Vizitator Anonymous Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 am un man tg 510 din 2001.de cateva zile a inceput sa imi scoata mult fum alb la pornire.porneste usor,dar parca nu merge cum trebuie la ralanti.....parca merge intrerupt.am pus un tester pe el si imi arata ca este blocata clapeta de la egr.fumul dispare si motorul isi revine la turatie normala dupa ce se incalzeste.imi mai apare si ebs diagnose si zbr diagnoze.masina trage si are putere si nu consuma motorina.parca scade si nivelul la apa din radiator.am verificat joja de ulei si nu se vede nimic.......e nivel normal.aaa si fumul e intepator la ochi. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members leobango Postat Februarie 17, 2011 Members Share Postat Februarie 17, 2011 De curiozitate, ce inseamna ptr tine "clapeta EGR inchisa"? sau blocata? Ai incercat sa o deblochezi sa vezi daca mai scoate fum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Anonymous Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 domnul care a venit cu testerul,a incercat sa ii dea comanda din calculator.nu raspunde la nici o comanda,nici nu deschide si nici nu inchide,iarasi pozitia ei acum este pe inchis.nu am umblat niciunde pana acum.nu stie nimeni ce sa imi spuna. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members leobango Postat Februarie 17, 2011 Members Share Postat Februarie 17, 2011 De ce majoritatea celor care au tester habar n-au sa si repare? Pistonul de la EGR , ptr ca clapeta sa fie deschisa, trebuie sa fie actionat( pistonul impins la maxim) Pentru a face acest lucru el trebuie sa aiba aer permanent la intrare. Ati verificat daca e impins sau daca are aer?Daca nu e impins poate e clapeta blocata caz in care se desface piulita din capatul tijei pistonului si se verifica ce e blocat -pistonul sau clapeta.-Verificati intai astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Anonymous Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 ei stiu sa i-a banii la fraieri......printre care ma numar si eu.vin,conecteaza un calculator la masina,iti spun ceva si daca ii chemi a doua oara iti spun cu totul altcevasi uite asa ei pleaca cu ceva in buzunar si tu ramai tot cu ca aveai si inainte de a veni ei,nici macar nu iti spun unde sa umbli exact.o sa desfac singur sa vad daca pot verifica ceea ce mi-ai spus......sper sa fie numai atat si sa se rezolve problema.iti multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Mercedes_freak Postat Februarie 18, 2011 Members Share Postat Februarie 18, 2011 Off topic: Si eu imi iau tester ;D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Anonymous Postat Februarie 18, 2011 Share Postat Februarie 18, 2011 astazi am desfacut si am verificat ce mi-ati zis.aer in pistonas vine,iar el este pe pozitia inchis adica tija este toata in piston.am desfacut si piulita de pe tija sa vad daca este blocata clapeta...si nu este blocata.am facut un test si am accelerat masina fara pistonas montat,adica cu clapeta si pe inchis si pe deschis.am vazut ca nu se modifica deloc fumul,adica scoate tot asa mult fara nici o diferenta.credeti ca ar trebui sa verific injectoarele .......se simte miros prea mult de motorina si este intepator la ochi??posibil sa nu lucreze un injector sau poate chiar doua la rece,pentru ca dupa ce se incalzeste nu mai scoate fum deloc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members RadiatoareOradea Postat Septembrie 25, 2012 Members Share Postat Septembrie 25, 2012 Salut La tine este posibil sa iti fie spart Modul EGR si atunci elimini apa prin toba de esapament. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.