Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Azi
  2. Am găsit problema.dacă decuplez furtunul roșu de la remorca și apăs garnitura de pe cupla roșie nu vine presiune destulă și în momentul când franez ,remorca rămâne fără aer.(Se întâmplă să se blocheze,parcă ar trage frana de mana, și se întâmplă doar in momentul când dau tare in frana sau apăs pedala pana la fund)și am mai observat că dacă calc frana,pe furtunul roșu vine mult mai putin aer ca în momentul în care e lăsată frana.(Vorbesc de frana de serviciu) ca și cum i-ar tăia aerul de alimentare...la Renault Premium E5 pe furtunul roșu vine aer din supapa de frana(din APM merge in supapa de frana un furtun de alimentare și din supapa de control frana ies cele 2 furtune,unu ce alimentează remorca cu aer -Rosu-și altu pentru franare-Galben).deci trebuie schimbata supapa.Combinatie de 1600 de lei numai supapa,cea mai ieftina!!! Mulțumesc de sfaturi...
  3. verifica buteliile de aer pe semiremorca,dedesupt au un cercelus,cind tragi de el trebuie sa iasa aer..la tine probabil apa,vezi apoi daca persista problema
  4. Ieri
  5. presiunea de alimentare este la fel cu presiunea de pe capul tractor! cum sufla cand decuplezi? furtunul de alimentare are cupla cu supapa,deci nu are voie sa piarda aer,iar daca il decuplezi ,pe cupla de pe semiremorca nu are voie sa iasa aer!
  6. Ultima săptămână
  7. Salutare colegi Cam ce presiune de aer trebuie sa vina pe furtunul roșu ce alimentează remorca (semiremorca).Mi se pare că la al meu nu face destulă presiune.mai ales cand decuplez furtunul de la remorca sufla tare la început și după parcă scade presiunea.... Posibil din cauza asta sa de blocheze frânele la remorca (sa nu facă presiune constantă în butelii)și când frânez să rămână remorca fara aer.Drumuri bune la toți!!!
  8. Salutare! Am un volvo Fl220 220cp euro 3 motor 5480 cc an 2001 6 trepte, aveti idee unde as putea gasi o timonerie pentru acest model?
  9. Salut! Codul Muncii nu impune nici o durată minimă, nici maximă, a unui contract individual de muncă, ci doar existența unuia într-o relație de muncă între un angajator și angajat. Deci te poți angaja și pentru 2 zile, dacă vrei. În practică însă, având în vedere și lipsa acută de șoferi, n-o să fie chiar simplu să găsești un angajator care să te ia pentru o perioadă așa scurtă, dar mă gândesc că dacă ai posibilitatea s-o faci ciclic (să lucrezi periodic la același angajator), ar putea fi o soluție care să vă împace pe amândoi. Mai există și varianta angajării permanente, printr-o agenție din afară și atunci lucrezi cât/cum vrei, pentru că ei te vor plăti strict pentru munca efectuată la clientul lor, doar că nu știu cum se împacă ieșitul din RO cu perioada de studenție... Pe furtunul galben circulă comanda sistemului de frânare (de la autotractor la semiremorcă), iar pe cel roșu se alimentează cu aer sistemul de frânare al semiremorcii. Motivul pentru care galbenul se cuplează primul este că odată cuplat, sistemul de frânare al semiremorcii va prelua comanda frânelor de la autotractor (dacă în cabină ai frâna de parcare acționată, la fel se va întâmpla și pe semiremorcă, SAU dacă în cabină ai pedala de frână apăsată, le fel și pe semiremorcă, se va acționa frâna se serviciu). Dacă cuplezi prima dată roșul și n-ai frâna pe parcare acționată nici la autotractor nici la semiremorcă... o să te găsești pasager între cabină și vagon. La decuplare în schimb, roșul se decuplează primul (lipsă aer = frâne blocate). Cablurile electrice se pot cupla și decupla în orice ordine, deoarece sunt circuite electrice diferite.
  10. Salutare colegii, sunt nou si in primul rand vreau sa multumesc celor ce au facut comunitatea asta. Eu sunt student intr-un domeniu mai putin prieten cu...cam orice meserie ce nu tine de respectivul ( armata) si vreau sa practic meseria de sofer de camion part-time, in principiu din pasiune si sa imi ocup timpul liber , dar si, de ce nu, pentru bani insa nu e principalul obiectiv, intrebarea rosie insa este ce ar trebui sa stiu din punct de vedere legal pentru a ma putea angaja ( am toate atestatele, toate categoriile ,e totul ok pe partea asta) si cand intreb astra ma refer daca se poate sa fiu angajat pe o perioada mai scurta ( 2-3 luni max) si in baza a ce ( adica daca se face carte de munca si etc pentru ca auzisem niste persoane ca nu se face pentru perioade scurte ci un fel de contract ) plus orice alte detalii de care ar fi bine sa stiu ,mai ales daca e cineva intr-o situatie similara ar fi perfect daca m-ar putea lumina. Totodata , am o curiozitate ,daca veteranii m-ar putea lumina , de ce se cupleaza prima data furtunul de aer galben ( daca ati avea si explicatii tehnice ar fi perfect) si daca are vreo ordine cuplarea cablurilor electrice /abs . Multumesc tuturor , va doresc drumuri bune si asfalt uscat!
  11. Mai devreme
  12. Salut! Când am ajuns la garaj, mi s-a schimbat calculatorul ad-blue și ffr, în octombrie am schimbat și TCU. Deocamdată merge bine, sper să nu mai facă probleme. Mulțumesc pentru răspuns. O zi bună!
  13. Alexandru21

