Jump to content

stream_title_6

Showing all content posted in for the last 365 days.

This stream auto-updates     

  1. Yesterday
  2. momentan am rezolvat am pus testerul si a dat PROBLEME CONTACT CARD am curatat bine contacti card si deocamdata e totul ok
  3. Last week
  4. La termostat ai verificat?
  5. Te salut! Mersi.. Inca nu am rezolvat,după ce remediez pierderea de aer,văd ce se întâmpla (sper sa-și revină)revin aici !
  6. Desi bănuiesc că ai rezolvat deja problema, rezolvarea este simpla. Compresorul nu reușește să compenseze pierderea de aer și automat sistemul intra in "protecție". Rezolva pierderea de aer și o sa poți pleca liniștit la drum. Sănătate!
  7. cico_3504

    Permis turcesc

    Turcia nu face parte din UE deci nu va putea sa se foloseasca de actele turcesti.In ue poate circula liber cetateniei romane nu turce.Angajarea la o firma pe UE ar putea sa o faca in baza actelor romanesti...acte pe care nu le are,el avind permis turcesc dupa cum spuneai.Teoretic angajarea in orice tara ue va fi mai greoaie pentru el cu acte turcesti,are nevoie de un aviz de angajare din tara respectiva in primul rind [il poate obtine angajatorul pentru el],ar mai fi permisul de sedere sau depinde de fiecare tara ce documente elibereaza pentru a permite sederea unui cetatean strain .Mult mai usor este sa schimbe actele turcesti in cele romanesti daca legea ii permite,apoi in baza celor romanesti sa se poata angaja intr-un stat ue..
  8. Va salut! Sunt Nou pe forum și posesor nou de Man TGA an 2004,cutie automata! cand pornesc motorul. După câteva minute îmi apare roata dințata pe bord și mașina nu pleca de pe loc! ajutati-ma va rog cu o părerea! mentionez ca nu am pus tester pe mașina și ca pierde aer..se aude destul de tare când pierde!! multumesc
  9. Dragos97

