Comunitatea soferilor profesionisti Jump to content

stream_title_6

Showing all content posted in for the last 365 days.

This stream auto-updates

  1. Earlier
  2. Salutare colegi!! Voi ce consumuri aveți la camioane la relanti.Am schimbat recent calculatorul motor și 2 injectoate la un Renault Premium 410 dxi și înainte de reparație pe tester arata consum de la 3.2 la 3.5 litri pe ora pe relanti și cine mi-a făcut diagnoza mi-a zis ca,consumul trebuie sa fie sub 3 litri pe ora .Acum după reparatii are consum de 2.4 litri la ora in relanti.E bine sau nu??? Și când am schimbat injectoarele nu le-am mai programat.Probleme nu sunt nici erori in bord...Credeți că ar trebui totuși programate?sa le scriu cu testerul sau sa le las așa.. Respect și drumuri bune la toți!!
  3. Salut ce ai făcut an continuare sunt și eu an situația ta ms
  4. Oferim tarife competitive, lucru garantat pe toata durata anului cat si garantia incasarilor. Va rog sa regasiti mai jos detaliile ofertei actuale pentru tractarea remorcilor noastre Curse pe tot teritoriul UE, cu preponderenta I, F, BE, UK, D, NL, PL, CZ Medie de 11 500 km pe luna cu posibilitatea de a depasi, in functie de sofer Posibilitatea de a aduce camion in Romania prin reteaua Transmec pentru respectarea legislatiei Parcari in diferitele sedii Transmec din Europa Semiremorci fara cheltuieli de chirie sau mentenanta Dispecerat in limba Romana Tarife competititve o EU > EU – Camion Standard - 1.2 € / km o EU > UK – Camion Standard - 1.2 € / km § + 100 € bonus pentru fiecare intrare in UK o EU > EU – Camion Mega - 1.25 € / km o EU > UK – Camion Mega - 1.25 € / km § + 100 € bonus pentru fiecare intrare in UK Posibilitatea de a aduce camionul in Romania la tariful de 0.95 € / km Tur-retur +0.08 € / km pe teritoriul Germaniei Cheltuieli de Ferry/Tunel acoperite de Transmec Plata la 30~45 zile fara sconto pe baza documentelor scanate, cu conditia sa ajunga in original pana la termenul de plata Plata in fiecare vineri cu sconto de 2% doar pe baza de documente originale Pentru mai multe detalii ne puteti contacta Camil Dogaru 0040 737 311 312 cdogaru@transmecgroup.com
  5. Salut, stie cineva daca am trecut de biroul pt vama de dupa monitorul de inregistrare boarding pass de la Calais Eurotunnel se mai poate face ceva pt a inregistra marfa adusa din EU in UK?
  6. Pe mine mă interesează să știu fiecare supapa ce se alimentează din APM in ce o ordine intră în APM.Pe camion exista pe fiecare furtun de alimentare ce pleca de la supape cate un inel sau 2 inele colorate,dar cum sa mai umblat la supapa au căzut de pe furtune și nu-mi mai dau seama care unde vine...pe supapa de refulare exista la fiecare gaura cate un număr și o săgeată către ieșire(gaura).As vrea dacă poate cineva care se pricepe sa îmi zică fiecare supapa din ce gaura se alimentează.(Exemplu...Supapa de frana din gaura 22).E foarte important sa fie furtunele in ordinea lor...altfel nu își face treabă bine.
  7. Salutare colegi Va rog dacă știe careva și mă poate ajuta cu ordinea furtunelor de aer la supapa de refulare (APM)de la Renault Premium 2.Care este ordinea lor de montare pe supapa.Multumesc anticipat!!Drumuri bune la toți!!
  8. Am găsit problema.dacă decuplez furtunul roșu de la remorca și apăs garnitura de pe cupla roșie nu vine presiune destulă și în momentul când franez ,remorca rămâne fără aer.(Se întâmplă să se blocheze,parcă ar trage frana de mana, și se întâmplă doar in momentul când dau tare in frana sau apăs pedala pana la fund)și am mai observat că dacă calc frana,pe furtunul roșu vine mult mai putin aer ca în momentul în care e lăsată frana.(Vorbesc de frana de serviciu) ca și cum i-ar tăia aerul de alimentare...la Renault Premium E5 pe furtunul roșu vine aer din supapa de frana(din APM merge in supapa de frana un furtun de alimentare și din supapa de control frana ies cele 2 furtune,unu ce alimentează remorca cu aer -Rosu-și altu pentru franare-Galben).deci trebuie schimbata supapa.Combinatie de 1600 de lei numai supapa,cea mai ieftina!!! Mulțumesc de sfaturi...
  9. verifica buteliile de aer pe semiremorca,dedesupt au un cercelus,cind tragi de el trebuie sa iasa aer..la tine probabil apa,vezi apoi daca persista problema
  10. presiunea de alimentare este la fel cu presiunea de pe capul tractor! cum sufla cand decuplezi? furtunul de alimentare are cupla cu supapa,deci nu are voie sa piarda aer,iar daca il decuplezi ,pe cupla de pe semiremorca nu are voie sa iasa aer!
