Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

BESTIILE!!!


MANV10

Pentru ce ati opta?  

179 membri au votat

  1. 1. Pentru ce ati opta?

    • SCANIA R V8 730HP
      83
    • MAN TGX V8 680HP
      65
    • VOLVO FH16 700HP
      70
    • MERCEDES-BENZ ACTROS V8 650HP
      20


Postări Recomandate

  • Members

Volvo....pe departe cel mai reusit camion, parca a fost proiectat si facut in jurul soferului...absolut tot...Volvo e exact ce are nevoie un sofer.  Si Volvo ramane Volvo, No comment. Ar mai fi Scania, dar nu m-a impresionat Scania, asa cum m-am indragostit de Volvo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 64
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • Members

Nu inteleg un lucru, p/u ce iti trebuie un motor de peste 600 cp cind transporti pina la 24 tone de marfa???????????????????

Dupa parerea mea  puterea  normala a unui camion care transporta pina la 24 tone ar trebui sa fie intre 480 si 540 cp,

Ce faci cu un motor de 730 cp daca se blocheaza o roata la remorca????? te opresti cind vezi ca ies scinteie din janta????????????? caci nu ai cum sa simti...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Fac si eu o comparatie:

Am condus un Actros 1843 anul fabr (2001) EURO 3.  Lumina la faza scurta e aproape oarba, de-ti vine sa crezi ca mergi cu candela. La faza lunga vine in ajutor farurile adaugatoare deasupra celor normale care sunt la toate ( nu e vorba de cele pe acoperis)  Motorul era lenos (ca la toate Mercedes-urile) cutia semiautimat (joistic) care se gindea mult pina tsoncanea ca sa iau piciorul de pe ambreiaj. Fiecare cursa se termina cu intrare la servis( totusi avea 900 mii km la bord) Scaunul soferului cam lasa de dorit,  conduceam cite 4 ore si spatele imi soptea (de durere)  sa fac pauza de 45'. Lazile din afara cabinei foarte mici. Unicul lucru care mi-a placut, erau claxoanele de pe cabina. Actros MP2 si MP3 nu am condus insa am auzit de la muti colegi ca sunt lenoase.

  Daf XF 105 410cp  anul fabr 2007 EURO5 cutie manuala.  Am luat-o cu 120 mii km (reali) si am facut  100 mii km pina am dat-o. Ce pot sa zic?  O masina buna, consum normal, mergea bine, Insa cum urcam la deal....  privea in urma ca magarul. Scaunul destul de confortabil, Oglinzile si cele mari si cele mici se regleaza si se incalzesc. Iluminare buna si la faza scurta si la cea lunga. Farurile simple fara xenon. 2 rezervoare de 870L si 425L  Lacatul usilor este foarte slab, cu surubelnita simpla deschizi orice usa DAF. Motorul de nou consuma ulei cam 15-20L la 50 000km.  Cabina larga, patul soferului se ridica oferind mult spatiu p/u depozitare. Lazile din afara cabinei largi si mari. In rest... probleme nu am avut.

Renault Premium si Magnum... nu comentez p.u ca nu am vazut nimic bun la ele. masini de rahat. In Premium parca stai in cushka la Grivei, iar in Magnum parca urci in racheta sa pleci in cosmos.(vorbesc de Renault-rile care nu au nimic de VOLVO)

  Scania R420 anul fabr 2006 EURO4. Scaunul confortabil. motorul economic desi avea 500 miikm, lumina buna, Cutie automata insa cu ambreiaj, te pornesti si opresti cu ambreiajul, apoi skimba automat vitezele Am facut doar o cursa de 1500km, multe nu pot sa zic. Un dezavantaj pe care l-am observat este faptul ca are o singura lada de depozitare in afara cabinei in stinga, si desi lada e mare, usulita e mica. In rest... mi-a placut cum se comporta, cum se manevreaza...

  MAN tg 410 2003  Cutie mecanica, are un buton la schimbatorul de viteze care actioneaza singur ambreiajul, un lucru care mi-a placut mult. Lumina e foarte Ok, cabina spatioasa  chiar foarte mare cu 2 lazi mari de depozitare in afara cabinei in care incap si eu :)) scaunul ca grad de confort cam lasa de dorit insa.. merge.

