Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. au intrat in dotare si acolo tachografele electronice..deci nu mai merge cu alergatul in nestire...
  3. Yesterday
  4. Last week
  5. Salut cine ma poate ajuta sa găsesc sau la ce firmă sa caut un cablu aux pentru man tgx cd cu navi. Mulțumesc
  6. Este vreun coleg care cunoaste sistemul gobox din Slovacia ? Am o problema ,nu am returnat gobox-ul la iesire din Slovacia si a trecut 7 luni ((( Ce urmari pot suporta ? Amenda ? Cit ar fi ? Cine deja s-a pomenit in asemenea dilema ,help va rog
  7. Nu stie nimeni nimic?Bani,program,ce se transporta,țări,conditii in Belgia?
  8. cam asa ceva a patit si un sofer care a plecat de la noi s-a dus in germania sa lucreze sofer pe masina de 7.5 tone distributie de mezeluri, la telefon s-au inteles de 1800 euro si cazare, mancare.. etc acolo cand a ajuns, de fapt erau vreo 1400 euro, cazare la vreo 60km distanta de fabrica, ar fi fost in trecut o masina mica pusa la dispozitie de firma pentru navetisti, dar evident ca "romanii" au stricat-o asa ca cu naveta se descurca fiecare dupa cum poate asa ca omul a venit inapoi in tara si si-a luat masina proprie inapoi in germania, ca sa faca naveta la munca...
  9. Salut,cum pot lua legatura cu tine,as vrea detalii in legatura cu STA .Be,merci 

  10. pacat ca e o filmare scurta..totusi esentialul se intelege...pe linga asta au mai dezvoltat o tehnologie ,un detector pentru folosirea telefoanelor in timpul mersului....2g..3g..4g... Mobile phone detectors are to be used by police to find drivers using devices at the wheel. The system, which cannot record footage, was initially tested in Norfolk last year. The detector picks up 2G, 3G and 4G signals and will therefore flash to alert people in cars who are using phones to call, text or data. If people are using a Bluetooth hands-free device, the detector will recognise this and not flash.
  11. https://www.bbc.co.uk/news/av/uk-england-48234852/m40-lorry-driver-makes-card-payment-on-phone-at-wheel Aviz colegilor romani (și nu numai), care conduc prin UK cu picioarele pe bord, cu telefonul la ureche sau în mana sau se uita la filme pe laptop pe autostrada!!!
  12. daca poti te rog adu lamuriri,vezi ce lucruri mai trebuiesc aduse in vizor...😄
  13. Confirm spusele lui Iulian, eu inca lucrez pentru ei si mai sunt unele lucruri de spus.....
  14. Earlier
  15. Salut,in momentul schimbarii tu aveai un permis de conducere rominesc si atestatele la fel.Preschimbind permisul rominesc cu unul german ai dat si atestatele rominesti..? Cred ca este mult mai bine sa suni la sucursala ARR din orasul tau si sa intrebi,asta deoarece in opinia mea politia este cu permisul de conducere si ARR-ul cu atestatele..doua entitati diferite,poti suna sau trimite mail aici....ulterior lasa si un raspuns te rog pentru alti colegi daca cumva se lovesc de aceiasi problema,succes Agenția Teritorială ARR București Adresa: Str. Albesti, nr. 8, Sector 2, Bucuresti Sef agentie: Mitan Ioan Telefon sef agentie: 0723.379.277 Telefon fix: 021/410.43.61; 021/410.43.62; 021/410.43.64 Fax: 021/410.43.58 Telefon agentie: 0723.379.277 E-mail: bucuresti@arr.ro
  16. smardan

    permis de germania

    Buna ziua am lucrat in germania si am schimbat permisul romanesc cu cel german .Pe permisul german au fost trecute si atestatele de marfa si persoane .Acum lucrez in romania si expira permisul intrebarea mea este se pot separa atestatele daca schimb permisul dispar atestatele??
