Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. ..cu placere..cu placere...pfff... incep sa ii inteleg pe unii colegi care nu se mai obosesc sa dea un raspuns datorita faptului ca cei care intreaba uita sa zica un simplu mersi..Adica tu iti pierzi din timpul tau ca sa incerci sa dai un raspuns...si nu vrei flori sau bomboane..macar un mersi..ceva...pot sa zic ca ne-am invatat prost de tot multi dintre noi, intrebi..daca nu ti se raspunde esti cam ofuscat..dar daca ti se raspunde..mergi linistit mai departe... asa ca...pff..nu pot sa iti spun coleg..ca ala zicea mersi...datorita tie in mod special si eu voi raspunde mult mai rar la intrebarile incepatorilor...Invatati-va cu putin respect fata de colegi..si atunci schimbam foaia...ne revenim si noi..altfel...pfff....pa...
  3. Yesterday
  4. https://incont.stirileprotv.ro/joburi-romania/romania-se-umple-de-nepalezi-vietnamezi-sau-srilankezi-de-ce-aleg-sa-munceasca-aici.html
  5. Last week
  6. În continuare se va arăta cum se procedează corect (teoretic și practic) în cazul îmbarcării pe un feribot. Regulamentul (UE) nr. 165/2014 al Parlamentului European și al Consiliului precizează la articolul 34, al. (7) următoarele: "(7) Conducătorul auto introduce în tahograful digital simbolul țării unde își începe și cel al țării unde își încheie ziua de lucru. Un stat membru poate totuși să impună conducătorilor de vehicule care efectuează un transport în interiorul teritoriului său adăugarea la simbolul țării a unor specificații geografice mai detaliate, cu condiția ca statul membru să fi notificat Comisiei specificațiile geografice detaliate respective înainte de 1 aprilie 1998." Se presupun următoarele date de intrare: Conducătorul auto trebuie să se îmbarce (cu autovehiculul pe care îl conduce) pe feribot pentru a ajunge din Germania în Suedia. Pentru aceasta va alege o cursă feribot pe ruta Rostock (Germania)-Trelleborg (Suedia). Se presupun următoarele date de intrare: data ajungerii în portul Rostock, Germania: 1/07/2015, ora 5:00; cursa aleasă pentru deplasarea Rostock-Trelleborg este cea care are ora de plecare 7:45, aceeași zi, iar ora ajungerii la destinație 13:45. Cazul 1 Conducătorul auto ajunge la locul de îmbarcare și începe o perioadă de repaus zilnic normală (și-a terminat ziua de lucru). Pentru a începe un repaus zilnic normal în spațiul destinat așteptării feribotului procedează astfel: intră în meniul tahografului digital, setează tahograful pe opțiunea "pauză" și apoi introduce simbolul țării unde și-a terminat ziua de lucru (Germania în cazul prezentat- D). ÎMBARCAREA Plecarea feribotului este la ora 7:45, dar îmbarcarea începe mai devreme. Presupunem că îmbarcarea va începe la ora 6:30. Pentru a efectua îmbarcarea conducătorul auto trebuie să-și întrerupă repausul zilnic. Conducătorul auto, pentru a proceda corect în privința îmbarcării, trebuie să procedeze astfel: la venirea feribotului, înainte de începerea îmbarcării, intră în meniul tahografului, setează tahograful pe opțiunea "ferry", apasă "OK"; pornește vehiculul și începe îmbarcarea; la terminarea procesului de îmbarcare oprește vehiculul și trece tahograful pe opțiunea "pauză", continuîndu-și repausul zilnic. DEBARCAREA La ora 13:45 feribotul ajunge la Trelleborg-Suedia. Începând cu ora 13:50 conducătorul auto se pregătește de debarcare. Din nou va trebui să întrerupă repausul zilnic pentru a efectua debarcarea, iar pentru a proceda corect va trebui să seteze tahograful digital pe opțiunea "ferry", urmând pașii prezentați anterior.Urmează debarcarea; presupunem că timpul necesar debarcării este tot 20 de minute, astfel că la ora 14:10 conducătorul auto ajunge în terminalul corespunzător debarcării. Oprește autovehiculul și din nou setează tahograful digital pe opțiunea “pauză”, continuîndu-și repausul zilnic normal.. Totusi daca doresti si mai amanuntit..cu poze..pasi..etc uitate pe link-ul acesta..mie mi s-a parut ok ca explicatii pentru incepatori...bafta http://www.pilot2000.ro/feribot/ferry.html
  7. Pai exact acolo aveai raspunsul si lamuririle..... Articolul 9 "(1)Prin derogare de la articolul 8, atunci când un conducător auto însoţeşte un vehicul transportat cu feribotul sau cu trenul şi efectuează în acelaşi timp o perioadă de repaus zilnic normală, această perioadă poate fi întreruptă de două ori cel mult de alte activităţi a căror durată nu depăşeşte o oră. Pe parcursul acestei perioade de repaus zilnic normală, conducătorul are acces la o cuşetă." Perioada de repaus zilnic normală poate fi întreruptă numai dacă conducătorul auto are acces la o cușetă. În caz contrar nu poat fi întrerupta.Pune in ecuatie si nota de orientare 6.. Repausul zilnic care poate fi întrerupt este cel normal. Asta înseamnă că dacă în timpul conducerii apare necesitatea îmbarcării pe feribot sau tren, iar conducătorul auto se află în repaus zilnic, acesta va lua un repaus zilnic normal și nu unul redus, chiar dacă poate beneficia de un repaus zilnic redus Articolul 9 al Regulamentului 561/2006 precizează că repausul zilnic normal poate fi întrerupt; deci dacă îmbarcarea și debarcarea durează fiecare câte 15 minute, atunci conducătorul auto va lua un repaus zilnic normal total de 11 ore și 30 de minute. Conform notei de orientare nr. 6, în cazul în care conducătorul auto întrerupe o perioadă de repaus luată în 2 tranșe (3 ore+ 9 ore) atunci întreruperile se referă la întreaga perioadă de repaus și nu la fiecare tranșă în parte.
  8. nu stiu daca iti mai raspunde,din 2013 nu a mai intrat,a incercat atunci o manevra [in opinia mea ] si vazind ca nu ii iese s-a lasat pagubas
  9. Buna. Caut contract colaborare intern sau extern pentru cap tractor E 5 sau ansamblu. Telefon. 0722589756
  10. Earlier
  11. Salutare. Am o intrebare si totodată nedumerire. Repausul zilnic pentru vapor sau tren este de 11 ore obligatoriu ? Sau poate fi si de 9 ore (consecutive fara intrerupere) ? Tot ce am gasit in art561 prezinta cazuri de întrerupere a odihnei zilnice. Sunt in dubii. Momentan fac 11 ore sa fiu sigur. Sunt cateva linii unde faci circa 9 ore : -Dublin -Liverpool cu vaporul -Freiburg -Novara cu trenul Multumesc frumos. Drumuri bune tuturor.
  12. Buna trebuie sa trimit cu un prieten mai multe bagaje din Brescia It. Spre gura humorului, Suceava Ro., văzând ca sunt cam multe ne-am gândit la un tir Așa poate economisim și ceva. Cine se gaseste sau este disponibil sa efectueze transportul ma poate contacta la nr 00393205676863 email hulubinac@yahoo.it o zi buna.
  13. Salut. Cum ai rezolvat problema ? Am un iveco 420 eev din 2011 care consuma 52% plin 25tone, 36% gol 14tone ... deci 44% a iesit media ... e recent achizitionat de afara, merge excelent, revizia abia facuta, insa exagerat consum , nu i-am facut test inca. Cred ca ma duc sapt viit la reprezentanta. Cand a venit in tara, mi-a tras o semiremorca... a consumat cam 28% gol... Sa fie de la talpa soferului sau ceva de ordin tehnic ? La tine ce a fost si cum s-a rezolvat ?
