Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Today
  2. avam

    7.5 necesare

    Buna ziua , in primul rand imi cer scuze pentru ca nu stiu sigur daca am postat in topicul in care trebuia. Am nevoie daca ma poate ajuta cineva cu un sfat in ceea ce priveste tot ce are nevoie un camion de 7.5 in el pentru sofer. Adica o lista cu tot necesarul de care are nevoie soferul, la drum. Multumesc si imi cer scuze daca exprimarea nu este cea mai buna
  3. Last week
  4. Probabil esti incepator,sper asta...ca alfel formularea lasa de dorit.Dupa cum ti-a spus si Cri5tian nu ai cum sa fii obligat sa muncesti 10/zi.O faci tu daca vrei.Ce nu inteleg eu ...te referi la orele de munca sau la timpii de condus..? Daca te referi la timpii de conducere[dupa cum ziceam,formularea ta e ambigua,nefolosind termenii corecti trebuie sa ghicim] acolo ''neam'' nu te poate forta..ai voie doar de 2 ori saptaminal,respectind anumite cerinte...daca vorbim de timpii de munca ai mai sus
  5. cri5tian

    Cat e amenda

    Salut. Cu excepția dezastrelor naturale, pentru prevenirea sau îndepărtarea efectelor unor astfel de dezastre și în situații de forță majoră, în oricare alte situații efectuarea de ore suplimentare se fac cu acordul angajatului. Deci, sintagma ”sunt obligat”, este una bucată minciună. În România sclavagismul este interzis prin lege, așa că dacă nu te forțează fizic, sub amenințare/presiune sau șantaj, tu poți spune simplu: ”NU!”. Și dacă recurge la metodele enunțate, de 112 ai nevoie, nu de forum. Ai o fișă a postului ce conține îndatoririle tale la locul de muncă + un program de muncă, cu niște limite maxime prevăzute de Codul Muncii. Restul sunt aberații. Și dacă ți-ai dat acordul pentru ore suplimentare, nu vei lua amendă la primul control. Căci orele suplimentare se compensează cu ore libere plătite (în primele 30 de zile), ulterior cu un spor de minim 75% la salariul brut. Iar media săptămânală pe ultimele 6 luni trebuie să fie în continuare 40 (la fel, cu acordul tău prealabil). Dar repet: nu există ”sunt obligat”. Există doar smiorcăiți care nu-și cunosc drepturile prevăzute de lege, care stau ca ghiocelul în fața oricărui puțoi cu titlul de patron și ignoranți față de legi, dar cu discursuri clișeice (rate la bancă și un sac de copii). Mai gîndește-te!
  6. Wyly

