Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Members

Salut tuturor,

In prima faza am vrut a cauta in aceasta sectiune ceva despre aceasta firma, insa nu am gasit mai nimic asa ca am marea rugaminte fata de cei (angajati in prezent sau care au plecat recent max 1 an de la Unterer) care pot acorda cateva detalii sa posteze aici cateva aspecte din cadrul acestei societati.

Fara a supara pe cineva, NU sunt necesare opiniile celor care nu odata, "se aventureaza" in astfel de comentarii doar din auzite.

Va multumesc anticipat tuturor celor care ma vor ajuta a sti/cunoaste mai multe.

(durata contract, diurna, salariu, alte bonusari, CO, asigurare medicala, etc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

sal!!!daca vrei hai in Danemarka,la 1600,in primele 6 luni,dupa aceeaa iti mareste la 1700! containere sau prelata! eu lucrez la ei,se numeste Henrich Hansen!!!in Kolding,sant la ei de 2 ani! e bine!3 luni afara ,una acasa!!drumul nu ti l plateste!dar in rest sant seriosi cu banii!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Re: ATENTIE Henrik Hansen,Contrans, Dorin Beres!!!FIRME, CARE DAU TEAPA LA SOFERI !!

sal colegu,bravo tzie ai dreptate nu sintem uniti noi soferii de aceea sintem tratati asa cu dispret si platiti cu 1200euro ca si femeile de servici care spala scarile institutiilor pe comunitatea europeana sau simai putin,si umflam buzunarele patronilor si intermediarilor de tot felul,si sa dea dom...

de the wolf --- Pentru remus197735: acum ce pot sa spun peste comentariul de mai sus? nu ca ar fi vreo firma corecta sau nebarfita ca de astia-s oamenii insa parca aceasta firma de care spui depaseste orice asteptare dpdv al comentariilor, indeosebi fata de acel domn Beres. acum fiecare face cum considera. oricum merci pentru propunere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Vizitator Anonymous

nu i teapa la Henrich Hansen!!!e bine inca,numai apecati urechile la toate prostiile!!!e adevarat ca ,daca lovesti o masina,se trage bani,dar e inca ok!plateste 1700 euro!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

004527950117 Dorin Beres!nu i rau,se cere o limba straina!numai ca se sta mult,eu am stat 4 luni jumate!mi ajunge! am 2 ani la ei,dar cred ca ma despart de ei,caut ceva la 6 sapt cu 2 acasa! am probleme cu familia!astept raspuns de la Untere! vedem ce o fi!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Members
sal!!!daca vrei hai in Danemarka,la 1600,in primele 6 luni,dupa aceeaa iti mareste la 1700! containere sau prelata! eu lucrez la ei,se numeste Henrich Hansen!!!in Kolding,sant la ei de 2 ani! e bine!3 luni afara ,una acasa!!drumul nu ti l plateste!dar in rest sant seriosi cu banii!!!

Mai colegu-le,da si 1 nr de tel sau ceva sa putem lua si noi legatura cu cine angajaza la firma asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

sal colegii am lucrat la firma unterer anul trecut 6 sapt din octombrie pana in decembrie.angajarea se face pe o firma din lugoj.pt angajare se ia legatura cu Doru la nr de tel 0721031932.eu am ramas cu un gust amar dupa perioada lucrata la ei.se foloseste magnetul la inc si desc,nu se fac pauzele sapt de 45 h,se depaseste programul de condus la cerere si esti tratat inuman de catre disponentii polonezi in schimb ai 45 euro pe zi plus salar in ro de 630 lei,eu mi-am luat banii integral,transport asigurat la sediu din Kundl Austria,se fac curse de italia germania in special cu dube frig,masinile sunt Man-uri in stare ok,se merge dupa itinerariu facut de disponenti uneori pe nationale.daca aveti intrebari si despre alte aspecte va voi raspunde.drumuri bune tuturor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • Members

