Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Yesterday
  2. https://www.pieseautocamioane.ro/search?search_query=lada+scule&orderby=position&orderway=desc&poscats=&search_query=lada+scule&submit_search=Cauta&n=94
  3. Doua bucati, 170 lei cu TVA https://www.pieseautocamioane.ro/lampi-gabarit-cu-bec/6440-lampa-gabarit-cu-led.html?search_query=gabarit+leduri&results=223 https://www.pieseautocamioane.ro/search?search_query=gabarit+leduri&poscats=&search_query=gabarit+leduri&submit_search=Cauta&orderby=price&orderway=asc&n=223 Ce zici, calitate si pret foarte bun. Drumuri bune!
  4. https://www.pieseautocamioane.ro/search?search_query=lada+scule&orderby=position&orderway=desc&poscats=&search_query=lada+scule&submit_search=Cauta&n=94
  5. Last week
  6. Până anul trecut parca se făceau contractele pe irlanda din câte îmi aduc aminte din convorbirea cu firma respectivă,acum au trecut pe România?Iar salariu la momentul acela mi sa confirmat a fi 2400-2700euro cu bonusuri? 🤔
  7. Mulțumesc pentru răspunsuri, sunteți amabili. Drumuri bune!
  8. salut,verifica starea cablajului la alternator!
  9. salut,semnal neplauzibil la borna W.verifica alternatorul(nu ai si martorul de la baterie aprins in bord?)
  10. Nu. Dar laboratorul unde ai făcut respectivele analize, îți poate reemite documentele cu datele noului angajator.
  11. Daca s-a schimbat legea in ultimii 5ani, atunci e posibil sa gresesc. O sa aflu peste 3luni cind imi expira atestatele. Acum 5ani, sotia/prietena nu se aflau pe lista persoanelor admise in cabina in cazul transporturilor adr. Nu face parte din echipaj si nu are permis si atestate. Transporturile rutiere de marfuri periculoase impun anumute conditii si restrictii. Oricum, daca sunt doua persoane in cabina unui camion ce transporta marfuri periculoase, atunci este nevoie de inca o vesta reflectorizanta, manusi si ochelari de protectie si inca o lanterna si nu cred ca le va mai cumpara firma ca
  12. Salutare grup, daca mai e cineva pe aici. Recent am facut analizele medicale pt angajare psihologic ,medicina muncii,siguranta rutiera etc. Le am facut din banii mei , apoi nu m am mai inteles cu patronul ai nu mai merg la el, raman valabile analizele ,le oot folosi in alta parte chiar daca am trecut numele firmei in ele?
  13. Fals! Mărfurile A.D.R. sunt mărfuri periculoase ACCEPTATE la transportul rutier. Sunt și mărfuri mult mai periculoase, ce nu pot fi transportate doar în baza Convenției A.D.R. și a Codului Rutier. Deci A.D.R.-ul se supune tot Codului Rutier.
  14. Daca se transporta marfuri periculoase(adr), iar nu au voie persoane straine in cabina.
  15. O idee despre acest cod vă rog.
  16. Earlier
  17. FR 0 4041 E 01,Buna ziua,ma ajutati si pe mine cu informare despre acest cod Atego2,1222,2006.
  18. Camioanele au (de regulă) 2 locuri omologate în cabină. Dacă stai pe unul din ele, cu centura pusă, nu e nici o problemă. Nu există reglementări, la nivel de legislație, care să interzică așa ceva. Dar... Operatorul respectivului camion (firma de transport) poate interzice așa ceva, prin Regulamentul Intern, din diferite motive: clauze specifice impuse de compania de asigurări, clauze impuse de expeditorul/destinatarul mărfii sau pur și simplu politica de imagine... În plus, pot apărea situații destul de inconfortabile... refuzarea accesului pasagerului în spațiile private (vezi
  19. Citește Codul Muncii și respectă meseria! Nu este deloc OK ce faci.
  20. Da, este ok. Dar pentru ''patron'' nu pentru tine. Din cauza astora ca tine care accepta toate mizeriile merge treaba cum merge. Eu am 2ani de cind nu mai lucrez pentru ca nu accept sa cobor sub un anumit standard. La firma din Romania nu mai lucrez in veci. Pentru initiator, la tur-retur iei mult mai putini bani decit pe comunitate si stai acasa doar 2-3zile, in care nu apuci sa faci nimic ca esti rupt de oboseala si faci si desfaci bagajul. Pe comunitate stai 6-9saptamani departe de familie, dar ai conditii mai bune de munca si apoi nu te deranjeaza nimeni 2-3saptamani.