  11. Salutare colegi Cam ce presiune de aer trebuie sa vina pe furtunul roșu ce alimentează remorca (semiremorca).Mi se pare că la al meu nu face destulă presiune.mai ales cand decuplez furtunul de la remorca sufla tare la început și după parcă scade presiunea.... Posibil din cauza asta sa de blocheze frânele la remorca (sa nu facă presiune constantă în butelii)și când frânez să rămână remorca fara aer.Drumuri bune la toți!!!
  12. Salutare! Am un volvo Fl220 220cp euro 3 motor 5480 cc an 2001 6 trepte, aveti idee unde as putea gasi o timonerie pentru acest model?
  13. Salut! Codul Muncii nu impune nici o durată minimă, nici maximă, a unui contract individual de muncă, ci doar existența unuia într-o relație de muncă între un angajator și angajat. Deci te poți angaja și pentru 2 zile, dacă vrei. În practică însă, având în vedere și lipsa acută de șoferi, n-o să fie chiar simplu să găsești un angajator care să te ia pentru o perioadă așa scurtă, dar mă gândesc că dacă ai posibilitatea s-o faci ciclic (să lucrezi periodic la același angajator), ar putea fi o soluție care să vă împace pe amândoi. Mai există și varianta angajării permanente, printr-o agenție din afară și atunci lucrezi cât/cum vrei, pentru că ei te vor plăti strict pentru munca efectuată la clientul lor, doar că nu știu cum se împacă ieșitul din RO cu perioada de studenție... Pe furtunul galben circulă comanda sistemului de frânare (de la autotractor la semiremorcă), iar pe cel roșu se alimentează cu aer sistemul de frânare al semiremorcii. Motivul pentru care galbenul se cuplează primul este că odată cuplat, sistemul de frânare al semiremorcii va prelua comanda frânelor de la autotractor (dacă în cabină ai frâna de parcare acționată, la fel se va întâmpla și pe semiremorcă, SAU dacă în cabină ai pedala de frână apăsată, le fel și pe semiremorcă, se va acționa frâna se serviciu). Dacă cuplezi prima dată roșul și n-ai frâna pe parcare acționată nici la autotractor nici la semiremorcă... o să te găsești pasager între cabină și vagon. La decuplare în schimb, roșul se decuplează primul (lipsă aer = frâne blocate). Cablurile electrice se pot cupla și decupla în orice ordine, deoarece sunt circuite electrice diferite.
  14. Salutare colegii, sunt nou si in primul rand vreau sa multumesc celor ce au facut comunitatea asta. Eu sunt student intr-un domeniu mai putin prieten cu...cam orice meserie ce nu tine de respectivul ( armata) si vreau sa practic meseria de sofer de camion part-time, in principiu din pasiune si sa imi ocup timpul liber , dar si, de ce nu, pentru bani insa nu e principalul obiectiv, intrebarea rosie insa este ce ar trebui sa stiu din punct de vedere legal pentru a ma putea angaja ( am toate atestatele, toate categoriile ,e totul ok pe partea asta) si cand intreb astra ma refer daca se poate sa fiu angajat pe o perioada mai scurta ( 2-3 luni max) si in baza a ce ( adica daca se face carte de munca si etc pentru ca auzisem niste persoane ca nu se face pentru perioade scurte ci un fel de contract ) plus orice alte detalii de care ar fi bine sa stiu ,mai ales daca e cineva intr-o situatie similara ar fi perfect daca m-ar putea lumina. Totodata , am o curiozitate ,daca veteranii m-ar putea lumina , de ce se cupleaza prima data furtunul de aer galben ( daca ati avea si explicatii tehnice ar fi perfect) si daca are vreo ordine cuplarea cablurilor electrice /abs . Multumesc tuturor , va doresc drumuri bune si asfalt uscat!
  15. Salut! Când am ajuns la garaj, mi s-a schimbat calculatorul ad-blue și ffr, în octombrie am schimbat și TCU. Deocamdată merge bine, sper să nu mai facă probleme. Mulțumesc pentru răspuns. O zi bună!
  16. Alexandru21

    MAN Erori

    Mulțumesc frumos o sa caut pe cineva sa facă un test
  17. da,pe asta si trebuie sa ne bazam,un ajutor benevol cind si daca se poate,😉
  18. salut,tu ai probleme pe linia can intre edc si ffr,verifica cu atentie cablajul,contactul cu cheie,posibil si calculatorul ffr. codul 3277 de pe ffr iti creeaza problemele,comunicare ffr-edc .
  19. harytgx

    MAN Erori

    senzor temperatura gaze evacuare.cu un tester poti vedea valorile senzorilor!
  20. Ptr.cico_3504: nu trebuie sa-mi multumesti,dar apreciez gestul tau!ajut daca pot,cand pot si nu astept rasplata!
  21. multumim pentru raspuns,
  22. La pauza săptămânală, dacă părăsești camionul, ai obligația de a scoate cardul afară din tahograf. La pauza săptămânală, dacă părăsești camionul, ai obligația de a scoate cardul afară din tahograf.
  23. Alexandru21

    MAN Erori

    Buna ziua ma poate ajuta cineva am un am Man TGA 440 2007.Au apărut următoarele erori GDK/PDF 05002-12 EDC 03821-01
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.