Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. Ioanschiau

    Man Tga

    Am incercat si tot la fel. Am schimbat cutia de viteza inpreuna cu astronicul si tot la fel face.
  3. Yesterday
  4. Buna ziua colegi. As dori informatii in legatura cu firma "HANNON" din Irlanda. Orice informatie e binevenita. Multumesc.
  5. harytgs

    Man Tga

    Buna ziua.La modul de manifestare aveti doua cauze : verificati senzorul de rotatii de pe C.V(in partea stanga aveti doi senzori,unul pentru tahograf si celalalt pentru km.Demontati-l pe cel de mai jos,fara sigiliu si vedeti sa nu aiba depuneri metalice). nu trebuie sa aveti cod de eoare pe ebs. puteti sa ma sunati daca mai aveti nelamuriri. Harry 0743056325
  6. Last week
  7. Ioanschiau

    Man Tga

    Buna ziua, Am o problema la un man TGA din 2005, dupa ce rulez aproximativ 50-60 de km, acesta trece pe manual si schimaba vitezele numai din doua in doua.Uneori mai apre un cod TCU 3141-10.A mai patit cineva treaba aceasta? Multumesc
  8. Putin. 2500-3000 lei , munca zi lumina noaptea toata.
  9. Va salut. Am un Man Tga din 2001, imi da eroare EDC 00638-02, invarte si nu porneste. Pompa este verificata si e ok. Ce recomandati?? multumesc
  10. Lidl Macon, N46.33176 E4.84180. Lidl Bonnevile, N46.07360 E6.41968 Lidl Paris A104, N48.95750 E2.56130 Lidl Figueres IDS, N42.26813 E2.97372 Carrefour Montpellier, N43.58155 E3.93254 IDS Beaune, parcare mare, Carrefour la 800 m, poti veni cu caruciorul la camion, N47.01105 E4.84153 Drumuri bune.
  11. Earlier
  12. te intereseaza si fiabilitatea masinii...si spatiul..un volum ai pe caddy,kangoo si altul,mai mare, pe transit de exemplu..asa ca ia si asta in calcul..
  13. Intentionez sa cumpar o dubita compacta gen VW Caddy pentru un atelier de tamplarie, bugetul este de maxim 3000euro deci masina o sa necesite reparatii si clar se strice mai des. Ma gandeam la o Dacie Logan Van, piesele sunt mai accesibile ca pret in comparatie cu cele straine Astea fiind spuse mi-ar placea un VW Caddy in loc de Dacia Van insa trebuie sa respect bugetul, singura preferinta pe care o am este costul de intretinere. Modele care ma intereseaza Volkswagen Caddy Ford Transit Connect Opel Combo Renault Kangoo Dacia Logan Van Citroen Berlingo Fiat Doblo Peugeout Partner Chiar si dube mai mari gen Ford Transit, VW Transporter, Peugeout Boxer insa bugetul pe care il am nu e tocmai potrivit. Ce-i drept nu cunosc diferentele de cost pentru intretinere intre marcile de masini Incerc sa inteleg acest segment de masini inainte sa iau o decizie, aici m-ar ajuta experienta voastra.
  14. Salut colegi! Am avut ocazia la o încărcare sa discut cu un coleg aflat pe flota de Germania, care prezenta totul destul de ok, deci alte păreri sunt bine venite! Multumesc!
  15. Bună seara! Volvoul meu pierde apa din vasul de expansiune. Furtunele sunt în regulă. Care poate fi cauza? Sau cauzele?
  16. Buna seara.Pernele se inlocuiesc,deasemenea si supapa.o seara frumoasa!
  17. Buna am un MAN tgx din 2014 cu 520678 km la bord și ma doua erorii 

    1)GDK/PDF 5 05002-12

    2)EDC 5 03821-03

    Te rog zi-mi și mie despre ce e vorba .Ce e defect.