  21. Zi mai bine ca din prostie sau necunoastere. Kennedy tunel din Antwerpen este tunel de categoria D si este foarte bine semnalizata restrictia. Nu ai cum sa gresesti decit daca dormi la volan, mergi doar dupa gps si nu stii care e ring 1 si ring 2. Da' voi nu aveti disponent, sau asta e doar ca sa stea cu biciul pe tine? Daca esti incepator, il sunu si ii spui sa iti faca traseul. Mai pune mana pe cursul adr, vezi ce inseamna clasele A-E la tunele si cu ce marfa ai voie sa treci. Cautati pe net ca sunt tot felul de liste cu tunelurile din fiecare tara.
  22. Salut ! As avea si eu nevoie va rog de putin ajutor dacă se poate desigur, mai exact aveam o cursa cu ADR clasa 3 de pericol și am trecut din neatenție ca să spun asa printr un tunel unde era interzis cu ADR, nu ma oprit nimeni, sa ma aștept sa mi vina ceva acasă, cât și în cât timp? Asta sa întâmplat în Belgia la Antwerp. Mulțumesc anticipat !
  23. Buna seara! Va cer scuze pentru deranj, o întrebare aș avea, fara răspuns până acum... Este posibil să plec într-o cursa externa(Romania-Cehia-Polonia), tur-retur,cu soțul meu daca nu lucram la aceeași firma, nu posed permis cat C și nici nu am atestate in domeniu? Este strict concediul meu Am tot căutat dar nu am găsit nicio lege care să mă împiedice, dar din spusele unora, sunt mai multe variante, și nu ne sunt favorabile: 1. Mă pot opri la vama și împiedica să părăsesc teritoriul României; 2. Ne baga în carantină la intoarcere etc Îmi vor cere test? S-a mai conf
  24. Salut o întrebare m-am angajat la o firma de transport tur retur și sunt platit cu 5 euro la 100 de km . Și minimi pe economie în România . Este ok ?
  25. Activitățile la bordul camionului se înregistrează prin mijloacele tehnice specifice. Ori tu ești acasă. Ce activități vrei tu să înregistrezi la bordul camionului, dacă tu nu ești acolo??!!!!!!! Ai terminat munca, diagrama la purtător și te duci acasă. Ai revenit la muncă, completare manuală pe altă(e) diagrame activitățile corespunzătoare + una nou-nouță'n aparat și-i dai sandale. Ai terminat munca... reexecuți aliniatul ăsta! Și tot așa.
  26. Bună ziua, Am și eu o întrebare, lucrez pe un camion cu tahograf analog și nu am cursa în fiecare zi sau nu ajung defiecare data la mașină la aceeași ora ca să pot schimba diagramă pentru nu a depăși cele 24 h, cum procedez : Luni la 7 plec în cursa diagramă în aparat, termin cursa la 17. Marti nu am cursa și ma duc la munca la 9 și nu ajung sa schimb diagramă la 7 (24 h), o sa plec miercuri în cursa la 7 și termin cursa la 14,joi iar ajung târziu și nu pot schimba diagramă, vineri am cursa și termin program la 15 și plec acasa , sâmbătă și duminică liber. Cum ar trebui
  27. Bună ziua, Am și eu o întrebare, lucrez pe un camion cu tahograf analog și nu am cursa în fiecare zi sau nu ajung defiecare data la mașină la aceeași ora ca să pot schimba diagramă pentru nu a depăși cele 24 h, cum procedez : Luni la 7 plec în cursa diagramă în aparat, termin cursa la 17. Marti nu am cursa și ma duc la munca la 9 și nu ajung sa schimb diagramă la 7 (24 h), o sa plec miercuri în cursa la 7 și tot asa pana vineri când plec acasă pe la 17, sâmbătă și duminică liber. Aștept un răspuns.
  1. Load more activity


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.