Jump to content

cico_3504

Moderators
  • Content Count

    3,449
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    113

cico_3504 last won the day on June 20

cico_3504 had the most liked content!

3 Followers

About cico_3504

  • Rank
    Sofer profesionist
  • Birthday 10/03/1963

Profile Information

  • Gender:
    Masculin
  • Location:
    Bucuresti

Recent Profile Visitors

5,633 profile views
  1. Salut, lucrezi la ei sau esti reprezentantul firmei..? sa imi clarific si eu pozitia ta ,...in ambele cazuri te rog sa detaliezi cu informatii..
  2. inclin sa cred ca anvelopele sunt de vina daca cantitatea de pulbere a fost corecta,acea masura trebuie sa aive o gradatie pentru ca cantitatea difera in functie de dimensiune roata,..rezolvare...pfff.mai faci inca odata echilibrarea
  3. Incepind cu data de 15 iunie 2019 autovehiculele utilizate în transportul rutier de mărfuri şi de călători care sunt înmatriculate pentru prima dată în Uniunea Europeană vor fi echipate obligatoriu cu noua generatie de tachografe,inteligente.Tahograful inteligent va aduce schimbări importante pe piața transporturilor. Poziția autovehiculului este memorată la un interval de trei ore, dar și la începutul și finalul călătoriei. Una dintre cele mai importante schimbări este legată de modalitatea de control. Noul dispozitiv transmite datele cu ajutorul unei antene, printr-o conexiune securizată, iar acestea vor putea fi citite doar de autoritățile de control sau de către personalul specializat a unui atelier autorizat în acest scop.Descărcarea pachetului de date din tahograf se face de la distanță, în timp ce camionul se deplasează. Această operațiune durează câteva zeci de milisecunde, iar cei de la „control” vor afla rapid toate evenimentele și abaterile. Dacă aceste date nu se pot descărca sau a apărut o eroare în timpul acestei operațiuni, atunci autovehiculul poate fi oprit pentru că există o problemă care trebuie investigată. Șoferii și companiile sunt astfel obligate să respecte cu sfințenie timpii de condus și de odihnă, ceea ce nu prea faceau pina acum Mai multe informatii..pe aici... https://www.auto-bild.ro/stiri/tahograful-inteligent-obligatoriu-din-iunie-2019-166611.html http://www.autotestmagazin.ro/tahograful-inteligent-obligatoriu-din-15-iunie-2019/ https://www.infotrucker.ro/noul-tahograf-digital-inteligent-a-devenit-obligatoriu-pe-toate-vehiculele-comerciale-noi-de-peste-3-5-tone/ Sa vezi acum fereala sa conduca camioane noi la minuitorii de volan, lectura placuta
  4. nu ai pentru ce,am incercat sa rezolv problema conform dorintei tale,bafta si drumuri bune..
  5. Dupa o perioada destul de indelungata de timp reprezentantii firmei in cauza sunt deranjati de afirmatiile facute de userul Aylyn.La rugamintea userului am inlocuit numele personale cu initialele,restul textului ramine,este singura concesie facuta. Ce inteleg eu din aceasta este ca mai devreme sau mai tirziu cineva afla informatiile despre o anumita firma..deci..impartasiti-va experientele...bune..rele...cineva va avea nevoie de ele..
  6. observ ca devine o obisnuita de prost gust...se pune o intrebare...se raspunde..se intra sa se vada raspunsul oferit si pa...nimic...
  7. nu cred ca lucrezi in fabrica sau depozit sa ai pauze..probabil esti sofer...si atunci ai repausuri..zilnice...saptaminale,..etc..invata te rog termenii corecti altfel tu vei dori sa intrebi ceva si noi vom intelege altceva..revenind... Saptamina 1 =L,M,MI,J,V munca S D repaus saptaminal 45 ore Saptamina 2 =L M MI J V =munca S D repaus saptaminal redus 37 ore Saptamina 3 = L M MI =munca ....apoi repaus saptaminal 62 ore [[[ adica ai avut un repaus normal 45 ore cumulat cu diferenta de la cel redus de 9 ore],mai pe intelesul tau....]]] urmeaza V S =munca si D un repaus saptaminal redus de minim 24 ore Ti-am facut un grafic cu ce ai spus tu..poate intelegi mai bine despre ce vorbim...Legislatia ne spune ca :: Articolul 8 punctul 6 din regulamentul 561/ 2006 CE : (6) Pe parcursul a două săptămâni consecutive, un conducător trebuie să efectueze cel puţin: – două perioade de repaus săptămânal normale sau – o perioadă de repaus săptămânal normală şi o perioadă de repaus săptămânal redusă de cel puţin douăzeci şi patru de ore. Cu toate acestea, reducerea se compensează cu o perioadă de repaus echivalentă luată în bloc, înainte de sfârşitul celei de-a treia săptămâni care urmează săptămânii în discuţie. Si atunci tu vei face un calcul...saptamina 1+2...saptamina 2+3...saptamina 3+4...etc,intotdeauna te vei raporta la 2 saptamini calendaristice, Hai sa vedem acum ce ai inteles,ca sa nu imi racesc gura de pomana la fel ca profesorul care te-a invatat la atestate teoria.......Vei putea face sau nu un repaus saptaminal redus in ziua de D si apoi sa incepi munca cu ziua de L..??...DA...? NU..?...cind te poti opri si ce repaus saptaminal poti sa iei in saptamina 4..?