    MAN Erori

    Mulțumesc frumos o sa caut pe cineva sa facă un test
  14. da,pe asta si trebuie sa ne bazam,un ajutor benevol cind si daca se poate,😉
  15. salut,tu ai probleme pe linia can intre edc si ffr,verifica cu atentie cablajul,contactul cu cheie,posibil si calculatorul ffr. codul 3277 de pe ffr iti creeaza problemele,comunicare ffr-edc .
  16. harytgx

    MAN Erori

    senzor temperatura gaze evacuare.cu un tester poti vedea valorile senzorilor!
  17. Ptr.cico_3504: nu trebuie sa-mi multumesti,dar apreciez gestul tau!ajut daca pot,cand pot si nu astept rasplata!
  18. multumim pentru raspuns,
  19. La pauza săptămânală, dacă părăsești camionul, ai obligația de a scoate cardul afară din tahograf. La pauza săptămânală, dacă părăsești camionul, ai obligația de a scoate cardul afară din tahograf.
  20. Alexandru21

    MAN Erori

    Buna ziua ma poate ajuta cineva am un am Man TGA 440 2007.Au apărut următoarele erori GDK/PDF 05002-12 EDC 03821-01
  21. Allen

    Myto Slovacia

    Când mai ajunge camionul acolo ,e oprit și se da amenda,am pățit o eu
  22. Salut! Din păcate motorul s-a oprit iar în mers, a12a la 80 km. Am reușit să scriu codurile de eroare poate înțelege cineva ce se întâmplă. 2 02000-08. 5 02061-08 5 04862-10 ebs. 2 03277-00 ffr. 5 08135-04 inst. 3 00190-08 tcu 3 03171-08 tcu 3 03026-04 tcu
  23. Parcare camioane Parcare TIR. https://pieseautocamioane.ro/content/26-truck-shop-bors-ll-bihor
  24. multumiri in locul celui care a intrebat,
  25. Am eroarea: B6 PSG self test EEPROM si EDC aprins in bord Mentionez ca nu a mai pornit masina, am trimis pompa de injectie la reparat.Acuma porneste dar eroarea a ramas si nu se tureaza peste 2000 ture. (MAN LE 180C, 2005) Daca ma poate ajuta cineva sunt recunoscator!
  26. Si eu am problema asta.s a rezolvat?
  27. Salut! Pe edc nu era nici o eroare. Motorul s-a oprit pur și simplu, în mers, ca și cum l-ai opri din cheie.Între două viteze nu se putea bloca pentru că eram pe manual în treapta a 9 a.
  28. salut,dar pe edc nu erau erori?din cauza eorilor de pe cutie nu se oprea motorul doar daca se bloca cutia in doua viteze.
  1. Încarcă mai multă activitate
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.