Members traianb Postat Martie 31, 2014 Members Share Postat Martie 31, 2014 Salutbaieti si bine v-am gasit! Ieri mi-am cumparat o duba un P. Boxer.. Si azi am zis... sa o testez putin... asa ca am facut un drum dde vro 50 de km cu ea, toate bune si frumoase doar ca ma doare mijlocul fenomenal, am avut ceva probleme dinainte, o posibila hernie de disc "lecuita" cu lipsa eforturilor, din pacate azi vad ca m-a luat iarasi... ma intreb daca zdruncinarile astea... la cele mai mici denivelari parca ma arunca sus-jos 1-2 cm sunt de la amortizoare sau ... e normal ? M-am uitat la colegii de trafic, vedeam ca si pe ei ii salta/zdruncina dar parca n-am auzit pe nimeni sa se vaite de spate de la condus o duba 50 de km... Voi ce stiti din experienta, sunt dubele mai "dure" la mers decat un turism sau ar trebui sa schimb ceva amortizoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members sibianul Postat Martie 31, 2014 Members Share Postat Martie 31, 2014 Ce tare e faza asta:)) Tu ti-ai facut cont ca sa te lauzi ca ti-ai luat duba:)) Oricum.. daca ai probleme cu spatele si te-a zdruncinat, clar e ca de acolo te doare iarasi spatele.. Cand mergi fara greutate o sa te salte mai mult dar se schimba situatia dupa ce ai macar 300 de kg greutate. Poate ai si rotile mai umflate decat ar trebui..ce presiune au? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members traianb Postat Martie 31, 2014 Autor Members Share Postat Martie 31, 2014 Uite sa stii ca nu mi-a dat prin cap sa intru la un peco ceva sa verific presiunea, desi nici nu stiu cat ar trebui sa fie iar de greutate... cam greu ... nu stiu daca voi pune mai mult de 200 de kg pe ea, bag flori in ea, iti dai sema e mai mult volum decat greutate... Inca odata.. e normal sa fie ea mai "zdruncinatoare"? La turisme n-am avut problema asta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members sibianul Postat Martie 31, 2014 Members Share Postat Martie 31, 2014 Depinde oricum in ce fel te zdruncina. Daca te arunca in sus la denivelari e bine..dar daca atunci cand iei o groapa ai impresia ca s-a rupt toata masina atunci nu-si fac amortizoarele treaba. Daca nu ai greutate e normal sa te zdruncine mai mult pentru ca masina asta e gandita pentru transport marfa..cam la 800-1000 de kg se comporta cel mai bine. Te poate zdruncina si daca ai presiune mai mare decat trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members traianb Postat Martie 31, 2014 Autor Members Share Postat Martie 31, 2014 Mersi fain, o sa ii verific cat are in roti, de fapt zi-mi daca stii cat ar trebui, daca nu unde sa ma uit, ca pe la usi am tot cascat eu ochii da nu e abtipildu ala cu fata-spate... Gropi n-am luat, dar parca prea se simte orice denivelare... LE: r15/225 peugeut boxer 2002 inalt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members dutza Postat Martie 31, 2014 Members Share Postat Martie 31, 2014 posibil sa scrie pe capacul de la rezervor. Daca spui ca mergi cu ea mai mult goala pune 3,2 bari pe fata si intre 3,5-4 bari pe spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Olaru Gheoghe Postat Ianuarie 19, 2015 Members Share Postat Ianuarie 19, 2015 Am un transporter w ,am modificat un scaun de autobuz ,.si sunt ca pe ...tir,am condus 500km si nu am avut probleme.Daca doresti te pot ajuta tel 0728071119. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.