  17. Anunturile de munca au o alta rubrica,acolo sunt si citeva conditii..nu numai cerintele dvs...de exemplu cit este salariul oferit..[nu se merge pe aproximativ] diurna zilnica,unde se fac repasurile saptaminale..chestii de astea simple,fiind prima postare o sa spun ca nu stiati,inchid
  18. Nu înțeleg întrebarea ta... ce-i aia ''amplitudine''?!! Condusul în echipaj se face așa: Repaus de minim 9 ore (amândoi, dar nu obligatoriu în același loc), apoi se începe perioada de activități zilnice (această perioadă poate fi începută doar de unul dintre șoferi, pentru cel mult 1 oră (prima oră), dar după aceea prezența la bord este obligatorie pentru ambii), după care se face un nou repaus de minim 9 ore (la fel, amândoi și nu obligatoriu în același loc). DOAR AȘA condusul în echipaj se consideră corect efectuat. Mai pe scurt... repaus 9 ore > conducere în echipaj > repaus 9 ore! Fără existența acelor perioade de repaus, de dinainte și de după perioada activităților zilnice în echipaj... e cu bani mulți!!!
  19. Salutare! Puteti sa imi explicati daca se poate incepe program de echipaj, dar cu diferenta de 9 ore amplitudine intre soferul1 si soferul2? Eu stiu ca trebuie sa fie maxim 1 ora diferenta intre cei doi, dar din pacate nu reusesc sa gasesc in regulament o clarificare in acest sens
  20. Am 27.8 acum, cu o pârnaie de Renault T din 2018, de 460 și car containere cisternă (adică ''beep'' spărgător de valuri, deci balans de am rău de mare...). Nope... nu e. Tot între 0,95 și 1,10 e de vreo 2 ani aproape... Să ne-nțelegem, chiar zilele trecute am alimentat în D cu 1,272 afișat, deci... (încă am bonul). Eu cred că tu umbli prin altă Europă, căci eu chiar n-am văzut nici o schimbare vis-a-vis de parcări. În plus, câtă gaură poate să-mi dea în buget cele câteva nopți prin autohofuri?!! Și în plus, DualClutch chiar face o diferență, degeaba ne exorcisăm pe noi... cumnatul deține unul, de 500CP și 2200Nm, tot cu 3 axe și trage frigo NL-UK. Mașina îi fuge cu 96 și are consum de 28,4 (acu' l-am sunat să-l întreb). Nu e dracu' chiar atât de negru... cu calcule făcute cu atenție și cu seriozitatea necesară, e chiar ok să te apuci de treabă.
  21. Am primit pe mail cea ce am postat mai sus, nu am intervenit, editat, raspunsul, facea referire la un sofer fara multa vechime pe comunitate. Personal castig 2300 euro pe luna, salar pe tara plus diurna, duba fara frig, posta. Am vrut sa incerc si eu pe cont propriu si am intrebat mai multi soferi, raspunsul l-am postat aici, acum aflu si alte noutati, multumesc pentru informare, m-am hotarat sa raman sofer.
  22. costuri mult prea optimiste... 29% consum ? merge numai la vale ? real e 35% medie la cat de scumpa e motorina prin franta,belgia si anglia... mai scade in jur de 600-700 euro din profitul ala de 3000euro lunart al patronului mai adauga si platile parcarilor (prin cam toata europa parcarile au devenit cu plata in ultimii 3 ani) si eu zic ca proprietarul va face sub 2000euro lunar pe toate cele 60 luni, asta daca totul merge ceas, si nu ia nicio amenda de pe la nemti, si nu are nicio paguba, si are sofer care sta 60 luni legat de masina si nu pleaca ca sa ai cateva saptamani moarte pana gasesti alt sofer.. etc etc... prea multe variabile iar dupa 600.000km nu mai vinzi masina aia cu 40.000euro... e plina europa de camioane second la tchann un DAF de 3-4 ani cu 350.000km e cam 38.000-40.000 euro, deci uzura la jumate dupa 600.000km si 5 ani masina va valora sub 20.000euro
