Jump to content

cico_3504

Moderators
  • Content Count

    3,183
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    113

cico_3504 last won the day on June 20

cico_3504 had the most liked content!

3 Followers

About cico_3504

  • Rank
    Sofer profesionist
  • Birthday 10/03/1963

Profile Information

  • Gender:
    Masculin
  • Location:
    Bucuresti

Recent Profile Visitors

5,860 profile views
  1. În continuare se va arăta cum se procedează corect (teoretic și practic) în cazul îmbarcării pe un feribot. Regulamentul (UE) nr. 165/2014 al Parlamentului European și al Consiliului precizează la articolul 34, al. (7) următoarele: "(7) Conducătorul auto introduce în tahograful digital simbolul țării unde își începe și cel al țării unde își încheie ziua de lucru. Un stat membru poate totuși să impună conducătorilor de vehicule care efectuează un transport în interiorul teritoriului său adăugarea la simbolul țării a unor specificații geografice mai detaliate, cu condiția ca statul membru să fi notificat Comisiei specificațiile geografice detaliate respective înainte de 1 aprilie 1998." Se presupun următoarele date de intrare: Conducătorul auto trebuie să se îmbarce (cu autovehiculul pe care îl conduce) pe feribot pentru a ajunge din Germania în Suedia. Pentru aceasta va alege o cursă feribot pe ruta Rostock (Germania)-Trelleborg (Suedia). Se presupun următoarele date de intrare: data ajungerii în portul Rostock, Germania: 1/07/2015, ora 5:00; cursa aleasă pentru deplasarea Rostock-Trelleborg este cea care are ora de plecare 7:45, aceeași zi, iar ora ajungerii la destinație 13:45. Cazul 1 Conducătorul auto ajunge la locul de îmbarcare și începe o perioadă de repaus zilnic normală (și-a terminat ziua de lucru). Pentru a începe un repaus zilnic normal în spațiul destinat așteptării feribotului procedează astfel: intră în meniul tahografului digital, setează tahograful pe opțiunea "pauză" și apoi introduce simbolul țării unde și-a terminat ziua de lucru (Germania în cazul prezentat- D). ÎMBARCAREA Plecarea feribotului este la ora 7:45, dar îmbarcarea începe mai devreme. Presupunem că îmbarcarea va începe la ora 6:30. Pentru a efectua îmbarcarea conducătorul auto trebuie să-și întrerupă repausul zilnic. Conducătorul auto, pentru a proceda corect în privința îmbarcării, trebuie să procedeze astfel: la venirea feribotului, înainte de începerea îmbarcării, intră în meniul tahografului, setează tahograful pe opțiunea "ferry", apasă "OK"; pornește vehiculul și începe îmbarcarea; la terminarea procesului de îmbarcare oprește vehiculul și trece tahograful pe opțiunea "pauză", continuîndu-și repausul zilnic. DEBARCAREA La ora 13:45 feribotul ajunge la Trelleborg-Suedia. Începând cu ora 13:50 conducătorul auto se pregătește de debarcare. Din nou va trebui să întrerupă repausul zilnic pentru a efectua debarcarea, iar pentru a proceda corect va trebui să seteze tahograful digital pe opțiunea "ferry", urmând pașii prezentați anterior.Urmează debarcarea; presupunem că timpul necesar debarcării este tot 20 de minute, astfel că la ora 14:10 conducătorul auto ajunge în terminalul corespunzător debarcării. Oprește autovehiculul și din nou setează tahograful digital pe opțiunea “pauză”, continuîndu-și repausul zilnic normal.. Totusi daca doresti si mai amanuntit..cu poze..pasi..etc uitate pe link-ul acesta..mie mi s-a parut ok ca explicatii pentru incepatori...bafta http://www.pilot2000.ro/feribot/ferry.html
  2. Pai exact acolo aveai raspunsul si lamuririle..... Articolul 9 "(1)Prin derogare de la articolul 8, atunci când un conducător auto însoţeşte un vehicul transportat cu feribotul sau cu trenul şi efectuează în acelaşi timp o perioadă de repaus zilnic normală, această perioadă poate fi întreruptă de două ori cel mult de alte activităţi a căror durată nu depăşeşte o oră. Pe parcursul acestei perioade de repaus zilnic normală, conducătorul are acces la o cuşetă." Perioada de repaus zilnic normală poate fi întreruptă numai dacă conducătorul auto are acces la o cușetă. În caz contrar nu poat fi întrerupta.Pune in ecuatie si nota de orientare 6.. Repausul zilnic care poate fi întrerupt este cel normal. Asta