Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

cosmin79

Members
  • Număr conținut

    44
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre cosmin79

  • Dată Naștere 03/13/2013

Profile Information

  • Gen:
    Masculin
  • Locatia:
    all europe, antwerpen

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

cosmin79's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

2

Reputație Comunitate

  1. Inca plătesc la km ?! În urma cu ceva timp , soferi vechi , alimentau camionul din bani lor . La o cursa de Olanda ,de exemplu, punea nea soferu , din bani lui , motorina de 20, sau 30 euro . Explicația : sa nu le taie plata la km . Adică de la 11 la 9 la sută . Tot la 6 luni de făceau nu știu ce calcule la consum și se recalcula plata la km .... Nu știu dacă e tot așa ...
  2. Dezavantaje: descarci ciocolata , speli cisterna și încarci lapte . Rezultă ciocolata cu lapte ,,,, conduci mult noaptea și ar mai fi și altele .
  3. Salutare , aveau probleme , magnet și nebunii de astea , salariu mic , etc.. Acum nu știu care e situația . Poate au schimbat ceva , nu sunt soferi
  4. (editare ) Se manipuleaza tahograful ? Pauza nu e de 9 ore , daca faci amptitudine de 18, 19 ore nu ai pauza de 9 ore . Stii mesajul : conduti toate orele , sau " fa combinatia " . Am complectat ce a spus adr job . Sloganul e " platim mai bine ca alte firme" , deci nu spune ca nu ai program , ca schimbi camionul ca pe ciorapi sau alte " pretentii" , pentru 200, 300 eur , nu merita riscurile . Amenzile pentru program , sunt mari, asa ca ...
  5. sofer profi , cu experiența TIR de peste 14 ani , caut loc de munca . Optez pentru cisterna ADR . Lucrez pentru un salariu decent , de minim 2500 € .
  6. La multi ani! firmele de transport care au decontat sute de euro diurna pe zi pentru plata soferilor si acum trebuie sa plateasca retroactiv taxe si impozite la stat nu sunt multumite... foarte bine.. nici soferii nu sunt multumiti cu plata /kilometru , si multe altele, . firme mari de transport care au deschis sedii in Ro le-au deschis pentru ca pot insela statul , adica nu platesc taxele si impozitele pe tot profitul, si pentru ca soferi nu au sindicat, pot fi manipulati usor cu ajutorul unor virgule trecute illegal asa zisele regulamente de ordine interioara. sunt firme care deconteaza si 200 eur pe zi pentru fiecare sofer. adica scoate din firma bani fara sa plateasca nici o taxa. ma intreb ce s-ar intampla in cazul in care soferii ar cere firmelor la care au lucrat ( chiar daca nu mai lucrezi la o firma timp de 3 ani dupa incetarea activitati poti sa iti ceri anumite drepturi legale care nu le-ai primit pe durata contactului de munca) bani care i-au decontat pe numele lor... adica daca in contabilitate figureaza ca firma m-a platit cu 3 sau poate 4 mii euro sa faca bine sa mii vireze in cont, daca nu problem..
  7. salut , era o firma neserioasa, spun ca era pentru ca a trecut ceva timp de cand am lucrat pentru ei. am avut o gramada de discutii si probleme cu ei , poate acum au facut schimbari... daca incerci , ai grija ce negociezi cu ei , pe contract de sklovacia 45 eur e diurna minima pe zi, plus salariul, daca stai 6 saptamani la lucru stai 2 acasa . conform legi munci in eu wekendurile care le stai la lucru trebuie platite dublu sau se compenseaza cu zile libere, deci dupa 6 saptamani la lucru ai 2 saptamini de stat acasa , dupa 9 saptamini lucru 3 acasa , 12 saptamini lucru 4 acasa . etc,
  8. era vorba de romani sunt angajati pe bulgaria, oricum nu e problema mea , dar cei care lucreaza cu contracte de munca pe bg , pl , sk ar fi bine sa ceara firmelor la care lucreaza FORMULARUL A 1 , si eu lucrez pe contract de sk , am cerut si am primit acest formular. firma la care lucrez nu are sucursala in romania, spre deosebire de berschi sau h. essers etc.. Asta e dilema , de ce unele firme care au sucursala in romania , camioane cu numar romanesc etc , angajeaza soferi romani pe contracte de bulgaria , polonia sau mai stiu ce tara ? Daca soferul ar avea de castigat ceva , de exemplu , bani in plus sau unele drepturi as intelege , dar as fi curios in cazul in care soferul are nevoie de spitalizare , somaj , pensie , ce face , de unde obtine actele necesare ? ar trebui luata in serios aceasta problema
  9. aceasta firma inca plateste la kilometru , pentru cei care au noroc sa ajunga la o baza buna si fac kilometrii castiga bine , ceilalti castiga experienta. ma intalnesc cu multi soferi de la Norbert in parcare la dover, cei care au ghinionul sa ai tina pe Anglia nu fac km , viata scumpa etc . oricum interesanta firma , au sindicat dar soferii se plang ca sindicatul nu ai ajuta la nimic, faptul ca sunt platiti la km si au putine drepturi in comparative cu soferii polonezi sau francezi , dovedeste acest lucru. Deci cu ajutorul sindicatului firma INJOSESTE soferii , FAINA TREABA
  10. salut , stie careva o firma care face tur-retur la care soferul e respectat , lucreaza la program , NU ESTE PLATIT LA KM , si este platit la timp ? pentru o firma care indeplineste aceste conditii as lucra
  11. ar fi normal sa plateasca cel putin 2000 eur , repet cel putin 2000 eur . contractual pe Bulgaria e o manarie, in Romania au cateva filiale , atunci de ce sa lucreze un sofer roman cu contract pe bg si un bulgar cu contract pe ro ? filiala la tm , ph , sb etc
  12. Nu avem sindicat , avem un forum , atat un forum ! Nu vad rostul criticilor si al discutiilor non sens. Bravo pt mario si pt calin , faceti treaba buna
  13. nu stiu nimic despre firma dar pt cultura ta generala nici o firma nu poate LEGAL sa te puna sa platesti motorina ! Comform legii angajatorul poate sa iti retina din salariul tau ( nu din diurna, diurna sunt bani tai de mancare pe drum) maxim 5 la suta . Asta pt abateri disciplinare , oricum asta tre sa o dovedeasca cu acte , altfel CHIAR DUPA 3 ANI de la incheierea contractului de munca il poti da in judecata. Un avocat costa aprox. 600 ron , o consultatie la avocat aprox. 50 -60 ron.
  14. depinde de : uzura camion ( km) uzura injectoare , filtere- aer motorina, tonaj , si drumul pe care circula ( autostrada , national etc in tara sau extern ) . sa nu uitam anotimpul , cum zice si basescu ; iarna nu-I ca vara ; aerul prea rece afecteaza consumul , la fel si cel prea cald . din aceasta cauza nici fabricanti camioanelor nu dau un consum . consumul afisat de bord NU ESTE REAL , E APROXIMATIV . Pentru detalii contacteaza producatorul camionului.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.