  23. Eu zic să nu mai vorbim ''prăpăstios'', DOAR din dorința de a părea inteligenți și mari cunoscători ai domeniului. Hai să facem un calcul... Autotractor Volvo FH 540, de 540CP, 2800Nm, priză de putere, DualClutch, 3 axe, omologare tehnică de 13t pe motrică (bun la lichide), full ADR, full option, nou... preț de achiziție 106000€ (fără TVA, factură externă) 2 rezervoare custom, de 900L total, omologate... preț 650€ (rezervorul original la schimb și montaj inclus) Compresor 4 bari, furtune și accesorii... 2400€ (montaj inclus) Set de roți de iarnă (jante + cauciucuri și lanțurile potrivite)... 10000€ (montaj și depozitare incluse, producător la alegere) UTA One pentru plata taxelor de drum... prețul diferă în funcție de depozitul depus și vechimea ca și client (neoficial, pentru un depozit de 2500€ aparatul se montează pentru ''câteva sute'')... vom considera 300€ Societate comercială, licență, agreere, metrologie, asigurare de garanție a puterii financiare, birotică și alte echipamente... 2500€ ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Investiție inițială: Rată lunară: Camion... 25000€ avans 1465€ x60 Rezervoare... 650€ 0€ Compresor... 300€ 200€ x12 Roți de iarnă... 3000€ 200€ x36 UTA One... 2800€ 0€ S.C. și restul... 2500€ 0€ Contabilitate... 40€ RCA... 90€ CASCO... 180€ CMR... 85€ ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Total: 34250€ 2260€ în primul an/ 2060€ în următorii 2 ani/ 1860€ în următorii 2 Costuri de operare pentru 10000km lunar Consum... 29% 2900€ Taxe de drum... 70% 1100€ (estimativ) Chirie, servicii... 700€ Costuri angajat... 2800€ ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 9760€/ 9560€/ 9360€, din care ulterior se va recupera TVA La diferența dintre suma încasată și costuri, se aplică un impozit de 10% (către stat) și ce rămâne este profit net. Calculul este făcut pentru un camion nou, configurație ''șmecheră'' (vorba unui coleg) și pentru un scenariu în care odată investită suma respectivă, posibilitățile sunt foarte diversificate... prelată, frig, containere, cisterne, siloz etc. Doar că nu e echipare mega. Dacă lucrează proprietarul câștigul lui va fi în jurul a 3000€/lunar pe toate cele 60 de luni, căci doar prima revizie în primul an va fi gratuită. Dar după 60 de luni va avea un camion cu 600000km, cauciucuri relativ noi (schimbate cu un an înainte) și într-o stare bună, pe care-l va vinde cu cel puțin 40000€ (va fi tot full option). Adaugă 140000€ adunați cash și își poate cumpăra liniștit... Bentley!
  24. apropo, cam asa arata graficele pe luna aprilie si pe luna in curs... se fac si km si consum normal pe tara... uzura evident e alta din cauza lipsei infrastructurii
  25. cu siguranta se fac bani pe comunitate, dar numai daca esti propriul tau patron... si sofer, si manipulant si contabil si mecanic amator spre profesionist ... etc
  26. Mamă, mamă... adevărat analist financiar și un mare guru în ale transportului... De 450€/zi ai auzit?! De 0,97€/km pentru ce arată tahograful, taxe de drum plătite pe Germania, curse doar în Nordul Germaniei, Belgia și Olanda (adică teren plat)... de asta știi?! Dar de 300€/zi, plus taxe de drum și motorina la compresor (cisterne), plătite toate zilele... nici de astea nu știi?! Sau cu 2 șoferi la BDF-uri, să-ți meargă mașina non-stop și să iei 1050€/zi... asta cum o suna?! .... Ne dăm atotștiutori pe aici, dar în afară de prelată și frig nu mai știm nimic...
  27. Ilie Matei-"Omul soselelor" 9 ore · Cand ai bani poti mânca, cand nu ai inseamna că nu iti e foame !! Asta e replica aia care imi tot vine obsesiv in cap si apartine unui prieten si coleg de-al meu de corporație. Aud din ce in ce mai des, mai ales din partea tinerilor cum ca vor sa isi cumpere un cap tractor si vor sa inceapa sa lucreze pe cont propriu. Ba mai mult, unii din ei se si vad patroni de corporatii la nivel national in transporturi. Nu e rau sa crezi in tine si in potentialul tau, dar citeste randurile astea inainte sa te arunci cu capul spre o roata in mers. In primul rand, acest sector este sugrumat efectiv de mici corporatisti de astia cu 1, 2 tractoare care se chinuie sa lucreze sub pretul pietei pentru a scapa de concurenta neloiala a marilor balauri ce stapanesc piata de transport din Romania. A lucra sub un pret de 0.85 centi(asta in regim propriu, fara sofer angajat) e un fel de moarte lenta, ca si cum ai lua paracetamol ca sa vindeci o tuberculoza. Trebuie luati in calcul multi factori si cifre. Ceea ce omit cei mai multi este perioada asta nefasta si tulbure pentru a face bussines in transport. Gigantii