Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Mario Bandit

Administrators
  • Număr conținut

    3362
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    151

Mario Bandit a câștigat ziua ultima dată pe Aprilie 23 2019

Mario Bandit a avut cel mai apreciat conținut!

3 Urmăritori

Despre Mario Bandit

  • Dată Naștere 09/25/1985

Profile Information

  • Gen:
    Masculin
  • Locatia:
    Madrid ( E ) / Valcea (Ro)

Contact Methods

  • Yahoo
    xxlmgm21

Vizitatori Recenți Profil

10432 citiri profil

Mario Bandit's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Foarte Popular Rare

Recent Badges

601

Reputație Comunitate

  1. Parlamentul European a aprobat in data de 04/ 04 / 2019 raportul - propunere de modificare a legislației sociale in transport ( 561/ 2006 CE - 165/ 2014 CE ) a raportorului Wim van de Camp , parte a Pachetului de Mobilitate . Rezoluția legislativă a Parlamentului European din 4 aprilie 2019 referitoare la propunerea de regulament a Parlamentului European și a Consiliului de modificare a Regulamentului (CE) nr. 561/2006 în ceea ce privește cerințele minime referitoare la perioadele de conducere zilnice și săptămânale maxime, pauzele minime și perioadele de repaus zilnic și săptămânal și a Regulamentului (UE) nr. 165/2014 în ceea ce privește poziționarea prin intermediul tahografelor (COM(2017)0277 – C8-0167/2017 – 2017/0122(COD)) http://www.europarl.europa.eu/sides/getDoc.do?pubRef=-//EP//NONSGML+TA+P8-TA-2019-0340+0+DOC+PDF+V0//RO
  2. He he ... eu l-am si intalnit curios , in echipaj conduce 21 ore ... asa zice acolo !!
  3. Buna ziua ... pauza de odihna săptămânală .... ?? îi zice repaus saptamanal normal ... zi de munca ti-o iert ca asa au tradus gresit ai nostrii regulamentul 165/ 2014 CE , desi acea perioada de x ore munca ii zice perioada de serviciu / munca din termenul ,, daily work period ) - perioada de munca raportata la o zi de munca . Ziua de munca cuprinde perioada de serviciu plus repausul zilnic aplicat , care poate fi de 11 ore ( perioada serviciu 2 ore plus repaus 9 ore ) sau maxim 24 ( , 13-15 ore perioada serviciu plus 11-9 ore repaus ) Pauza ?? Repaus zilnic .... Raslunsul la intrebarea , cat repaus zilnic se aplica dupa o perioada serviciu de ( maxim ) 15 ore ?? 9 ore , fiind un repaus zilnic redus . Mai sus ai citatul pus de Gongy , punctul 2 din art 8 - regulamentul 561/ 2006 CE : (2) Pe parcursul fiecărei perioade de douăzeci şi patru de ore de după perioada de repaus zilnic sau săptămânal, conducătorul trebuie să efectueze o nouă perioadă de repaus zilnic. Asfel , avand obligativitatea de a efectua un repaus in acest ,, arc ,, maxim de 24 ore ( dupa ul alt repaus anterior ) calculând minimul unui repaus zilnic redus - 9 ore , 24 - 9 = 15 ore perioada serviciu . Atentie ... dupa 15 ore perioada serviciu poti face si 17 ore de repaus .... dar aplicate zilei de munca se incadreaza doar 9 ore . Indiferent cate ore faci , mereu trebuie tinut cont de cele 24 ore maxime , in alta ordine de ideii regulamentul 561/ 2006 CE nu da o organizare stricta a duratelor de conducere zilnica de maxim 10 ore , nici nu limiteaza in vreun fel organizarea zilelor de munca , poti face luni si marti 15 ore perioada serviciu cu 10 ore conducere zilnica perfect legal si corect . Recomandarea mea ar fi sa lasi povestile di limbajul de parcare , daca vrei sa inveti corect si legal in primul rand trebuie sa intelegi si sa folosesti dex ul de specialitate , ce inseamna fiecare termen , ce acopera ca apoi sa intelegi contextul articolului in cauza .
  4. Ma bucur ca ai inteles ,, contextul , . Putem incheia off-topic-ul .
  5. Lasa dex -ul limbii romane si respecta dex-ul de specialitate . Ala conteaza !! In dex -ul de specialitate termenul program nu exista , dar nu va intra in cap , va place folclorul de parcare ..... Mai tii minte cand ziceai ca pauza = repaus ?? Dupa dex ul romanesc ?? Uite ca dex-ul de specialitate te contrazice , pauza inseamna ceva , repausul altceva ca termen ( in context ) dar na .... mânuirea volanului de foarte multi ani ... aia conteaza .
