Sari la conținut
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Tabel Lideri


Conținut Popular

Afișez conținut cu cea mai mare reputație din 22.02.2019 în toate secțiunile

  1. 1 punct
    Phraeudian

    SC Vega '93 SRL din Galati

    Vega 93 din Galați, cea mai smechera firma la care poți sa lucrezi dacă ai sclavia în sânge. Exemplu: pe basculanta (articulata sau rigida) la carat asfalt bagi 15h iar când ți se termina orele, mai bagi 4-5 ore fără card, ca doar nu o sa te culci cu asfaltul fierbinte în spate?!?! La întrebarea "și daca ma oprește ARR", ți se răspunde direct "nu te oprește nimeni în zona în care operam noi, deoarece suntem în relații bune cu toți inspectorii de peste tot". Bun asa, nu? Pai... relații sexuale nu cred ca e cazul, probabil relații financiare? Ca altfel de ce ar întoarce capul cel de la ARR când vede mașini cu terminația VEG sau WEG? Și ghici ce, ți se spune asta direct la interviurile de angajare, în fata, fără alte discuții!!! Bineînțeles, am refuzat imediat și ghici ce, mi s-a oferit un post pe microbuz transport persoane tot la ei, cică "munca ușoară, conduci 2 ore dimineața și 3 ore seara". Zis și făcut, după ce conduci 2 ore dimineața, trebuie sa bagi obligatoriu la prânz un 3h pauza, ca să lucrezi 15h în fiecare zi având odihna zilnica normala 3+9. Iar cand vine ziua de salariu, ești plătit 8 ore minimul garantat pe zi, iar când întrebi de ce doar 8 ore în loc de 15, ți se raspunde: "pai ai condus 4 ore și noi te plătim dublu, 8 ore, nu e bine?", adică te face și prost puțin! Pai mai nene, tu crezi ca eu sunt la dispoziția ta 15 ore pe zi ca tu sa ma plătești 8 ore? După 2 săptămâni la ei, când am parcat în groapa de gunoi de la Filesti pe care ei o numesc autobaza, cheile pe roata și demisia prin e-mail. Asta e firma Vega 93 din Galați! Mult succes doritorilor! De fapt, nu e singura firma din estul tarii cu asa o reputație, aproape toate sunt la fel! P. S. : și era sa uit, iarna când nu au de munca datorita vremii de afara, ia de aici 2-3 luni de șomaj tehnic, iar cu banii respectivi nu îți plătești nici măcar chiria, ce sa mai faci dacă vrei sa mai și mănânci ceva? Trebuie al doilea job! Sclav la pătrat!
  2. 1 punct
    Tomy

