Jump to content
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Giani Grecu

Members
  • Content Count

    292
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    44

Giani Grecu last won the day on May 22 2019

Giani Grecu had the most liked content!

Community Reputation

226 Excellent

1 Follower

About Giani Grecu

  • Rank
    Sofer
  • Birthday 05/16/1971

Profile Information

  • Gender:
    Masculin
  • Location:
    Bucuresti

Contact Methods

  • Yahoo
    grecu_giani@yahoo.com

Recent Profile Visitors

2,945 profile views
  1. Salut și bine v-am regăsit. Nu știu câtă relevanță are ceea ce am de spus,.dar poate ajută. Am descărcat la Sibiu, granule de plastic pe care le-am adus din Belgia, de la Genk...mai departe le duceau ei. Harababură totală, am ajuns la 10 dimineața, conform înțelegerii și la ora 16.30 încă aveam marfa în camion. Fata patronului învârte hârtiile pe acolo, dar e praf...crede că sistemul planetar se învârte în jurul firmei lor. Din cauza proastei organizări de acolo, a trebuit să închei activitatea zilnică la Râmnicu Vâlcea... puteam să ajung liniștit acasă, la București, dacă erau profesioniști.
  2. Cri5tian...Am terminat cum- necum, o facultate de drept... Soția mea, fost inspector ITM, are o firmă de HR...Cu firme de pază în portofoliu, cu firme de transport, cu firme de construcții... Știu exact când ceva nu este in ordine ! Iar Legea 16/2017, art. 2, literele " g " și " h ", spune ceva despre obligativitatea întocmirii actului adițional pentru diurnă...
  3. Up date. Am renuntat la o eventuala colaborare cu Carpat Cargo Shipping SRL. Ei au pus problema asa : ori pleci fara act aditional pentru diurna, ori deloc...am preferat ultima varianta. Nu am incredere in genul asta de oameni/firme. Mai ales ca in CIM-ul pe care nu am vrut sa-l semnez, era trecut la punctul " Locul de.munca ", in felul urmator : " activitatea se desfasoara la alt loc de munca organizat al angajatorului Carpat Cargo Shipping SRL ". Adica, ca si cum eu acceptam sa ma mut in alta localitate/tara, si sa lucrez intr-o alta locatie al acestui angajator... Situatie, in care eu nu av
  4. Buna ziua. Pentru ca in Romania nu se poate lucra legal, trebuie sa plec din nou in " pribegie "...deci, comunitate... Toate bune, am gasit un angajator, ne-am inteles cu privire la durata deplasarii, salarizare, camion, diurna...aici o mica problema...am solicitat act aditional la CIM cu cuantumul diurnei...angajatorul - de buna credinta - solicita acest lucru contabilei. Buun...aceasta incepe sa-mi debiteze la telefon o gramada de ineptii, precum ca, daca, imi face un asemenea act... diuna este supusa impozitarii ?!?! (35%). Am ramas " interzis " ! Toate argumentele mele legale, toate trimit
  5. Examen de rutină, exact. Poate pentru mine este mai greu să înțeleg...de ce unii nu pot să înțeleagă. De aceea am și renunțat repede, la job-ul de instructor. Dar, ajută-mă tu, să înțeleg eu : te panichezi - conform afirmațiilor tale - la un examen de rutină...Și când o să vezi că vine un bezmetic spre tine, pe contrasens, și tu ești pe o porțiune de drum național îngust - să spunem în " S "-ul dintre Teișani și Izvoare, înainte de pod -, atunci cum o să reacționezi ? Crede-mă că ai mult mai puțin timp de reacție la dispoziție, decât la examen ! Și cu foarte puține șanse, să ai posibilitatea u
  6. Te panichezi când este vorba de un examen de rutină, dar vrei să conduci un camion pe drumurile publice...și bineînțeles, imediat " TIR ", și comunitate...
  7. Mamăăă, câtă generozitate din partea lui...poți să dormi în cabina camionului, fără să plătești chirie ! Plătești doar motorina consumată de încălzirea staționară...și curentul de la baterii...și apa din bidonul de pe șasiu. Baftă curată, asemenea loc de muncă. Cred că e coadă la angajare... Ăștia cred că trăiesc în altă galaxie, de nu văd ce se întâmplă în jurul lor.
