Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Tabel Lideri

Conținut Popular

Afișez conținut cu cea mai mare reputație pe 10/26/19 în toate secțiunile

  1. cico 3504: da. Sunt fara CPC valabil in acest moment, pentru ca a expirat de 1 luna . Cardul taho este valabil pana in 2021. Dar am deschis acest subiect pentru situatia cand nu se efectueaza un transport de marfuri sau persoane, in sensul transportului contra cost sau in nume propriu. Adica se conduce un autovehicul destinat transportului de marfuri, nu se face transport de nimic Cred ca trebiue sa respecti prevederile reg 561, evident, ca pentru orice vehicul cu mmta mai mare de 3.5 to. Am gasit ordinul OMT 1214/2015 anexa 2, art 1 alin 2 punctul c) care spune, citez: prezente norme nu se aplica celor care conduc: vehicule catre efectueaza teste rutiere,in vederea unor dezvoltari tehnice, reparatii sau pentru intretinere, vehicule noi sau reconstituite care nu au fost inca puse in functiune. Adica, daca am o adresa a firmei prin care demonstrez ca ma duc la service(din zona), rezulta ca nu este necesar atestat....folosesc cardul, respect 561, oricum conduc doar 30-40 minute, nu se pune problema, si asta e...... Si la punctul 4 se spune: CPI si CPC sunt valabile pentru tipul de transport rutier efectuat de conducatorul auto, respectiv de marfuri sau de persoane. Dar daca nu face transport? Sa nu se inteleaga deplasarea(fara marfa) intre doua puncte de incarcare si descarcare, acesata sitautie face parte din transportul de marfuri Cartelele de atelier si cea de societate nu pot fii folosite la 'deplasarea pe strada', pentru ca trebuie sa respectam 561 Astept si opiniile si recomandarile voastre pe acest subiect. multumesc
    1 punct
  2. Eu unul cred că tu ești administratorul. Și cel mai probabil vorbim de transport de persoane ocazional care este singurul tip de transport ce se raportează anterior efectuării lui (șoferii probabil i-ai declarat singur imediat după angajare căci ITM-ul verifică, pentru înlocuire vehicul defect e nevoie de semnătura ta, iar transportul public regulat se declară pe bază de orar)... deci e singura variantă în care cursa trebuie declarată. Faptul că A.R.R.-ul a pus la dispoziție sistemul online prin care se pot face declarațiile necesare la orice oră, denotă importanța acestor obligații. Indiferent de motivația managerului de transport, TU ești direct răspunzător. Cât despre nereguli, ele pornesc de la simpla neîndeplinire a unor obligații legale și pot ajunge foarte ușor la evaziune fiscală sau constituire de grup infracțional (aceste ultime două fiind infracțiuni penale, apropos). În afară de rugăciuni (pe care ți le-am recomandat deja), nu prea ai ce să faci și-ți spun și de ce... a nu declara o cursă la momentul potrivit e una (se poate și ulterior, cu o motivație solidă și-o amendă simbolică), dar a nu declara curse... e limpede ca lumina zilei că e ceva intenționat și motivat. Controlul la sediu va impune și verificare tehnică a mașinilor, sper că acolo ești ok. Varianta cu șpaga n-o să meargă, pentru că vor fi prea mulți din prea multe instituții... n-ai tu atâția bani! ''Tatăl nostru care ești în ceruri...
    1 punct
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+03:00
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.