Sari la conținut
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Bogdan_ton

Members
  • Număr conținut

    30
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Days Won

    1

Bogdan_ton last won the day on November 17 2016

Bogdan_ton had the most liked content!

Despre Bogdan_ton

  • Rang
    Incepator

Profile Information

  • Gen:
    Masculin
  • Locatia:
    Constanta
  1. Buna seara colegi Am scos bateriile de la un Volvo FH 460 EEV an 2014 pentru a le duce la formatat. De atunci -30 de min - se aude ca un fel de carait in staga fata, prin spatele farului aprox. Are cineva idee despre ce e vorba si daca pot sa las camionul asa pentru 3 saptamani? Va multumesc anticipat!
  2. iti spun din experienta mea proprie ca daca o firma este de acord sa calculeze cu Google maps, e ok. Google maps iti alege calea cea mai rapida si nu are setari de economic etc.pe cand Route Logix spre exemplu are setari de te baga pe toate stradutele sa evite autostrazile.....ei si aici, mergand cu 20 de tone nu te mai incadrezi la consum never.....
  3. Sunt interesat de cupla. Da un nr de tel.

  4. TRACTIONIST PENTRU CARRERAS SPANIA

    Corect Masoud si as mai adauga eu, motorina la frig. Ca sa nu mai vorbim ca 1500 salariu pentru un sofer(apt) pe frig....e cam putintel...
  5. Prima pana de cauciuc

    Povestile astea cu, "orice se intampla chemi service ul", asta sunt...povesti. Bine cu nu chemati service ul sa va schimbe si becurile arse...sau aia nu e infractiune? Am trecut prin diverse neplaceri de natura mecanica, inclusiv in Anglia si va pot GRANTA ca atata timp cat nu esti oprit pe autostrada - mai precis banda de urgenta - , sau/si nu incurci traficul,nu te intreaba nimeni nimic. Eventual un coleg binevoitor care incearca sa dea o mana de ajutor. Adica asta cu schimbatu rotii e infractiune...ma da pe spate de ras, Poti sa imi spui cumva , draga colegule ce ai facut aceasta afirmatie, ce rost mai are roata de rezerva? P.S, am vazut chiar in toamana asta doi soferi nemti pe autocar, care s au bagat sub masina - in peco - si au schimbat un furtun de apa... on topic: prima pana am facuto acum multa vreme,intr o parcare in Franta, nu stiu bine cum, ca m am trezit dimineata si era roata pe axa portanta la motrica, lasata. Am sunat pe sefu cu apropouri ca nu pot sa desfac prezoanele, ca nu salta cricu si cand mi a spus ca mai e o masina de la firma in zona si vine sa ma ajute,m am apucat frumos de schimbat roata. A venit si un sofer francez, s a apucat sa traga cu mine de teava, s a murdarit acolo cu mine (fara sa avem nicio tangenta in afara "profesiei" ) si la sfarsit, cu greu a acceptat o cafea.
  6. Repaus saptamanal normal , in deplasare , la hotel ?

    Da ai dreptate,se vor inchiria prin diferite catune cate un apartament/garsoniera sau mai stiu eu ce,dar ghici! va fi tot simbolic(nu are rost sa enumar multitudinea de motive de la supraaglomerare,acces,securitate pana la curatenie etc)iar pauzele tot in camion vor fi facute,doar ca nu in Franta sau Belgia ca acolo poti fi controlat. Eu exact asta incerc sa subliniez,masura NU este menita sa ajute soferii ci pentru a sustine interesele tarilor respective.
  7. Repaus saptamanal normal , in deplasare , la hotel ?

