Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Milu_Mihai

Members
  • Număr conținut

    4
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Milu_Mihai's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputație Comunitate

  1. Am incercat si cu releele dar problema persista.Am facut o evaluare cu calculatorul inaine de o oprire si imediat dupa. Mi a dat o singura problema amamdoua datile..P1187 rail pressure monitoring. Mai nou edc s a aprins cand am pornit masina si nu se mai stinge si parca am pierdut si din puterea motorului
  2. Iceman poti sa fii un pic mai specific ? Unde exact sunt releele. Poate e asta chestia. Cand se opreste mai face si un zgomot ca si cand ar intra ceva in scurt. Dar poate fi de la orice zgomotul.Poate e o protectie cand se opreste motorul. Multumesc
  3. Mltumesc pt raspunsuri.Cu injectoarele am sa incerc numai ca am auzit ca normal nu se opreste motorul din mers din cauza injectoarelor decat daca se inchide alimentarea cu benzina, si daca ar fi pompa de inalte ar porni numai trasa.De calitatea motorinei nu stiu ce sa spun, eu sunt in Norvegia si cred ca e ok.
  4. Salut. AM SI EU O PROBLEMA LEGATA DE UN SPRINTER 311 CDI anul 2000. Se opreste din mers si se aprinde EDC ul. Cand incerc sa l pornesc cateodata porneste in 2 -3 minute altadata se aude un zgomot de injectoare (?) si nu porneste (chiar daca si ajut putin accelerand). Curios e ca prima data cand s a intamplat a durat problema o jumatate de ora i ar apoi la o saptamana s a intamplat a doua oara. Acum am schimbat si filtrul de motorina crezand ca este terminat dar problema persista . Merge o perioada (nedeterminata) iar apoi se opreste si se aprinde EDC ul. Daca poate cineva sa ma ajute cu niste raspunsuri ar fi minunat. multumesc
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.