Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Ovidiu900

Members
  • Număr conținut

    5
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profile Information

  • Gen:
    Masculin
  • Locatia:
    Piatra Neamt

Ovidiu900's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputație Comunitate

  1. Puteti inchide subiectul....staful tehnic cu "cauza"...
  2. Colegule nu le-am curatat eu personal....le-a curatat meseriasul. cica la 800 000 km cat are capul e ceva normal sa fie pline de "sicleala". si eu schimb desecatorul de 2 ori....apropo mi-a schimbat si uleiul la cutie.mi-a pus 75W80(in cutie era api gl4 80w90). Aici e alta discutie legata de ulei....2 mecanici care repara cutii zf recomanda uleiuri diferite(unul 80w90, altul 75w90), iar cei de la DAF reprezentanta 75W80(uleiul care e specificat si pe pansonul de la cutie).....masina schimba beton....N-ul apare si la 7 atm.inainte sa apuce sa se stinga P-ul....drumuri bune....
  3. Poti sa il inchizi.....oricum cauza nu e aia la care te referi tu....apare greu datorita pistonaselor actionate pneumatic de sub AS tronic.azi am curatat....asa informativ....daca vrei iti pot spune si ce influenteaza negativ "cauza"....tot informativ....
  4. Buna seara!! Conduc un Daf din 2004 echipat cu o cutie ZF de 12 trepte AS tronic fara retarder.Poate cineva sa ma ajute cu o informatie legata de aparitia f greoaie a N-ul (neutralului).Uneori nu apare nici dupa ce supapa de la scara refuleaza la 10 atm. fiind nevoit sa il opresc si sa il pornesc de mai multe ori.Unde ar trebui umblat(ce se face vinovat de aceast lucru) pentru remedierea problemei. Mentionez ca uleiul este schimbat, iar cutia nu e prevazuta cu filtru. Va multumesc!!!
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.