Members MariusMihai Postat August 7, 2013 Members Share Postat August 7, 2013 Dupa cum spun si in titlu,cum procedati la incarcat si descarcat.Incepand de la tacho pana la inchiderea prelatei.O faceti pentru incepatori si voi la randul vostru ati fost incepatori.Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderators cri5tian Postat August 8, 2013 Moderators Share Postat August 8, 2013 La încărcare: Ajung la adresă și caut să mă orientez rapid dacă pot parca în curte sau în afară (de preferat dintr-o privire, mai ales în cazul în care e vreo stradă îngustă, fără să fiu nevoit să cobor să întreb portarul cum se procedează). Ulterior, mă prezint la birouri (cu nr. de referință și/sau destinatar) și îmi anunț sosirea (taho pe ''alte activități'' pe toată durata procedurii de încărcare cu excepția ordinelor specifice din partea firmei). Anunț disponentul când termin ''check in-ul''. În funcție de situație (intrare imediată la rampă sau așteptare) îmi țin disponentul la curent cu evoluția procedurii. Intru la rampă (evident, deschid ușile înainte de asta) și în măsura în care îmi este permis/posibil stau în hală, în spatele vagonului atent la starea paleților, a mărfurilor și a greutății. Caut să calculez ''din mers'' dacă ies bine cu greutățile pe axe și dacă am dubii îi spun încărcătorului. În același timp, dacă e posibil, îmi trag chingile peste marfă (le țin agățate pe partea dreaptă în vagon). Presupunând că nu sunt probleme de semnalat (paleți/marfă/greutate... caz în care îi atrag atenția încărcătorului că voi nota în CMR problemele respective), după terminare, scot mașina din rampă (puțin, cât să pot închide ușile) și decopertez partea stângă. Îmi scot ''clicheții'' din ladă și mă apuc de întins chingile (decopertez și partea dreaptă doar dacă nu am putut arunca chingile peste marfă în timpul încărcării). Abia când vagonul e închis complet (inclusiv cablul vamal dacă e cazul) mă duc din nou la birouri pentru ridicarea documentelor. Anunț disponentul despre sfârșitul operațiunii și-i ''dau sandale''. [...] Evident, asta este o descriere sumară a unei operațiuni oarecare, problema este că, în funcție de mai mulți factori, procedura se poate modifica radical: sunt firme unde asiguratul mărfurilor o fac angajații lor, altele unde lași vagonul în curte și tu stai, pe pauză, afară, altele unde trebuie să te urci pe cântar înainte și după încărcare sau altele unde te plimbi din rampă în rampă, etc, etc, etc, etc, etc... Ca și trăsături generale, operațiunile au foarte puține elemente comune: anunțatul sosirii și/sau prezentarea la birouri, anunțatul disponentului, încărcarea efectivă și ridicatul documentelor. O astfel de operațiune poate dura de la câteva minute la ore întregi (inclusiv pauză de 9 sau 11h în rampă). Sper că am fost de ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members MariusMihai Postat August 8, 2013 Autor Members Share Postat August 8, 2013 Foarte,bine ca mai exista si oameni care explica nu doar rad si fac mistouri.Mersi,drumuri bune sa ai colegu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members adrianflo Postat August 22, 2013 Members Share Postat August 22, 2013 multumesc foarte mult! sunt sofer de doua luni pe comunitate si citindu-le le-am aprofundat aceste proceduri! multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members extramax Postat Septembrie 12, 2013 Members Share Postat Septembrie 12, 2013 Multumesc cri5tian, mi-ai fost si mie de ajutor! Drumuri bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.