Sari la conținut
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

marinmarfa

Members
  • Număr conținut

    19
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre marinmarfa

  • Rang
    Incepator

Profile Information

  • Gen:
    Masculin
  • Locatia:
    Romania
  1. Caut tractionisti

    intrebarea era pentru alti useri care inca se mai amagesc la mirajul banilor gramada ca tractionist cu leasing si sofer pe comunitate nu are rost sa intram in detalii, raspunsul e unul singur, daca vrei sa faci bani (ca si posesor de cap tractor).. pe comunitate, trebuie sa te duci sa sofezi tu, si sa nu ai leasing altfel soferul cu cei 2200 euro pe care ii vrea de la tine... te ucide, iar un leasing standard de 1200 euro lunar, te pune pe "chituci" pe comunitate se merita sa faci bani numai ca sofer, daca prinzi la firma serioasa faci banii garantat.. la 0.97 centi abea iti ajung de motorina+autostrazi mult succes
  2. Caut tractionisti

    ma uit pe anuntul asta si observ cum tarifele scad de la o luna la alta... desi costurile cresc.. cu motorina, cu autostrazile, cu soferii, cu asigurarile... etc intreb si eu.. inca mai exista tractionisti care sa se amageasca la un profit de maxim 700-1000 euro lunar (pe masina) tractand pentru altii in conditii de stres si responsabilitate unica ?
  3. Cautam prelate sau dube de 3,5 tone

    mie cel mai mult imi place atitudinea asta "e normal ca tractionist/patron sa-ti asumi riscuri si sa mai pierzi si bani" dar e anormal pentru intermediari si/sau firmele pentru care cari marfa sa piarda bani, sau sa suporte impreuna cu "partenerul" care iti cara marfa... eventuale daune, amenzi, timpi morti.. etc un intermediar (precum firma in cauza GTM Logistics), ce riscuri suporta dna Roxana ? in afara ca plateste o conexiune la net si niste abonamente pe bursa de marfuri... ce alte costuri are ? sau ce daune ar putea suporta in cazul ca are de aface cu parteneri neseriosi ? ca patron de masini de transport cred ca stie toata lumea ce costuri are, incepand cu masinile si terminand cu ITM-ul si ANAF-ul care sta pe capul tau iar pe extern nu mai zic... milog-uri si macronuri si alte bazaconii
  4. nicio informatie ? vreau sa trag trailer frigo cu ei prin tara, am cerut proba de 30-40 zile
  5. ce anume s-a modificat la postul tau de catre moderator ?
  6. am cerut si eu oferta prin februarie... chirie trailer 1000e pe luna nu deconteaza absolut nimic la intrebarea: "se platesc tunelele FR-IT" nu am primit niciun raspuns sunt intermediari pentru altii, si iti asigura dispecerat contra sumei de 200 euro pe luna
  7. sunt disperati sa caute tractionisti pe ruta DE>UK si pe FR>IT dar daca le ceri oferte... 0.91km pe DE>UK si iti platesc numai ferry-ul... and thats it.. restul te descurci singur n-au dispecerat, deci te freaca zilnic de 3-5 ori cu locatia masinii, problemele la incarcare si descarcare ti le rezolvi singur... te suna soferul, tu suni la ei.. si astepti sa faca ceva... ca tractionist numai soferul face mai multi bani ca tine... in rest cum zic colegii de mai sus... din ce am auzit e aceiasi poveste ca la toate firmele mari de logistica... daca ai 5-10 camioane atunci ai preturi bune, carduri de motorina bune, nu te freaca la km.. isi dau silinta sa meaga tot timpul daca esti mic si ai un singur cap tractor... slabe sanse sa depasesti 500 euro profit pe luna
  8. a colaborat cineva cu ei ? au si o divizie de frig pe Romania din ce am vazut...
  9. am lucrat cu ei de proba o luna... ofera ca pret: 0.95 pe ruta DE>AT>IT si 0.93 pe relatia IT>FR>UK>BE>DE chirie la trailer 650 euro de la KLV + 20 euro tariful lor nu deconteaza nimic, platesc numai ferry-ul si tunelele MB+Frejus nu au dispecerat, ci te intreaba pe tine pe email si la telefon de 10 ori zi unde se afla masina... daca le propui sa le dai acces la GPS-ul masinii, zic ca nu ii intereseaza.. prima cursa facuta cu ei a fost o suprasarcina de 26 tone de cherestea paletata dintre AT>IT... noroc ca la Brennero nu ne-au oprit pentru cantar (desi stau acolo non-stop italienii).. ca altfel 1000 euro amenda si te pune pe tren sa cobori din munti... incarcarile si descarcarile nu sunt niciodata in aceiasi zi.. mereu s-a pierdut cate o zi... la ultima cursa, cei de la incarcare din UK au atins folia la 2 paleti de borcane cu unt de arahide... cei din Germania unde s-a descarcat i-au refuzat instant, desi marfa nu a fost atinsa.. ci folia frecata cand le-am transmis celor de la spontex, prima grija a lor a fost sa-mi trimita un document pe email (in nici 10min) in care stipulau ca daca clientul lor va cere despagubiri.. ne vor taia si ei din plata... pana la urma dupa 6 ore de asteptare cu 2 paleti in masina, clientul a fost de acord sa primeasca marfa la un alt centru logistic la 200km departare... evident cursa s-a facut pe banii nostri, s-a pierdut si o zi... dupa 6200km facuti in 3 curse a ramas un profit de 200 euro buni numai pentru soferi, ca posesor de cap tractor cu leasing si sofer... e dauna totala sa lucrezi cu ei, sunt casa de comenzi, si intermediaza pentru altii, transporti orice, iar ei nu isi asuma niciun risc
  10. Cautam prelate sau dube de 3,5 tone

