Members Sorin Stef Postat Aprilie 11, 2014 Members Share Postat Aprilie 11, 2014 Buna ziua. Am cateva intrebari , poate ma puteti ajuta. Am un MAN TGA 18-430 D20. imi apare la bord EDC Diagnosis 03779-10 si 03778-10 imediat dupa ce pornesc motorul. Codurile dispar dupa ce accelerez si reapar cand reduc acceleratia sau cand motorul sta la relanti. Camionul nu "trage"cand apar codurile pe display....ma puteti ajuta? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members marianmarian Postat Aprilie 11, 2014 Members Share Postat Aprilie 11, 2014 http://www.techtransa.lt/MAN_klaidu_kodai.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members stoian_fl Postat Aprilie 11, 2014 Members Share Postat Aprilie 11, 2014 EDC 03779-10 = Fuel pressure too low in the common rail. ( Presiune scazuta in rampa de injectoare ) Prima data verifica filtrele de combustibil si schimba-le daca este cazul. Daca nu se rezolva din inlocuirea filtrelor, s-ar putea sa fie pompa, situatia e mai complicata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members c0l0nelul Postat Aprilie 12, 2014 Members Share Postat Aprilie 12, 2014 demonteaza pompa de inalta presiune si du-o la un BOSCH DIESEL SERVICE pt verificare aceiasi chestie fa-o si cu injectoarele de unde esti? s-ar putea sa te ajut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Sorin Stef Postat Aprilie 14, 2014 Autor Members Share Postat Aprilie 14, 2014 din Rm Valcea sunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Sorin Stef Postat Aprilie 14, 2014 Autor Members Share Postat Aprilie 14, 2014 a fost pus testerul si injectoarele functioneaza la presiune normala. de pompa de inalta presiune nu mi s-a spus ca ar fi defecta. se poate sa nu fie filtrul de motorina compatibil? scrie made in turcia pe el....o sa -l schimb. mi-au aparut codurile astea cam la vreo 3 zile dupa ce am schimbat filtrul de motorina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members c0l0nelul Postat Aprilie 15, 2014 Members Share Postat Aprilie 15, 2014 cine ti-a pus testerul pe el? era un tester dedicat MAN sau altfel de tester? m-ar interesa ce fel de teste ti-a facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members tudor2403 Postat Aprilie 18, 2014 Members Share Postat Aprilie 18, 2014 Salut,verifica la un service specializat supapa de retur a injectoarelor,aceiasi problema am avuto si eu fum negru,motorul nu tragea,rar isi mai revenea in forta,eu am reparato la un service bosch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Sorin Stef Postat Aprilie 22, 2014 Autor Members Share Postat Aprilie 22, 2014 nu stiu ce tester era. la un service pt diferite tipuri de camioane. Tudor , ai zis ca ai rezolvat problema. cat te-a costat daca vrei sa-mi spui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Alexandru12345 Postat Mai 30, 2014 Members Share Postat Mai 30, 2014 buna ziua. am un man tga 430 d20 euro 4 si am o problema cu el nu are putere mai ales la deal si fara vagon scade viteza am verificat turbo nu are nimica am spalat radiatoarele dar nu am clapetele la egr anulate din germania.ma pute ti ajuta va rog frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Valibalan Postat Iunie 14, 2014 Members Share Postat Iunie 14, 2014 Aceeași problema m-am confruntat eu cu ea ieri același cod apărut in bord in momentul accelerările excesive (la urcarea in panta sau depășire) am sunat la un service unde doar ce imi făcuse injectoarele si mi-au spus ca nu sunt ele de vina am intrat pe internet si am citit cu ajutorul Google translate dupa mai multe forumuri si a doua zi am găsit motivul la pompa de amorsare cea de dinaintea filtrului de motorina exista o sita Mica pe care am găsit-o inundata cu tot felul de chestii vreau sa spun ca mașina " rupe" acum . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members bocavlad13 Postat Iulie 27, 2017 Members Share Postat Iulie 27, 2017 Salut! Am un cap tractor man tga common rail d20 din 2006...as vrea sa aflu semnificatia tuturor butoanelor din bord...as fi bucuros daca m-ati putea ajuta! Sunt incepator si mi-am luat recent camionul Nu prea am ideie despre el Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Adrian110 Postat Februarie 1, 2022 Members Share Postat Februarie 1, 2022 Buna ziua Am un autocar cu motor de MAN , 2006 an fabricație , 6500cm3 6 in linie , baga motorina in baie , deși pompa de alimentare este schimbată ( noua ) va rog dacă ați mai avut așa probleme sa ma ajutați . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members harytgs Postat Februarie 1, 2022 Members Share Postat Februarie 1, 2022 Buna seara,ce marca e autocarul? ce tip de motor este? in functie de tipul motorului,motorina ajunge in baie prin pompa de injectie,saibele si oringurile de la injectoare sau chiar duzele injectoarele pot scapa motorina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.