Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 05/25/2019 in all areas

  1. 2 points
    cico_3504

    H.ESSERS SRL fosta Centrum-Oradea

    Multumim pentru informare. Sunt sigur ca daca nu plecai de la ei nu ziceai nimic..dar e bine si asa..Tu spui ca ai rezistat 5 ani la ei..In aceleasi conditii urite..?? sau au fost mai bune si acum in ultimele luni s-au schimbat..Mai e o chestie pe care eu unul nu o inteleg neam..De ce accepta soferii ,constienti,sa depaseasca sau sa incalce regulamentele ..?? Doar ca zice dispecerul..?? sau patronul..Hmm..Aici e ''buba'' cred eu...Sa vezi ce se intimpla daca tu te opresti linistit si dispecerul poate sa tipe cit vrea..scurt..am terminat programul..la fel cu ''avans diurna''...Pai e avansul soferului..nu al patronului..sa iti dea card separat ..eu unul nu as folosi nici cardul nici banii mei...Din pacate se accepta...si atunci aici am ajuns...din vina noastra..nu a altora..
  2. 1 point
    Ionut72

    H.ESSERS SRL fosta Centrum-Oradea

    Recent si eu am incheiat colaborarea cu ei, (din fericire pentru mine) experienta foarte proasta, disponentul cu care am lucrat cel putin era dezastru (iti da mesaj si cand opresti sa iti faci nevoile, repausurile saptaminale nu sunt normale 45+45, se face 45 24 45 24 ,fara recuperare ,atentieee, cand am intrebat care-i baiul am primit raspuns ca 'la noi nu se recupereaza' si ma intrebam cum naiba la ei nu se recupereaza daca asa spune regulamentul 561/2006) intr-o luna buna se pot face si 300 de ore de munca ca ei nu platesc decat vreo 190, la angajare mi-au spus ca orice incarcare si descarcare se plateste 8 lei brut, intr-o luna am avut cam 90 î+d si salariu 1500 de lei :))))) se cara ADR mult mai ales in Germania cel putin jumate din cursele avute de mine au fost cu incarcaturi periculoase, la semnarea contractului iti mai dau o foaie pe care am vazut ca din 10 oameni care eram decat eu am citit-o si am pus ceva intrebari(prin semnarea foii soferul este de acord cu opriri din diurna pentru consumul cu +3% fata de testul BBS care se da cand te angajezi si acolo am scos cam 29%) diurna nu este trecuta niciunde, in firma sunt multi 'Basarabeni' (sa nu inteleaga nimeni ca am ceva cu ei dar la teorie sunt apa de ploaie, si nici nu prea ii intereseaza, pe ei ii doare mai tare de mama Rusiaa) si baietii de la birouri au observat ca 'merge treaba brici' volum de munca enorm si plata execrabila, cine nu crede vorbele mele si a celor dinainte sa mearga sa simta pe pielea lui!!
  3. 1 point
    ScaniaR

    KoeltransBV-Europr

    Cate minciuni si stupizenii spuse intr-o singura postare de cineva angajat de cateva luni care si-a primit banii promisi mereu la timp si cu un program de munca solicitat si primit la alegere gen de 3 sau 4 saptamani cu 2 acasa care a vrut sa stoarca mai multi bani santajand ca nu pleaca in cursa . Dupa cum ai spus, mai mult de 95% din colegi au ales sa ramana in firma si asta spune tot. Unii vin ca sa munceasca, altii sa provoace greve si sa stoarca mai multi bani.
  4. 1 point
    geo0deck

    KoeltransBV-Europr

    Îmi pare rău că s-a ajuns la această formă de protest! Cred că s-a văzut că toți sau majoritatea ,sunt nemulțumiți de tăierea diurnei în zilele de plecare sau venire și de mărirea recenta doar la Vida XL ! Dar nu trebuie să blocăm activitatea firmei sau să ne dăm toți demisiile. Trebuie văzut faptul, că se cere din ce in ce mai mult profesionalism dar pe mai puțini bani. Volumul de muncă este mărit ,față de cum era la începutul lui 2016. S-a mai mărit nimic de zis, de la 1500 dar au apărut și cerințe mult mai mari ! Apoi pe neanunțate au tăiat 50% din zilele care plecăm sau venim, în condițiile care sunt colegi ,care pleacă de acasă dimineață devreme. Apoi această mărire concomitentă ,a stârnit controverse în rândul tuturor și explic faptul că sunt unii ,care au probleme de sănătate și nu mai pot pune paletii în lăzi sau descărca încarcă la -20° pe deoparte și ceilalți că nu mai merită ,dacă a meritat vreodată, la frig acești bani ,dacă citez din opiniile lor. Îmi pare rău ,pentru colegii plecați în aceste condiții. Dar a fost alegerea lor, la stresul acumulat. Cu stimă! Drumuri bune fără incidente?
  5. 1 point
    cico_3504

