Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ultima săptămână
  2. Între două viteze nu se putea bloca pentru că eram pe manual în treapta a 9 a.
  3. Salut! Pe edc nu era nici o eroare. Motorul s-a oprit pur și simplu, în mers, ca și cum l-ai opri din cheie.
  4. salut,dar pe edc nu erau erori?din cauza eorilor de pe cutie nu se oprea motorul doar daca se bloca cutia in doua viteze.
  5. salut,este scurtcircuit la masa la cablajul egr
  6. Bună ziua! După câteva luni în care camionul a funcționat fără probleme, ieri motorul s-a oprit în mers, mai exact, în pasu Tihuța, la coborâre, în treapta a 9 a. Au apărut toate erorile posibile, dar după vreo zece minute a pornit și nu a mai făcut probleme până la Suceava.La garaj a venit cineva cu o diagnoză și a spus că eroare este pe TCU. A spus că până nu ,, cade'' ceva nu poate sa identifice cauza. Atașez o poză cu eroarea. Poate cineva îmi răspunde cu o soluție. O zi bună și Drum bun!
  7. Mai devreme
  8. BATAIE de JOC!!! Va salut; angajau soferi camion pe axa proprie, Franta, Germania sau Norvegia.....dupa citirea anuntului, i-am contactat si am spus ca vreau Norvegia, lucru agreat cu dl director HR Dandu C si o dna Erica, sefa pe acolo. Am fost chemat pe 7 februarie la prima intalnire cu ei, cu un intreg dosar de acte, dosar pe care pe cheltuiala mea, l-am dus complet: permis preschimbat, Aviz Psihologic, Aviz Medical, Fisa de Aptitudini, extras cont in lei si Euro la BCR. Mai mult decat atat, se platea salariul minim pe tara, plus DIURNA de 85 E/zi pt Norvegia si 95 E/zi pt Franta sau Germania si pt care nu se semna nimic oficial, este DOAR pe vorbe. ATENTIE: Am semnat contract pe perioada nedeterminata, cu act aditional pt Norvegia, in fata dnei Erica, reprezentanta firmei, angajata dnului director HR DANDU C. intarind inca o data faptul ca vreau Norvegia, iar agreat si explicat in detaliu ce inseamna pt noi ca soferi, Norvegia. A ramas sa fiu sunat in 2 sau 3 zile......NIMIC. Am inceput sa sun la dna Erica, dna care aparent se ocupa de noi......abia in a 5-a zi de mesaje si apeluri a binevoit sa-mi raspunda, zicandu-mi senin, ca in Norvegia NU se mai poate. I-am explicat ca eu vreau Norvegia, ea destul de infipta ca de ce insist? Printre altele ca am semnat un contract....plus ca anuntul cu Norvegia este bine mersi activ pe net. A ramas, cu promisiuni, ca ma va suna in 2 zile......au trecut de atunci 3 saptamani si hartiile mele isi pierd valabilitatea si eu sunt tot acasa. Stimati interesati si cititori, trageti voi concluziile
  9. harytgx

    MAN Erori

    salut,daca cablajul si sigurantele sunt in regula,s-a ars calculatorul ffr! se poate repara(vezi user Leobango)
  10. Razvan96

