Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Propunere pentru proprietarii capete tractor+semiremorca


anghel_ghi

Postări Recomandate

  • Members

Salut ! Toti cei care au unu sau doua capete tractor+semiremorca , si pentrut toti soferi care au aceasta pasiune,numele meu este Anghel Gheorghita ,si sunt un sofer care a vrut sa aiba propiul cap tractor +semiremorca ,credeam in mintea mea ca voi face ceva ,am vazut pe aceasta bursa multe oferte gen Alina S,Activia, Mariana Varga dar, toate acestea sint niste amagiri si sa dovedit a fi niste tepe, toti acei care si-au luat un cap tractor,si au picat in miinile unora tepari de joasa speta din Spania Austria, gen Activia gmbh etc, etc . De aceea vin astazi ,21 02 ,2014 cu urmatoarea propunere .

1. Sa infiintam la Brasov / Romania, prima societate autonoma unde toti cei care detin unu sau doua capete tractoare +semiremorca sa putem avea acces la curse ,pretutindem in UE . Ca de la 01.01.2014 avem liber la munca in spatiul comunitar.

2.Propun sa gasim un dispecer de buna credinta ,cunoscator de mai multe limbi straine care sa ne reprezinte ,si un contabil care sa se ocupe cu partea financiara . Sunt multe de stabilit in aceasta ,mare asociere unde toti cei mici au un cuvant greu de spus, si unde toti cei care detinem un cap tractor putem sa facem curse la tariful real/km .

Astept propuneri si idei de la toate persoanele care vizioneaza acest forum .

Cu deosebit respect. Anghel Gheorghita . tel 0740189357

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Domnul Gheorghe ,,,ceace vrei sa faci este un fel de coperativa dar construita invers ,,,ca si o casa cand se face prima data acoperisul,,,o coperativa se face in momentul cand ai marfa mai multa si nu faci fata ,atunci incepi sa cauti colaboratori,cu cat nivelu marfurilor e in crestere cu atat ai nevoie de mai multi colaboratori ,,,,coperativa este un fel de casa de expediti care face transport prin masini propii si masini ale colaboratorilor ,,,de ce se cauta colaboratori cu 1-2 masini in spania ?????? grila de la care se percepe impozit pe venit este mare ,,,inainte erea de 500.000 euro pe an ,,,si daca aveai 2 masini nu depaseai aceasta grila ,deci nu plateai statului taxe ,,acum am inteles ca sa ajuns la 120.000 euro si nu mai este rentabil cu 2 masini ,,si la o masina platesti ceva ,,,in romania se plateste impozit si pentru facturi neincasate ,,,faci factura ,platesti tva si daca nu se plateste factura iei teapa de 2 ori ,,,in romania nu sant incurajate firmele mici si mijloci ,nu sant ajutate sa prospere ,guvernanti nostri se gandesc numai la ei ,nu si la restu,,,un exemplu de afaceri in ro,,,tu ai 100 camioane ,euro 5 ,soferi profesionisti ,toate asigurarile ,service non stop in ue ,,,etc ,,,eu am 70 camioane ,vai de mama lor ,taxe cat mai putine,daca se poate deloc ,etc ,,,o firma mare are nevoie de un transportator care sa acopere un nivel de transport la 100 camioane ,participam amandoi la licitatie ,,,eu ca platesc taxe mai putine ,soferi pe caiet ,motorina din economie ,piese auto de la colegi,etc imi permit sa merg la un pret mai mic ,,,tu nu iti poti permite ca intri in faliment ,si atunci cine castiga ,,eu ,,,,si mai este a doua varianta ,eu cu rablele mele merg cu diplomatul la cine trebuie ,ai dau dreptu si castig licitatia la un pret mai mare ca tine si un parc auto fragil ,iar tu care esti legal ,orce banut este dovedit prin acte ,orce incasare este operata prin banca te vei uita la mine cum circul pe drum si tu stai parcat ,,,deci la noi este incurajata coruptia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

colegu ce spui tu eu ma lupt de 2 ani sa conving alti 10 colegi care stim si ne vedem saptamanal si ce raspuns crezi ca primesc;e greu cata daca tu faci mai multe curse de cat mine,daca incasezi mai mult,etc am dat modelul cehilor polonezilor care sau asociat si din firma cu un singur camion a devenit asociatie cu 100 camioane au inchiriat garaj angajat mecanici dispeceri contabili care tin evidente pe fiecare masina in parte din incasarile masini se opreste inafara de taxele legale ce ii revin un procent pt.personalul administrativ si servisul masini,dipeceri nu se cunosc cu soferi sau patroni sunt interest de acesta propunere de asociere numai asa vom rezista si ne putem feri de tepe altfel noi astia cu un camion doua vom fi incontinoare carne de tun pt alti de ce se cere sofer-patron pt ca tu esti mic si de regula toti cedeaza in fata unei nedreptati.Astept cu nerabdare sa vad parerea altor colegi in aceas situatie.Paun Catalin 0760533091