    Repausuri săptămânale

    observ ca devine o obisnuita de prost gust...se pune o intrebare...se raspunde..se intra sa se vada raspunsul oferit si pa...nimic...
  6. 1 point
    cico_3504

    Repausuri săptămânale

    nu cred ca lucrezi in fabrica sau depozit sa ai pauze..probabil esti sofer...si atunci ai repausuri..zilnice...saptaminale,..etc..invata te rog termenii corecti altfel tu vei dori sa intrebi ceva si noi vom intelege altceva..revenind... Saptamina 1 =L,M,MI,J,V munca S D repaus saptaminal 45 ore Saptamina 2 =L M MI J V =munca S D repaus saptaminal redus 37 ore Saptamina 3 = L M MI =munca ....apoi repaus saptaminal 62 ore [[[ adica ai avut un repaus normal 45 ore cumulat cu diferenta de la cel redus de 9 ore],mai pe intelesul tau....]]] urmeaza V S =munca si D un repaus saptaminal redus de minim 24 ore Ti-am facut un grafic cu ce ai spus tu..poate intelegi mai bine despre ce vorbim...Legislatia ne spune ca :: Articolul 8 punctul 6 din regulamentul 561/ 2006 CE : (6) Pe parcursul a două săptămâni consecutive, un conducător trebuie să efectueze cel puţin: – două perioade de repaus săptămânal normale sau – o perioadă de repaus săptămânal normală şi o perioadă de repaus săptămânal redusă de cel puţin douăzeci şi patru de ore. Cu toate acestea, reducerea se compensează cu o perioadă de repaus echivalentă luată în bloc, înainte de sfârşitul celei de-a treia săptămâni care urmează săptămânii în discuţie. Si atunci tu vei face un calcul...saptamina 1+2...saptamina 2+3...saptamina 3+4...etc,intotdeauna te vei raporta la 2 saptamini calendaristice, Hai sa vedem acum ce ai inteles,ca sa nu imi racesc gura de pomana la fel ca profesorul care te-a invatat la atestate teoria.......Vei putea face sau nu un repaus saptaminal redus in ziua de D si apoi sa incepi munca cu ziua de L..??...DA...? NU..?...cind te poti opri si ce repaus saptaminal poti sa iei in saptamina 4..?
  7. 1 point
    Iulian85

    H.ESSERS SRL fosta Centrum-Oradea

    Buna Cico, am dorit sa anunt colegii care vor dori sa opteze pentru un job acolo, pentru ca pe facebook aplica cenzura, si doar asa isi pot gasi oameni noi. Lucrurile au fost ok o buna perioadă, cat au condus belgienii firma. In ultimul an, un an jumătate, le-au dat frâu liber romanilor de a conduce. De aici si haosul. Atât timp cat esti sub contract stii bine ca nu poti spune prea multe pentru ca sunt niste clauze. La departamentele unde am lucrat respectam programul, eu cel putin. Si le dadeam cu flit cu paragrafe din art 561/2006 si din codul muncii. Însă pentru ei, tu trebuie sa execuți , fara sa gândești. Am refuzat sa platesc din banii mei, si s-au adunat, ultima data insa am platit, 100€cca, o amenda, apoi am avut surpriza la diurna, fara 100€. Am oprit masina pentru vreo 3 ore până au intrat banii, pentru ca nu aveau nici o hotărâre judecătorească pentru a umbla la munca mea. Nu am fost lăsat sa imi termin sezonul, mi s-a luat masina, apoi dupa ce m-am intors din recuperare am aflat ca voi fi sofer de curte. Evident ca am plecat pentru ca nu avea rost sa imi pierd timpul. Fiecare face cat il duce capul, unii au credite, sunt in vârstă, nu cunosc nici o limba de circulatie internationala. Eu nu am avut de pierdut nimic. Un Paste Fericit tuturor
  8. 1 point
    Iulian85

