Sari la conținut
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

autostopistul

Members
  • Număr conținut

    3
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre autostopistul

  • Rang
    Incepator
  • Dată Naștere 04.08.1990

Profile Information

  • Gen:
    Masculin
  • Locatia:
    Islanda
  1. Incepator: conduc cu multe pauze si multe opriri

    La ce va referiti cand spuneti timpii de munca?
  2. Incepator: conduc cu multe pauze si multe opriri

    Domnule Cri5tian, cu tot respectul eu atestatul l-am luat invatand si am si citit reguamentele EU dar singurul paragraf care reglementeaza condusul si pauzele din timpul zilei de lucru le-am gasit intotdeauna sub definitia "După o perioadă de patru ore și jumătate de conducere, conducătorul auto trebuie să facă o pauză neîntreruptă de cel puțin patruzeci și cinci de minute, exceptând cazul în care își începe o perioadă de repaus. Această pauză poate fi înlocuită cu o pauză de cel puțin cincisprezece minute urmată de o pauză de cel puțin treizeci de minute, pauze intercalate pe parcursul perioadei de conducere astfel încât să respecte dispozițiile primului paragraf." Din acest paragraf eu deduc ca la fiecare 4h30 de condus trebuie sa fac o pauza de cel putin 45min ceea ce inseamna ca incep ziua de munca, conduc 1h dupa care fac o pauza de 4h dupa care pot conduce doar 3h30m si conform paragrafului de mai sus dupa 3h30min trebuie sa fac o pauza de 30min ptr ca am acumulat 4h30min de condus (ptr ca pot considera pauza de 4h ca facand parte din pauza fractionata unde mi se spune ca prima pauza trebuie sa fie de cel putin 15min). Dumneavoastra imi spuneti ca daca conduc 1h si fac o pauza mai mare de 45min eu practic dupa aceste 45min pot incepe un nou ciclu de conducere de 4h30min. Daca este asa cum spuneti dumneavoastra inseamna ca eu lucrez 1h+45min de pauza +alte 4h30min de condus dupa care sunt obligat sa fac o pauza de 45min si dupa aceste 45min eu pot recupera cele 3h30min care mi-au ramas din primul ciclu. Practic trebuie sa stau atent la nu a acumula mai mult de 4h30min de condus fara sa-mi fac pauzele.
  3. Buna ziua. Am inceput de curand sa lucrez pe un Iveco Trakker cu tahograf digital si diagrama. Am cateva intrebari despre timpii de conducere si pauzele aferente avand in vedere ca nu numai conduc ci mai si incerc/descarc/astept. Sa incepem de la chestiile de baza: 4h30min de condus-45min pauza- 4h30min condus. Pauza de 45min se poate imparti in 2: 15min + 30min care trebuiesc luate in timpul celor 4h30? Adica eu pot merge 1ora, lua 15min pauza, dupa care merg iar 1h si iau 30min pauza. Imi mai raman 2h30m + 4h30m din al doilea ciclu (adica 7ore de condus). E corect? Sau cele 30m trebuiesc luate dupa cele 4h30m de condus? 2)ce se intampla atunci cand de ex conduc primele 2h din zii si dupa fac o pauza mai mare de 45min? Am dreptul la un nou ciclu de 4h30 de condus sau imi mai raman doar 2h30 si trebuie sa fac pauza de 30min dupa totalizare celor 4h30m? 3) Daca am o cel putin 11h de repaus pe zi (adica in cele 24h) inseamna ca imi raman 13h de munca din care 9h condus, 45min pauza si restul de alte activitati, corect? 4) Am observat ca diagrama inregistraza doar viteza si nu distanta. Ceea ce inseamna ca pot muta camionul cateva sute de metri daca merg c o viteza de 3-5km? nota: lucrez in Italia
×

Important Information

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.