Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

sunt incepator-am nevoie de o sansa


Postări Recomandate

  • Members

salut domnilor.detin permis de conducere de 8 ani categoria b,iar categoriile c, ce,d,de le-am obtinut de aproximativ 2 luni.sunt absolvent al unei facultati,cunosc doua limbi straine,sociabil,binecrescut,muncitor,ambitios si curat.Doresc ca in cel mai scurt timp sa pot merge in echipaj pe comunitate si nu numai, cu o persoana intelegatoare si experimentata.

am cautat firme care angajeaza incepatori,insa am intampinat multe probleme deoarece multi au spus ca pot pleca doar daca formez echipaj cu alta persoana experimentata.

acum ramane la latitudinea dvs daca mi se va acorda sansa de a invata multe si de a munci ,pentru ca asta vrem toti incepatorii :

o sansa.pot fi contactat la numarul 0762936603.va multumesc si drum bun sa aveti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • Members

nimeni nu intinde o mana de ajutor?domnilor colegi nu vreau sa iau locul nimanui ,doar sa fiu initiat in aceasta meserie.

am luat si atestatele si ADR,si inca nimic.Daca e cineva acolo care este dispus sa mergem impreuna pe comunitate,rog sa ma contacteze.

cu stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Trebuie multa, multa, multa rabdare. Dar fii perseverent, pana la urma ceva o sa gasesti. Cauta printre rude, prieteni, vecini, cunostinte, bate la toate usile si lasa cate CV uri poti, la ce foame de soferi romani este pana la urma ceva ceva trebuie sa sara.

Daca ai cum incepe cu ceva mai mic, ai sansa sa inveti chestii noi, strazi, program de condus, intalnesti oameni de la care afli tot felul de informatii folositoare.

Rabdare multa si numai bine iti doresc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

salut.ce pot spune este ca deocamdata nu am incercat nicaieri,adica nu am depus inca cv,pentru ca nu stiu exact unde.