    H.ESSERS SRL fosta Centrum-Oradea

    Noutăți despre H. Essers : -diurnă 65€/zi, fără act aditional -salariul minim de încadrare -se mai adauga niste bonusuri( maxim 300ron soferi noi, maxim 600ron soferii vechi) La angajare aștepți 2-3 săptămâni, pe salariul minim, chiar daca ai experiență, iar pregatirea necesara ar fi de 2 zile maxim. Pleci in echipaj din Oradea, cu bagajele claie peste grămadă in niste camioane imputite. Ajungi in Belgia, unde ai baza, intr-o benzinarie, la etaj. Suna bine. Dormitorul nu are niciun geam de aerisire, bucataria in ultimul hal, baia un jeg de zici ca nu a spalat-o de cand au montat gresia, 2 masini de spalat la 300 oameni. Te lasi lipsit si mai bine stai in parcari. Dispecerii, niste Dumnezei ai transporturilor, care nu au habar de cele mai elementare lucruri. Esti platit sa stai la cheremul lor. Ti se da mesaj ca va plati firma, pentru depasirea programului, mers pe restrictie,lucrul care il vei constata ca vei primi avans diurna pentru a achita tot ce este necesar. La salariu, vei constata, ca ai luat avans diurnă, drept urmare ti se opresc din bani, vor urma n sedinte sa se hotărască daca iti vor pune banii sau nu. De orice esti vinovat, chiar daca nu ai legătură, ci doar pentru faptul ca lucrezi la ei. La flota sunt persoane incompetente pentru care soferul este o placa de înmatriculare, nimic mai mult. La departamentul farmaceutic plătești parcarile,taxele de drum cu cardul tau. Primești ,,avans diurnă'' pentru treaba asta, bani care ti se opresc din diurnă,evident. Dupa in urma unor ședințe, iti vei primi banii înapoi, la vreo 2-3 săptămâni dupa ce isi ia lumea banii. Si muncit si cu banii luati. Daca ai temperatura de 8 grade, primesti mesaj sa mergi pe restricție, un coleg a fost oprit dupa o ora de mers in A, si a luat 800€, de la flota i s-a spus ca are parte de vina pentru ca a mers pe restricție. Asta dupa ce s-a certat cu dispecerul, care insista ca trebuie sa respecte instrucțiunile primite, altfel va suporta consecințele. Era nou colegul.Drept urmarea a platit 400€ el si 400€ firma. La departamentul air cargo, se merge non stop pe restricție. Chiar daca detin formularul de a merge pe restricție, acela este valabil cat esti încărcat cu marfă pentru aeroport. Lucru recunoscut de dispecerii nemti si belgieni. Pleci din B in D gol pe restrictie, sau din F in B pe restricție, te pun dispecerii sa faci un cmr pe naspa, si un sigiliu pe remorcă si îi dai bătaie. Chiar daca este dreptul tau de a te odihni. Bani mai multi nu vezi. Programele full maxim, stres maxim. La departamentul grupaje pauzele de recuperare nu se respecta. Primesti mesaj pe transics mesaj ca raspunde firma. Sunt in stare sa te faca sa mergi 24-45-24-45. Au pretentia sa fugi pe dupa remorca cu chingile in brate, mereu pe grabă, mereu pe stres. Daca iei amenda ca nu ai chingi evident este vina ta, daca cei din hala nu pun paleti peste marfă, este vina ta, tragi de timp.Podul de la Duisburg trebuie ocolit obligatoriu !! Datorită profesionalitatii turcilor din hala, care incarc super remorcile. Am avut 14t de suruburi pe prima pozitie, evident ca au pocnit 2 cauciucuri pe motrica. Investiții minime profit maxim, motto-ul companiei. Remorcile in stare jalnică, iti rupi mâinile in ele. Odihna zilnica la vapor/tren se intrerupe, cea de 9 ore. Cu mesaj de la dispecer ca plătește firma. Daca problema la camion, pentru webasto astepti 3-4 zile, sunt colegi care au stat si 2săptămâni fara in luna februarie, pentru anvelope2-3 săptămâni, retarderul care tinea doar in treptele mari 5si 6 s-a terminat sezonul si nu a fost reparat, etc. Anuntul lor de angajare este frumos, dar probabil este dintr-un stat paralel. Esti binevenit, daca nu ai coloană vertebrală, aviz amatorilor. Eu daca mi-am cerut drepturile si nu am vrut sa ma implic in circul lor, am căpătat un post de șofer de curte dupa mai bine de 5 ani la ei, drept urmare, am plecat. Diurna nu apare in niciun act aditional, probabil este cea maxima declarata, sa mai manance si burta lor ceva. Salariul minim evident, fara a plăti in totalitate orele si sporurile aferente, sunt plătite cca 60%. Din diurna ti se inputa jumătate daca pleci din Ro dupa ora 12:00. Diurna externa 65€,diurna interna 40€ impozabil (-47,5% adaugata la salariul de încadrare). Angajează mereu, cred ca si in ziua de Crăciun. Pe toate gardurile scrie ca angajează șoferi. Daca ai respect pentru tine, îți recomand sa eviți această firmă, care lucreaza cu contracte directe, nu ca cele românești,subcontractoare, cu mentalitate de cartoane. Multa bafta si drumuri bune.
  9. 1 point
    NICU-HD