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Salut! pt toti colegi care sunt activi pe acest forum,si un mare respect pt toti RO care sint cu adevarat Soferi !! In primu rind multumesc colegilor care a observat ca aceasta propunere ar fi benefica pt toti colegi care detin unu sau doua capete tractor.(stiu ca sunt multi colegi care au lucrat pe tir la dif firme din comunitatea europeana ,si cunosc o limba straina ,dupa care au achizionat si ei un cap tractor ,bravo lor ,avind in vedere ca cunoaste situatia ,formindusi unele relati poate se descurca de unu singur,si ma bucur pt ei ,) dar ginditiva colegilor ca mai sunt anumite persoane care detin cap tractor +semiremorca ,si poate iei nu au lucrat o zi in comunitate , ce sa mai zic am vazut pe acest forum colegi incepatori care au aceasta pasiune pt TIR, si doresc sa se lanseze in aceasta mica afacere lundusi un cap tractor , neavind exsperenta in arta transportului sint foarte vulnerabili ,si cad in mina celor bine facatori si se trezesc ca pierd ,cea ce cu sudoare a multor ani au adunat,. Si in al doilea rind asi dori sa-il informez pe colegu Timis ,,cu rugamintea sa nu se supere,, ca TVA se poate plati la incasare,doar trebuie sa scri pe factura TVA la incasare dar nu asta este problema . Propunerea nu este sa infintam o alta societate ,ci sa ne asociem un grup de firmulite cu una sau doua camioane ,care sa functioneze fiecare separat, adica cit trage atit cistiga ,dar sa gasim un meneger care cunoaste arta transportului,care cunoaste cel putin o limba de circulatie internationala,care stie sa negocieze ,sa ne scoata un pret/km, daca nu cel real , cit mai aproape de cel real,pt ca sunt multe firme bune in UE, dar ca sa sjungi la iele ne trebuie un meneger bun care sa le depisteze,si sa stie sa negocieze, de unu singur ,o singura voce nu prea esti bagat in seama,dar cel putin zece voci in mina unui meneger bun astfel se face auzita ,si este mult mai greu de tepuit ,colegilor sint foarte multe de discutat cred ca toata noaptea nu ar ajunge ,dar puteti si voi anumite idei ca la un moment dat sa gasi o varianta buna pt toti . cu deosebit respect!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Members

Eu am capul tractor de cateva luni, sunt tractionist momentan, dar si eu m am gandit la treaba asta, in ideea in care si ca tractionist, cand prezinti 5-7 camioane, altfel negociezi preturile si traseele si tot...

Sincer, imi este putin teama de o asociere pe cont propriu, adica sa infiintam o firma si sa cautam curse, sunt multe cheltuieli, motorina, timp pana la incasare...etc. Eventuale incidente de plata pt care cine va fi tras de urechi? o sa spunem ca manageru ca el nu a neg bine.

Dar daca cineva vrea sa formam un parteneriat pt a lucra tot ca tractionisti, eventual cu un dispecer angajat pt a prelua apelurile telefonice, mailuri, sa caute adrese pe net etc. Il rog sa ma contacteze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Members

Dragi colegi inca nu am camioan dar doresc sa achizitionez unul , iubesc meseria de sofer , dar sa stiti ca numai uniti putem reusi la ce ne pregatesc guvernanti numai prin munca vom reusi , cat despre propunere nu e rea , dar sa existe seriozitate si corectitudine , nio ca natie suntem invatati sa inselam , cat despre un dispecerat pentru cei ce au unul doua camioane este bine putem lucra mai bine pe comunitate .VA MILTUMESC ,DRUMURI BUNE.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Members

Ca idee nu este rea deloc tinand cont ca si eu sunt un tractionist incepator care are nevoie de multe informatii utile si de sprijin in meseria asta.In momentul de fata lucrez pe bursa in tara si sincer nu sunt multumit de pretul pe km,dar de unul singur nu am ce sa fac,tot ceea ce stiu este ca nu vreu sa pierd ce am realizat pana acum,deci singura solutie sa razbatem este sa ne asociem cum a spus si colegu anghel_ghi.sorin 0765658591

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.