înseamnă că dacă în timpul conducerii apare necesitatea îmbarcării pe feribot sau tren, iar conducătorul auto se află în repaus zilnic, acesta va lua un repaus zilnic normal și nu unul redus, chiar dacă poate beneficia de un repaus zilnic redus Articolul 9 al Regulamentului 561/2006 precizează că repausul zilnic normal poate fi întrerupt; deci dacă îmbarcarea și debarcarea durează fiecare câte 15 minute, atunci conducătorul auto va lua un repaus zilnic normal total de 11 ore și 30 de minute. Conform notei de orientare nr. 6, în cazul în care conducătorul auto întrerupe o perioadă de repaus luată în 2 tranșe (3 ore+ 9 ore) atunci întreruperile se referă la întreaga perioadă de repaus și nu la fiecare tranșă în parte.
  3. nu stiu daca iti mai raspunde,din 2013 nu a mai intrat,a incercat atunci o manevra [in opinia mea ] si vazind ca nu ii iese s-a lasat pagubas
  4. bravo,e cel mai bun lucru,asa stai linistit,nu uita de recuperarea orelor lipsa,drum bun,bafta
  5. Si ce are asta de-a face cu restul muncii pe care ai efectuat-o ulterior...? Vad ca tot nu intelegi.. sa ma exprim mai ''plastic''....TU ai ''bagat ca mig-ul''.Nu ai reusit sa vezi ca iti spusesem ca ai lucrat pe o perioada de 180 ore...cind maximul admis este 144 ore,cu cerintele de rigoare.Tu ai in saptamina 0 concediu de L pina V apoi S si D ai muncit.In saptamina 1 ai muncit continuu pina in ziua de S ora 20, dupa care ai facut un repaus saptaminal redus...Daca iei saptamina 0 cu 1..ca doar ti-am explicat ca se calculeaza pe 2 saptamini..in acestea esti ok...cu repausul saptaminal..Esti in aer cu cele 180 de ore..deci ai de platit daca esti controlat...Continuam...In saptamina urmatoare..2...Ai muncit de L pina J ora 4 dimineata..Ulterior vrei sa iei un repaus saptaminal..dar sa incepi vineri la ora 23..adica cu un repus saptaminal redus de 43 ore...nu vrei sa mai stai 2 ore si sa incepi S dimineata dupa ora 1.[avind 45 ore minim va fi considerat normal, fiind totodata in legalitate cu saptamina 1 cu 2 ]..Si atunci..luind saptamina 1 cu 2 ai 2 repausuri saptaminale reduse...Nu e voie..legal..ca dupa ureche probabil merge.Daca nici acum nu ti-am explicat ''mura in gura'' si nu ai inteles..pfff...schimba meseria sau apucate de buchisit...Nu are rost sa muncesti si apoi sa dai banii inapoi pe amenzi raminind cu buzunarele goale.Vezi ca o incalcare a regulamentului se pedepseste controlind-ul pe sofer pe cele 28 zile.....dar se plateste si la 1 an daca se face un control la firma...Sunt destui care s-au trezit cu banii luati in acest mod..rasfoieste forumul si vei vedea,bafta ps...ai observat sper ca nu am zis nimic de timpii de conducere,respectiv maxim 90 ore /2saptamini sau..☺️.[lipsa,ca sa descoperi tu cit] saptaminal..
  6. Citim..pfff..si citim degeaba..de fapt cred ca nici nu ai citit discutia pentru a intelege...in fine...nici macar 561 ca sa stii regulile de baza..dar sa nu fiu rautacios.. Stii ca maximul admis este 6x24..? adica 144 ore intre doua repausuri saptaminale, si atunci..mie imi ies 180 ore in perioada de simbata ora 8,00 pina simbata urmatoare,ora 20.00...ori ai uitat de vreun repaus zilnic de vreo 30 ore..ori esti in pom posibil si sa nu fi explicat bine ca daca ma pun sa continui iar imi da cu virgula...de la ora 20 simbata adaugind un repaus saptaminal de 42 ore iese ca abia luni la ora 14 ai incepe din nou munca...nici acolo nu ai zis nimic...continui pe ideea ta...intre joi ora 4.00 si vineri 23 ar fi un alt repaus saptaminal...REDUS....ca acum ies 43 ore... Si atunci...ia vezi ce ziceam noi pe rindurile de mai sus...sau ce zice 561 mai exact..ca el ne ghideaza... Art 9..'O perioadă de repaus săptămânal care începe pe parcursul unei săptămâni şi se continuă în săptămâna următoare poate fi alipită oricăreia dintre aceste săptămâni, dar nu amândurora.''.....la tine nu e cazul ca e in mijlocul saptaminii Art 8 pct 6...Pe parcursul a 2 saptamini consecutive,un conducator auto trebuie sa efectueze cel putin :: ---2 perioade repaus saptaminal normal sau-- ----o perioada de repaus saptaminal normala si o perioada de repaus saptaminal redusa de cel putin 24 ore Socoteste-ti saptaminile calendaristice si vei observa ca nu esti ok , tu vei avea 2 repausuri saptaminale reduse..in saptamina 1 cu 2... Oricum,opinia mea personala este sa te apuci de citit regulile de baza...nu ai cum sa muncesti 180 ore maximul admis fiind 144...
