Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Turistul

Members
  • Număr conținut

    7
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    1

Postări postat de Turistul

  1. Parerea mea..Orice organizatie (chiar si sindicala in cazul de fata)care reprezinta interesele membrilor sai are nevoie de reclama...Pana si comentariile de mai sus sunt deja reclama..Sa nu uitam ca acest forum nu este al vreunei organizatii sau asociatii,chiar daca se adreseaza unei anumite bresle.Daca tot vrem sa sustinem aceasta breasla prin reclama la anumite organizatii(care percep cotizatii de la membrii lor)atunci sa sustinem si acest forum printr o taxa aplicata acestor organizatii...Nu se poate sa intri in casa cuiva si sa te apuci sa il certi de ce nu are mancarea sau bautura ta preferata in frigider...Asa ca propun ca pana la lamurirea acestei situatii tot ce tine de organizatii sindicale(mai ales private)sa nu fie aprobate.Sa nu uitam ca si intretinerea acestui forum necesita anumite cheltuieli.Cheltuieli care sunt suportate doar de catre Calin...

    • Like 2
  2. Buna dimineata.Nu este suficient faptul ca suntem tratati ca niste sclavi si platiti ca niste necalificati,cei din patronate vor sa ne injoseaca total.Unii ar spune ca ne a venit si noua randul la aceasta injosire,la fel cum au fost altii cand noi  ne am angajat in alte tari pe salarii mai mici  si muncind  mai mult.Fratilor nu e chiar asa daca v ati gandit la asta.Multi dintre noi si au obtinut calificarile si au sustinut examene de obtinere a diferitelor atestate profesionale in lmba oficiala a tarii respective.Ce vor acum cei de la UNTRR este doar de a  angaja  soferi din afara spatiului comunitar,care vor lucra pe bani putini,in felul asta incercatile noastre de a obtine un salariu decent in raport cu meseria noastra fiind eliminate din start.Deoarece legislatia romaneasca permite sustinerea examenului pentru obtinerea permisului de conducere si in alte limbi de circulatie internationala,domnii patroni de la UNTRR s au gandit sa ceara guvernului sa legifereze obtinerea sustinerea si in alte limbi de circulatie internationala a  Atestatelor de pregatire  profesionala.In acest fel vor putea ,,importa''forta de munca si mai ieftina decat au momentan.Pentru mine asta inseamna injosire si imi da de gandit sa emigrez definitiv din Romania..Daca nu ne unim si nu devenim o forta de luat in seama de patronatele romanesti vom ajunge ori sa emigram toti in alte tari,ori sa luam atitudine impotriva acestor legi aberante.
    Pentru conformitate aveti detalii in linkul  urmator;

    https://www.untrr.ro/comunicate-untrr/comunicat-de-pres-01-12-2016-untrr-solicita-autoritatilor-romane-asigurarea-cadrului-necesar-examinarii-in-limba-engleza-a-conducatorilor-auto-profesionisti-straini-din-afara-ue-conditie-necesara-pentru-angajarea-legala-a-acestora-in-romania.html

  3. Acum 5 ore, Mario Bandit a spus:

    Buna ziua . 

    Nu cunosc softul specificat si nici pe ce principii si baza tehnica lucreaza ,.dar din scurta mea experienta cu aceste tipuri softuri e posibil in cazul in care se iau informatii doar pe baza plutitorului de la  sorbul din rezervor , consumul in stationare sa nu fie foarte precis , mai ales din cauza pozitiei de parcare , si modificarea nivelului combustibilului rapid . Plutitorul la oprire , pentru ca e un schimb de mod calcul ,  da un nivel combustibil iar in timpul stationarii sa zicem o pozitie inclinata motorina se duce intr-o parte masurand o diferenta mare nivel , crezand ca e consumata motorina  . Un soft bun este acela care pe langa plutitor are si doua litrometre , tur /retur pe langa cele proprii ale camionului , prin care masoara diferenta intre tur si retur ca litrii reali consumati .

    La sistemele mono se cere ca nivelul de combustibil sa fie intodeauna peste jumatate din capacitatea   rezervorului pentru a elimina fenomenul gravitational si ca punctul de respirare a acestuia sa nu fie blocat . 

    Recomandarea mea ar fi sa cercetati foarte bine sistemele achizitionate si modul de operare , din pacate sunt firme , si asta o spun fara a semnala pe x si y , care vand sisteme rudimentare si le promoveaza fals pentru a avea vanzari mari , stiind ca firmele cauta un produs bun , iar dupa ce aveti convingerea ca totul functioneaza corect , ca ultima acuzatie sa vina cea pe baza  furtul motorinei ,mergand pe prezumtia de nevinovatie hai sa nu facem atacuri gratuite la adresa muncitorilor fara a avea dovezile necesare .

     

    Cu permisiunea lui Mario as mai adauga urmatoarele;

    Depinde ce activitati se fac in timpul stationarii,eu de exemplu am zile cand tin motorul turat cate4-5 ore la 900 ture pentru a incarca sau descarca silozuri sau bulk uri..Mai folosesc si compresorul pentru a face presiune de aer pentru  acestea.

    Pe alte camioane avem macarale cu care incarcam diverse marfuri.

    Mai sunt unele remorci care au rampa liftanta la spate si necesita o tensiune constanta de curent.

    Cum am mai spus..Depinde de activitatile prestate in timpul stationarii.

    • Like 2
  4. Pace 9...

    Cele mai intalnite si folosite expresii  sunt uneori in contradictie cu ceea ce de fapt un sofer profesionist face..De exemplu;

    Program de condus..Zilnic sau saptamanal.Multi folosesc termenul ,program de condus 'in locul termenului ,perioada'' sau ,,programul masinii''in locul ,amplitudinii orare zilnice'

    Mai sunt termenii de ,,pauza''in diverse situatii.Zilnice sau saptamanale..Normale sau reduse..

    Cand auzi pe cate unul ca ,,face pauza lunga""sau saptamanala te intrebi cat a studiat omul ala in timpul cursului de perfectionare profesionala sau cat de mult a participat la el..

    Mai las si pe altii sa dea exemple si am speranta ca noile generatii de soferi vor fi mai bine pregatite atat teoretic cat si practic inainte de a imbratisa aceasta frumoasa meserie,care intre timp a ajuns sa fie doar ,,un colac de salvare''al unora,in detrimentul altora care profeseaza cu pasiune..

    Numa bine rau la nime' drumuri bune si Pace 9.

    Parerea mea personala este ca slaba pregatire teoretica a colegilor nostri este faptul ca in timpul cursurilor de pregatire profesionala se apuca si invata si memoreaza mecanic raspunsurile bune la intrebarile din chestionare.

    Nu discuta studii de caz nu dezvolta nici un subiect pe nici un fel de tema..Nu citesc chiar deloc explicatiile unor termeni sau definitiile lor.

    Pur si simplu invata pe de rost robotizat doar raspunsul bun la intrebare..Cand se afla pe drum in diverse situatii sunt disperati..Habar nu au cum sa rezolve situatia desi este foarte simpla.Si atunci se adreseaza altora la fel de slab pregatiti ca ei si aplica teoria invatata in parcare..

    • Like 1
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.