    MAN Erori

    Va salut Am întâmpinat și eu o problema cu vascocuplajul Mi a apărut eroarea ffr 647-10,aveam rulmentul gripat la vascocuplaj și bineînțeles firele rupte la mufa acolo pe vasc Am schimbat vascocuplajul și nu se șterge din bord eroarea, nu i dau de cap... Am înțeles ca ar trebui sa se stingă de la sine, nu din tester Înainte mi a apărut și ffr 647-05 și ffr 647-10...acum doar ffr 647-10 Ce naiba sa i mai fac? I am luat și borna, tot nu sa șters...
  11. Salutare, am dus o Scania r500 v8 2012 la un mecanic pentru a demonta chiuloasele si trimite la rectificat si ce sa vezi.. a scos toate mufele din calculator.. si acum nu mai stie cum erau puse.. oare ma puteti ajuta cu o schita, poze sau ceva informatii ca sa le pun la loc?
  12. Am căutat informații referitoare la firma Jantschitsh Spedition Gmbh din Meppen Germania. Am găsit următoarele informații, despre această firmă, care consider că sunt folositoare să știi unde te angajezi. -Sistemul bine 2/2 era până în decembrie. -Din 2024 Sistem 6/1 sau 8/2. -Plata diferențiată 1400 - 1600 brut și diurna 45 de a doua zi de când ajungi la muncă. -Se schimbă condițiile de la o lună la alta, nu te poți baza pe cuvântul lor. -Daca ai probleme cu, lumini, scurgeri de ulei hidraulic sau altele și ești oprit, nu trebuie să plătești amenda, pentru că nu decontează înapoi, deși îți promit asta. -Au un singur card ids pentru alimentare și dacă nu mai merge, plătești din banii personali, cu promisiunea să înapoiaze banii curând. -Orice taxă, trebuie să plătească șoferul. -Se lucrează pe walking-floor unde remorcile au câteva secole, se blochează peretele la descărcare, dar îți dau ei lopată, târnăcop și matură. -Se încarcă uneori și supratonaj 26,5-29 tone +tara de 17 pe trailer cu 5 axe. -Concediul este de la 0 - 6 zile anual. -Sunt luați în vizor și le sunt sechestrate camioane pentru probleme tehnice la remorci și încărcătură cu supratonaj. Se plătește pentru orice inconvenient are firma, daune la încărcare - descărcare marfă, sau incidente în trafic. -Incărcături normale, gunoi menajer cu de toate (șoareci, viermi și zeamă ce se scurge din remorcă ). -Nu plătesc amenzi. -Contractul îl primești în limba Germană și îl traduce o doamnă colaboratoare a lor care știe română, se numește Krimninga Geanina și ea traduce selectiv contractul de muncă. Cred că merită să încercați pe pielea voastră dacă vreți neapărat, am pus aici informații, că să nu mergeți la pomul lăudat! Cam asta ar fi firma Jantschitsh Spedition Gmbh din Meppen Germania!
  13. M-as fi gindit la compresor sau la supapa sa fie blocata uneori,dar vad ca iti face la fel si dupa ce le-ai schimbat,poate reuseste vreun coleg sa iti vina in ajutor,
  14. Buna seara , problema retarderului este ca nu functioneaza decat abia in treapta 5 si atunci foarte putin . In treapta 5 cand actioneaza se tureaza foarte tare , spre exemplu din treapta 11 sare direct la treapta a 8-a . In bord nu imi apare nicio eroare. Multumesc anticipat !
  15. Buna ziua La un Iveco stralis hiway e6, dupa ce am inlocuit supapa de refulare cu tot cu filtru si compresorul de aer, deoarece nu facea aer deloc, la cateva saptamani a refacut aceeasi problema. Daca îi dau aer de la alt camion imediat dupa ce trece de 4, 5 bari incepe sa faca aer singur, ca si cum ceva este blocat dar nu inteleg ce. Am observat ca face aceasta problema mai ales in cazul in care seara cand termin activitatea il opresc imediat. Daca il mai las pornit in schimb, dimineata face aer normal. Daca este cineva care are idee care este problema tare mi ar fi de folos. Va multumesc .
  16. Pai eu ma monitorizez la 6 luni, boala este ținută sub control și am status nedectabil. Doar ca la reexaminare nu știu ce analize ar putea sa îmi ceara. Ar fi foarte costisitor pentru mine sa îmi fac niște analize specifice pentru boala mea tot din 3 în 3 luni. Eventul o sa încerc sa ii propun ca de fiecare data când ma duc sa îmi fac analize de monitorizare ( astea le fac eu pentru mine odată la 6 luni) sa ii le prezint și lui sa le pună la dosar. Sunt foarte dezamăgit pentru ca am făcut C E și D, atestate de marfa, ADR și persoane ca acum sa vina bomba asta. Am lucrat ca șofer de camion în Germania 5 luni dar acolo nu te întreabă nimeni nimic. România e singura tara care cere asa ceva. Mulțumesc pentru punctul de vedere și timpul acordat !
  17. globoi

    Analize

    In mod normal daca nu aveti boala declansata as zice ca da si ma bazez pe ceea ce am citit in "Ordinul nr. 1257/1391/2013 pentru aprobarea baremelor de sănătate pentru funcţiile din siguranţa transporturilor". Cu toate astea in Anexa 2 Ordinul respectiv prevede reexaminari periodice dese la 3 sau 6 luni care pe langa stres, timp, cheltuieli va mai obliga si sa tot ajungeti periodic la comisie. Cred ca cel mai bine este sa va consultati cu un doctor sef de comisie medicala de siguranta circulatiei desi ei sunt oarecum obligati sa respecte ordinul.
  18. Florin191195

    Analize

    Va salut! Oare pot fi șofer profesionist dacă sunt HIV pozitiv? Știu ca se cere testul în cadrul analizelor pentru siguranța circulației dar nu știu dacă poți sau nu profesa. Dacă are cineva cunoștință despre aceasta chestiune îl rog tare mult sa îmi comunice informații. Va multumesc anticipat !
  19. Ne poți da mai multe detalii. Și cu ce sa te ajutam?
  20. Bine ai venit. Ai picat la examenul teoretic, studiul de caz sau la proba practica ? In oricare caz acumularea mai multor cunostinte te va ajuta sa promovezi examenele la urmatoarea incercare.
  21. Buna seara , sunt proaspat conducator auto , C+CE, azi am dat FAIL cu examenul CPI .
  22. cel mai bine este sa intrebi direct la ARR ,de unde apartii
  23. mda,pierderi trebuie sa fie undeva la aceasta cantitate,e prea mult si doar 1 l daca era tot era destul de mult,dapoi 15...sper sa rezolvati,bafta
  24. dupa ce montati totul si porniti,bagati presiune in instalatia de racire(2-3 bari) si observati atent daca sunt pierderi!
  25. Pe autobuzul local daca este vorba de Ratb..........iti trebuie de 3 ani pe cineva ca sa dai spaga nu experienta Tot la privat ai cele mai multe sanse Se intra destul de greu, dar cu putin efort nu este imposibil
  26. Nu am vazut pierderi pe intalatie , caloriferele nu curg , in cale nu era nimic … vom monta tot , am inlocuit garniturile de chiuloase, termoflot nou si am refacut radiatorul . Apoi vom face proba si verificam eventualele pierderi mai amanuntit … altceva nu am ce sa mai fac .. multumesc !
  1. Încarcă mai multă activitate
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.