Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

AGE

Members
  • Număr conținut

    19
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre AGE

  • Dată Naștere 12/02/1974

Profile Information

  • Locatia:
    BUZAU

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

AGE's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputație Comunitate

  1. Trebuie sa fie diferenta la cablaje,la conectarea bateriei,bordul se aprinde fara sa bag cheia in contact;computerul de bord functioneaza normal,imi da o eroare care o aveam si inainte de a schimba cabina.
  2. Da pompa injectie traditionala
  3. Servus colegi, Ma poate ajuta cineva cu o schema electrica pentru MAN TGA;Am schimbat cabina la un 460 cu una de la tga530.Dupa schimbarea cabinei nu mai porneste motorul.Nici una dintre ele nu este in ADR,diferenza intre cele doua e ca una e cu intarder.Am pastrat calculatoarele celei vechi.Ambele sunt an constructie 2003.(se aprinde bordu,invarte dar nu porneste). Multumesc anticipat.
  4. Mersi frumos,Zake, pentru ajutor,amreusit sa schimb motorul de care spuneam mai sus si intradevar nu trebuie facut nimic,cat priveste calculatorul masinii,nu trebuie resetat nimic,nu trebuie dat nici un parametru;e deajuns sa iei calculatorul de motor cu care a functionat pana in acel moment si sa il instalezi pe noul motor(sunt doua mufe de desfacut).Conditia de baza e sa fie acelasi tip de motor;
  5. incearca si o sa te convingi pe pielea ta;probleme cu camionu e imposibil sa nu ai la un camion peste 500.000km;daca ai suficienti bani de investit si iei un camion aproape nou,se lungeste perioada de amortizare a investitiei.Majoritatea preturilor pe km, oferite pt cei mici de catre marii transportatori ai Europei,este unul sa nu mori de foame,nu sa recuperezi rapid banii bagati in camion,Ia cateva exemple de preturi de pe bursatransport.com si facand 2 calcule iti iese perioada de recuperare ai investitiei.
  6. AM experienta cu fercam,daca mergi tu cu camionul,poate mai reusesti sa recuperezi banii investiti,in 2-3 ani;daca pui sofer pe camion,nu mai recuperezi nimic
  7. La mine nu a intrat in protectie si am mers mai mult cu temperatura ridicata; Multumesc pt raspunsurile competente.
  8. ZAKE,am gasit deja motor de schimb dar nu stiu, daca e compatibil,cu al meu;poti te rog,sa verifici daca e compatibil motorul gasit?am seria de caroserie pe care inca este motorul,care ar trebui sa il cumpar.Da-mi te rog o adresa de mail,sa iti pot trimite seriile de caroserie de la ambele tractoare,n-as vrea sa le difuzez pe forum;MULTUMESC ANTICIPAT; adresa mea de mail :george@euroinstalitec.ro
  9. Multumesc pentru ajutorul dat din partea voastra;solutia in cazul meu e sa merg la servis MAN,pt ca,calculatorul de bord nu mai este.
  10. Servus poate cineva sa ma ajute cu cateva sfaturi in urmatoarea problema: Am un MAN TGA460 din 2003,si as vrea sa-i inlocuiesc motoru;am gasit deja un alt motor,dar nu stiu daca e deajuns sa schimb motoarele intre ele,pur si simplu sau trebuie umblat si la compiuterul de bord al camionului.?(daca trebuie resetat ceva sau modificat date in compiuterul de bord?) MULTUMESC ANTICIPAT.
  11. AGE

    MAN Erori

    Mai intai tb explicat omului ca acel converter este un radiator de aluminiu de app. 20cm lungime si 7-8 cm latime,pe care e fixat un circuit electronic;e usor de identificat. La mine e in cabina, langa tabloul de sigurante
  12. atunci nu mai sunt tractionisti daca au si remorca,ansamblu complet,
  13. Salut colegii, Am un MAN tga460 din 2003,si la un drum prin Autria ,in iarna asta,din cauza ca nu aveam suficient antigel in motor,mi-a inghetat racirea(erau afara -20grade).Am mers vreo 20-25 min.pana sa-mi dau seama;dupa ce m-am oprit sa se raceasca motoru,am continuat drumul,temperatura motorului era normala,dar a inceput sa consume ulei(ap.4-5 litri ulei in 1000km)si sunt urme de ulei in jurul pistoanelor 1,2 si 3;consuma si apa suficient. intrebarea mea ar fi daca cineva i sa mai intamplat o situatie similara,si la ce sa ma astept. trebuie sa rectific si chiulasele sau e de ajuns sa schimb garniturile de chiulasa,sau poate sau dus chiar si segmentii? apa era undeva la 95-100grade,fumul pe evacuare nu e albastru,e ca si inainte Multumesc anticipat
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.