    Citesc si ma crucesc frate. Hai sa expun putin problema pt unii care au impresia ca o sa ii ajute cumva aceasa regelementare : Crede cineva ca o sa stea la hotel? serios acuma. Adica e de la sineinteles ca se elimina aceasta optiune din start din zecile de motive enumerate de ceilalti colegi de la disponibilitate pana la siguranta masinilor(nu,cabina nu e acoperita de asigurarea cmr...si poate iti iei tel si bani si etc, da' un geam spart nu cred ca bucura pe nimeni...) Nu vorbesc de cazuri izolate, poate 5-6 procente da, vor sta la hoteluri...dar cam atat. Apoi vine situatia reala ce se va creea si anume diferiti giganti extreme de corecti, gen Norbert sau Vos(atat de corecti ca au jumate din masini inmatriculate pe RO,PL etc) vor pretinde ca asigura in diferite stabilimente conditii necesare, si anume : wc ecologic,doua contaiere cu 10 paturi suprapuse si....cam atat. Si apoi periculosii astia care critica diferitii "patronasi"(da mai mult pe net) or sa mearga la Norbert sa caute de munca, caci da, "patronasii" or sa traga obloanele. Si cei de la Norbert o sa va primeasca cu bratele deschise si or sa zica bienvenue mon amis, hai la munca acum cu salariu injumatatit ca noi uite, va asiguram conditii de cazare pt pauzele saptamanale sac!. Nu va convine? au revoir! Bai baieti, nu neg ca sunt multe abuzuri si multi oameni de joasa speta atat printre angajatori cat si printre angajati, ma mir doar cum de unii se bucura, ba mai mult chiar asteapta cu nerabdare sa li se taie craca de sub picioare.
  8. problema semiremorca Krone

    Daca se mai loveste cineva de astfel de problema,la mine s a dovedit a fi garnitura de la cuplajul furtunului rosu. Care,cu toate ca nu pierdea aer,fiind uzata,presupun ca nu permitea fluxul necesar pentru actionarea franelor. Sau mai precis lt deblocarea lor. Astfel dupa 2-3 franari ramaneau blocate. Drumuri bune!
  9. Buna seara! M am lovit de o problema cel putin ciudata. Tocmai de aceea cer ajutorul colegilor inainte de a suna la firma de unde am remorca sa nu ma fac de mandra minune. Asadar,am agatat remorca acum 2 ore,am decuplat frana de la remorca si am plecat. Cand am intrat in primul semafor am franat si s a aprins in bord mesajul "trailer brake". Am oprit am decuplat cablurile si furtunele de la remorca,apoi le am cuplat inapoi si nu mai pot pleca cu remorca de pe loc. Are un buton negru langa cel rosu de frana care sta iesit in afara. Chiar daca il imping nu sta. Si remorca e blocata ca si cum are frana trasa. Daca ii scot cablu ABS merge pana la prima frana,apoi iarasi ramane blocata. Are cineva idee ce poate fi?
  10. Tractionist Incepator.

    Din ce mai vorbesc cu alti colegi, daca vreau o schimbare, trebuie sa schimb firma cu care lucrez... Am auzit si eu de oferta celor de la Carrion, din ce am vb cu colegii de acolo ar fi ok,dar au si ei "spilu" lor cu tonaju...adica fara un 460cp minim, nu prea faci treaba si sa te si incadrezi in consumu lor. In rest km se zice ca se fac, plata e ok. Am mai gasit cateva oferte dar pe la fiecare e cate o "schema" ba plata la 60 de zile, ba tre sa vii cu motorina ta, ori preturi mai mici - aici sfatuesc colegii sa fie atenti la ofertele ce le primesc, deoarece uneori oferta se face pe pretul total(km platit+taxa de autostrada) si cand vezi o oferta de 1e/km zici ca e ok, dar cand te uiti mai atent observi ca trebuie sa scazi 0.33 pe Austria-sa zicem - si nu prea iti mai convine... Intr adevar, contractele sunt negociabile si au clauze diverse, dar pt noi,cei ce detinem un singur cap tractor nu cred ca e loc de prea multe negocieri...abea de la 3-4 in sus, poti sa emiti niste pretentii. Salutare si drumuri bune tuturor!
  11. Tractionist Incepator.