  6. Mama lui de ,, program ,, oare cand va intra in cap ca acest termen nu exista .... ?? 45 / 24 in loc de repausuri saptamanale ?? Deci sa intelegem ca : Saptamana 1 luni marti - repaus saptamanal normal miercuri joi - munca vineri - repaus saptamanal redus sambata duminica munca Saptamana 2 luni marti miercuri joi - munca vineri - repaus saptamanal redus sambata duminica munca aici mai departe . CORECT si LEGAL !! In blocul bisaptamanal ( saptamana 1 si 2 ) te incadrezi la al doilea alineat de la punctul 6 al articolului 8 , minim un repaus saptamanal normal ( luni - marti prima saptamana ) plus minim un repaus saptamanal redus ( ai doua , vineri prima saptamana si vineri a doua saptamana ) .Sa nu aud ,, ca nu se pot face doua repausuri saptamanale reduse consecutive ,, pentru ca nu se aplica in acest caz . Dar aici vor fi probleme cu recuperarile repausurilor reduse ... a mentine asa o linie mult timp ... nasol . Bag a raspuns corect . Stiu la fel si cei de la ISCTR ...
  7. Sunt repausuri saptamanale nu pauze .... articole ?? Art 8 punctul 6 din regulamentul 561/ 2006 CE : (6) Pe parcursul a două săptămâni consecutive, un conducător trebuie să efectueze cel puţin: – două perioade de repaus săptămânal normale sau – o perioadă de repaus săptămânal normală şi o perioadă de repaus săptămânal redusă de cel puţin douăzeci şi patru de ore. Cu toate acestea, reducerea se compensează cu o perioadă de repaus echivalentă luată în bloc, înainte de sfârşitul celei de-a treia săptămâni care urmează săptămânii în discuţie. acum calculeaza si tu , e bine sau nu ??
  8. Voi sunteti programatori sau soferi Ce atatea programe ??
  9. Legal Nu !! MINISTERUL TRANSPORTURILOR, CONSTRUCTIILOR SI TURISMULUI Ordinul 42 din 16 ianuarie 2006 (Ordinul 42/2006) privind conditiile de pregatire profesionala initiala si continua a anumitor categorii de conducatori auto http://www.minden-s.ro/torvenyek/Ordinu ... soferi.pdf
  10. Da , societatea de transport ( ea organizează mumca lucrătorului mobil ) de la inspectoratul de munca al statului respectiv .
  11. Acum intreb si eu , daca ti s-a zis sa faci introducerea datelor manual pe ,, repaus ,, intre extragere si introducere sa zicem 2 saptamani , cum poti sa introduci manual repaus cand tu ai munca pe foile de inregistrare ?? Pe una zici un lucru pe alta alt lucru , la control cum se suprapun lucrurile cand pe card ai repaus si pe foi munca la greu ?? E adevarat ca daca pierzi / uiti folie de inregistrare cardul te poate acoperii pe perioada acea dar aia nu inseamna ca prezinti lucrurile corect si cumva asta inseamna promovare de manipulare activitati , ai o saptamana nasoala .... arunci foile si te acoperi cu cardul pe ,, repaus ,, ... daca te prind ascuzând activitati o furi original si apoi tot din ai lor te sfătuiesc sa faci la fel .?? ... hmmm deci agentul Anton a fost mutat la capitala .... Bineînțeles aici vorbim de procedeul corect si legal ... cum ar trebuii procedat .... apoi fiecare face cum crede ....
  12. Te rog ca in loc de pauze pentru repaus sa folosesti repaus saptamanal si pauza sa fie pauza , intre duratele de conducere pentru ca aia inseamna pauza iar repausul e repaus . 1 ) daca iti inregistrezi manual perioada lipsa ( desi iti repet nu trebuie pentru ca ai totul pe foile de inregistrare , stai 15 minute pauza apoi conduci 1.30 si faci 30 minute pauza tahograful digital cum nu stie ce ai condus inainte ( si nici nu ii poti introduce ce ai condus ) ia in considerare doar a doua bucata de pauza de 30 minute pentru ca litera legii zice ca fractia pauzelor se considera doar intercalate intre perioadele de conducere odata ce ai inceput conducerea .... iar el cum nu stie ce ai facut inainte considera da atunci conduci prima data in ziua de munca , crezând ca o incepi cu el . 2 ) la ce sa inregistrezi pauza pe spatele diagramei daca o faci automat prin tahograf ? O inregistrare paralela nu isi are rost . 3 ) Sper ca nu ai dat de agentul Anton de la Galați ,,,, ?!?!?!? .
  13. Salut ... deci a inregistrat timp de 1 an ( sa zicem) manual toata perioada ca repaus apoi a facut 45 minute de pauza ?? Da ... pauza de 45 minute e recunoscuta chiar daca el a gresit cu introducerile manuale , odata ce e efectuată si înregistrată acea pauza e acolo si agentul trebuie sa ii dea importanta , apare dupa grupa introducerilor manuale inregistrata automat chiar daca tahograful a grupat la timpii de pauza / repaus toata perioada asta de 1 an plus cele 45 minute , acela e doar un contor ...
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.