  7. tu nu vezi diferentele acum,la euro 3 taxele vor fi mai mari ca polueaza mai mult..iti dau un exemplu extern..pe londra euro4 si euro 5 platesc in zona centrala 100£/zi.....cele cu euro3 platesc de 3 ori mai mult..300£..cum e...? poate intra un coleg care frecventeaza si ro si iti spune mai exact,pune in balanta si firma..contabilitatea,coordonatorul de transport..citeste pe forum ca s-a mai discutat asta
  8. mersi,intradevar trebuie ascultate toate versiunile,de aceea tot intreb ca sa ne lamurim cit mai multi,cind ai timp poti te rog sa aduci lamuriri despre urmatoarele.. --se cere sa mergi fara card ? sau nu se cere si face asta soferul..din tragere de inima pentru firma --venirea,plecarea..se petrec fara incidente..? in mod normal ,ca dupa cum vezi cind ies discutii patron-angajat te lasa in drum
  9. din ce au spus colegii mai sus nu ai tras nici o invatatura..?..sau speri ca intr-un an sa isi fi schimbat parul...?
  10. eu ii raspunsesem utilizatorului ScaniaR dar te-ai simtit tu...😅,nui bai, conteaza pentru mine care ar fi pozitia,una e din punctul de vedere al angajatorului..alta din punctul de vedere al angajatului dupa cum ai observat probabil si tu discutiile au inceput odata cu micsorarea diurnei la unii si marirea la altii,probabil coloana de vida e mai favorizata,nu stiu..presupun si atunci vreau sa aflu mai multe,de aceea intreb,
  11. Sper ca ti-ai format o parere despre ei...poate totusi aduce cineva noutati..drumuri bune pina atunci
  12. nu te-ai lamurit citind comentariile anterioare...??
  13. Dupa cum spusesem anterior,dispecer incepator sau dezinteresat, tu la inceput...combinatie perfecta pentru greseli.Nu e o problema asta,bine ca nu ai avut evenimente majore si toata aceasta experienta s-a terminat cu bine.Sfatul meu este sa nu mai acceptati alergatul asta bezmetic,aiurea,fara program,fara ore de somn,etc.Va riscati inutil viata,ba o puneti si pe a altora in pericol,totul e bine cind se termina cu bine,asta e cel mai important lucru,bine ca ai invatat ceva din aceasta experienta negativa,bafta pe viitor...drumuri bune
  14. buna ziua.in speranta ca veti avea timp si rabdare sa cititi tot mesajul  .da eram la inceput.dar am curse dovedite din mesaje de vreo 36 ore.am considerat ca este corect sa stie si alti soferi patania mea.am cursa de 49 ore,cu oprire de 3 ore undeva la granita luxemburg,minus doua ore dus pe feribot,si minus doua ore intors pe feribot.inafara de mine care am fost un pericol public si nu am nici o scuza,cred ca si dispecerul trebuia sa inteleaga ca lucreaza cu fiinte vi si eu puteam sa produc o catastrofa.lucram intr-un fel de transa.beam cafeaua facuta duminica,si rar ma opream la vc.sunt fericit ca nu am facut rau altora,nenorocindui.inca nici cu folosirea sitului dumneavoastra nu sunt chiar familiariza.dar deocamdata sunt o fire foarte adaptabila si invat destul de repede.mi=aar place sa pot posta mai multe din experienta mea.nu cred ca este o regula ce am patit dar a=s vrea sa nu pateasca si altii ce am patit eu.in ciuda oboselii,am avut inspiratia sa fotografiez toate convorbirile dintre mine si dispecer.daca am gresit i=mi cer scuze.si a=s dorii sa fiu notificat.da, am incercat sa respect legile.dar a fost putin cam inposibi.am fost blituit in careva tara de doua ori.nu stiu unde.atat stiu ca era lumina rosie si era undeva intr=o zona muntoasa.cu respect szasz gabriel mihai.mi=ar face placere  ca acest mesaj sa fie vazut si de alti soferi.din punctul meu de vedere,acest gen de soferi de pe 3,5 t.pot sa se numeasca pe buna dreptate.soferi kamikaze.programul de condus nu se aproprie de cel legal.sper ca in curand sa se dea o lege si sa se introduca tahograf si pe 3,5 t.da am fost un potential criminal.mi=e rusine de mine si ce am facut.sper sa nu faca si alti la fel.oricum pe acest segment de transport au mai ramas putini polonezi,ucraineni care muncesc pe masinile cu numar de imatriculare polonez,putini romani si bulgari. cu stima 

