Jump to content

cri5tian

Members
  • Content Count

    970
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    141

cri5tian last won the day on December 10 2020

cri5tian had the most liked content!

Community Reputation

469 Excellent

2 Followers

About cri5tian

  • Rank
    Sofer profesionist
  • Birthday 05/18/1979

Contact Methods

  • Website URL
    https://www.facebook.com/cri5tian.p
  • Yahoo
    puscasu.cristi4n
  • Skype
    cri5tian1979

Profile Information

  • Gender:
    Masculin
  • Location:
    Petroşani (HD)

Recent Profile Visitors

4,903 profile views
  1. Pe prima pagină a site-ului ARR o să găsești scris ''Rezultatele examinărilor din...'', sau parcă așa ceva. Dai click, ți se deschide o pagină unde-ți bagi CNP-ul și gata... ai răspunsul. Dar numai de mâine (04/05/2021), după ora 13:00 cred.
  2. Nu. Dar laboratorul unde ai făcut respectivele analize, îți poate reemite documentele cu datele noului angajator.
  3. Fals! Mărfurile A.D.R. sunt mărfuri periculoase ACCEPTATE la transportul rutier. Sunt și mărfuri mult mai periculoase, ce nu pot fi transportate doar în baza Convenției A.D.R. și a Codului Rutier. Deci A.D.R.-ul se supune tot Codului Rutier.
  4. Camioanele au (de regulă) 2 locuri omologate în cabină. Dacă stai pe unul din ele, cu centura pusă, nu e nici o problemă. Nu există reglementări, la nivel de legislație, care să interzică așa ceva. Dar... Operatorul respectivului camion (firma de transport) poate interzice așa ceva, prin Regulamentul Intern, din diferite motive: clauze specifice impuse de compania de asigurări, clauze impuse de expeditorul/destinatarul mărfii sau pur și simplu politica de imagine... În plus, pot apărea situații destul de inconfortabile... refuzarea accesului pasagerului în spațiile private (vezi
  5. Citește Codul Muncii și respectă meseria! Nu este deloc OK ce faci.
  6. Activitățile la bordul camionului se înregistrează prin mijloacele tehnice specifice. Ori tu ești acasă. Ce activități vrei tu să înregistrezi la bordul camionului, dacă tu nu ești acolo??!!!!!!! Ai terminat munca, diagrama la purtător și te duci acasă. Ai revenit la muncă, completare manuală pe altă(e) diagrame activitățile corespunzătoare + una nou-nouță'n aparat și-i dai sandale. Ai terminat munca... reexecuți aliniatul ăsta! Și tot așa.
  7. 1. Pachet de semnătură electronică (pentru a putea lucra de acasă), în jur de 275 lei la CertSign, cu identificare inițială în sedii BRD; 2. Înființare firmă (100% online), 130 de lei, actele vin prin poștă. 3. Manager de transport. 1000 și puțin lei la I.F.P.T.R. cursul, 67 de lei/examen 41 de lei certificatul, asta ca să-l faci tu. Durează până la prima sesiune de examinare, maxim 1 lună (săptămânal în București). Sau angajezi unul, dar ăia buni deja conduc firme șmechere, restul nu prea știu pe ce lume trăiesc. Salariul între minim și... mult, pentru un manager cu experiență.
  8. Rentabilitatea o determini tu. TimoCom e numărul 1, dar și Bursa de Transport, CargoPedia și care mai sunt, nu sunt chiar de ignorat (făcusem un calcul mai acu' vreo lună... te costă aprox. 3000€/an acces full pe vreo 4/5 burse (inclusiv TimoCom-ul care e cel mai scump). Și da, poți lucra exclusiv de pe burse, lasă sfaturile ''atotștiutorilor''. Posibilitatea există întotdeauna (și dacă e până acolo, nu neapărat pe bursă), dar de regulă odată declarat un incident de plată, se rezolvă imediat după aceea... nimeni nu vrea să fie etichetat ca și ''țepar''. Una peste alta, ori știi
