Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

leo ,ma poti ajuta?


Vizitator Anonymous

Postări Recomandate

Vizitator Anonymous

am un man tg 510 din 2001.de cateva zile a inceput sa imi scoata mult fum alb la pornire.porneste usor,dar parca nu merge cum trebuie la ralanti.....parca merge intrerupt.am pus un tester pe el si imi arata ca este blocata clapeta de la egr.fumul dispare si motorul isi revine la turatie normala dupa ce se incalzeste.imi mai apare si ebs diagnose si zbr diagnoze.masina trage si are putere si nu consuma motorina.parca scade si nivelul la apa din radiator.am verificat joja de ulei si nu se vede nimic.......e nivel normal.aaa si fumul e intepator la ochi.

                                                                  multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

domnul care a venit cu testerul,a incercat sa ii dea comanda din calculator.nu raspunde la nici o comanda,nici nu deschide si nici nu inchide,iarasi pozitia ei acum este pe inchis.nu am umblat niciunde pana acum.nu stie nimeni ce sa imi spuna.                                                                                                        multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

De ce majoritatea celor care au tester habar n-au sa si repare? Pistonul de la EGR , ptr ca clapeta sa fie deschisa, trebuie sa fie actionat( pistonul impins la maxim) Pentru a face acest lucru el trebuie sa aiba aer permanent la intrare. Ati verificat daca e impins sau daca are aer?Daca nu e impins poate e clapeta blocata caz in care se desface piulita din capatul tijei pistonului si se verifica ce e blocat -pistonul sau clapeta.-Verificati intai astea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

ei stiu sa i-a banii la fraieri......printre care ma numar si eu.vin,conecteaza un calculator la masina,iti spun ceva si daca ii chemi a doua oara iti spun cu totul altcevasi uite asa ei pleaca cu ceva in buzunar si tu ramai tot cu ca aveai si inainte de a veni ei,nici macar nu iti spun unde sa umbli exact.o sa desfac singur sa vad daca pot verifica ceea ce mi-ai spus......sper sa fie numai atat si sa se rezolve problema.iti multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

astazi am desfacut si am verificat ce mi-ati zis.aer in pistonas vine,iar el este pe pozitia inchis adica tija este toata in piston.am desfacut si piulita de pe tija sa vad daca este blocata clapeta...si nu este blocata.am facut un test si am accelerat masina fara pistonas montat,adica cu clapeta si pe inchis si pe deschis.am vazut ca nu se modifica deloc fumul,adica scoate tot asa mult fara nici o diferenta.credeti ca ar trebui sa verific injectoarele .......se simte miros prea mult de motorina si este intepator la ochi?????posibil sa nu lucreze un injector sau poate chiar doua la rece,pentru ca dupa ce se incalzeste nu mai scoate fum deloc????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.