Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

johnnie_driver2000

Members
  • Număr conținut

    112
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre johnnie_driver2000

  • Dată Naștere 02/23/1970

Profile Information

  • Locatia:
    Bucuresti

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

johnnie_driver2000's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Prima saptamana in comunitate Rare
  • O lună in comunitate Rare
  • Un an în comunitate Rare

Recent Badges

6

Reputație Comunitate

  1. Am gresit. Rectific: O perioadă de repaus săptămânal începe până la sfârşitul a şase perioade de douăzeci şi patru de ore de la perioada de repaus săptămânal precedentă. @Mario Bandit nenea, aici suntem doar colegi de forum, iar eu oricum nu sunt patron.
  2. Presupunand ca pleci sambata dupa cateva zile de repaus, urmatoarul repaus saptamanal va trebui sa-l iei cel mai tarziu la sfarsitul celei de-a 6-a zile, adica joi la 23h59. Acesta va putea fi redus (minim 24h), intrucat in saptamana precedenta ai avut repaus normal (cel putin 45h), daca spui ca ai plecat sambata, presupun ca nu ai condus de luni pana sambata.
  3. Se poate lucra si in weekend. La frigo exista incarcaturi care sunt scutite de restrictii in weekend. Am vrut sa spun ca este suficient de lucru incat sa se lucreze o pauza saptamanala redusa.
  4. Se ofera semiremorca frigo (2-3 ani vechime) spre inchiriere cu cca 1200 EUR/luna, include taxe si service la agregat frigorific. se poate achizitiona semiremorca la un pret special dupa o perioada de 3-4 ani. Transportatorul suporta motorina la agregat, isi face singur penele la remorca, anvelopele se schimba in caz de uzura normala (nu taieturi, furt, etc). Se lucreaza la program, pauze saptamanale alternative 24h cu 45h. Gestiune paleti - schimb paleti la incarcare/descarcare. Se plateste 1,10 EUR/km, se lucreaza in medie 11-12000 km lunar. Dispecerat in limba romana. Detalii : globexintertrans@gmail.com / +40213130023
  5. Cine are pretentia sa i se plateasca chirie pe semiremorca ar trebui sa plateasca la randul sau chirie pe tractorul care i se pune la dispozitie. O semiremorca are costuri fixe infime in comparatie cu un cap tractor cu sofer! Soferul trebuie platit indiferent de km parcursi, indiferent de zilele in care firma respectiva are incarcari. Leasingul, asigurarile, impozitele, regia dintr-o firma si toate celelalte cheltuieli nu tin cont de zilele lucrate. Nu acceptati conditii stupide doar pentru ca "se impun"prin contract. Negociati fiecare punct din contract, aveti grija sa nu va impovarati cu prea multe obligatii fara a primi ceva concret in schimb. Chiria lunara, chiar la o frigorifica noua, nu are cum sa ajunga la 1000 EUR lunar, poate doar intr-un contract de lasing, cu intrarea in posesia acesteia dupa o perioada ce inchiriere. Dupa parerea mea, cel mai bine este sa lucrezi ca tractionist cu semiremorca altuia, fara sa urmaresti posesia acesteia. Scapi de multe responsabilitati si cheltuieli inutile. Important este sa faci profit, daca ai nevoie de semiremorca vreodata, pastreaza-ti libertatea sa ti-o cumperi singur cand va fi cazul. Altfel s-ar putea sa te trezesti ca ai muncit degeaba ani de zile... Succes!
  6. imi cer scuze ca nu m-am exprimat suficient de clar. incercam sa explic de ce nu este nici o problema sa te duci cu pauza de 45h in cealalta saptamana... recunosc, nu am facut-o ca la scoala... nu am afirmat niciodata ca nu ai cunoaste 561, nici tu, nici altcineva, dimpotriva, am spus ca am pretentia ca discut cu oameni care cunosc, altii ar intelege mai greu.
  7. "ca altfel al 6-lea program il termina sambata seara si nu se incadreaza cu tot cu pauza de 45h in intervalul luni 00:00-duminica 23:59 sau 7 zile calendaristice" Vroiam sa subliniez ca pauza saptamanala poate incepe intr-o saptamana si continua in cealalta. Am pretentia ca discut cu oameni care cunosc bine 561, altfel mi-e greu sa ma fac inteles. Nu-mi scoateti vorbele din context, cititi cu atentie raspunsurile, dar si afirmatiile la care fac referire. Cel putin o pauza saptamanala se va incadra intotdeauna in intervalul luni 0h00 - duminica 23h59 (matematic)