    Trans International SPED NCA

    Salut! Voi fi direct: am fost la interviu si in ciuda faptului ca mi s-a dat un raspuns asa zis promitator nu am primit si unul final. Evident, din punctul meu de vedere, angajatorul care spune DA apoi nu ofera un raspuns final isi pierde efectul credibilitatii atat pe termen scurt cat si lung asupra brand-ului firmei. Pe scurt: am onorat invitatia la interviu si am ascultat cu mare interes discursul lui Nae Ion care a fost unul inteligent dar nu si foarte convingator* (voi reveni asupra acestui aspect). Pentru inceput am retinut ca a fost sofer profesionist timp de 19 ani si ca atare m-am gandit ca daca ii reamintesc ca sunt sofer tot profi de 27 ani, reinventez matematica aplicata. Tot de la dumnealui am mai retinut ca patronul care nu are un scaun din piele fura de la sofer bani pentru a-si cumpara unul. ... Cand am intrebat de consum impus a dat-o in diverse spunand ca are actros e6 si ca fabrica i-a dat consum. BAH ! In acel moment am vrut sa ii spun ca am cursuri cu patalama la mana facute (pe banii mei) atat la volvo cat si la mercedes din care reiese faptul ca sunt consilier auto mecanica-electrica dar .... mi-am dat seama ca ar deveni prea dureros pentru domnia sa sa ii explic cum sta treaba cu, consumul. Buuuun.... dragii mei colegi! Pentru a scurta povestea, aceasta firma detine 18 camioane mercedes. Proprietarul specifica obsesiv ca nu are franciza si ca nu are datorii dar cred ca se referea la leasing fiindca franciza este cu totul altceva.... trecem cu vederea si dam dovada de intelegere. Se face contract pe Romania dar veti lucra pe Germania pentru 2300 euro. Perioada este de 2 luni cu 2 saptamani acasa. La intrebarea mea: care este diurna zilnica? cum sunt structurati acesti bani? s-a grabit sa spuna ca repausurile saptaminale de 45 ore se fac la hotel si ca salariul in tara este de 260 euro iar restul diurna. De asemenea imi explica ca eu si dispecerul avem norma de cel putin 11200 km pe luna. Una incarcare si una descarcare pe zi in Germania. Pentru cei la inceput de drum: ca sofer pot face pe luna mai mult dar inseamna ca esti alergat si ca daca te opresti sa bei o cafea sau sa faci un caca, zbiara disponentul iar organismul tau incepe sa produca hormonul de stres care este un principal inamic public. Evident, incepatorul de disponent nu are habar de biochimie aplicata. Ca o mica paranteza... pe Mr. Nae Ion nu il intereseaza relatia ta cu disponentul chiar daca (cred ca fara sa isi dea seama) a recunoscut ca nu au experienta. Acum... va vine pe buze... cabotaj? Pai ... a tot incercat sa ma convinga ca nu este problema soferului fiindca amenda primeste el ca firma si ca il doare nici in pix de B.A.G. ...... La final mi-a mai comunicat ca cineva i-a reprosat ca retine bani de la soferi apoi s-a grabit sa imi arate un caiet studentesc unde existau niste sume ... fara sa intreb, omul a specificat ca banii ar fi imprumutati de catre soferi. Ciudata mi-a parut ardoarea de a se justifica. Nu dau cu parul. Este o parere. Nu neg ca o fi adevarat. *nu a fost foarte convingator fiindca in momentul cand tot simti nevoia de a te justifica fara sa te intreb de sanatate o pot cataloga anxietate. Traim in țara țeparilor si ca atare trebuie sa gandim unde ne angajam. Vreau sa fiu foarte clar! Am lucrat in firme nu mari ci enorm de mari si am fost apreciat iar la plecare mi-au oferit recomandare. Din motive personale, in acest moment caut de lucru doar in cadrul unei firme potenta financiar si care imi ofera stabilitate. Ca atare: nu am nimic cu aceasta firma dar in lipsa unui raspuns vis-a-vis de intrebarea mea, am considerat ca este corect sa ofer unui eventual "ratacit" ca si mine, o minima informatie referitoare la aceasta firma.
  3. 1 punct
    cico_3504

    Anglia,cerinte,reguli,etc

    Azi m-am intilnit cu un coleg si a vrut sa stie cum e cu banii ca monezi si bacnote..Poate e de ajutor si altora..deci.. Bacnotele sunt pe hirtie ,cele de 20 si pe plastic [polimeri] cele de ,10 si 5.Nu acceptati pe formatul vechi de hirtie la cele de 10 si 5 Monedele sunt ca in ordinea medalilor...aur...argint..si bronz..si atunci avem Aur....2 lire si 1 lira [un singur model,celelalte au iesit din circulatie si se schimba doar la banca].Cea de 1 are un interior de ''fer''si exterior galben Argint....avem 2 modele hexagonale de 50p si 20p.....si 2 modele rotund..mare si mic...adica de 10p si 5 p Bronz..avem pe rotund 2 monede..mare si mic..de 2p si 1 p... 1 lira are 100 pi.... Sper sa va fie de ajutor daca tranzitati uk,bafta
  4. 1 punct
    Phraeudian

    Șofer care a fugit cu cardurile

    In sfarsit un sofer care trage o teapa unui patron, ca eram satul sa tot aud doar de tepe trase de patroni soferilor!!!
  5. 1 punct
    neluspritz77

    Anglia,cerinte,reguli,etc

    Mulțumesc frumos inca o data. Eu fac săptămânal Spania-UK si retur, si atâtea povesti ce am auzit....Drumuri bune tuturor colegilor si speram, daca apar ceva informații noi cine le afla primul, sa le puna pe forum.
  6. 1 punct
    cico_3504

