Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Andrei1234

Members
  • Număr conținut

    1
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profile Information

  • Gen:
    Masculin
  • Locatia:
    Romania

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

Andrei1234's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputație Comunitate

  1. Salut Colegi! Feriti-va de firma Skiptrans membra a lui jost group din Belgia, sa va zic si de ce: 1.Pleningul un numar de 30-40 insi dorm in birou nu te ajuta cu nimic cand esti pe camion (nu uita ca trebuie sa le scoti banii ) 2.Dispeceri tampiti, te certi cu ei ca nu stiu timpi de conducere nu stiu ce e aia a 7-tea zi de program te pune sa dai in programe ca cica ei platesc amenda dar fereasca dumnezeu de un accident nu te mai cunoaste ( eu nu am acceptat propunerile lor si le-am trimis demisia) 3. Se fac grupaje si schimb de remorci 4. Remorcile nu au ABS nu o sa vedeti remorca cu ABS la Jost Group (asta nu va zice la cluj) Sa-l intrebati pe Gelu cand faceti 3 zile de formare de ce toate remorcile nu au ABS (pe timp de iarna nu e de joaca cu 40 de tone fara ABS) 5. Camioanele pe unele trafice sunt terminate, nici nu poti sa respiri in interior 6. Te rogi de ei cu saptamanile sa schimbe caiciucurile macar la rotile din fata, ca na la romani merge pana da de sarma. La jost group sunt mai multe trafice. 1. Traficul de containere (cel mai bun trafic si cel mai organizat ) dar acolo ca sa intri trebuie sa duci casul cu branza la baieti destepti de la Herstal ca trebuie sa pape si ei 2. Traficul de cisterna de la TTS cel mai prost trafic si organizare zero, feritiva cat puteti de TTS ca cand ajungeti la Cluj asta va baga pe gat ca acolo nice-o data nu au soferi le pleaca soferi pentru ca sunt 2 dispeceri idioti (translatori) Andreica cu Moldovan nu stiu timpi de conducere la un sofer ei nu stiu cu cat merge un camion in medie pe autostrada va da planificare cu incarcare si cu livrare fara sa mai socoteasca timpi si pauzele ce trebuie respectate ( dar sa iti zica astazi mergeti la 15 ore de amplitudine sau mergeti la 10 ore de conducere stie sa zica, ca ei cred ca pauza de 9 sau 11 ore o faci pe banda de urgenta) Ma-i e un idiot STOICA IOAN lingău-l lui Doru si a lui Cristi Papadiuc de le Herstal care a fost sofer la firma vreo 4 ani si la pus formator la cisterne dar el nu stie cum il cheama cu buletinul in mana, o sa vedeti cu ochi vostri care Ajungeti la TTS ce javra inputita este acest idiot cat de inportant se da zici ca el e Director nu Radu Hoza 3. Traficul de BENA mergi numai pe nationale si speli bena pe interior pe parcare langa paduri drumuri forestiere ca sa nu va prinda politia, autostrada o vedeti numai cand vrea dispecerul 4.Traficul de CPL se merge numai in echipaj si dai in Amplitudine cate-o data. 5. Traficul de generale la prelata schimb de remorca si de 4 ori pe zi. 6. Traficul de carbune in cisterna puscarie curata tot timpul esti ca mineru se merge noapte in jur de 700 de km. Te inveti pe un trafic cand vi de acasa te da pe alt trafic trebuie sa-i ameniti cu demisia ca sa intri inapoi pe traficul ce te-ai obisnuit. Sunt mult de zis eu am zi ca-m 30% din ce este la Jost goup. Intrebati la angajare cati soferi le pleaca anual din firma? Va spun eu ca in 2017 au plecat in jur de 350 ca nu rezisti sa faci vechime la ei. Parerea mea daca vreti stres si bataie de cap cu toti pampalaii de dispeceri merita incercat si inca ceva sa nu ziceti ca aveti ADR ca va baga direct la TTS.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.