valysoferubraila
Members-
Posts
180 -
Joined
-
Last visited
About valysoferubraila
- Birthday 11/25/1991
Profile Information
-
Location:
braila
Contact Methods
-
Yahoo
valy_912008
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
valysoferubraila's Achievements
Newbie (1/14)
0
Reputation
-
La bani sunt cei mai corecti..Eu am facut si 100 km in plus m-am dus sa ma gasesc cu un prieten si nu mi sa oprit din bani.. Daca iti bagi manuta la motorina desigur ca iti opreste..vorba colegului daca tu ai descarcarea in germania si te duci in italia..iti opreste bani..O firma foarte buna pentru incepatori ca si mine de exemplu..Daca platea la zi nu imi dadeam demisia..
-
Buna ziua colegi.. Momentan sunt sofer dar pe viitor dupa ce strang o suma mai importanta de bani vreau sa imi infintez o firma de transport marfa intern/extern.. Mentionez ca firma unde lucrez e din timisoara si are si casa de speditie..Cine stie pe viitor poate ma fac si patron si sofer.. 1.Vreau detalii cum sa infintez o firma(acte,demersuri tot ce e nevoie)? 2.Pe langa detalii ce suma de bani imi trebuie in afara de capul de tractor si remorca? 3.Motorina imi ofera firma respectiva. 4.In afara de mine ca sofer mai trebuie angajat cineva?? Multumesc si Doamne ajuta
-
Se merge la program..Si colegu 31 de ore nedormite ahhh doamne sunteti inconstienti uite astazi dimineata la touluse sa rasturnat unu si a luat foc nu stiu daca a scapat sau nu ca eram pe cealalta banda...Lipsa somnului dauneaza foarte mult organismului si riscati sa produceti dezastre.Nu va mai jucati cu atate ore nedormite...
-
Sunt doua perioade de plecari de la timisoara.. 1-Vinerea-la ora 16 si ajungi sambata dimineata in Vomp.Sambata dimineata se fac echipajele si se impart camioanele si la condus catre destinatie.. 2-Duminica-la ora 8 si se ajunge seara in vomp.Seara se impart camioanele si dimineata sua dupa ce se termina restrictia la condus catre destinatie.. Din Timisoara catre Vomp ai 1000 km care ii faci in 10-11 ore...
-
colegu tu ai ceva cu braileni??sau cu colegi din moldova??? mai esti la firma???gandeste toti suntem oameni toti avem nevoie de bani deci gura mica... vezi ca mi-am facut o parere foarte buna de cei din motru am avut un coleg(titular) si am stat si 4 zile cu un coleg din motru si sigur ii stii daca le zic numele...Au fost super super super baieti...Mare respect din partea mea...
-
Salut am citit asa un pic acest topic si imi pare rau sa cred ca multi au uitat ca a plecat de jos.. Deci omu sa incurcat cu cablurile,furtunile imediat ati sarit cu gura,dar putini au fost ce au trecut cu vederea de chestia asta si foarte putini l-au ajutat pe colegu cu cateva informatii utile.. Domnilor,Doamnelor nu uitati de unde am plecat nimeni nu a fost invatat,nu ne-am nascut invatati sau cu volanul in mana. Gata de la sa zicem o varsta de 5 ani ne-am suit pe tir si am invatat intr-o zi totul... NUU in fiecare zi avem ceva nou de invatat,de la un coleg,din propia experienta,din sursele de pe net,din vidioclipluri de oriunde dar totusi ganditiva ca inca nu stim si nu vom stii totul despre aceasta meserie... A da sunt incepator am doar 9 luni experienta pe tir si eu fac in genu asta decuplarea si cuplarea remorci,*cablurile,furtunile*.. 1.frana de stationare a capului tractor si dupa a remorcii. 2.trag cuiul. 3.imi ridic saua din perne depinde cum sunt incarcat si depinde de celalalt camion ce va prelua remorca.. 4.las picioarele de la remorca jos 5.depinde ce camion am si de locul dintr-e cap si remorca,ma bag sa dezgat,decuplez furtunile si cablurile(galben,rosu-aer,(depinde mult de remorca de ce cabluri contine camionul)mai e abs,luminile si inca unu nu mai stiu rolul.. 6.dau in fata si ies usor de sub remorca,dar las din perne capul de tractor,dau pe egalizare... Daca gresesc va rog sa nu radeti de mine,va rog doar atat corectatima si va aduc aminte sunt si voi fi intotdeauna un INCEPATOR in aceasta meserie si orincand,oriunde un sfat prietenesc si bun e bine venit... Sincer colegu fiecare face cum stie si cum e invatat,deceaba ne dam noi mari ca stim,ca facem dar credema toti avem de invatat.... Nu te descuraja..Viata de tir e frumoasa dar e totusi un pic grea cu conditile de dormit,mancat,spalat,depinde de dispeceri sefi ca poate fi foarte stresanta(adrese gresite,intarzierea salarilor,probleme cu politia,HOTILOR,locurilor de parcari pe germania...si multe altele dar ai sa vezi ca o sa adaptezi si o sa iti placa aceasta meserie... Cei care vor sa imi raspunda ca nu sunt un bun sofer,coleg va rog mai bine sa va abtineti sa nu facem comenturi aiurea pe baza comentului meu.... Un an nou fericit si La multi ani!Fara incidente...
