Jump to content

probleme la pornire man tga 480 din 2005


D28

Recommended Posts

  • Members

Vă salut.Am un tga480 din 2005 și am probleme cu pornirea.pornește foarte greu atât dimineața cât și peste zi.la bord nu arată nicio eroare. Dimineața am dat la cama,am zis ca ii fac presiune. După ce am desfăcut pistonasul de lângă filtrul de motorina am constatat ca nu are presiune. Am făcut presiune, dar după ce s-a întărit pistonasul a început sa meargă iar în gol. Dacă puteți sa ma ajutați cu o idee. Va mulțumesc.

Edited by cico_3504
Link to comment
Share on other sites

  • Members

Dupa cate spui ...trage aer . Scoate sorbul (vezi sa nu fie infundat )si curata-l , verifici instalatia (toata) sa fie etanse , intre sorb si pompa de alimentare .(doar intre sorb si pompa de alimentare poate trage aer ).  Daca instalatia nu ramane in presiune ( dupa verificarea etanseitatii intre sorb si pompa) , inseamna ca pierde motorina ( asta e vizibil )  , iar daca nu pierde motorina ... probleme la pompa de inalta presiune (desi ma indoiesc). Ca o parere ...eu cred ca trage aer . ( asa cum am zis ....intre sorb si pompa de alimentare)

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Salut.Nu cred ca e vorba de aer pe instalație.După ce pornește în final,merge bine motorul. Are putere. După pompa de alimentare mai are o supapa de reținere. Am verificat. E bună. Am sa încerc sa schimb chitul de reparație de la pompa de alimentare. După ce amorsez și desfac puțin piulita de alama de sub pistonasul își revine presiunea. Am încercat ieri asta iar uncoleg a dat la automat.A pornit imediat.

Link to comment
Share on other sites

  • Members

A-ți desfăcut careva pistonasul de la pompa de alimentar? Am o schema a instalației dar are înăuntru ceva,care pare ca se demonstrează dificil. Mulțumesc pt răspuns.

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Am rezolvat. Se schimba foarte ușor. Dacă va ajuta cu ceva : 1-se scoate sprintul de la plasticul pistonasului care este montat pe tijă.apoi se desface reductia din alamă din partea superioară 2-se dedemonteaza reductia din josul pompei. 3-se împinge tijă în jos și iasă afară. 4-se scot din partea superioară garnitura de cauciuc și saiba metalică.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • Members

Eu am un man tgx480 2009  si am avut pornirea foare grea atat rece cat si cald si imediat dupa ce opresc si vreau sa repornesc   am avut colierul de la furtunul flexibil  de la evacuare  destrans  lam strans si porneste ca inainte la sfert de cheie .  parerea mea a prins aer fals. drumuri bune 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • Members

Salut ! La un MAN TGA 480 euro 3 i-am schimbat injectoarele

si pompa de inalta si pompa de amorsare. Dar peste noapte se dezamorseaza. Cu masina nu s-a mers mult de cand am umblat la pompa de amorsare . Se aeriseste mai greu ? Sau prinde aer  ? 

Are cineva o schema la acest motor cu partea de injectie pentru a verifica ?

dupa ce porneste prima data a doua cheie merge sfert , are putere , fara erori in bord.

nu sunt scurgeri de motorina

Edited by Mantga2005
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.