  9. 😲 Și cine mă rog a stabilit treaba asta?! Și dacă a stabilit-o, tu ce păzești acolo? Cum ți-a spus și colegul mai sus... tu ești primul răspunzător pentru desfășurarea activităților zilnice. Compania e liberă să decidă cum, când și unde își folosește utilajele, dar evident că în limita legii. În situația descrisă, obligatoriu pentru companie era să emită un (sau câte unul) certificat de atestare a activităților și opțional putea să atașeze decizia conducerii lângă ea (cod de bune practici). Dar, repet, OBLIGATORIU, la sediul firmei TREBUIE SĂ EXISTE certificat de atestare a activității
  10. Și de 2 ani n-ai fost în stare să afli?! Iar factorii decidenți pe care intenționezi să-i acționezi în instanță sunt Parlamentul și Guvernul (decizie și execuție). Good luck with that! P.S. Poate ar trebui să nu mai semnezi pe minim pe economie + diurnă și să-ți aperi singur propriile drepturi, înainte să te uiți în ograda altuia. Nivelul de frustrare va fi mult mai scăzut, îți garantez.
  11. Salut. Sfârșit activități zilnice = disc afară; Taho fără disc pe durata lipsei tale. Început activități zilnice = înregistrări manuale + disc nou în taho.
  12. Dacă remunerația aia include salariul minim pe economie plus diurne și (poate) ceva bonusuri, eu zic să ceri imediat ștergerea contului de pe acest forum, asta DUPĂ ce-ți ceri scuze public pentru tentativa de ''a ne duce cu zăhărelul''. Să nu mai vorbesc de plata orelor suplimentare, spor de noapte, compensarea cazării etc etc. Fă o poză la 2 sau 3 fluturași (acoperi datele personale) să vedem adevărul și dacă e lapte și miere cum spui tu, plec eu de pe forum. Altfel, du-te tare și scutește-ne de vrăjeala ta. Nu ne-am născut ieri și mergem azi pe drum... colcăie firmele de lingăi de părți
  13. Cu 549 de lei și câteva șuruburi, se încadrează fix în 561-le tău iubit (că de acolo e citatul). Dar nu e numai asta... Continui să ignori caracterul necomercial al deplasării și te ții scai de legislația ce are ca fundament exact asta. Paradoxurile ce se nasc dintr-o deplasare necomercială (făcută în modul descris mai sus) căreia i se aplică legislația specifică transporturilor comerciale, se vor rezolva prin metoda old school, care începe așa: - ''Ia să vedem... este transport comercial?'' (obligația agentului de control de a stabili natura transportului, înainte de a aplica orice
  14. Nu-mi atribui afirmații inventate, te rog. Nu am susținut nici o secundă așa ceva. Și dacă tot ești mare fan 561, ia mai citește-l odată, dar nu pe sărite. Și după aia mai uită-te și-n legislația conexă, că nu se învârte totul doar în jurul lu' 561. Am tot respectul pentru ce faci și mai ales pentru perseverență, eu intru rar aici. Dar dacă postez ceva o fac în cunoștință de cauză.
  15. Bălării... E corect (oarecum) ce spui tu acolo, dar problema este că le-ai înțeles greșit. De exemplu: Repausul zilnic normal este de 11 ore și (prin excepție) el se poate reduce la 9 ore pe perioada unei săptămâni de muncă (Atenție!!! Săptămâna de muncă este perioada dintre două repausuri săptămânale). Durata activităților zilnice (renunță la termenul amplitudine, e aiurea), poate fi de maxim 15 ore zilnic, dacă este nevoie, dar ești totuși limitat de Codul Muncii și Directiva 15/2002 (media orelor de muncă pe un anumit interval trebuie să fie tot 40/săptămână). În timp
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.