Sari la conținut

Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content on 31.03.2016 in all areas

  1. 1 point
    Kem

    GRUPO J .CARRION Spania -Romania

    Vizitator, dumneavoastra ar trebui sa postati la rubrica "vreau statuie de sofer" nu sa va abateti de la topic. Va informez cu respect ca diferentele intre titular si inceptor da sunt dar nu asa de dramatice cum le prezentati dumneavoastra. La Carrion un sofer doi tot 21 de ore sta la volan ( dreapta-stanga, tot oboseala este ), de paleti trage si el, cand suna telefonul se trezeste, pleacat de acasa, etc... Cat despre cunostintele supra docente pe care incercati sa le expuneti sa fim seriosi, daca Elvetia va da emotii... e clar. Tot cu respect va comunic ca jobul la care acesti colegi incearca sa aplice este de sofer 2 nu de mecanic auto, acest job implica responsabilitate si investitie si din partea acestor colegi chiar daca nu au experienta, iar din partea dumneavoastra, a titularior, colegialitate ! Din pacate am intalnit destui care-si tratau colegii de cabina ca pe stuardeze fiindca unii dintre noi ne consideram capitani de aeronava cu doctorat in propulsiile turboreactoarelor dar va rog sa-mi permiteti un zambet cand aud prin parcari cum retarderul obtureaza teava de esapament. Intrebarile legate de salarizare sunt pertinente si foarte bine fac ca-si pun aceste intrebari. Succes,
  2. 1 point
    fery20

    problema intarder man tgx

    a fost mai grava problema colegii decat credeam. Scriu aici ca poate mai are cineva vreo problema asemanatoare si sa stie ce e de facut. intarderul in afara de faptul ca nu mai tinea cateodata la ultima cursa a inceput sa faca si un zgomot cand il trageam ca o pacaneala. cand am iesit dupa autobahn , semaforul era rosu, am franat si cutia cand a scos-o din viteza a zecea sa o bage in a cinncea normal a facut doua zgomote puternice ca si cum ar fi ingramadit ceva si am ramas cu camionul blocat pe loc de tot. Concluzia s-a spart rulmentul din intarder si a bagat bilele in reductor , a ingradit si l-a facut praf. S-a spart si carcasa s-a scurs uleiul din cutie. Dezastru. pret reparatie 4000Euro reconditionata si 10 mii 500 fara tva cutia noua de fabrica. Daca cineva intampina aceeasi problema ca mine la primul semn sa verifice intarderul ca sa nu se ajunga la asa ceva. Multa sanatate si drumuri bune la toti colegii
This leaderboard is set to București/GMT+03:00
×

Important Information

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.