in transportul romanesc au inceput afacerile dupa anii '90, atunci cand evaziunea fiscala, salarizarile soferilor, pretul per km, le era favorabil. Asa au ajuns cateva companii romanesti sa detina monopol pe sectorul de transport din Romania. Mai exista un aspect : Transportul romanesc nu este detinut de companii romanesti decat in proportie de 40%, restul fiind subfiliale ale unor alti balauri cu radacini in tari precum Spania, Olanda, Franta, Belgia, Italia. Asta inseamna ca automat vei lucra pentru straini, ceea ce presupune un anumit tarif per km, astia fiind organizati intr-un fel de cartel tacut si departe de ochii presei, care stabilesc preturi fixe pentru camioanele si firmele romanesti. Ce inseamna asta ?? Daca ai rabdare pana la final iti explic !! Preturile oferite romanilor pentru transporturi la prelata se incadreaza intre 0.75 centi si 1 euro(asta intr-un caz bun). Preturile pentru transport frigo sunt undeva intre 0.95 si 1.20 per km . Sa zicem ca ai un contract pentru 11000 km lunar. Asta la un mediu de 1 euro per km inseamna 11000 euro lunar produsi de acel camion. Din asta se scad urmatoarele : Motorina- un consum mediu de 30 l % Taxe de drum (astea difera de la stat la stat ) Asigurare camion Leasing camion(daca nu e achitat cash ) Intretinere camion(cel putin 2 revizii generale anual ) Km care se pierd lunar, prin ocoliri, dislocari, etc Chirie remorca(daca nu esti posesor al uneia ) Intretinerea ta (aici difera de la om la om, intre 500-1000 euro lunar, daca esti fumator ) La final, cand vei trage linie, vei constata ca BMW ul ala la care sperai sa ai acces in 6 luni dupa inceperea bussinesului cu 1 cap tractor ca si tractionist la vreo caracatita, pardon, logistica de asta obscura, mai are mult de asteptat.Profitul in transportul de mare tonaj incepe sa vina, putin cate putin, de la 3-4 camioane in sus, asta dupa cateva recuperari mari de TVA, dupa cateva inginerii financiare facute de un contabil bun in care tu nu prea ai profit ca si firma, ca na, la profit platesti taxe, chestii de genul. In plus, recomand sa nu va aruncati cu capul inainte la chestiuni gen, doar pentru ca aveti vreo cunostinta care se lauda ca face bani cu sacul in domeniu.Bani s-au facut cu ani in urma, acum fac doar cei care si-au consolidat bine afacerile si care au flote mari. Cei mici, rar spre deloc au acces doar la firimituri, nici macar la bucatele. Chiar aveti impresia ca nu sunt soferi cu potential financiar de a cumpara un cap tractor ?? Sunt, insa majoritatea stau pe loc, pentru ca apele sunt tulburi, mai ales ca nimeni nu stie cu exactitate ce va reprezenta Pachetul de Mobilitate pentru transportatorii din Est. Asa ca, stimate coleg cu ganduri de imbogatire rapida din acest domeniu prin schimbarea taberei, intai stai si verifica piata, fa-ti niste calcule, apoi vei constata ca in vremurile astea e mai rentabil si mai sanatos sa fii doar sofer. Despre inginerii financiare care inca se fac, nu o sa povestesc pentru ca la un singur camion nu vei avea acces la ele. Spun doar atat : Macron, Milog, returnari de TVA, diurne, etc Dar acolo au acces la borcanul de miere doar companiile mari, ca au spatiu de manevra. Tu in schimb, cu un singur camion, vei fi sofer, mecanic, contabil, dispecer, sef coloana, secretara, etc. Te-am pus pe ganduri ?? Verifica ce am scris mai sus si informeaza-te !! Asta ca sa nu ramana vreun tanar naiv din bransa asta cu impresia ca noi suntem cumva invidiosi pe succesul si Lamborghiniul ala ce va sa vina dupa 6 luni de la achizitionarea primului camion. Ia o gura de apa, spala-te bine pe ochi si verifica informatiile. Aici sunt gratis, in piata asta nu vei primi nimic gratis, nici macar un sfat. Astept sa ai ambitie si sa fii perseverent si iti doresc sa ai atata succes incat intr-o buna zi Omul Șoselelor sa tremure cu un CV in mana la poarta firmei tale asteptand un raspuns la o cerere de angajare. Drumuri bune, dragilor !! #OMULSOSELELOR
  1. Load more activity


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.