    Permis turcesc

    Buna ziua, dacă o persoana are permis turcesc plus atestate Turcești Se poate angaja la o firma din Europa? Menționez ca persoana respectiva are dubla cetățenie ( turca si romană) Va mulțumesc!
  10. Earlier
  11. service urgent ,pina atunci scoate printuri si scrie de fiecare data pe spate detalii
  12. Revin,..bun...dupa cum spune FMN ambele variante ar fi interpretate corect..insa...ai exemplul cu ungaria,ei sunt mai cu mot si atunci pot gasi o bresa in activitatea ta..sau altiii.De ce sa risti..? doar asa de dragul artei..?..Link-ul dat te duce spre o discutie organizata in cadrul Expotranzit a unor persoane care au legatura cu transportul,patroni,manageri,reprezentanti IFPTR,ISCTR,Tachonan. ...DISCUTIE...nu confunda cu regulamentul,care poate fi amendabil daca se constata erori[ de aia apar note orientare ]Ei au avut ceva constatari in urma analizei efectuate dar constatarile lor nu modifica regulamentul 561.Principala constatare este ca soferii nu cunosc 561..Corect...foarte multi habar nu au de el,de aceea apar o sumedenie de intrebari hilare mai ales pe fb..Sfatul meu,lucreaza corect si legal.Te-ai oprit pentru un repaus zilnic,opereaza tachograful.Incepi ziua urmatoare..din nou operezi...Ca uneori se va intimpla sa uiti sa faci inchiderea programului si a tarii si o vei pune a 2a zi inainte de a incepe o noua zi de munca le va arata celor care te vor controla ca a fost o scapare...Daca exista zilnic aceast lucru fii sigur ca vor considera ca nu stii sa lucrezi cu tachograful.In fine,dupa mine nu are rost sa te expui aiurea.Tu procedeaza cum crezi,eu ti-am aratat varianta legala.Voi pune si tot citatul ca sa se inteleaga mai bine,bafta '''''Multi soferi nu cunosc Regulamentul 561! O alta realitate ingrijoratoare despre care a vorbit Viorel Gherdan, bazata pe numeroasele descarcari de date de pe cardurile soferilor pe care le face Tachonan, este aceea ca ei nu stiu sa aplice Regulamentul 561 si au multe incalcari pentru activitati pe care nu le cunosc. De exemplu, unii soferii nu stiu sa utilizeze aparatul tahograf - mai exact, sa introduca inceputul sau sfarsitul de program, iar dupa un anumit interval apare ca nu au efectuat odihna zilnica. Ei considera ca au luat pauza, dar in realitate nu cand trebuie. „Si cel mai bine pot fi invatati prin cursuri practice: sa aiba acces la un tahograf cu un instructor si sa vada cand incepe si cand se termina ziua de munca.“ O alta greseala este aceea ca soferii nu-si inchid activitatile, iar cand incep un nou program, luni, de exemplu, exista riscul ca pana la sfarsitul celei de-a treia saptamani sa fie detectata o incalcare referitoare la pauza saptamanala. Si verificarile facute de ISCTR la sediile firmelor sanctioneaza astfel de incalcari. In plus, trebuie tinut cont de faptul ca, daca soferul isi incepe programul de condus si uita sa-si deschida conducerea pe card, dupa un timp nu mai poate deschide aceasta activitate si va ramane o incalcare care poate fi eliminata daca soferul observa din timp neglijenta. In schimb, inchiderea programului se poate face si dupa ce s-a terminat pauza, inainte de inceperea unui nou program. Sanctiunile pentru neefectuarea manuala a inregistrarilor se aplica soferilor, nu firmei de transport, dar, pe de alta parte, inspectorii romani se arata suspiciosi in legatura cu motivele pentru care s-a comis o neglijenta.''''' Ca un ps.....toti stim ca atunci cind esti controlat ai cele 28 zile aferente....Multi uita insa esentialul..Firma trebuie sa tina datele cel putin 1 an,deci daca vine un control la firma si tu ai avut cu 5 luni in urma probleme in activitatea ta esti penalizat ,cam rare controalele...dar se intimpla si acest lucru
  13. Eu zic sa nu te grăbești. Mai bine fa un pic de experiență ca și șofer și apoi te mai gândești. Daca vrei sa faci comunitate cu ansamblu, 55.000 euro îți ajung, dar cu leasing. La tur-retur ești victima sigura din cauza țepelor și a termenelor foarte lungi de plata. Nu te arunca la termene de plata lungi. Mai bine pierzi 3% , decât să te trezești cu tepe de mii de euro. Planul de afaceri trebuie să îl faci de la început pentru cap tractor sau ansamblu. Eu îți recomand ansamblu (cap+semiremorca). Ai risc mai mare, dar ai mobilitate și pierderi mai mici. Eu am ales sa merg pe ansamblu standard(fara ADR), pentru că diferă foarte puțin față de prețul per km la ansamblu mega, dar cheltuieli mai mari la mega. După ce faci experiența ca șofer, și ești tot la fel de hotărât, caută să cumperi o firma cu tot cu ansamblu,licență,copie conforma, carduri, manager transport(cel mai bine ești tu). Îți cauți un loc de muncă , cumperi firma și apoi te apuci de munca. Nu e ușor , este poate cel mai dificil domeniu, dar decât să își bata joc de tine orice "patron", și ai microbul in sânge, merita incercat. Sănătate!
  14. Tot la Volvo FH 2013 am pățit la fel, tot impulsor ceramic. Am schimbat impulsorul in Danemarca. Toată distracția 500 euro. Surpriza a fost la prima verificare de tahograf in Romania , când am constatat că isteții din Danemarca nu mi-au sigilat noul impulsor. Dacă mă oprea vreun control , o incasam rău. Daca faci tur-retur, te poți risca să îl schimbi in tara, scoți bonuri taho la greu. Drumuri bune cu sănătate!
  15. Pai , logic ar fi să întrebi doctorul. Angajare fara fisa medicala nu cred că îți face nimeni (care cunoaște legea). Sanatate !
  16. Până la urmă cum e corect? Eu am întrebat BAG-ul la un control în Germania, și mi-a zis că ambele variante sunt corecte, important este sa am pauza de 9 ore efectuată.
  17. am o problema cu taho la un volvo din 2013 mi-a aparut pe displei violare taho apoi inpulsor defect dupa care am dat ok si sau sters. dupa citeva zile au aparut iar am facut pauza 12 ore iar pe displei arata 4 ore ca pauza, are cineva vreo sugestie? am inpulsor ceramic si nu ia magnetul nu l-am folosit niciodata
  18. https://www.traficmedia.ro/ro/8815-folosirea-corecta-a-tahografelor,-mereu-un-subiect-de-actualitate.html
  19. pentru a putea citi acolo da-mi sursa..[sursa incorecta sau nesofereasca,ca sa zic asa..ei folosesc termenul de pauza..ilar..ar trebui repaus zilnic..]..tu acum vrei sa incepi o discutie..initial ai intrebat altceva..cum e corect sa procedezi,aveai o nelamurire..eu ti-am oferit forma corecta de exemplu tu poti fi incadrat la ''utilizarea incorectă a mecanismului de comutare a tahografului''..ceea ce este considerata abatere grava Uite aici din 165/2014....(7) Conducătorul auto introduce în tahograful digital simbolul țării unde își începe și cel al țării unde își încheie ziua de lucru. Un stat membru poate totuși să impună conducătorilor de vehicule care efectuează un transport în interiorul teritoriului său adăugarea la simbolul țării a unor specificații geografice mai detaliate, cu condiția ca statul membru să fi notificat Comisiei specificațiile geografice detaliate respective înainte de 1 aprilie 1998. Introducerea informațiilor menționate în prima frază a primului paragraf de către conducătorii auto nu este necesară dacă tahograful înregistrează în mod automat datele de localizare în conformitate cu articolul
  20. Asa este normal, dar... Citește aici
  21. Multumim pentru informare.Chestia aiurea pe care n-o voi intelege deloc este de ce acceptati..Cum sa faci un repaus zilnic nedormind ci legind chingi sau altceva,posibil aici sa fi inteles eu gresit si de fapt ''pauzele'' de care spui tu sa nu fie repausuri zilnice ci doar pauze la timpii de conducere,cele de 45 minute.In acest caz scuze.Daca ti-au fost opriti bani nu ezita,fa plingere la itm,daca vrei si la tribunal e si mai bine.Litigiile de munca nu se taxeaza
  22. Nu, inchizi programul,intri in repaus zilnic minim sau normal apoi cind incepi o noua zi de munca deschizi din nou
  23. Bună seara! Am o nelămurire. Închiderea programului după minim 9 ore de repaus și începerea unui nou program este corecta? Adică... Dacă stau pe pauza minim 9 ore fără sa inchid programul, iar dupa aceea selectez tara final, se considera ca am luat pauza zilnică? Imediat după ce am închis programul, pot deschide alt program? Este corect dpdv legal dacă procedez asa?
  24. Am folosit funcția căutare ,dar nu am gasit nimic,deci,un coleg care poate spune ceva de firma aceasta?
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.