  8. Camionul a stat 1 luna...Nu stiu daca si tu...Daca ai stat si tu in co in acest timp atunci merge varianta ta,este bine sa ai si un certificat de desfasurare a activitatii..Daca nu ai stat si ai muncit atunci ai inregistrarile tale si pe perioada lipsa desenezi..ce ai facut..
  9. eu te rugasem sa detaliezi bucataria interna de la firma..tu imi spui motivul pentru care ai plecat..in fine...referitor la cazul tau adreseazate direct la judecatorie,litigiu de munca nu se plateste si se merge mai repede decit la unul civil..fa si o sesizare la itm-ul de care apartii..
  10. Atunci avem... Saptamina 1...L=CO.....M=CO....Mi=CO....J=munca....V= munca...S=munca..D= repaus saptaminal redus Saptamina 2....L=munca...M=munca...Mi=munca..[aici incepe nebuloasa Andromeda]..J=REPAUS saptaminal Redus [teoretic ca nu stiu daca ai facut un repaus redus,dar asta era dorinta ta ]..V=munca ..S=maxim pina la ora 2,59 dimineata..apoi de la 3,00 la 24,00 ai 21ore si inca 24 ore pe ziua de D [0,00-24,00]...[adica un repaus saptaminal normal 21+24=45]Vezi ca minim 45 ore..deci mai lasi sa treaca macar citeva minute peste. Conform legislatiei din domeniu in saptamina 1 cu 2 tu ai cel putin 1 repaus saptaminal redus [minim 24 ore] si un repaus saptaminal normal [minim 45 ore]...Daca continuam..in saptamina 3 iei saptamina 2 +3 si atunci poti face un alt repaus saptaminal redus de minim 24 ore..fara a depasi celelalte cerinte..timpi munca..conducere..etc Totusi sfatul meu este sa nu mergi pe un repaus aptaminal normal..apoi unul redus si apoi iar un repaus saptaminal normal..Fa 2 repausuri saptaminale normale la rind ca sa stai linistit..Nu uita de recuperarea orelor..colegul Phreudian ti-a spus pina cind trebuie recuperate.Sper ca am reusit sa te fac sa intelegi... Nu uita sa pritocesti regulamentul 561,te va ajuta foarte mult ..mai sunt inca citeva ,dar asta e de baza ps...totusi aici tema e legata de amplitudine,noi suntem offtopic cu discutia,o voi muta la tema corecta cind voi avea putin timp liber mai mult
  11. Poti sa faci si de 3 ori intr-o saptamina un repaus saptaminal redus daca vrei ..de exemplu 1 zi munca..1 zi repaus saptaminal redus..etc...Problema este ca intr-o perioada cumulata de 2 saptamini calendaristice [luni 0,00-duminica 23,59] trebuie sa ai cel putin un repaus saptaminal redus[ intre 24h-45h] si un repaus saptaminal normal [minim 45h].Adica saptamina 1 cu 2...apoi 2 cu 3...etc...Nu stim ce repaus saptaminal ai facut inainte de prima zi,omiti sa ne spui acest lucru.. o chestie foarte importanta..Oricum daca vrei sa profesezi corect aceasta meserie este bine sa inveti corect termenii folositi si sa nu iti bati joc de meserie,nu e mult de invatat pentru a conduce legal,citeva pagini..dar apoi iti va prinde extrem de bine.Nu uita ca nu trebuie sa depasesti timpii de conducere saptaminali sau pe 2 saptamini..[ ar mai fi si aia de munca..],fii foarte atent si la chestia asta.In exemplul spus de tine trebuie sa te inchizi cu un repaus saptaminal de minim 45 ore,simbata si duminica cel tirziu.
  12. acest subiect a fost mutat,nu avea ce sa caute la rubrica ''ajutor in folosirea forumului''..te rog fi atent pe viitor,citeste ce scrie pe topicul unde vrei sa postezi
  13. Este deja deschis un subiect cu aceasta firma,uitate aici..pe viitor te rog inainte de a cere informatii despre o firma sa folosesti functia cautare,este posibil sa gasesti ce te intereseaza deja,inchid
  14. bun,asta spun toti la diverse firme..insa nimeni nu vrea sa detalieze din pacate...adica ''la ce sunt tepari''..nu iti platesc salariul la timp..?? nu va dau corect diurna..? va opresc nejustificat bani..etc..repede sunt tepari si gata...scumpi la vorba...ginditi-va ca ar fi vorba de voi si ati vrea sa aflati informatii noi despre o firma..Ati fi multumiti cu acest raspuns simplist..?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.