Jump to content

stream_title_6

Showing all content posted in for the last 365 days.

This stream auto-updates

  1. Yesterday
  2. Salutare tuturor , am o întrebare, la Man tgx la schimbarea uleiul din retarder si cutie , fiecare trebuie pus separat sau îl poți pune în cutie și retarderul își trage uleiul din cutie ( ma refer strict la schimbarea uleiului din cutie și retarder) am văzut că are doar un filtru de ulei ., mulțumesc
  3. Last week
  4. Buna ziua, Firma cu sediul in Oradea, SC Milano Logistic SRL, cauta tractionisti! Oferim: - carduri combustibil IDS - 1.18 - 1.20 Eur/L - fara chirie pe remorca - intre 8000-10000 km/luna - plata km cf. Map&Guide. - tari tranzitate: Benelux, Franta si UK - facturare net + TVA romanesc - plata la 30 zile de la factura sau cu discount 2% - factura azi, plata maine. Modalitate plata: - plata fixa 1250 Eur/cap tractor/saptamana + 0.35 Eur/km + taxe drum. Daca sunteti interesati, astept sa ma contactati! Multumesc!
  5. Vld2021,faptul ca nu folosesti termenii corecti induce in eroare.Pauza aia ne da batai de cap.Poate sunt eu obosit si nu inteleg corect..dar hai sa ii dam drumul. Ziua ta de munca a inceput la orele 0,00 si ai terminat la orele 12,00 respectind toti timpii,de conducere,etc. Intre orele 12,00 si 21,01 esti in repaus zilnic redus,adica in loc de cel normal de minim 11 ore ai luat un repaus zilnic redus de minim 9 ore. Daca in saptamina ta de munca nu ai deja alte 3 repausuri zilnice reduse atunci esti in regula,in opinia mea ,si poti incepe un nou program la orele 21,01.Este considerat un repaus zilnic redus chiar daca tu nu ai avut o zi de munca de maxim 15 ore datorita timpului alocat,respectiv minim 9 ore de somn..La intrebarea ta cu orele de conducere extinse,poti intr-o saptamina de lucru prelungi maxim de 2 ori la 10 ore ,acestea pot fi luate una dupa alta sau in zile diferite,adica poti conduce 10 ore luni,10 ore marti...sau luni 10 ore conducere..si apoi joi iar,sa zicem.Trebuie sa fii atent la timpii de conducere saptaminali si bisaptaminali sa nu fie depasiti.De exemplu,daca tu in prima saptamina ai condus ..10...10...9...9..9...9...facind 56 ore conducere in cea de-a 2a saptamina mai poti conduce maxim 34 ore..apoi stai pe tusa in repaus saptaminal.Inca nu stapinesti bine regulile de baza,cite ore poti conduce,cite repausuri zilnice poti reduce,etc,invata-le ca iti vor prinde bine
  6. Nu, nu este corect. Este chiar ilegal, să nu faci niciodată așa o desfășurare de activități zilnice. Este ilegal pentru că lipsește repausul zilnic, care este obligatoriu. Iar la ultima întrebare... 1. da, dacă în săptămâna curentă ai prelungit durata zilnică de condus la 10 ore, o singură dată; 2. nu, dacă deja ai prelungit durata de conducere zilnică de condus la 10 ore, de 2 ori în săptămâna curentă.
  7. Salut! Următorul program este corect? Încep programul la 00.00 4.30 ore condus (4:30)45min pauza (5:15) 4.30 ore condus (9:45)45 min pauza (10:30) 1 ora condus (11:30) total 10 ore conduse și maxim 12ore amplitudine (ora12.00) Fac 9 ore pauza până la 21.00 apoi pot conduce din nou 9 sau 10 ore?
  8. Earlier
  9. cred ca altul este scopul intrebarii,inchid ps,eu alimentez zilnic cu asa ceva si nu imi ia mai mult de citeva minute...si ca mine alti zeci de soferi,
  10. cred ca de fapt intrebarea e ca sa afli cum ai putea umbla la rezervor,nicidecum de a dori sa alimentezi corect,daca ai...cineva la pus cu un scop,si nu cred ca tu..inchid
  11. Bună, parteneri. Am auzit că salariul este mai mare, deoarece o parte din salariu este plătită în alocații neimpozabile. Este adevărat? Există vreo companie la BTT (Trota România)? Suntem contractați pentru Trota România sau pentru Trota Spania? Mulțumiri.
  12. https://www.theguardian.com/environment/2021/jul/27/uk-government-backs-scheme-for-motorway-cables-to-power-lorries Dacă aș fi știut că voi ajunge vatman, as fi incercat sa copiez mai mult la bac!!! 🤣
  13. Bună ziua, Am un Daf E6 din 2017, la rezervoarele de combustibil am un sistem antifurt cu bilă și nu știu cum aș putea să-l scot sau dacă are vreo șmecherie la alimentare. Menționez că durează foarte mult alimentatul din cauza acelei bile, 300 l am alimentat intr-o ora.
  14. Bună ziua, Am un Daf E6 din 2017, la rezervoarele de combustibil am un sistem antifurt cu bilă și nu știu cum aș putea să-l scot sau dacă are vreo șmecherie la alimentare. Menționez că durează foarte mult alimentatul din cauza acelei bile, 300 l am alimentat intr-o ora.
  15. Tahograful NU ține cont de repaus fracționat! Cică ”șoferi”... ))))))) Partea bună e că tahograful nici nu-ți dă amendă, așa că liniștește-te. Tu ai repausuri zilnice normale, fracționate, așa că dă-i sandale liniștit. Lasă-l pe taho în pace...
  16. posibil,tine printarile pe zilele respective