  14. Salut Rico nu-i rea compania ta. Da-mi te rog numarul tau de telefon pe e-mail: danielandreica81@yahoo.com. Merci mult Cred ca faci parte din generatia care nu stie sa isi respecte colegii,aici era pagina lui Cri5tian care isi cauta de munca.Tu vrei jobul oferit de altcineva ,ai posibilitatea de ai trimite mesaj personal...pe viitor iti elimin mesajul si te banez,respectati colegii
  15. Buna ziua! Dețin un cap tractor și o semiremorca basculabila , doresc sa ma închiriez cu ea 0722523250 aștept ofertele Dvs
  16. offtopic,mai ai unul eliminat,ramine doar cel care are legatura cu subiectul unde ai postat,citeste te rog titlul si observa discutia ca sa nu mai fii oftopic te rog,la fel..daca vezi anuntul unui coleg nu intra peste el..succes
  17. Salutare tuturor! Intentionez sa achiziționez 2 capete tractor E6,și as fi interesat de o colaborare ca tractionist cu o firma serioasă care sa ofere și carduri de motorina. As mai fi interesat și de părerea voastră,cei care lucrați in domeniu,dacă e rentabil,dacă,merge și dacă merita sa ma leg la cap. Pe unul o sa lucrez eu,pe altul o sa am șofer.
  18. Salutare tuturor! Doresc sa atrag atentia transportatorilor in privinta unei case de expeditii din Germnania. Sper sa nu fi deschis acest topic in locul gresit si sa fie contrar regulamentului acestui site, dar aceste informatii cred ca sunt de folos. Se numeste B&E Spedition GmbH. Firma este a unui roman plecat de zeci de ani din tara, are incarcari frigo din Germania pentru Romania. Acest "compatriot" isi bate joc de carausii de pe urma carora isi face banii. Pentru el, acesti carausi, sunt "fraieri", "fomisti", "tampiti"........etc. Stimabilul isi incaseaza banii de la clientii lui la termen de 30 zile, comenzile de transport catre carausi le face cu plata la 45-60 de zile, depinde cat de "fraier" este carausul, dar nu isi plateste carausii la termenele convenite. Cand soseste ziua platii, uita ca trebuie sa plateasca, daca il suni, te tot amana cu saptamanile, minte si cauta tot felul de motive pentru a amana plata. Degeaba insista carausul cu telefoane sa e-mail-uri ca sa-si primeasca banii, in cele mai multe cazuri plata se face doar dupa reclamatii facute la Bursa Transport, dar si atunci plateste doar in ultima clipa pentru a nu i se publica incidentul de plata. Cireasa de pe tort, dupa parerea mea, este faptul ca stimabilul isi face concediile cu familia, prin zone pline de soare, inchiriind cate o vila pentru 30 de zile, toate cheltuielile fiind facute pe firma, intre 15000 - 25000 Euro. Timp in care carausii lui asteapta dupa bani. Am aceste informatii "din interior".......din pacate am lucrat ceva timp pentru acest specimen. Pentru cei interesati de mai multe amanunte, va stau la dispozitie.
  19. harytgs

    Clima man

    verifica electrovalva care inchide circuitul de apa care intra in radiatorul din cabina!
  20. Soferii sunt in fiecare tara, dar nu este oferta avantajoasa pentru cei care cauta.
  21. cumperi o tija filetata , M16X1,5 , cred ca asta e dimensiunea .... ps...te rog nu folosi litere gen chat...
  22. Buna seara , ma ocup de un parc auto si mai nou au fost aduse camioane man tgx euro 6 , iar la 2 din ele am o problema . Unul din ele consuma aproximativ 5 litri de ulei / 3000 km si aproximativ 60 litri de antigel la acelasi numar de kilometri , iar cel de-al doilea 2.5 litri ulei si 20 litri antigel / 3000 km . A mai intalnit cineva aceasta problema ?
  23. bravo,e cel mai bun lucru,asa stai linistit,nu uita de recuperarea orelor lipsa,drum bun,bafta
