Jump to content

stream_title_6

Showing all content posted in for the last 365 days.

This stream auto-updates     

  1. Yesterday
  2. Cristim04

    Eurotech 19e240

    Salutare, am întâmpinat o problema la iveco. Se aprinde martorul de la încărcare și motorul se oprește, de obicei se oprește după ce dai într o groapa. Cred ca problema e din panoul de siguranțe. Când apare problema dacă mișc unele relee motorul pornește din nou, e foarte dificil deoarece nu apare întotdeauna.
  3. Ce fel de date,tehnice sau cum se comporta la drum ?
  4. Salut, Nu e nevoie ca la fiecare 2 ore conducere/noapte sa iei un repaus de minim 45 minute.Uita de povestea asta .La orele de noapte se adauga o remuneratie in plus de 25% dar nu spune niciunde de vreo obligativitate a vreunui repaus.Tu trebuie sa respecti timpii de conducere si de munca,respectiv sa nu depasesti 4,30 ore conduse sau 6 ore/munca [conducere/activitati].In fiecare zi de munca poti urca pina la un maxim de 15 ore total [conducere/activitati/repausuri] daca nu incalci legislatia,care iti permite reducerea perioadei de repaus zilnic de cel mult 3 ori,asa ca in oricare 3 zile de munca poti face un maxim de 15 ore,in celelalte zile facind un maxim de 13 ore,raspunsul e simplist ca sa poti intelege fara probleme.Daca ai lucra numai de noapte timp de 3 luni va trebui sa ai o medie de 8 ore/zi [noapte],dar nu e cazul si te bag in ceata
  5. Directiva 15/2002 și Codul Muncii o să te lămurească. FALS!!! 10 ore de activități zilnice vrei să spui... și DA, ai dreptate!
  6. Last week
  7. Salut grup. Am achiziționat de curând și eu un Renault master 3,5t ,an 2006, basculabil, motor 2,5 , 73kw, îmi poate spune cineva și mie ceva date despre el?
  8. Salutare grup, colegi...incepind programul la ora 03:00 pot sa fac 15 ore de amplitudine(munca+conducere si pauze)???si daca pe timp de noapte e neaparat sa fac pauza de 45 minute la fiecare 2 ore ? Mi-a zis un coleg ca pe timp de noapte trebuie sa fac pauza de 45 min la fiecare 2 ore de conducere si ca nu trebuie sa depasesc 10 ore de amplitudine.....dar nu am vazut si nu am auzit asa ceva pina acuma....nu prea conduc noaptea si as vrea sa ma ajutati cu un raspuns daca pot face 15 ore de amplitudine (oricum sper ca ma incadrez in 13 ore)si daca e obligatoriu pauza la 2 ore de conducere Mersi
  9. Jimmy84

    Angajare

    Salut. ma poate indruma cineva spre o firma serioasa care face angajari? drumuri bune sa aveti!
  10. Îmi puteți da mai multe detalii ? Mă interesează pe Italia.
  11. Pe Italia nu aveți nimic? Eu locuiesc în italia, dețin un Volvo euro 6 și sunt în căutare unui contract că și tractionist serios și de lunga durata.multumesc
  12. Earlier
  13. cum.se.numea.filmul.cu.Jean.si.Papaiani.in care apare monstrul.asta? Mai.stie.cineva?
  14. multumim pentru imbunatatirea informatiilor,drumuri bune
  15. Tot revine in discutie amanuntul cu conducerea fara card sau cu depasirea programului de condus,de munca.Aici vina e in totalitate a soferilor si nu inteleg de ce accepta acest lucru ''''Se da peste program la greu, se scoate cardul''' '''Din ce se promite la angajare cam 40 la suta este adevarat. ''' Se incalca legislatia frecvent,se taie din salariu...si singurul criteriu acceptabil este ca banii se dau la timp,serios...?...pff..rau am ajuns
  16. da,corect,totusi ai de respectat niste reguli,mai permisive decit pe europa
  17. Conducator auto camioane cu trei ani experienta in Scandinavia caut loc munca doar Suedia. Lasa-ti comentari,date de contact aici sau mesaj in privat
  18. damoncarter