Nu era cap tractor, era cu remorca tandem si gol consuma 30-32l/100km insa incarcat consuma maxim 37

V O L V O un aparat de nota 10, posibil ca am primit-o noua, posibil ca am facut peste 300 000 km numai cu Volvo, insa m-am indragostit . Am primit in 2007 Volvo FH 440  euro 5, cutie mecanica avea 3mii km la bord, mirosea a nou, scaunele in pelicula... am facut peste 100 000 km cu ea, n-am avut probleme, apoi am primit alta tot din 2007 FH 480 mecanica. Mergeam ca racheta, la orice deal ieseam in depasire si nu ma temeam ca n-o sa reusesc, sau ca n-o sa-mi ajunga putere,  apoi am lucrat pe Volvo FH 440  tot din 2007 insa avea peste 600 000 km si era automata. Am ramas impresionat de functionarea cutiei. Gindeste repede si schimba vitezele in dependenta de greutatea incarcaturii si inclinatia drumului.... se orienteaza repede, si schimba la vreme

cabina putin mai mica ca la restul insa p/u o persoana e deajuns. Un plus foarte mare este ca daca "moare " soba autonoma, pornind motorul te incalzesti in 5- max 10 min pe cind la DAF - MAN.... ai inghetat cu totul

Ai gresit cate ceva.Nu compara masini din 2001 cu masini din 2007.Este si  volvo foarte bun dar nu stiu de cu uni il ridica asa sus.Am condus volvo de 440 din 2007 mare majoritate :"made in romania"chederul de la usi era pus invers si toata apa se scurgea inauntru o galagie in cabina+nu era globetrotter si era foarte mica si pentru mine[eram singur pe masina] si lista ar putea continua.Volvo nu mai e ce a fost.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Volvo made in RO? eu nu am auzit....poate a fost vreun Volvo tavalit bine ca sa te nemultumeasca calitatile care le-ai mentionat tu. Si daca conduci un Volvo facut in Suedia, va fi o diferenta fata de cel fabricat in Belgia. Nici o marca nu mai e ce a fost...dar totusi Volvo inca mai face masini..pana cand nu stiu, cred ca la urmatorul model FH/FM or vor da-o in bara, presimt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Volvo made in RO? eu nu am auzit....poate a fost vreun Volvo tavalit bine ca sa te nemultumeasca calitatile care le-ai mentionat tu. Si daca conduci un Volvo facut in Suedia, va fi o diferenta fata de cel fabricat in Belgia. Nici o marca nu mai e ce a fost...dar totusi Volvo inca mai face masini..pana cand nu stiu, cred ca la urmatorul model FH/FM or vor da-o in bara, presimt.

Multe piese sunt facute in romania si volvo isi pierde din "aerul" de camion fiabil.Da era facut in belgia il aveam de pe la 450.000km si lam dat la 680.000km am condus si un volvo suedez din 1998 420cp dar pot sa zic ca era o diferenta ca de la cer la pamant.Deocamdata suedeza mea ma multumeste,doar o problema am la ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Multe piese sunt facute in romania si volvo isi pierde din "aerul" de camion fiabil.Da era facut in belgia il aveam de pe la 450.000km si lam dat la 680.000km am condus si un volvo suedez din 1998 420cp dar pot sa zic ca era o diferenta ca de la cer la pamant.Deocamdata suedeza mea ma multumeste,doar o problema am la ea.

frate asculta-ma...nimeni nu mai face masini cum se faceau odata...din suflet, cu pasiune etc...acum le fac pentru a face bani, nu conteaza cat tine, daca e calitativ sau nu...l-ai cumparat, ti-a placut, iti face treaba asta conteaza, cand se strica, sunt piese care nu se mai pot repara, trebuie sa cumperi nou, ca asa e piata astazi....daca le poti repara, atunci ei cu ce mai fac bani? Niciodata nu vor mai fi masinile de dinainte....vor fi din ce in ce mai nefiabile, electronica multa care e foarte stricacioasa si asta te va pune in mare dilema daca nu cunosti. Nu mai sunt nici simple, dar nici atat de bune ca cele vechi. Si indiferent ca e camion sau autoturism..s-a dus farmecul industriei auto, e pe moarte industria auto ( ma refer din punct de vedere al pasiunii) ies numai porcarii de pe benzile de montaj. Si dupa ce ca nenorocitii astia scumpesc pe zi ce trece carburantul, ca mi-ar fi placut ceva mai OLD SCHOOL, care mai ingroapa inca odata pe astea noi. O masina sau camion din 2010 no sa mai reziste ca unu din 1995, la fel si autoturismul. S-a dovedid prin test. Trebuie sa ne obisnuim si pretentii sa nu mai avem...calitatea a disparut odata cu anii si va fi tot mereu. Drumuri bune sa ai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

