ceva aparte cand vine vorba de incarcat si asigurat marfa.Foarte multi inconstienti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members mariusz Postat Ianuarie 3, 2012 Members Share Postat Ianuarie 3, 2012 S-a strambat din cauza ca nu s-au respectat datele constructive nicidecum din cauza greutatii totale. De ce nu se vad in Nl asemenea remorci incovoiate? Italia e ceva aparte cand vine vorba de incarcat si asigurat marfa.Foarte multi inconstienti. exact ce zicea virgil..se ia una bucata bobina tabla 24t si se pune la jumatea remorcii[are si un semn pe ea pus din fabrica] in buca.[si se respecata si greutatea pe osii daca o pui la jumatatea remorcii pe semnu ala]iar atunci se face barcuta..daca greutatea era pe toata suprafata remorcii atunci cred ca treaba statea altfel..dar din moment ce bobina are 1 metru latime,diametru,lungime cum vrei sa.i spui cred ca din cauza asta se incovoiaza...subliniez:asta e pur si simplu parerea mea nu sunt expert Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Ianuarie 4, 2012 Administrators Share Postat Ianuarie 4, 2012 logic !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members guvis Postat Ianuarie 4, 2012 Members Share Postat Ianuarie 4, 2012 exact ce zicea virgil..se ia una bucata bobina tabla 24t si se pune la jumatea remorcii[are si un semn pe ea pus din fabrica] in buca.[si se respecata si greutatea pe osii daca o pui la jumatatea remorcii pe semnu ala]iar atunci se face barcuta..daca greutatea era pe toata suprafata remorcii atunci cred ca treaba statea altfel..dar din moment ce bobina are 1 metru latime,diametru,lungime cum vrei sa.i spui cred ca din cauza asta se incovoiaza...subliniez:asta e pur si simplu parerea mea nu sunt expert Asa-i cand folosesti semiremorci care sa fie bune la toate.SI eu am semiremorca cu canal pentru bobine dar e mult mai rigida decat Schmitz,Krone sau Kogel.De asta am facut referire la Olanda caci acolo vezi cele mai diverse remorci si semiremorci.Cele speciale doar pentru bobine nu se incovoaie cum nici trailerele nu se incovoaie chiar daca pui 30T/ml. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members oldtrucker Postat Ianuarie 4, 2012 Members Share Postat Ianuarie 4, 2012 Batrane! Te rog, nu ma face de ras! Dezvolta subiectul te rog ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.