    Cat e amenda

    Salut. Vin cu o întrebare. Sunt obligat de către angajator sa lucrez 10 ore pe zi. As vrea sa știu cât este amenda in cazul in care voi fi fi oprit și controlat în trafic. Va mulțumesc frumos.
  7. Earlier
  8. 𝙑𝙖 𝙨𝙖𝙡𝙪𝙩! De o vreme am o problema cu un camion Scania P420 an 2006, dupa ce parcurg 3-8 km imi apare in bord martorul "Engine Malfunction". In timp ce eroarea este activa motorul are o functionare neuniforma,pare ca nu se mai alimenteaza pentru cateva secunde sau chiar supraalimentare , puterea motorului scade ,relanti instabil urmat de oprirea motorului . Tin sa precizez ca atunci cand eroarea nu este activa masina se comporta normal. S-a mai confruntat cineva cu situatii de genul asta si ma poate sfătui si pe mine cumva? Am atașat poza cu eroarea data pe Delphi si detaliile codului de eroare prezent. Mulțumesc !
  9. Va salut. Am un atego 815 din 2002 și pornește greu la rece, adică la prima cheie. După ce a pornit merge rotund nici o problema. Dacă îl las oprit câteva ore , apare aceeași problema, pornește greu. Ma puteți ajuta cu ceva sfaturi ?
  10. salut,vad ca esti din Bv.eu stau in Bv si service-ul e in Codlea.daca vrei ne auzim si vedem care e problema. nr.meu e 0743056325
  11. Buna. Am reușit sa sterg eroarea cu un tester delfi. Multumesc. După o lunga deplasare ma opresc și după 5 minute bag în viteza și nu mai intra,apare pe bord getribe .... și nu mai vrea sa ia A si tot fâșaie si apare 7 si tot asa. Pana nu o opresc de câteva ori nu mai vrea. Este grav,ce este de făcut? Multumesc
  12. Salut in primul rand la toti colegii de aici, sunt asteptat la Cluj pentru angajare cat de curand si am tot citit comentariile voastre din 2011 pana acum , ultimul comentariu este din 2021 din ce observ, stiu ca s-au tot cerut pareri despre SKIPTRANS , daca s-a schimbat ceva fata de ce am tot citit pana acum va rog sa lasati un mesaj. Domnul sa va pazeasca si o zi buna in continuare.
  13. Buna ziua , am o problema la un Mercedes MP3 îmi apare eroarea gs 05 și pocnește cutia de viteza , care e cauza ? Din ce cauza pocnește ?
  14. Salut,te rog sa imi spui daca mai este de actualitate anuntul,in caz contrar doresc sa inchid subiectul,mersi
  15. Salut,te rog sa imi spui daca mai este de actualitate anuntul,in caz contrar doresc sa inchid subiectul,mersi
  16. Salut,te rog sa imi spui daca mai este de actualitate anuntul,in caz contrar doresc sa inchid subiectul,mersi
  17. Salut, imi poate recomanda cineva o scoala de soferi cat. C, CE, in Bucuresti? Mentionez ca am tot frunzarit informatii pe aceasta tema de ceva timp, insa nu am gasit nimic satisfactor. As fi recunoscatoare pentru orice informatie.
  18. Dupa 5 ani ti-a cazut pe comentariul asta,
  19. pentru a putea intelege acceseaza baza....1055/2020,e pdf acolo, https://www.untrr.ro/userfiles/files/Reg 1055_2020.pdf apoi directiva 1057/2020 Acestea au fost puse in legislatia noastra prin OG 12/2022 dupa cum iti spunea si cri5tian Licentierea firmelor cu auto tonaj 2,5-3,5 intra in vigoare cu 21 mai 2022,cu 1 iulie 2026 intrind obligativitatea montarii tachografelor pe ele Discutii aprinse datorita acestui pachet,cei din vest au vrut sa puna botnita[ca sa zic asa] celor din est,care mergeau pe un pret mai mic si conditii mai mizere aplicate soferilor.Romanii si bulgarii sunt cei mai defavorizati datorita distantei mai mari [km] spre casa
  20. În primul rînd nu știu ce te agiți atâta dacă nu îți convine ca și instructor poți să îți inchizi baraca că nu te ține nimeni cu forța iar in ceea ce privește Școală de Șoferi Profesioniști pe nici un Cursant , (Elev) , nu îl va interesa câți bani e un Ambreaj sau cât e litrul de Petrol s-au alte prostii care le spui tu rovinetele la 5 Masini , nu îți convine ca și instructor că ai multă cheltuială poți să pleci nu te ține nimeni forțat dar nu caută să fraierești lumea cu scuza că au platit doar 2000 de Roni și ce ore vor să facă de 2000 de Roni , Oameni plătesc Școală de Șoferi , dacă ăsta e prețul Scoli de 2000 de Roni ce vină au Oameni ? Oameni plătesc și automat au și pretenții că doar de aia platesc este firesc și normal să aibă și pretenții, Tie ți-ar plăcea să dai comandă online și să plătești un Televizor de (60 inci) și să primești unul de (32 inci) in locul celui de 60 de inci la aceași bani ! Nu cred că ți-ar conveni , așa că nu te m-ai agita degeaba că nu ți-a cerut nimeni părerea ! 👨‍✈️