frate asculta-ma...nimeni nu mai face masini cum se faceau odata...din suflet, cu pasiune etc...acum le fac pentru a face bani, nu conteaza cat tine, daca e calitativ sau nu...l-ai cumparat, ti-a placut, iti face treaba asta conteaza, cand se strica, sunt piese care nu se mai pot repara, trebuie sa cumperi nou, ca asa e piata astazi....daca le poti repara, atunci ei cu ce mai fac bani? Niciodata nu vor mai fi masinile de dinainte....vor fi din ce in ce mai nefiabile, electronica multa care e foarte stricacioasa si asta te va pune in mare dilema daca nu cunosti. Nu mai sunt nici simple, dar nici atat de bune ca cele vechi. Si indiferent ca e camion sau autoturism..s-a dus farmecul industriei auto, e pe moarte industria auto ( ma refer din punct de vedere al pasiunii) ies numai porcarii de pe benzile de montaj. Si dupa ce ca nenorocitii astia scumpesc pe zi ce trece carburantul, ca mi-ar fi placut ceva mai OLD SCHOOL, care mai ingroapa inca odata pe astea noi. O masina sau camion din 2010 no sa mai reziste ca unu din 1995, la fel si autoturismul. S-a dovedid prin test. Trebuie sa ne obisnuim si pretentii sa nu mai avem...calitatea a disparut odata cu anii si va fi tot mereu. Drumuri bune sa ai.

Stiu si iti dau dreptate nu se mai fabrica nici masini ca mai demult.Poate la desing si tehnologii castiga cele noi,in rest la fiabilitate,rezistenta no coment.In legatura cu volvo,este un tir bun dar nu stiu de ce toti laudati atata volvo de parca el ar fi cel mai cel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Imi raspunde cineva p/u ce-ti trebuie motor mai puternic de 600 cp in conditiile cind transporti pina la 24 tone??? poate cinva justifica??? Sau doar o lauda  ca ai 700 cp sau 730??????

Daca ai o panta mare de urcat, urci cu aceeasi viteza...nu stiu daca ai mers cu 660-u de la Volvo...chiar si cu 50 de tone nu se simte nimic. Si mai e chestia ca daca ai incarcatura usoara, poti sa sari peste trepte...adica face el singur I-Shift-ul. ;) Dar consider si eu ca 600 de cai sunt aproape de ajuns...astia o fac acum din suprematie, sa ajunga la 800 de cai putere peste ceva timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Daca esti supraincarcat... nici nu se discuta... e mai bine cu motorul mai puternic, eu am specificat, ca in caz de transporti pina la 24 tone marfa, p/u ce-ti trebuie puterea la motor mai mare de 600 cp?? Si nu mi-e clar un lucru, am vazut ca si Volvode 700 si 750 cp si Scania de 730 cp pun asa motoare pe camioane cu forma axiala 4*2, daca era un camion cu 3,4,5 axe... mai inteleg ca e folosit p/u tonaj marit, dar asa....??????????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Daca esti supraincarcat... nici nu se discuta... e mai bine cu motorul mai puternic, eu am specificat, ca in caz de transporti pina la 24 tone marfa, p/u ce-ti trebuie puterea la motor mai mare de 600 cp?? Si nu mi-e clar un lucru, am vazut ca si Volvode 700 si 750 cp si Scania de 730 cp pun asa motoare pe camioane cu forma axiala 4*2, daca era un camion cu 3,4,5 axe... mai inteleg ca e folosit p/u tonaj marit, dar asa....??????????

Dupa cum am spus...o fac din suprematie...aceeasi treaba poate sa o faca si un 480 sau un 500 ca si 700-le...dar intr-adevar se simte surplusul de putere..la 24 de tone nici nu zici ca ai remorca dupa tine cu un 700 :)). Pentru a atrage clientele, iar clientii cand aud ca au putere ca au nu stiu ce sisteme, cumpara, crede ca e benefic pentru afacere si sunt, am vazut si eu Scanie, Volvo de 700 cai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.