Comunitatea soferilor profesionisti Jump to content

cico_3504

Moderators
  • Posts

    4,045
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    138

cico_3504 last won the day on March 10 2024

cico_3504 had the most liked content!

1 Follower

About cico_3504

  • Birthday 10/03/1963

Profile Information

  • Gender:
    Masculin
  • Location:
    Bucuresti

Recent Profile Visitors

25,814 profile views

cico_3504's Achievements

Proficient

Proficient (10/14)

  • Conversation Starter Rare
  • Very Popular Rare
  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • Posting Machine Rare

Recent Badges

533

Reputation

  1. verifica buteliile de aer pe semiremorca,dedesupt au un cercelus,cind tragi de el trebuie sa iasa aer..la tine probabil apa,vezi apoi daca persista problema
  2. da,pe asta si trebuie sa ne bazam,un ajutor benevol cind si daca se poate,😉
  3. M-as fi gindit la compresor sau la supapa sa fie blocata uneori,dar vad ca iti face la fel si dupa ce le-ai schimbat,poate reuseste vreun coleg sa iti vina in ajutor,
  4. cel mai bine este sa intrebi direct la ARR ,de unde apartii
  5. mda,pierderi trebuie sa fie undeva la aceasta cantitate,e prea mult si doar 1 l daca era tot era destul de mult,dapoi 15...sper sa rezolvati,bafta
  6. uita-te ce zice articolul 53 la punctul B cu 3 ,pentru ca tu nu te incadrezi la punctul C unde e vorba si despre o remorca,adica cu B poti conduce o duba cu o masa autorizata de maxim 3500 kg,adaugind E cu o remorca de maxim 750 kg....Tu vrind sa conduci o duba de peste 3500 kg nu te incadrezi categoriei B
  7. Imi pare rau sa aud ca ai pierdut procesul,ar fi fost util sa te ajute un avocat chiar daca pe litigii de munca nu se taxeaza te ajuta cu hirtiile,plateai o consultatie ceva.Acum asta e,dar era frumos sa fi cistigat tu si sa le iei banii
  8. Din ce spuneai mai sus nu reiese ca nu faci pe mecanicul la firma,ci contrariul,ia reciteste ce ai zis.Nu zici nicaieri ca altii fac si tu nu,ai ocolit si raspunsul cu judecata,ma asteptam si la asta deoarece de multe ori spunem doar ce vrem noi,nu totul ''Firma care își bate joc efectiv de soferi, ii sclavageste în ultimul hal, nu se tine de promisiunea de a aduce acasă soferul, cum te pui de acord, faci pe mecanicul la ei ,plătești cu cardul din banii tai parcarea pana la decont, în cazul în care decontul vine la sfirsit de sezon ,uleiuri ,becuri și alte vin din românia aștepți și 2 saptamini sa ajungă defectele majore ,doar în tara mergi cu defectul saptamini întregi firma nu asigura nimic pentru camion, cablu de vama ,lacăt, cumperi tu ca fraierul și ei la decont ''
  9. ai mai intrebat asta...o zi de munca e o zi de munca,nu se deschide..inchide dupa 5 minute sau o ora.Ai inceput o zi de munca...ai bagat cardul in tachograf .Daca inchizi activitatea atunci o poti redeschide abia dupa efectuarea unul repaus zilnic sau saptaminal,depinde de caz..Nu stiu cum ai luat atestatul si vezi ca felul in care ai procedat este taxabil la un eventual control.Stii vorba aia...sa nu vii cu bani de acasa...
  10. Esti tare cu formularile astea,ma feresc sa zic ca esti varza deoarece presupun ca esti incepator si nu ai fost invatat.Bine,nici tu nu cred ca ai vrut sa inveti ceva.Ziua ta de munca incepe..si se termina...atit..nu e ca la autobuz,te sui in el..te dai jos...apoi iar te urci...Daca ai inchis programul unei zile de munca nu il mai poti deschide decit dupa efectuarea unui repaus zilnic,normal sau redus.[adica dupa 9 ore..sau 11 ore]...La ce spui tu ignora vreo inchidere si pune doar semnul de pat,sa stai ,daca nu faci nimic
  11. cred ca ai preluat din zbor ideea si nu ai fost atent la tema...titlu..cum vrei sa ii spui...Deci NU,nu se aduna ciocanelele la cele 4,30 ore de conducere..Se aduna la timpii de munca,ceea ce e altceva..si acolo intradevar ai o limita de maxim 6 ore fara repaus etc..etc..Noi discutam exact de timpul de conducere,cele 4,30 ore
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.