  8. Urâtă atitudine din partea lor. Ai pierdut timp și niște bănuți, dar mai puțin decât dacă rămâneai " amanet " pe afară... Poate tot răul, spre bine. Am pățit-o și eu - de două ori -, dar m-am deplasat puțin. Ultima dată, interviu, prezentare condițiile contractului, ne înțelegem la bani, a doua zi urma să perfectăm actele, și să preiau camionul. Mă prezint, nimeni la birou, nimeni nu răspunde la telefon. Furios, am plecat acasă, am " încălecat " telefonul " și net-ul, am găsit altă firmă, în ziua aia, și de atunci sunt acolo. Pe o scară de la 1 la 10, este de 9... A, nu sunt români.
  9. Bună seara Domnilor. Am urmărit cu mare atenție părerile celor " două tabere "...Una peste alta, discuția -deși în contradictoriu - a fost constructivă - cine vrea și este capabil să înțeleagă, va avea un punct de referință în această discuție. Cine nu, se va văita pe forum... Acum, cu permisiunea colegilor de forum, voi emite și eu o părere. Nu sunt un " specialist " în U.K. ! În 24 de ani de extern, cred că am călcat acolo, maxim de 30 de ori ! După prima tură, nici nu mai voiam, dar deh...serviciul. Totuși, mi-am făcut o idee de cum stau lucrurile acolo. În concluzie : nu aș trăi, nu aș mun
  10. Prietene, șoferia de cursă lungă înseamnă deplasare în interesul serviciului. Nu călătorie ! Și cu atât mai puțin drumeție ! Dacă nu puteai negocia cu un client din postura de agent de cãlătorie, la un interviu cu un potențial angajator, eśti " victimă sigură ". Meseria asta s-a schimbat foarte mult în ultimii ani...și nu în bine. Cândva îți asigura o anumită libertate față de strungarii, tâmplarii, croitorii, etc, care pontau dimineața și stăteau tot programul în ochii superiorilor ierarhici ( iar acum, au devenit, peste noapte, " profesori de șoferie " ). În prezent, cu sistemele de supraveg
  11. Aceeași tactică de la anunțurile de angajare : postează un anunț fără niciun detaliu, dacă cineva sună la așa ceva, înseamnă - în opinia lor - că " e în foame "...
  12. Am ìnțeles ce vrei să spui...Trebuie refuzat din start aranjamente gen " la cursă ", " pe km " ! Indirect te obligă la " mânăreală ". Ai calculat acei 150 de euro la numărul de ore lucrate efectiv ? Și când stai pe scaun alături muncești...Nu dai cu sapa, dar sunt o mulțime de alte profesii unde oamenii stau pe scaun, eventual se uită/supraveghează ceva, și câștigă bani din asta ! Iar scaunele lor nu se mișcă cu 90km/h, printre alte scaune de 40t, care se mișcă și ele cu 90km/h ! Adaugă și orele " de buton ", plus faptul că - pe baza celor spuse de tine - 25% spor de noapte...canci ! Dacă faci
  13. Colegule, pe cursele de tur- retur, este cea mai mare boschetăreală ! Toate sunt plătite la km, sau la cursă. Nu există cursă tur-retur fără " mânăreală " tahograf. Și asta din cauza unor neica-nimeni, precum colegul tău, care acceptă rahaturi de doi lei, pe bază de " așa e peete tot "... Nu ar fi nicăieri așa, dacă nu ar accepta !
  14. Adică ? Ceva detalii, să înțelegem și noi ce dorești mai exact ?
  15. Dacă nu ți-a propus cineva 11euro/100 km, și traversare Franța și Germania cu agabaritic, noaptea, fără autorizație, înseamnă că ești încă la început. Și să nu uit, un tub de superglue să lipești magnetul pe cutie - să nu-l pierzi...Dacă vrei job-uri corecte pe țară, ai un loc pe bancă asigurat. La coadă așteaptă și Cri5tian, și mulți alții...eu, de vreo 4 anișori tot încerc - speranța moare ultima ! Până una, alta, am ajuns înapoi pe comunitate. Bineînțeles, cu angajator străin - " conaționalii " sunt excluși din lista de opțiuni, din start ! Indiferent cât de corect și profesionist ești, dac
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.