Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Cum procedati !


Postări Recomandate

  • Moderators

La încărcare: Ajung la adresă și caut să mă orientez rapid dacă pot parca în curte sau în afară (de preferat dintr-o privire, mai ales în cazul în care e vreo stradă îngustă, fără să fiu nevoit să cobor să întreb portarul cum se procedează). Ulterior, mă prezint la birouri (cu nr. de referință și/sau destinatar) și îmi anunț sosirea (taho pe ''alte activități'' pe toată durata procedurii de încărcare cu excepția ordinelor specifice din partea firmei). Anunț disponentul când termin ''check in-ul''. În funcție de situație (intrare imediată la rampă sau așteptare) îmi țin disponentul la curent cu evoluția procedurii. Intru la rampă (evident, deschid ușile înainte de asta) și în măsura în care îmi este permis/posibil stau în hală, în spatele vagonului atent la starea paleților, a mărfurilor și a greutății. Caut să calculez ''din mers'' dacă ies bine cu greutățile pe axe și dacă am dubii îi spun încărcătorului. În același timp, dacă e posibil, îmi trag chingile peste marfă (le țin agățate pe partea dreaptă în vagon). Presupunând că nu sunt probleme de semnalat (paleți/marfă/greutate... caz în care îi atrag atenția încărcătorului că voi nota în CMR problemele respective), după terminare, scot mașina din rampă (puțin, cât să pot închide ușile) și decopertez partea stângă. Îmi scot ''clicheții'' din ladă și mă apuc de întins chingile (decopertez și partea dreaptă doar dacă nu am putut arunca chingile peste marfă în timpul încărcării). Abia când vagonul e închis complet (inclusiv cablul vamal dacă e cazul) mă duc din nou la birouri pentru ridicarea documentelor. Anunț disponentul despre sfârșitul operațiunii și-i ''dau sandale''.

[...]

Evident, asta este o descriere sumară a unei operațiuni oarecare, problema este că, în funcție de mai mulți factori, procedura se poate modifica radical: sunt firme unde asiguratul mărfurilor o fac angajații lor, altele unde lași vagonul în curte și tu stai, pe pauză, afară, altele unde trebuie să te urci pe cântar înainte și după încărcare sau altele unde te plimbi din rampă în rampă, etc, etc, etc, etc, etc...

Ca și trăsături generale, operațiunile au foarte puține elemente comune: anunțatul sosirii și/sau prezentarea la birouri, anunțatul disponentului, încărcarea efectivă și ridicatul documentelor. O astfel de operațiune poate dura de la câteva minute la ore întregi (inclusiv pauză de 9 sau 11h în rampă).

Sper că am fost de ajutor. ;D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.