    Salutare colegi! Cu nr de KM garantati e o chestiune la care,fiecare, trebuie sa fie foarte atent. Adica, km GARANTATI se practica la foarte putine firme, eu am mai auzit doar de VOS ca practica asa ceva, adica plataste 10000 minim, chiar daca nu ii faci. Freja, spere exp, nu iti garanteaza, iti promite in oferta pe care o primesti cand ii intrebi de vorba, dar in contract nici vorba de asa ceva, ba chair dupa ce citesti (cu atentie) contractul,descoperi clauze de genul : "timpii de asteptare nu sunt acoperiti in nici un fel de FREJA etc, aceasta din urma neputand fi trasa la raspundere pt faptul in cauza. sau : "FREJA poate intrerupe oricand contractul, fara o notificare in prealabil sau un motiv anume" clauza care vine in completare unei alteia (nu retin exact exprimarea) unde este specificat faptul ca tractionistul nu poate intrerupe contractul decat cu o notificare de 14 zile si cu APROBAREA Freja, in caz contrar fiind pasibil de penalitati. Adica poti sa le trimiti si mesager - nu doar mail - daca ei nu aproba, si tu pleci dupa 14 zile se considera intrerupere nejustificata a contractului si de aici decurg diverse.... In fine, sunt multe adunate, Eu as sfatui lumea sa se fereasca de FREJA, sau sa incerce o negociere atenta a contractului - adica sa ceri nr de km garantati, sa ceri garantia specificata in contract pt service remorca (mie imi cer bani pt o pana, deci nici macar explozie, pur si simplu pana si vor sa o platesc eu) etc. Bine , presupun ca sunt lucruri valabile pt orice colaborare. Cat despre colegul care vrea sa inceapa treaba asta raspunsul meu e simplu : Daca nu faci rata in banca pt masina si esti dispus(te si pricepi) sa lucrezi tu(eu sunt plecat de pe 20 ian si abea acum ma intorc catre casa) da, se merita si se poate trai din asta. Succes si drumuri bune!
  12. Tractionist Incepator.