  24. Mulțumesc pentru lămurirea detaliata ! Acum am înțeles! Am luat oricum pana la urma repaus săptămânal normal!
  25. Si ce are asta de-a face cu restul muncii pe care ai efectuat-o ulterior...? Vad ca tot nu intelegi.. sa ma exprim mai ''plastic''....TU ai ''bagat ca mig-ul''.Nu ai reusit sa vezi ca iti spusesem ca ai lucrat pe o perioada de 180 ore...cind maximul admis este 144 ore,cu cerintele de rigoare.Tu ai in saptamina 0 concediu de L pina V apoi S si D ai muncit.In saptamina 1 ai muncit continuu pina in ziua de S ora 20, dupa care ai facut un repaus saptaminal redus...Daca iei saptamina 0 cu 1..ca doar ti-am explicat ca se calculeaza pe 2 saptamini..in acestea esti ok...cu repausul saptaminal..Esti in aer cu cele 180 de ore..deci ai de platit daca esti controlat...Continuam...In saptamina urmatoare..2...Ai muncit de L pina J ora 4 dimineata..Ulterior vrei sa iei un repaus saptaminal..dar sa incepi vineri la ora 23..adica cu un repus saptaminal redus de 43 ore...nu vrei sa mai stai 2 ore si sa incepi S dimineata dupa ora 1.[avind 45 ore minim va fi considerat normal, fiind totodata in legalitate cu saptamina 1 cu 2 ]..Si atunci..luind saptamina 1 cu 2 ai 2 repausuri saptaminale reduse...Nu e voie..legal..ca dupa ureche probabil merge.Daca nici acum nu ti-am explicat ''mura in gura'' si nu ai inteles..pfff...schimba meseria sau apucate de buchisit...Nu are rost sa muncesti si apoi sa dai banii inapoi pe amenzi raminind cu buzunarele goale.Vezi ca o incalcare a regulamentului se pedepseste controlind-ul pe sofer pe cele 28 zile.....dar se plateste si la 1 an daca se face un control la firma...Sunt destui care s-au trezit cu banii luati in acest mod..rasfoieste forumul si vei vedea,bafta ps...ai observat sper ca nu am zis nimic de timpii de conducere,respectiv maxim 90 ore /2saptamini sau..☺️.[lipsa,ca sa descoperi tu cit] saptaminal..
  26. ILI

    Clima man

    Buna am un camion man si nu merge clima..am fost ,am incarcat.nu scapa..compresorul functioneaza dar nu baga clima in cabina.furtunele se racesc dar baga numai aer cald in cabina.care ar fi motivul?multumesc
  27. Am uitat sa precizez ca am avut 2 săptămâni concediu înainte de a începe sambata
  28. Citim..pfff..si citim degeaba..de fapt cred ca nici nu ai citit discutia pentru a intelege...in fine...nici macar 561 ca sa stii regulile de baza..dar sa nu fiu rautacios.. Stii ca maximul admis este 6x24..? adica 144 ore intre doua repausuri saptaminale, si atunci..mie imi ies 180 ore in perioada de simbata ora 8,00 pina simbata urmatoare,ora 20.00...ori ai uitat de vreun repaus zilnic de vreo 30 ore..ori esti in pom posibil si sa nu fi explicat bine ca daca ma pun sa continui iar imi da cu virgula...de la ora 20 simbata adaugind un repaus saptaminal de 42 ore iese ca abia luni la ora 14 ai incepe din nou munca...nici acolo nu ai zis nimic...continui pe ideea ta...intre joi ora 4.00 si vineri 23 ar fi un alt repaus saptaminal...REDUS....ca acum ies 43 ore... Si atunci...ia vezi ce ziceam noi pe rindurile de mai sus...sau ce zice 561 mai exact..ca el ne ghideaza... Art 9..'O perioadă de repaus săptămânal care începe pe parcursul unei săptămâni şi se continuă în săptămâna următoare poate fi alipită oricăreia dintre aceste săptămâni, dar nu amândurora.''.....la tine nu e cazul ca e in mijlocul saptaminii Art 8 pct 6...Pe parcursul a 2 saptamini consecutive,un conducator auto trebuie sa efectueze cel putin :: ---2 perioade repaus saptaminal normal sau-- ----o perioada de repaus saptaminal normala si o perioada de repaus saptaminal redusa de cel putin 24 ore Socoteste-ti saptaminile calendaristice si vei observa ca nu esti ok , tu vei avea 2 repausuri saptaminale reduse..in saptamina 1 cu 2... Oricum,opinia mea personala este sa te apuci de citit regulile de baza...nu ai cum sa muncesti 180 ore maximul admis fiind 144...
  1. Load more activity


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.