Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ieri
  2. Ultima săptămână
  3. Mai devreme
  4. Buna ziua,

    Un prieten a primit o amenda in luna iunie dar in acesi zi el a schimbat camionul si din cauza orei UTC nu poate sa isi dea seama daca amenta este a lui dau a urmatorului sofer. 

    Puteti sa ma ajutati cu o parere va rog.

    Multumesc 

    WhatsApp Image 2024-09-17 at 12.47.57.jpeg

    WhatsApp Image 2024-09-17 at 12.47.45.jpeg

    1. globoi

      globoi

      Parerea mea e ca amenda e a cui are cardul ****98Q50

      Deci data 22.06 ora 12:06 local in Belgia.

      Belgia este pe fusul orar gmt+2 iar romania pe gmt +3 ora de vara.

      Deci ora 12:06 be = ora 13:06 ro din ce vad in bonul tahograf la 9:58 gmt  +3  =12:58 ro a inceput condusul timp de 44" cel cu cardul ****98Q50 si atunci s-a inregistrat motivul amenzii.

      Daca ora tahografului nu e decalata cu mai mult de 12" fata de ora telefonului nu sunt dubii dar in caz ca diferenta e mai mare de 15" oricum tahograful necesita o vizita la servis pentru inlocuirea bateriei interne si reglarea orei ocazie cu care va pot face si ei calculul pentru lamurirea situatiei.

       

  5. Bine ai venit! Drumuri bune si fara evenimente!
  6. Salutări! Sunt Florin, 23 de ani, șofer de camion începător, abia 2 luni pe comunitate. Am inceput inițierea și am continuat pe un Ford F MAX nouț. Mă bucur să văd că există un asemenea forum in Romania. Drumuri bune tuturor și să ne auzim cu bine pe acest forum.
  7. Man222

    Amenda Austria!

    Salut! Cum s-a finalizat cazul, ai mai primit vreo amenda?
  8. Dacă ați folosit aplicația Navigator, știți că are opțiunea Simulează ruta. M ar interesa ce altă aplicație pentru telefon are această opțiune și este mai la curent cu hărțile ( A0-A2, etc)
  9. Salut colegii.la un man Tga 18.430 îmi da următoarele erori in sarcina: EDC 00094-01 EDC 03775-02 Când se aprinde a doua eroare masina nu mai trage cum trebuie și scoate un pic de fum. A mai întâlnit cineva problema asta?care ar putea fi cauza?filtrele sunt noi
  10. Buna seara. Interdictiile si baremele dupa care se evalueaza sunt cuprinse in Ordinul nr. 1257/1391/2013 pentru aprobarea baremelor de sănătate pentru funcţiile din siguranţa transporturilor
  11. Salutare, care sunt domnilor baremurile la oftalmologie pentru angajare ?? Sau aflat in atatia ani ? Nu există o lista a baremurilor publicata de vreo instituție?? E secret de stat ? Pur si simplu trebuie sa credem asa pe cuv niste doctori care nici macar nu te examineaza la vedere ci iti spun clar ca nu poti profesa ca sofer pentru ca ai mai mult de +1 la dioptrie....
  12. Salutare, ce ai facut pana la urmă cu problema ta că mă lovesc si eu de aceiasi problema..cu +3 nu ma primit oftalmologul.. mi-a zis ca nu mă pot angaja ca sofer...
  13. Stie cineva valorile acceptate la oftalmologie, pentru ca baiatul meu are +3 la dioptrie si 1.75 si 3 la cyl si nu a fost primit la oftalmolog pentru analize,ia zis pur si simplu ca nu poate fi angajat ca sofer...asta dupa ce a facut scoala si atestatele...
  14. Par sa fie cateva mici modificari pe la acest subiect. Desi nu se poate, nu se vrea, masinile pot sta la gard daca nu vine sfantu leasing si demonul asigurare sunt vesti ca prin unele firme salariul minim de 3700 ron a ramas batut in cuie ba chiar dupa 6 luni devine 3700.1 ron dar vestea ar fi ca diurna ar fi crescut pe sustache de la 80€/zi la 90€/zi. Asezati asa la umbra cu o bere la indemana v-as intreba ce parere aveti de asa veste si daca cei 300€ acopera inflatia ultimilor 2-3ani ?
  15. GabyH

