Jump to content

cico_3504

Moderators
  • Content Count

    3,293
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    126

cico_3504 last won the day on May 12

cico_3504 had the most liked content!

Community Reputation

519 Excellent

3 Followers

About cico_3504

  • Rank
    Sofer profesionist
  • Birthday 10/03/1963

Profile Information

  • Gender:
    Masculin
  • Location:
    Bucuresti

Recent Profile Visitors

6,914 profile views
  1. Ce fel de date,tehnice sau cum se comporta la drum ?
  2. Salut, Nu e nevoie ca la fiecare 2 ore conducere/noapte sa iei un repaus de minim 45 minute.Uita de povestea asta .La orele de noapte se adauga o remuneratie in plus de 25% dar nu spune niciunde de vreo obligativitate a vreunui repaus.Tu trebuie sa respecti timpii de conducere si de munca,respectiv sa nu depasesti 4,30 ore conduse sau 6 ore/munca [conducere/activitati].In fiecare zi de munca poti urca pina la un maxim de 15 ore total [conducere/activitati/repausuri] daca nu incalci legislatia,care iti permite reducerea perioadei de repaus zilnic de cel mult 3 ori,asa ca in oricare 3 zile de munca poti face un maxim de 15 ore,in celelalte zile facind un maxim de 13 ore,raspunsul e simplist ca sa poti intelege fara probleme.Daca ai lucra numai de noapte timp de 3 luni va trebui sa ai o medie de 8 ore/zi [noapte],dar nu e cazul si te bag in ceata
  3. multumim pentru imbunatatirea informatiilor,drumuri bune
  4. Tot revine in discutie amanuntul cu conducerea fara card sau cu depasirea programului de condus,de munca.Aici vina e in totalitate a soferilor si nu inteleg de ce accepta acest lucru ''''Se da peste program la greu, se scoate cardul''' '''Din ce se promite la angajare cam 40 la suta este adevarat. ''' Se incalca legislatia frecvent,se taie din salariu...si singurul criteriu acceptabil este ca banii se dau la timp,serios...?...pff..rau am ajuns
  5. da,corect,totusi ai de respectat niste reguli,mai permisive decit pe europa
  6. petreifrim,ce ai fi vrut sa spui ? ca tu doar ai copiat un text...astept explicatii,in caz contrar sterg mesajul
  7. multumim ca ti-ai facut timp sa ne spui si noua raspunsul primit,va fi de ajutor pentru alti colegi
  8. da,trebuie sa renunti la frica,doar atent....foarte atent..si restul e ok...
  9. avertizarile pe culoarea rosie nu trebuie ignorate
  10. Ca de fiecare data cei care ar trebui sa predea si sa invete corect elevii habar nu au de legislatia corecta.Intreaba la ARR,eu unul iti spun ca NU,nu poti conduce ansamblul cap tractor+ semiremorca.Retine,totul va fi cumparat de o firma.Pentru a te lamuri uitate pe articolul 66 din OUG 195,arunca un ochi si pe aici ca sa intelegi obligativitatea unui atestat profesional https://www.arr-atestate.ro/norme-din-11-noiembrie-2015-privind-pregatirea-si-atestarea-profesionala-cpi-si-cpc-a-conducatorilor-auto-de-transport-marfa-si-persoane-anexa-nr-2.html
  11. Daca atestatul de marfuri generale a expirat trebuie sa faci un nou curs,ulterior dind examen.uita-te putin si pe site-ul ARR,vezi judetul in care domiciliezi si da-le un telefon
  12. Politia foloseste aparate radar pe autostrazi si in alte tari,nu numai in RO ,pe lucrari se limiteaza viteza. Chiar daca esti pe autostrada trebuie sa respecti ''ceva'' reguli
  13. pfff,mai mult decit prostie,stii ca esti cu familia,esti obosit...putea opri macar 1 ora sa doarma,acum e prea tirziu,inconstienta isi spune cuvintul de fiecare data din pacate
  14. partea cu studentii zice ca din afara uk sau a uniunii nu numai din afara uniunii europene,''or'' ala ''you normally live outside the UK or the EU'' ps.chiar zilele astea am adus masina unei studente acasa,avea 1 an,ziceam mai sus,teoretic tine de campanie,greseli circulatie,etc
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.