    Clima tgx

    Salutare colegi! Am o problemă cu clima de la man tgx. De când cu căldurile astea, nu mai bagă aer rece când stau pe loc(la barieră, în parcare), la turație (în mers) bagă aer rece. Instalația a fost verificată, s-au schimbat furtunele, filtrul uscător. Și tot nu funcționează așa cum trebuie. Cam care ar putea fii cauzele?
  19. Cu 24 de tone pe Oituz abia a iesit cu a3a pe greu
  20. savimbi

    Canada 2018

    Oricum tot poti conduce 13 ore pe Canada sau 11 ore pe USA.....
  21. M-ai rar, ce-i drept 😁😁😁
  22. petreifrim,ce ai fi vrut sa spui ? ca tu doar ai copiat un text...astept explicatii,in caz contrar sterg mesajul
  23. Banii se dau la timp.. sunt corecti cu banii. Se mai opresc 30-60 eur pentru diferite motive, in special pentru neutilizarea computerului de bord. Diurna 59,2 vida 64,2 frig. Se da peste program la greu, se scoate cardul. La baza te aduce daca lucrezi la frig dar mai faci si pe parcari pauza. La Vida majoritatea pe parcari. Nu platesc autohof etc. Din ce se promite la angajare cam 40 la suta este adevarat. George are vrajeala multa.. talent. Dispaceri romani care vin cu idei sa impresioneze seful.. In rest sclavie moderna
  24. Pentru toți șoferi care sunt interesați de Umbrarescu sau Tehnostrate(UMB) am fost la Adjud,am fost angajat și detașat la Șantierul din Craiova,după cinci ore m-am lămurit și am plecat înapoi spre casa.Se sta la cabina timp de patru săptămâni,seara se doarme in șantier ,dusurile se fac la bidon de apa doar duminica ești dus la niște containere sa faci dus,wc la boscheți ,masini fără frigider și fără nici un fel de condiții să-ți poți depozita ceva,program de la șapte dimineața pana la șapte seara cu posibilitatea de prelungire dacă este nevoie,pauza de 30 minute la ora 12.00si atât ,ingineri stau ca polițiști prin șantier și se comporta ca niște porci cu oamenii, salariile între 5500-7000 lei dar ești sclav.sper sa fie de folos aceste informații
  25. Buna ziua, Sunt la inceput de drum, detin 1 tractor MAN 2012 E5 cu semiremorca. As dori sa il echipez cu aparatele Go box pentru majoritatea tarilor deoarece in momentul de fata nu stiu cu exactitate ce tari vor fi tranzitate dar mai bine sa fie decat sa nu fie. Spuneti-mi va rog, cum este mai bine sa le cumperi individual din fiecare tara sau granita? Sau sa le primesti printr-un contract cu Shell ul spre exemplu sau alta firma cum ar fi DKV. Spuneti-mi va rog, care este cea mai avantajoasa metoda. Multumesc!
  26. salutare colegi as vrea mai multe detalii despre SC FASCOM TRANZIT SRL din Constanta ca vad ca angajeaza mai mereu soferi.Msc.
  27. Salut,injectoarele se deterioreaza din cauza motorinei proaste(apa). La Man se lucreaza mult mai usor decat la Volvo sau Daf.Ex.inlocuirea unui disc frana spate la Man dureaza cca 2h,la Volvo sau Daf (la modelul cu discul asigurat cu doua platbande semirotunde cu suruburi,daca nu se desfac acele suruburi,trebuie sa schimbi si butucul,in 80 la suta din cazuri). Partea pneumatica la Man este mult mai simpla. Oricum,ce optiune vei alege,daca ai grija de camion te poate duce mult si bine!Conteaza foarte mult cum il exploatezi! Bafta si mult noroc!
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.