Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Tabel Lideri

Conținut Popular

Afișez conținut cu cea mai mare reputație pe 01/21/18 în toate secțiunile

  1. timpul de imbarcare cum am mai zis si mai sus e bine sa il rezervi complet , in fata oricarei situatii neprevazute , de acea cel bine sa te opresti la 12 h munca maxim in zona de asteptare dupa check-in , ca sa ai timp suficient oo ra sa te misti , daca iti rezervi 20 minute lucrand 12.40 risti mult mai mult sa depasesti limita celor 13 h si sa intrii peste pauza , cum vezi si tu se cer acele minim 11 h , desi vad cat de mult te intereseaza factorul legal si sunt sigur ca nici nu cauti asta , se vede din raspunsurile pe care le dai .... un sofer responsabil nu se ingramadeste cu camionul in coada de 3-4 -6 -8 km cand stie ca nu ii poate face fata cu timpul de munca ramas la fel cum in cazul unei situatii fara cuseta si in mod legal nu poate face transversarea in pauza nu se ingramadeste cu 2 ore de perioada de munca in 4 ore de coada -formalitati -asteptare -imbarcare -transversare -debarcare si gasirea unei parcari cine stie pe unde . chiar e asa greu de inteles ? aaaa , lasa ca ne face firma statuie ca suntem soferi descurcareti ..... . orice port are si zona de intoarcere / iesire fara a intra in zona check -in , daca ai fi mai atent ai vedea .... iti gasesti o parcare in apropiere si efectezi odihna si dupa te intorci .... vosa si douane cunosc situatia , cand le zici ca faci operatia asta si esti limitat la ora de miscare si totusi vor sa te controleze te vor conduce catre o parcare interioara si vor efectua controlul dupa ce iti vei face pauza . cat de plimbat prin terminale te asigur ca timp in 5 ani de international am avut parte de calatorii cu cuseta , fara cuseta , aglomeratii , furtuni , emigranti sub camion , amenintari cu bombe , defectiuni , chiar si defectiuni ferry cu coborare din el si urcare in altul totul cu semnare politie portuara si cate si mai cate .... si faptul ca stau de ceva ani buni pe local cu un camion de 18 tone ( la care nu i-as zice buburuza ca e mai mic cu 4.40 fata de un articulat ) e ca nu vreau sa accept toate prostiile si ilegalitatile care se cer in ziua de azi , am stilul meu de a muncii legal si profesional si nu suport birjaria , de asta am niste studii , o calificare ,si recunostinta profesionala si pretentia de a fi respectat ca om si ca muncitor . una peste alta se vede cine a trecut cu hidrobicicleta peste raurile tarii , sper ca cine urmareste acest subiect sa faca diferenta dintre personaje .
    1 punct
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+03:00
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.