cei interesati de unterer:firma este la lugoj si se numeste fixcare medical.salariul teoretic tara + afara = 1500 euro.se taie din ziua de lucru cand pleci si cand vii,deci nu este 1500.la lugoj se semneaza in contract ca nu conduci cu alcool si obosit.odihnit nu esti niciodata.se lucreaza in echipaj.nu se respecta programul de lucru de 21 ore.eu am lucrat si 22 si 24 de ore.in odihna de 9 ore incarci si descarci pe magnet sau cu cardul scos.cand e gata 9 ore de odihna teoretic incepi iar 21 de ore de program.dispecerii sunt polonezi,vorbesc engleza si germana.am colegi care au lucrat in irlanda,anglia,germania 6-7 ani,cred dupa mine ca vorbesc bine engleza si germana.pentru disp daca nu vorbesti cum vorbesc ei nu esti bun,ii zice la asta de la lugoj care te-o angajat ca nu se intelege cu tine si te trimite acasa.sunt 3 dispecerate:in austria,in cehia si in polonia.exemplu:te dirijeaza disp austria,dupa cativa km parcursi te suna disp cehia si spune ca nu mergi bine,dupa alti cativa km te suna disp polonia si spune ca nu-i bine cum mergi.fratilor,care din ce-i 3 dirijeaza bine?ca la niciunu care te suna nu-i convine cum te-a dirijat celalalt.camioanele sunt monitorizate prin satelit.nu mergi sa-ti iei de mancare cand nu mai ai de mancare,ci cand vor muschii la disp polaci-daca mergi de capul tau,se tureaza la tine ca faci km in plus si ca nu ajungi ori la incarcat ori la descarcat.in sudul italiei si sicilia se pierde semnalul atat pe telefon cat si pe satelit(camionul).te dirijeaza pe interzisuri,vine politia dupa tine.platesti amenda la negru sau oficial.in sicilia,e bai ca sunt drumuri inguste(nationale),iar dispecerii te dirijeaza prin livezi,daca nu te bagi pe unde zice disp,e bai.il suna pe asta de la lugoj care te-a angajat si te trimite acasa.lu ala de la lugoj care te-a angajat degeaba ii spui de problemele astea si multe altele...se face ca te asculta,in schimb,nu ia nici o atitudine...nimic,nimic,nimic...el se multumeste ca de la fraierii care ii lucreaza ii intra in buzunar in fiecare luna o suma consistenta in euro.si atat.in concluzie,aici la fixcare medical,cine rezista,rezista,cine nu,ori pleaca,ori il da afara.daca platesti amenda la negru trebuie sa te tiganesti ca sa primesti banii inapoi.deci la aceasta firma,una e scris pe hartia pe care o semnezi la angajare si alta este realitatea in teren.retineti,dragi colegi,la unterer,e si munca destul de grea dar mai ales e mai greu de suportat prostia dispecerilor polonezi.aceasta este realitatea dura din teren.va spun ca lucrez la firma asta de un an.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Colegii vedetiva de treaba e bine pt cei fara experienta ca sunt platiti egal cu titularul si nu se fac diferente si pt cei incepatori e ok 1400-1450 cat se castiga. 1500 nu se ia. Eu dupa 2 saptamani le-am dat cu flit, ala nu e mod de lucru. Te suna unu zice una, te suna altu zice ca de ce ai facut asa, tipa la tine, si eu personal nu suport treburile astea. Eu nu plec de acasa de langa familie ca sa imi urle un betiv si un nenorocit de polac prost sau de ceh tampit in telefon cand nici macar nu e vina mea.Despre program ce sa zic, JALE, carduri scoase la greu sau magnet pt cine foloseste. E adevarat ca se platesc amenzi dar la un 4000-5000 de euro pt un magnet nu imi prea vine sa cred ca platesc ei tot si tu nu cotizezi. Deci parerea mea ramane ok ca scoala de soferi. Drumuri line.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

la kundl in austria(la sediul firmei)nu ai la cine te plange,in conducerea firmei sunt polaci pana la palierul 2.dupa 6 saptamani,vii acasa,stai 2 saptamani si nu mai vrei sa mergi inapoi la firma asta.ai gasit in alta parte...pleci la drum in ungaria la pisti baci(bag),te opreste,iti cere cardul si vei plati amenda pt ca ai lucrat la unterer.de ce?pt ca nu ai respectat programul.si eu am crezut,atunci cand am auzit ca e firma austriaca ca se respecta programul,ca chiar asa a zis directorul firmei MARTIN anul trecut cand a venit la lugoj.director care la ora asta nu mai exista in firma.angajatorul de la lugoj a apucat sa semneze un contract cu unterer-pt cat timp,nu se stie.cand contractul se incheie nu se stie nimic si nici de o viitoare colaborare.in curtea firmei la kundl,soferii polaci umbla cu lada de bere in vazul tuturor,iar pe soferii romani,daca ii miroase careva...ii pune etilotestul si dupa ce sufla-rezultatul il trimite pe mail la lugoj.si automat te aduce acasa si nu te mai ia definitiv.daca tai un cauciuc la cap tractor sau semi-remorca,il platesti.se circula si cu trenul pe elvetia pe relatia germania-italia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

cand s-a inceput colaborarea cu unterer,firma de la lugoj trebuia sa aiba pana acuma 250-260 oameni.in prezent,dupa un an de colaborare cu unterer,firma are cca.60-70 oameni.OARE DE CE?raspunsul il aveti in randurile de mai sus.cei din conducerea unterer nici nu vor sa lucreze cu romani pt ca polonezii sunt foarte multi si de aici rezulta comportamentul disp polaci cu soferii romani.FRATILOR,CAUTATI-VA ALTA FIRMA.o firma serioasa.BAFTA TUTUROR...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • Members

eu am vb cu dl Doru mi-a spus cand am adr sa il sun, dupa ce il sun imi zice sa trec pe la birou, dupa care imi spune ca o sa ma sune in ziua in care am fost sa maine zi astept 3 zile nimic il sun nu imi mai raspunde, concluzie ne seriosi fratilor ,,,,

Vezi ce spune regulamentul despre scrierea cu litere gen chat,apoi respecta-l,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 months later...

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.