Sari la conținut
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Camorra

Members
  • Număr conținut

    6
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre Camorra

  • Rang
    Incepator
  • Dată Naștere 12.05.1991

Profile Information

  • Gen:
    Masculin
  • Locatia:
    Bucuresti
  1. Condus diagramă si cartela tahograf

    Am procedat asa ca ultima oara cand am fost oprit de isctr sau legat ca nu am repaus pe card deloc, doar 2 perioade de condus a cate 4 ore fiecare, desi am justificat cele 28 de zile pe diagrama, mi-a spus clar, ca repausul pe diagrame e repausul pe diagrame si repausul pe card e pe card. Acum ca ei ma induc in eroare, eu cu ce sunt vinovat? L-am ascultat pe el. Eu procedam inainte la fel cum ziceti voi, dadeam nu, fiindca am condus pe diagrame ultimele 28 de zile. Eu am inteles, dau nu la introducerea repausului de cand am scos cardul pana in momentul cand il bag, asta conducand pana la schimb si introduc manual repaus zilnic doar seara cand plec din nou cu el.
  2. Condus diagramă si cartela tahograf

    Nu am dat, am cursa fixa pana la baraj Calimanesti, de acolo preia camionul alt coleg catre destinatie si eu venind inapoi cu cel adus de el. Am presupus ca este bine daca am facut si pauzele de 15m respectiv 30m manual pe spatele diagramei. Am fost oprit pe centura Bucurestiului acum cateva luni, i-am prezentat diagramele avand justificare pana in momentul conduceri, apoi la card mi-a atras atentia ca nu am deloc repaus pe el, avand doar 2 perioade de conducere a cate 4 ore fiecare, 4 ore intr-o duminica, 4 ore in alta duminica din aceiasi luna. Mi-a spus ca trebuie sa am si pe card si pe diagrame repaus, ca se poate sa uit diagramele sau sa pierd din ele si sa am justificare pe card. A zis ca repausul pe diagrame e pe diagrame si pe card e pe card sa nu mai dau nu la introducerea datelor manuale la folosirea tahografului. Mergand pe principiul ca agentul nu ma minte, marti la ora 03:00 cand am introdus cardul am facut repaus de cand l-am scos, duminica, pana la ora 03:00, am facut pauza 45m si am plecat inapoi. Toate pauzele de 45m si repausul zilnic si saptamanal le-am respectat.
  3. Condus diagramă si cartela tahograf

    Am inteles si daca de exemplu, introduc cardul, fac pauza manuala, am 25 de ore de pauza, stau 15 minute, adaugandu-se celor 25 de ore, plec, mai conduc fix 1:30h si ma opresc sa fac pauza inca 30 de minute, aparatul inregistreaza ca am condus 1:30h si am pauza 30 minute, ramanand sa conduc inca 3h si dupa sa fac pauza 30 minute ca sa pot conduce din nou 4:30h, eventual sa stau direct 45 sa incep cu 4:30h de condus. Poate fi o varianta, introduc cardul, misc camionul apoi stau 45 de minute incepand tot cu 4:30h, dar facand pauza de 45m? Asta sa nu se adauge celor 25 de ore de pauza. Daca am inregistrat si pe diagrama pauza manuala pe spate in acelasi timp in care facea si cardul pauze pe cartela? Am fost oprit mai demult de un agent si mi-a spus ca trebuie sa am pauza pe card la fel ca si diagramele, desi nu conduc pe card decat o duminica maxim doua pe luna, eu tot timpul am facut pauze pe diagrame si pe card tot timpul am dat nu la introducerea datelor manuale. Mi-a spus ca se poate intampla sa uit cele 28 de diagrame si am nevoie de pauza pe card.
  4. Condus diagramă si cartela tahograf

    Scuze pentru double post, nu mai merge edit. Un coleg a bagat sambata la ora 03:30 cardul, pana la schimb a condus pe diagrama, a inchis diagrama si a bagat cardul in noul camion, a facut pauza manuala pe card, inregistrand pauza de cand a fost scos ultima oara pana la ora 03:30, multe ore, el nu a folosit cardul aproape un an, apoi a stat 45 de minute si a plecat, automat cele 45 de minute adaugandu-se orelor deja avute, conducand inapoi tot 3 ore? Se poate justifica pauza de 45 de minute desi au fost adaugate celorlalte ore?
  5. Condus diagramă si cartela tahograf

    Am inteles acum, eu conduc zilnic pe diagrama, dar trebuie sa fac alta cursa timp de 2 saptamani si unul are tahograf analogic si celalalt digital si m-a bagat in ceata, dar acum am inteles perfect, multumesc frumos.
  6. Condus diagramă si cartela tahograf

    Buna seara, am o nelamurire. Eu conduc zilnic si pe diagrama si pe card, de exemplu: luni ora 23:30 introduc diagrama plecand din garaj la 00:05, marti, ajung la schimb la ora 03:00, fac schimb de camion pe drum si ma intorc cu alt camion care e dotat cu aparat digital, aparatul ma pune sa introduc datele manuale, daca dau ok si selectez pauza pe pat pana la ora 03:00, automat incep cu perioada de condus noua, 4:30h. Intrebarea este cum procedez si cu cardul si cu diagrama sa fie in regula? nu stiu ce sa selectez sa fie bine cand bag cardul care nu a mai fost folosit de 2 zile, duminica, luni si marti pana la ora 03:00 cand ajung la camion. Am condus 3 ore pe diagrama, bag cardul fac pauza manuala, incep cu 4:30h, care nu este in regula. Multumesc in avans!
×

Important Information

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.