    foarte interesant acest topic... las asta pentru cei care vor referinte despre aceasta firma, scrise de alti colegi.. eu n-am avut niciodata tangente
  11. si eu am primit o oferta... noroc ca m-am uitat pe aici ar trebui sa faca cineva o sectiune MARE pe forum, unde fiecare sa posteze ce a patit cu diferite firme
  12. am ramas cu gura cascata... n-au mai dat niciun semn dupa ce mi-au dat contractul pe email, si i-am intrebat niste aspecte si puncte... n-am mai vazut asa ceva niciodata... sa nu-ti mai raspunda la telefoane sau mail-uri cand ceri clarificari inainte sa semnezi un contract
  13. DHL

    au aceleasi tarife si conditii ca si LKW Walter... preturi mici pe km 0.90 ultimul tarif nu platesc absolut nimic (decat ferry daca faci UK) nu au dispatcher.. timpi pierduti.. rar atingi 10.000km, niciodata descarcarea sau incarcarea sunt in aceiasi zi... tot timpul descarci la 8-9 dimineata, si incarci a doua zi la 9-10 dimineata... pierzi o zi prin parcari.. si uneori te hulesc aia pe acolo ca le incurci parcarea... deci risti sa strici si pauzele chirie la trailer 22 euro pe zi daca ai sofer, iti ramane cam 700-800 euro cu indulgenta
  14. pana la urma am renuntat colaborarea cu ei... dupa ce am dat toate actele si am primit contract de semnat... deja cand am inceput sa punem intrebari despre unele capitole si unele detalii.. deja nu mai raspunde nimeni de 2 zile nici la telefoane nici la email-uri... clara treaba, oricum suna prea bine din prima, sa plateasca motorina, autostrazi si sa-ti dea si bani multi daca puneam pe hartie toate costurile, ei ar fi trebuit sa ceara minim 1.30 euro pe km de la clientii lor... ca sa plateasca toate si sa faca si profit
  15. eu am intrebat pentru ca vreau sa lucrez cu ei, si am nevoie de niste referinte... nu le fac reclama...
×

Important Information

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.