    Anglia,cerinte,reguli,etc

    In mare e ca legea se inaspreste si pe uk...li se dau puteri sporite...motamo e prea lunga traducerea...nu iti iei pauza corect..pina in 300 amenda..poate sa mearga pina la 5 greseli si sa iti dea 1500£...nu conteaza ca sunt pe uk sau comunitate..poate sa iti si imobilizeze auto pina la plata amenzii..Daca faci repausul saptaminal de minim 45 ore la cabina sau pe marginea drumului..iar 300...parcarea ilegala sau inapropriata..deci in locuri improprii amendata..si ai o multime de colegi in ultima vreme care au luat amenzi pentru acest lucru...se axeaza pe zonele rezidentiale si parcarile de pe marginea drumului...Atentie cu telefoanele...doar daca il atingi se considera ca ai gresit...Au fost multe accidente grave datorate condusului primejdios...folosirii telefonului..oboselii..Asta a dus la schimbarea legii si inasprirea ei... Ps...atentie ..pe uk se tine cont si de pauza de munca...asta inseamna ca trebuie sa iei o pauza de minim 30 minute inainte de 6 ore de munca...[ciocanele si condus]..Cel mai usor este sa iei o pauza de 45 minute inainte de 6 ore munca sau de 4,30 ore conducere..la care ajungi prima..sa nu depasesti..
  7. 1 punct
    cico_3504

    Anglia,cerinte,reguli,etc

    Atentionare celor care tranziteaza anglia.. .incepind cu luna noiembrie se schimba legislatia si pe aceasta tara....detalii gasiti in link-ul de mai jos...Fiti foarte atenti doarece daca sunteti controlati si se gaseste vreo neregula sunteti amendati si daca plata nu se efectueaza pe loc se imobilizeaza vehiculul... https://urldefense.proofpoint.com/v2/url?u=http-3A__links.govdelivery.com-3A80_track-3Ftype-3Dclick-26enid-3DZWFzPTEmbWFpbGluZ2lkPTIwMTcwOTE1Ljc4MjA2ODYxJm1lc3NhZ2VpZD1NREItUFJELUJVTC0yMDE3MDkxNS43ODIwNjg2MSZkYXRhYmFzZWlkPTEwMDEmc2VyaWFsPTE3MjQzNDU5JmVtYWlsaWQ9a2VpdGgucnlhbkBsb2dpc3RpY3NwZW9wbGUuY28udWsmdXNlcmlkPWtlaXRoLnJ5YW5AbG9naXN0aWNzcGVvcGxlLmNvLnVrJmZsPSZleHRyYT1NdWx0aXZhcmlhdGVJZD0mJiY-3D-26-26-26101-26-26-26https-3A__www.gov.uk_government_news_drivers-2Dhours-2Dchanges-2Dto-2Dfines-2Dfor-2Dcommercial-2Ddrivers&d=DwMFAA&c=euGZstcaTDllvimEN8b7jXrwqOf-v5A_CdpgnVfiiMM&r=xs1igyLDp47BGeNlaYuNKq7zxZPPn04DBZvzm94R5jQ&m=LPbEQIchpQhTuO2cduduRg-bnpFMl1AYaEdnrRDn2cQ&s=ud1ksW_iwIdSRrLLxK-0P_ZY2PuyUMdJcUhteGFAFb8&e=
  8. 1 punct
    nik29

    Anglia,cerinte,reguli,etc

    Interesant si bine de stiut,
  9. 1 punct
    cri5tian

    Anglia,cerinte,reguli,etc

    Iar această reglementare este luată foarte în serios. Dacă în Germania, Polizei stă pe poduri și se uită după centură și respectarea distanței, în U.K. stau pe poduri special pentru a-i prinde pe cei ce conduc cu telefonul ÎN MÂNĂ!!! Poți să fumezi liniștit (doar într-un turism și fără copii sub 14 ani în mașină, fumatul în vehiculele comerciale este interzis), sau poți să bei apă în timp ce conduci, dar dacă te-au prins cu telefonul în mână nu te iartă. Plus că a devenit un fel de obicei (din cauză cu funcționează) ca polițiștii să circule în vehicule obișnuite (inclusiv camioane) special pentru a supraveghea și depista comportamentul nepotrivit al șoferilor în timp ce conduc.
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+02:00


×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.