  21. Atunci cere-le lămuriri ălora de la Cargo Track, dacă știu ei mai bine. Eu ți-am spus simplu, pentru tine (ca șofer) singura modificare este marcarea în taho a trecerii de frontieră. Restul (detașare, ”răcoritul” după cabaotaj, salariul minim, platforma IMI, taho la dube (care apropos, e din 2026), licență la dube (din mai) etc etc) astea nu țin de tine ci de operator. Și dacă chiar ai citit O.G.-ul, ai fi văzut că detașarea poate fi făcută și pe 1 an, deci... Dar repet, sună-i pe domnii de la Cargo Track să te lămurească ei, eu am o casă de expediții, ”nu știu de'astea”.
  22. Nu vad nimic referitor la ce am intrebat eu in OG-ul ala. Daca cauti pachet de mobilitate pe google, doar asta iti arata, ca soferul trebuie sa se intoarca la baza sau la resedinta la max. 4saptamini. Ia uite aici https://cargotrack.ro/noi-reglementari-ale-pachetului-mobilitate-1/?gclid=Cj0KCQjwl7qSBhD-ARIsACvV1X20WgUaaBqmi6QHuby93UlikcTmE0SSWRbaKwpQeGDlNmsasPv6xkcaAg0HEALw_wcB Am citit si Regulamentul UE nr. 1054 din 15 iulie 2020 de modificare a Regulamentului (CE) nr. 561/2006. Nu pun botul la vorbe de parcare sau fb. N-am mai fost prin parcari de 7luni. ''Am auzit'' si de introducerea simbolului de tara la trecerea frontierei. Ma doare ''la bascheti'' daca isi aduce firma camioanele la baza sau nu. Mie nu imi convine sa ma trambalesc 2000km cu bagajele la fiecare 4saptamini. Mai ales acum cind un drum de DE, BE a ajuns sa coste si 500 de euri. Dar in DE oricum dau pe la baza la max 2saptamini. Cum demonstrezi in cazul unui control in trafic ca nu ai mai mult de 4saptamini ''pe cabina'' daca lucrezi la firma romaneasca?
  23. Ce-ai citit de ai înțeles aberația asta? Din 22 februarie 2022 a intrat în vigoare obligația operatorilor de a aduce la bază camioanele, la fiecare 8 săptămâni. Poate folosi orice și oricâți șoferi pentru treaba asta. Iar controalele se fac la sediul firmei, pentru această prevedere, nu în trafic. Pentru tine ca șofer singura modificare este că trebuie să introduci simbolul de început țară (doar început), la fiecare trecere de frontieră. În rest, din 2 februarie 2022 a intrat în vigoare directiva detașării, dar operațional ține de firmă (declararea detașării tale + confirmarea standardului minim al salarizării tale) prin IMI. Tu îți vezi de treabă ca și până acum, repausul săptămânal într-un spațiu adecvat pus la dispoziție de companie sau (prin opțiunea ta) unde vrei tu. Dar nu în cabină. Când optezi să faci repausul săptămânal în altă parte, nu trebuie să faci dovada acestui fapt, dar în celelalte situații compania va face dovada organizării repausului tău în condițiile legii. Citește O.G. 12/2022 ca să te lămurești, nu te mai lua după ”am auzit că” și fbk.
  24. Incep prin a preciza ca nu am lucrat in ultimele 7luni, deci nu am prins ultimele modificari legislative. Dar, vreau sa incep iar lucrul si doresc unele lamuriri cu privire la pachetul asta de mobilitate. Am inteles ca soferul trebuie sa se intoarca dupa cel mult 4saptamini la sediul firmei sau la locul de resedinta pentru a efectua un repaos saptaminal normal. Cum demonstrez, in cazul unui control, ca am facut acest lucru? Am auzit ca s-au dat amenzi prin Belgia. Primesti de la firma vreun document sau cum? Sa zicem ca locuiesc in Romania. Daca lucrez la firma cu sediul in Romania si las camionul in alta tara sau ma schimba alt coleg, nu pot folosi tahograful ca proba. Sau daca eu nu vreau sa revin in Romania dupa cele 4 saptamini de ''comunitate'' ci vreau sa ma plimb prin Europa. Minte firma ca am fost totusi in Romania sau nu pot sa fac ce vreau in ''concediul'' meu. E totusi timpul meu liber. Cei care ati fost controlati, v-a numarat ''organu'' cite zile de repaos/inactivitate ati avut? Mie, de exemplu mi-ar trebui 2zile sa vin acasa +45h repaos + 2zile sa ma intorc la camion =6zile. Altul poate vine cu avionul si nu face 4zile pe drum ci doar doua. Cum se descurca firmele romanesti care tin soferii cite 2-3luni ''pe comunitate'' ? Nu cred ca sta vreunul o saptamina pe parcare si e si platit ca sa zica ca a fost in Romania. Daca lucrez la o firma din Germania si ma aduce la baza la fiecare 2saptamini pentru repaosul de 45h, mai trebuie sa vin in Romania la fiecare 4saptamini? Nu am domiciliul in Germania si nici anmeldung. Imi dau ei vreo hirtie ca am facut 45h la baza? Daca nu au cazare la baza atunci ce rost are sa ma aduca degeaba. Pot sta 45h la orice hotel din Europa.
  25. Sanatate, a.ti rezolvat priblema? Daca da spunemi si mie te rog ca am aceeasi problema
  26. ai impresia ca daca pui un prenume vor stii utilizatorii forumului ce cauti..? nu cred...
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.