    H.ESSERS SRL fosta Centrum-Oradea

    Essers...cu toata rautatea pe care o sa o atrag asupra mea...firma de cacao...ma refer la incarcare si la programul de condus care pe ei..de la birouri nu ii intereseaza...experienta proasta la cargo..insist la firma mea sa nu ma mai trimita la ei...essers genk...turcii de acolo au monopolul!
  10. 1 point
    ciprian71

    H.ESSERS SRL fosta Centrum-Oradea

    Dragi colegi e o firma de rahat,o spun din proprie experienta, o firma unde pentru cei 60 de euro care ii ai diurna pe zi trebuie sa muncesti dublu ca la alte firme.La ei trebuie sa muncesti zilnic 15 ore pe zi,nu ai concediu de odihna stai pe comunitate 8 saptamini iar cind vii acasa pe cele 2 saptamini libere care ai dreptul te pune sa iiti faci cerere de concediu desi zilele care stai acasa sunt zile libere la care ai dreptul dupa cele 8 saptamini.Nu ti se respecta contractul de munca la ei in fiecare luna depasesti 220 de ore lucrate efectiv.La ei soferul e considerat sclav.
  11. 0 points
    KoeltransBVurope

    KoeltransBV-Europr

    Salut ! Am ajuns acasă dezamăgit de conducerea KOELTRANS BV pentru cerințele noastre care i-au deranjat. Voi detalia puțin: 1- la angajare spun că se merge la program - fals se merge fără card la maxim dacă refuzi ai parte de multe încărcări de noapte etc pedeapsă ... 2 - diurnă 59-64 depinde de unde ești încadrat Vida xl patron 50 % Mathias sau KOELTRANS BV 50 % patroni Linda kuipers & Gunter. Se promite diurnă întreagă în zilele în care pleci sau vii. - fals dacă stai 12 ore pe RO iei 50% din diurnă resp identic la plecare spre Ro. 3 - Se permite o valiza de ca la de 25-32 kg la venire - plecare din firmă. - fals la plecare ai parte de lăsat în stradă cu bagaj neoferind valiză sau bilet de întoarcere ci doar injurii " fucking rumanian "... 4 - salariu pe România este de 1600 roni indiferent de situație că ai copii în întreținere sau alte situații... Ps : Firma este formată din 90 % lingai și periatori care fac ce vor ei să le fie bine dar împing să cerem drepturi apoi se dau în spate și rămâi fără susținere. Deci doar curve care o iau până apuci să vorbești apoi rămâi fără susținere. Mulțumesc pentru lecția de viața primită și acord punctaj cu - stafului KOELTRANS BV olandez unde se desfășoară toată activitatea precum și celor 90 % din "colegii mei ". Rușinică ! Le transmit prin intermediul spațiului dumneavoastră să se aleagă praful și blestem pe Linda Kuipers pentru zâmbetul pe față și fulaiul pe la spate ! Dragi colegi cred că nu am omis nimic. Drumuri bune,în ideia că nu se repetă această istorie, a celor 5 care am rămas în stradă ,injurati si batjocoritor chiar de Matias și Gunter patronii KOELTRANS BV.
  12. 0 points
    KoeltransBVurope

    KoeltransBV-Europr

    Rușine scavagismului încurajat de de asazisii colegi fără demnitate fără nimic.Ma intreb acum, cei care au rămas sunt acum oare mulțumiți ? Olandezii își bat joc de Românii care le bagă banii în buzunare ! Își merită soarta unii dintre ei sunt sclavi în Olanda iar în România firmă este condusă chiar de linda kuipers. Au ridicat un imperiu cu "facking Rumanian " așa cum ne numesc acum .La ai lor le dau bonus după 6000 de km au alte salarii si mai iau și bani pe pe cabină.Iar noi mâncăm frimiturile lor departe de casă și familie! Stim toate astea, domnilor de neatins. George cățelul lor la București le face jocul mizerabil. Câți vor mai veni, la o asemenea firmă ce disprețuiesc și mint șoferii ? Poate se schimbă ceva după ce voi trimite sesizări în Olanda și România la organele competente. Ar trebui să lucrăm la ora că Olandezii pentru că activitatea 100 % este desfășurată în Olanda practic . Concluzia KOELTRANS BV = koeltrans europe dar pe salariile mizere !
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.