  17. Repausul de zi l-am facut doar punand pe pat, iar cel de noapte cu inchidere, cu cardul scos si introducere manuala de date. Aici e problema, repausul de noapte il considera doar de 3 ore. Cred, totusi, ca asa interpreteaza tahograful. Primele 3 repausuri de 9 ore le considera reduse, dupa care ia normale fractionate 3+9.
  18. Undeva el vede o neclaritate,sau e bolnav si da rateuri. Ce inteleg eu,din spusele tale de mai sus, Saptamina anterioara ai lucrat,condus si respectat toti timpii ,oprindu-te simbata dimineata ai avut un repaus saptaminal,cel putin redus daca nu normal Saptamina in curs..Lucrat luni 6-9,apoi oprit si luat 9 ore minim repaus zilnic redus..Aici te intrebasem daca ai inchis programul .Daca ai pus pe semnul pat si ai stat asa cele 9 ore ,sau ai dat inchidere.Dind inchidere de program la cele 4 repausuri luate tachograful vede 4 zile de munca reduse si automat te trimite in repaus saptaminal.Daca nu ai facut inchideri de program,si ai facut intrarile manuale atunci are o hiba,cred eu,probabil.Fa si printare pe acele zile si vezi ce iti iese,daca ai perioade neacoperite deseneaza pe spatele printarii ce ai facut,cu restul datelor
  19. In saptamana anterioara, curse fixe de la 18.30 la 05.30,de duminica seara pana sambata dimineata, aici e ok. Problema este in saptamana descrisa mai sus. Luni pe zi 9h pauza, luni noaptea 9h pauza, marti pe zi, 9h pauza,marti noaptea9h pauza, miercuri incepe tahograful sa faca urat. Ultimul repaus de 9 h e considerat de 3h. De ce nu ia in considerare primele 2 perioade de repaus ca fiind normale fractionate, 3+9,? asta nu inteleg.
  20. Programul maxim al unei zile de munca este 15 ore,incepind la ora 6 si terminind la ora 21 te incadrezi,aici e ok Avind minim 3 ore repaus in timpul zilei [tu ai 9] plus repausul zilnic de minim 9 ore e considerat un repaus zilnic normal Intr-o saptamina ai voie sa reduci de maxim 3 ori repausul,tu spui ca dupa 2 zile tachograful face galagie. Intrebare,cum ai avut programul de munca in saptamina anterioara Daca faci inchidere de program inainte de a intra in cele 9 ore de repaus atunci esti sarit din schema.Chiar daca poti deschide mai multe programe de munca reducerea unei perioade de repaus zilnic nu se poate face decit de maxim 3 ori,tu ai avea deja 4,vedem ce spui si discutam,fa si printari si observa ce si cum apare pe bon
  21. Va salut, Va expun desfasurarea activitatii pe o saptamana: Luni :Plec la ora 6 de la BV la Tg. MURES, la 9 ajung si efectuez un repaus zilnic de 9h.La ora 18 plec inapoi, ajung la 21.00, repaus 9h. Marti,la fel. De miercuri incep problemele, repausul de noapte nu mi se ia in considerare, tahograful ma atentioneaza ca trebuie efectuat repausul zilnic de 9h miercuri ziua, pana la ora 18.Si tot asa pana vineri cand nu pot efecua repausul zilnic de la 9 la 18 deoarece trebuie sa ma intorc la BV. De ce nu mi se iau in considerare repausurile de luni si marti ca fiind fractionate: 3ore ziua, 9 ore noaptea? Unde gresesc? Dupa cum se observa, stationez 18 ore pe zi. Va multumesc anticipat.
  22. Salut,te rog sa imi spui daca mai este de actualitate anuntul,in caz contrar doresc sa inchid subiectul,mersi
  23. Salut,te rog sa imi spui daca mai este de actualitate anuntul,in caz contrar doresc sa inchid subiectul,mersi
  24. Salut,te rog sa imi spui daca mai este de actualitate anuntul,in caz contrar doresc sa inchid subiectul,mersi
  25. Salut,te rog sa imi spui daca mai este de actualitate anuntul,in caz contrar doresc sa inchid subiectul,mersi
  26. Vei lua in considerare realitatea [dupa cum spunea si Cri5tian ]. Fii atent ca contabilizarea orelor de condus se face conform saptaminii ''legale''..[ca sa ma exprim pentru a intelege corect si bine] adica de luni 0,00 pina duminica 23,59,chiar daca tu in practica ai repausul saptaminal pe la mijlocul saptaminii...apropo...vezi ca termenii corecti sunt de ''repaus saptaminal'' nu de pauza,sa nu faci greseala si sa contabilizezi orele de conducere exact dupa zilele tale de munca ca s-ar putea sa iti dea cu virgula
  27. Salutare am și eu un renault premium 450 . Am schimbat rezervorul și de atunci am probleme cu alimentare îmi apare eroarea asta ... fuel supply fault .. precizez ca am schimbat filtrele și conducta din filtre pana în rezervor dar degeaba ... multumesc
  28. Ora UTC o lași în pace, n-ai treabă cu ea. Aia e acolo în scop de etalon la controlul în trafic, nimic mai mult. Tu conduci după ”realitate”, mai exact după ce ai notat tu (că spui că ai notat). Presupunând că n-ai scris aiurea și nu te-ai încurcat la socotit, mergi până la 90 de ore, chiar dacă taho se agită că UTC și alte alea... n-ai tu treabă. Sper că ești plătit pe măsura celor 90 de ore, sau că e o situație mai aparte de data asta. Căci e mult...
  1. Load more activity


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.