     

    1. sgabrielmihai

      sgabrielmihai

      cu respect le multumesc soferilor profesionisti,romani,unguri,ucraineni,si olandezi.care m-au ajutat cu informatii,dar mai ales cu mancare,alimente,din parcarile unde am stat sambata si duminica.in incercarea mea sa respect termenii dati de dispecer nu am prea avut timp sa fac cumparaturi.sambata si duminica am parcat pe marginea autostrazii,in parcarile amenajate pentru autoturisme si camioane,departe de magazine,dupa cum se stie.avantajul meu este ca vorbesc mai multe limbi de circulatie europeana.

    2. cico_3504

      cico_3504

      totul e bine cind se termina cu bine,asta e cel mai important lucru,bine ca ai invatat ceva din aceasta experienta negativa,bafta pe viitor...drumuri bune

       

    3. sgabrielmihai

      sgabrielmihai

      asa ziceam si eu

      [1:16 PM, 6/19/2019] sgabrielmihai: Cum am mai zis.totul este bine cand se termina cu bine
      [1:17 PM, 6/19/2019] sgabrielmihai: Docmentele sunt bine facute ?
      [1:20 PM, 6/19/2019] Dispecer Auto: da est eok
      [1:20 PM, 6/19/2019] Dispecer Auto: multumesc frumos
      [1:20 PM, 6/19/2019] sgabrielmihai: Si eu va multumesc

  15. din ce inteleg eu...tu...la inceput..emotii...dispecerul la fel probabil..,de curiozitate..alergai fara a te opri...??nonstop...sau mergeai corect..? ps,ai raspuns identic la topicul firmei..inchid aici
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.