    Cpi persoane

    același întrebare am și eu pentru CPI persoane
  16. Ai dreptate, am incercat si pe urcare si pe drept, daca las acceleratia libera intra E. Si rezolvarea ar fi nu mai la garaj? Sau este vorba de un releu, siguranta?
  17. Salut! Mașina NU iese din viteză, ci doar ''debraiază''. Și dacă ești atent, se întâmplă și pe drum drept. Dacă sarcina pe arbore scade sub o anumită valoare, atunci motorul este decuplat de cutie (stă la ralanti) și se evită și extra sarcina datorată lucrului mecanic (adică motorul nu mai învârte nimic în cutie). Un motor, la ralanti, dar care trebuie să învârtă un arbore în cutie (chiar și atunci când cutia e în neutru, arborele fix este în continuare antrenat de motor) - va consuma mai mult decât un motor care se învârte liber la ralanti.
  18. Vedeți aici cum încearcă sa ne prosteasca , ca și în alte tari e restricție din cauza caniculei. Ungaria are restricție de vara pe aceasta perioada. Ei dacă e prea cald dau drumul la circulație. https://www.capital.ro/masinile-interzise-pe-sosele-interdictia-se-aplica-de-sambata-13-iulie-ora-15.html?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR2pMp1PbmP0TUl8-kfZjl8lfA636VxXKjdKYkpkgc0CJTi5vXJt38ytQn4_aem_9qI6sLTNMRLmP44OAgiLkw
  19. Salutare, daca imi poate spune cineva, de ce in mod pilot automat, in coborare, iese din viteza si apare un E. Mercedes Atego 3243, 2020 cutie automata.
  20. Vă salut! De curând am luat permisul categoria D și urmează să susțin examenele în vederea obținerii atestatului profesional CPI persoane. Faza e că.. niște colegi de la școală au luat deja CPI marfă și mi-au spus că este mult mai greu la persoane, și că mai bine aș lua cpi marfă întâi, apoi abia să dau cpi persoane scurt. Voi ce ziceți e mai greu la persoane? Vouă cum vi s-a părut examenul? Mulțumesc anticipat!
  21. Salutare colegi!! Voi ce consumuri aveți la camioane la relanti.Am schimbat recent calculatorul motor și 2 injectoate la un Renault Premium 410 dxi și înainte de reparație pe tester arata consum de la 3.2 la 3.5 litri pe ora pe relanti și cine mi-a făcut diagnoza mi-a zis ca,consumul trebuie sa fie sub 3 litri pe ora .Acum după reparatii are consum de 2.4 litri la ora in relanti.E bine sau nu??? Și când am schimbat injectoarele nu le-am mai programat.Probleme nu sunt nici erori in bord...Credeți că ar trebui totuși programate?sa le scriu cu testerul sau sa le las așa.. Respect și drumuri bune la toți!!
  22. Salut ce ai făcut an continuare sunt și eu an situația ta ms
  23. Oferim tarife competitive, lucru garantat pe toata durata anului cat si garantia incasarilor. Va rog sa regasiti mai jos detaliile ofertei actuale pentru tractarea remorcilor noastre Curse pe tot teritoriul UE, cu preponderenta I, F, BE, UK, D, NL, PL, CZ Medie de 11 500 km pe luna cu posibilitatea de a depasi, in functie de sofer Posibilitatea de a aduce camion in Romania prin reteaua Transmec pentru respectarea legislatiei Parcari in diferitele sedii Transmec din Europa Semiremorci fara cheltuieli de chirie sau mentenanta Dispecerat in limba Romana Tarife competititve o EU > EU – Camion Standard - 1.2 € / km o EU > UK – Camion Standard - 1.2 € / km § + 100 € bonus pentru fiecare intrare in UK o EU > EU – Camion Mega - 1.25 € / km o EU > UK – Camion Mega - 1.25 € / km § + 100 € bonus pentru fiecare intrare in UK Posibilitatea de a aduce camionul in Romania la tariful de 0.95 € / km Tur-retur +0.08 € / km pe teritoriul Germaniei Cheltuieli de Ferry/Tunel acoperite de Transmec Plata la 30~45 zile fara sconto pe baza documentelor scanate, cu conditia sa ajunga in original pana la termenul de plata Plata in fiecare vineri cu sconto de 2% doar pe baza de documente originale Pentru mai multe detalii ne puteti contacta Camil Dogaru 0040 737 311 312 cdogaru@transmecgroup.com
  24. Salut, stie cineva daca am trecut de biroul pt vama de dupa monitorul de inregistrare boarding pass de la Calais Eurotunnel se mai poate face ceva pt a inregistra marfa adusa din EU in UK?
  1. Încarcă mai multă activitate
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.