-
deci: 1 Germania,daca nu ai toll collect(automat),ai un card toll collect care ala trebuie sa fie neaparat pe masina dupa aia de pe nationale sau la primu peco de pe intrare pe autobanda te duci la aparatul Toll collect si urmezi instructiunile,ai o foaie acolo ce te poate ajuta,sau intrebi pe un coleg,vezi Toll Collectul daca intri din alta tara sa te opresti din tara care intri la peco sa iti iei toll collectul(plata poate fi cash sau cu alt card)eu am si automat dar am si cardul pentru manual...de 3 ori am luat manual pe alt camion... 2 Austria,te opresti pana la intrare in austria sau in primu peco din austria si ceri Goboxul si dupa ii dai o suma de bani ca sa ti-il incarce incat sa ai sa platesti portile,Vezi ca pe brener noapte de la ora 22 pana la 5 dimineata te taxeaza dublu. 3Elvetia.Prima data firma te va pune sa faci actele de vama la o firma de speditii(unde zice dispecerul,te duci acolo cu cmr si cu buletinul tau)Sunt de 2 feluri T1-IMPORT,EXPORT(incarci-descarci) si T2-Tranzit(doar parcurci distanta dintr-e vami fara sa te abati de la traseu..) dupa ce ai facut actele te uiti daca ai un card rosiatic si scrie id-card(adica un card de identificare a camionului,daca il ai inseamna ca a mai fost camionul prin elvetia)Daca nu il are te duci la intrare in elvetia in vama si iti face acolo,intrebi si tu pe alti colegi unde e biroul pentru cardul asta... (basel)Dupa ce ai facut treaba asta te prezinti la vama le dai cmr,te pune undeva sa bati numarul de kilometri a camionului,sa iti verifici daca are 5 axe,euro chesti destea,cu ce vrei sa platesti cash sau cu cardul..si dupa aia dai bice catre italia... la como dupa ce ai tranversat elvetia o sa te bage intro parcare nu mai stiu ce scrie pe indicator,dar o sa vezi o parcare mare,intri acolo si o sa parchezi tiru,dupa aia te duci la o cladire din sticla si o sa faci un formular sa iti inchida vama elvetieni si italieni..si sa scrii corect cati km ai facut de la intrare pana la iesire.293 parca sau ceva in genu asta (como)tot asa dupa ce faci actele la o firma de speditii(t1,t2) urmezi indicatoarele sa intri la vama,o sa vezi o parcare cu multe camioane,si mai intrebi alti colegi..o sa vezi o cladire mare din sticla intri acolo,ai in dreapta automatele pentru a confirma intrarea ta in elvetia si in stanga ai unde sa faci acetele vamesi, Totusi intreaba colegii,sa stii ca suntem uniti si ne ajutam, Pe mine ma ajutat oricine,oricand si cu orice problema...Nu stiam nici cum sa fac in elvetia,la tunelul Mont-Blanc,cu feribotul Anglia-Franta,cum sa platesc cu toll collectul..nu stiam astea dar m-au ajutat sfaturile si indrumarile colegilor Ungurii-o singura data eu iesit cu camionul,ce sa zic o sa intri intr-o parcare si am luat vignieta,le-am dat cmr la vamesi sa uitat un pic la marfa si dupa aia drum lin.. Deci de fiecare data intreba colegi,urmeazale sfatul,orice coleg,roman,german,polonez toti o sa te ajute... Pe mine un german cu tiru ma scos de pe b20 catre italia ca au fost lucrari si m-am incurcat pe acolo(era noapte)..frumos omu a zis sa ma tin dupa el ca el se ducea spre salzburg..
-
Dumagas craiova
valysoferubraila replied to SirRaffy's topic in Discutii despre ofertele de munca si firmele de transport
hotii in loc sa ne plateasca pe noi,noi trebuie sa ii platim pe ei.. prost sa fii sa te duci la ei la curs.. hai ca imi convenea cu acel contract de 2 ani,induram si statea 2 ani la ei,dar asa sa platesc eu..nuuuuu Hotilor........................