Domnule guku, povestea cu limba engleză la nivel de Eton, e abureala, pentru a " justifica " salariile și condițiile de mizerie. Șoferul vorbește mai mult doar atunci când se plictiseste sau daca trebuie să repare prostiile făcute de incapabilii din birou. V-o spun după o experiență de 22 de ani de plimbat prin Europa și Asia. Extra- dorintele clienților, mă interesează foarte puțin, spre deloc. U.K. nu este pe lună. De acord, e puțin peste mâna 1-2 zile, dar cine știe pe continent, știe și pe insulă. Dar oamenii care " știu " nu vin pe doi lei, să " acumuleze " experiență la Doi Degeaba Limited. Când mă angajez să fac ceva, nu vreau să fac altceva. Un șofer adevărat nu o să accepte niciodată să lucreze în fabrică. Nu pentru ca este înjositor. Totul este diferit, începând cu relațiile cu colegii/superiorii, mediul de lucru, activitatea propriuzisa. Prăpădiții ăștia nu pot sa asigure de muncă respectând calificarea de bază a oamenilor, plătesc foarte slab, dar pretenții cât cuprinde. Un sfat gratuit: să angajeze zilieri băștinași, absolvenți la Oxford, Cambridge. Nu mai sunt probleme legate de limba engleză, poate ei accepta să conducă camioane, să dea cu mătura, să facă operații estetice.