    Paai, Freja, nici nu stiu de unde sa incep... Hai sa incep cu luna asta, suntem in data de 15 si eu am facuti 3000 de km, deci nu glumesc, 3000 de km in conditiile inc are nu am avut nicio intarziere sau problema cu masina etc. o sa detaliez prog meu de saptamana trecuta : Luni dimineata eram la descarcare in Nordul NL. (ajuns de vineri de pe la 11:00, dupa o "fabuloasa" cursa de 300 de km, dar fiind programat pt luni, nu m au descarcat) . Deci se stia ca luni dimineata descarc, primesc incarcarea la 89 de km, ajung aolo, marfa e gata doar seara... Bon, incarc, ajung marti pe la pranz la descarcat in DK, incarcare pt a doua zi - Miercuri. Incarcarea dureaza pana la 14, dar nu are importanta pt ca descarcarea e programata (distanta de 600km) vineri la 8:00. Asa ca descarc Vineri dimineata si, cum tot aveam prea multi km luna asta primesc o felicitare cu 6 incarcari... Asta e cu km, acum cu calculatul km, eu merg cu precadere in Olanda, si oriunde merg in Olanda(exceptie Groningen) Freja imi calculeaza km pe Cloppenburg (adica o nationala pe Germania) care scurteaza drumul cu 10-15 km, de cele mai multe ori, doar costurile mele ca transportator cresc cu 10% minim. Nu stiu daca am precizat ca luna asta am avut 20to+ pe retur si 15-18 to pe tur, fara exceptie. Ce sa mai zic, le am mai spus unor colegi pe prv problema cu platitul. Adica , desi la semnarea contractului , cardul de motorina, cardul de autostrada si contractul de recuperare tva erau facultative, iata ca Freja nu vor sa imi achite luna Ianuarie(saptamana lucrata pe luna respectiva) pana nu imi pun la punct actele pt recuperare de tva,care sunt o problema prin simplu fapt ca trebuie sa fac un drum in Ro sa depun personal o hartie+imputernicire la ANF. Iar la sfarsit, nu stiu daca voi dezamagui pe cineva, eu personal sunt foarte, dar o sa va spun cat am de luat pe februarie+o saptamana din ianuarie : 2140E. Asta dupa scazutul remoricii, motorinei, autostrazii, ETC... Altfel, nici nu stiu ce sa mai zic, ca si firma nu ai treaba, foarte amabili, iti explica totul clar (exceptie, cand nu au o explicatie plauzibila si atunci te paseaza de la unu la altu), raspund tot timpul la telefon, mi au dat si bani "in avans" (adica din factura mea dar care nu se poate sa fie achitata pana la rez cu tva ul) etc. Iarasi nu vreau sa il fac pe dracu cel mai negru, adica, din cercetarile mele, Freja este totusi o firma buna, daca s ar face si km. Eu am mai cerut oferte la cateva firme, dar nu am gasit nimic serios, adica firmele mai mari au tarif sub freja(nu mai vb ca sunt o groaza de intermediari cu tarife mai mici decat freja) iar cine se pare ca ar da mai mult, sunt astia cu frigurile de pe Spania, dar stim cu totii ca acolo e plin de ...capcane sa zicem... Ce sa mai zic, daca mai are cineva intrebari, il rog sa le puna aici ca poate,inf respectiva, ajuta mai multa lume. Iar eu, eu stau aici pana gasesc ceva mai bun. Sunt in cautari acerbe dar nimic serios pana acuma... Buafta tuturor si drumuri bune!
  13. Eu am capul tractor de cateva luni, sunt tractionist momentan, dar si eu m am gandit la treaba asta, in ideea in care si ca tractionist, cand prezinti 5-7 camioane, altfel negociezi preturile si traseele si tot... Sincer, imi este putin teama de o asociere pe cont propriu, adica sa infiintam o firma si sa cautam curse, sunt multe cheltuieli, motorina, timp pana la incasare...etc. Eventuale incidente de plata pt care cine va fi tras de urechi? o sa spunem ca manageru ca el nu a neg bine. Dar daca cineva vrea sa formam un parteneriat pt a lucra tot ca tractionisti, eventual cu un dispecer angajat pt a prelua apelurile telefonice, mailuri, sa caute adrese pe net etc. Il rog sa ma contacteze.
  14. Tractionist Incepator.

    Cum am inceput topicul asta de la zero si am observat ca ma sunt colegi interesati de situatie,o sa incerc sa fac relatari si pe percursul colaborarii cu cei de la FREJA. Asadar,ajung luni dimineata,caut persoana cu care am corespondat,nu era. Il sun,ma pune sa intreb de altul,il gasesc pe respectivul... In fine,dupa o ora de cercetari se pun lucrurile in ordine. Imi aduce cardurile,ma pune putin in tema(adica imi explica sa fac verificare semiremorcii la preluare,imi explica cum sa completez un formular al lor specific,imi prezinta seful depozitului,imi da nr semiremorcii si CMR urile si...welcome to Freja!) Ma duc,agat remorca,remarc ceva nereguli(nu grave),il sun,zice sa vedem ce putem face...etc...ramane asa. La 10 aveam remorca agatata tot,la 19:00 m au bagat in rampa, incarca rapid...25to. Da i bataie... Descarc miercuri,la 10 eram gol. Imi da incarcare la aprox 100 km. Ajung acolo,incarcarea pt a doua zi. Bene.. Incarc,22to,plec. Ajung la descarcare,vineri la 9 dimineata eram gol. Incarcare pt luni,cu trecere pe la sediu.. Si cam asta e experienta mea din prima saptamana la FREJA. 1800km in toata saptamana. Ce sa zic,sincer sunt putin dezamagita,dar trag speranta ca e o chestiune de inceput,o fi o perioada de proba...
×

Important Information

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.