    multumesc

  18. https://incont.stirileprotv.ro/joburi-romania/povestea-romancei-care-a-ales-sa-fie-sofer-de-tir-alaturi-de-sot-cat-castiga-lunar.html 6000 lei = 1300 Euro... Lunar... Pentru stat la cabinet 24/7... Banii aceștia se câștigă săptămânal în vestul Europei... Dar românii ii câștigă LUNAR... "Prietenii" știu de ce... Povestea poveștilor...oricum e mai tare decât "Punguța cu doi bani"... Asta măcar e "Punguța cu 6000 de bani"...
  19. Multumesc domnule Harytgs! Am verificat pernele si supapele cu spray si am depistat problema. Scapa aer prin partea de sus la perne si la supapa cred ca are o garnitura, pe acolo de vede ca scapa aer. As mai veni cu o intrebare daca nu va deranjeaza: se mai poate face ceva cu pernele sau trebuiesc schimbate iar la supapa se poate repara sau la fel trebuie schimbata? Va multumesc pentru timpul acordat!
  20. Abia asteptam sa ajung acasa,din cauza oboselii am facut o greseala,am omis sa pun in discutie faptul ca tu deja aveai in saptamina de lucru 3 zile de munca de 15 ore cu 3 repausuri zilnice reduse.Nici unul din acestea 3 nu era cel in discutie..ci un altul din ziua a 4 a sa zicem.Aici a fost eroarea mea,ma raportasem la el ca fiind unul din cele 3. Privind la acest mod, problema sta cu totul altfel.Perioada maxima a unei zile de munca este de 13 ore,ulterior celor 3 zile munca care au avut maximul admis[15].Poti face in zilele urmatoare un repaus zilnic normal din cele 3 fractiuni[3+9] dar ziua de munca nu poate depasi 13 ore.Aici iar exista o ''virgula''.Orice schimbare a unei zile de munca rastoarna ce am zis,eu merg pe maxim..Ca sa intelegi punem un exemplu..Incepi saptamina de munca dupa un repaus saptaminal normal...avem..... Luni..incepi 10.00....termini ora 01.00[ din ziua de marti]....Repaus zilnic redus 01.00-10.00 Marti..incepi 10.00..termini ora 01.00 Repaus zilnic redus 01-10 Miercuri incepi 10.00 termini ora 01.00 repaus zilnic redus 01-10 joi incepi ora 10.00 termini insa in maxim 13 ore..adica 23.00 repaus zilnic normal 23.00-10.00..Nu poti avea o zi de munca de 15 ore maxim vineri incepi ora 10.00 termini in maxim 13 ore 23.00..[numai ca in interiorul acestei zile de munca ai undeva minim 3 ore repaus].urmeaza un repaus zilnic redus [9ore] intre 23.00-08.00....tinind cont ca ai repaus 3+9 este considerat repaus zilnic normal......si in ziua asta maximul orelor lucrate este de 13 simbata....tinind cont ca in saptamina anterioara ai condus 45 ore si in zilele din aceasta saptamina ai pina acum 42 ore [sa zicem] mai poti conduce daca doresti 3 ore apoi te opresti pentru un alt repaus saptaminal Orice schimbare a unei zile de munca rastoarna ce am spus eu in exemplu...sa zicem ca marti lucrezi doar 12 ore..totul se schimba,dupa cum spuneam,am pus maximul Exemple ar mai fi dar nu ti le pot da ca dau idei la oamenii care vor sa munceasca nonstop si nu e interesul meu sa fac asta,cine cunoaste bine regulamentul stie Oricum,tu fa-ti calculele pe perioade de 24 ore incepind din prima zi a saptaminii tale de lucru,
  21. a-i verificat in mai multe pozitii daca nu pierd aer?ridica masina la maxim si cu un spray cu spuma sau apa cu sapun,verifica etanseitatea burdufelor si pe la partea superioara si pe la poansonul de jos.apoi coboara un pic masina si verifica iar si tot asa pana jos.vezi alte pierderi de aer(supapa ecas,conducte).daca mai pot sa te ajut,suna la 0743056325
  22. Ca sa fie ok pentru toată lumea și mult mai simplu de găsit . Haideți toți cei care aveți experiența de drum și ne pot ajuta pe cei mai puțin experimentați ; lăsați comentarii cu toate magazinele pe care le cunoaște-ți in Europa asta unde de bine de rău te poți strecura cu camionul sau sa îl lași lângă drum sa îți faci câteva cumpărături . După care eu personal voi vrea sa fac un fișier (dacă sunt ajutat și de admini e și mai bine ) unde sa punem pe tari in ordine frumos toate magazinele ca sa fie mult mai ușor pentru toată lumea ! Mulțumesc anticipat și drumuri bune și liniștite !
  23. Detin PC ctg. A+B+CE, atestat marfa si ADR,colete si cisterna, experienta pe CE 15 ani.Locuiesc in Campina PH. telefon 0731578916
  24. nu am lucrat cu renault,totusi...cauta dupa pompa de apa pina in radiator,undeva ar trebui sa existe un surub de aerisire.Poate intra vreun coleg care a lucrat sau lucreaza pe acest model si te lamureste.Daca aerisirea nu este facuta corect vei avea intotdeauna probleme cu temperatura
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.