  8. Conform regulamentului, pauza saptamanala va trebui sa inceapa obligatoriu in intervalul luni 0h00 - duminica 23h59, putand continua in saptamana urmatoare, situatie in care va fi recunoascuta doar intr-una din cele doua saptamani. Aici se discuta timpii de conducere conform regulamentului. Fiecare e liber sa lucreze cat doreste, atata timp cat respecta legislatia.
  9. Duminca nu este nevoie sa faci pauza saptamanala, ci abia dupa a sasea zi consecutiva in care lucrezi, adica miercurea urmatoare, considerand ca ai inceput programul joi (luni-marti-miercuri pauza 47h21min). Regulamentul obliga la efectuarea unei pauze saptamanale in intervalul de luni 0h00 pana duminica 23h59, iar la tine a fost luata inainte de sfarsitul saptamanii. In urmatorul interval luni-duminca, vei lua obligatoriu pauza cel tarziu marti (dupa a sasea zi lucrata consecutiv). Daca faci pauza 24h duminica, poti incepe o noua saptamana (un nou set de 6 zile lucratoare), in care vei avea dreptul sa conduci de luni pana sambata, iar duminica incepi obligatoriu o noua pauza saptamanala, de data asta intreaga (45h).
  10. aici nu e vorba de drept, ci de obligatie. esti obligat sa nu lucrezi minimum 45h neintrerupte (pauza saptamanala normala) in fiecare saptamana. prin exceptie, o saptamana minimum 45 si urmatoarea minimum 24, cu niste conditii. faptul ca un program (software) sau un organ de control nu observa sau nu stie sa aplice regulamentul, sau ca trece cu vederea anumite incalcari, nu inseamna ca incalcarea regulamentului e ceva normal. eu vorbesc strict de regulament, nu de ceea ce se intampla pe sosele.
  11. Please keep the following in mind: Heavy lorry traffic is restricted in the Federal Republic of Germany from 1 July to 31 August. We trust in your kind understanding and cooperation, for this measure is absolutely necessary in order to ensure a smooth flow of holiday traffic. 1. Vehicles affected by the traffic ban: Lorries with a maximum permissible mass of more than 7.5 metric tons as well as lorries with trailers. 2. Dates and hours of the driving ban: All Saturdays from 1 July to 31 August between 7 a.m. and 8 p.m. 3. Routes affected by the ban: All autobahns and federal highways mentioned overleaf. 4. Sunday traffic ban: The traffic ban applying to the entire road network on Sundays and public holidays between midnight and 10 p.m. (section 30 sub-section 3 German Highway Code) remains unaffected by the above arrangement. 5. Special permits: Applications must be submitted to the road traffic authority competent for the border crossing point concerned. 6. General exemptions: The ban does not apply to 6.1. combined rail/road goods transport from the consignor to the nearest loading station or from the nearest unloading station to the consignee, 6.2. combined port/road goods transport between the place of loading or unloading and a port situated within a maximum radius of 150 kilometres (initial or terminal haul), 6.3. the transport of a) fresh milk and fresh milk products, fresh meat and fresh meat products, c) fresh fish, live fish and fresh fish products, d) perishable fruit and vegetables, 6.4. empty runs in connection with transport operations specified in sub-para. 6.3. above. The prescribed freight or transport documents must be carried for all freight and must upon request be presented to authorized personel for examination. lfd Nr. Autobahn Streckenbeschreibung 1 A 1 von Autobahnkreuz Köln-West über Autobahnkreuz Leverkusen-West, Wuppertal, Kamener Kreuz, Münster bis Anschlussstelle Cloppenburg 2 A 2 von Autobahnkreuz Oberhausen bis Autobahnkreuz Bad Oeynhausen 3 A 3 von Autobahnkreuz Oberhausen bis Autobahnkreuz Köln-Ost, von Mönchhof Dreieck über Frankfurter Kreuz bis Autobahnkreuz Nürnberg 4 A 4/E 40 von der Anschlussstelle Erfurt-Vieselbach bis zur Anschlussstelle Hermsdorf-Ost 5 A 5 von Darmstädter Kreuz über Karlsruhe bis Autobahndreieck Neuenburg 6 A 6 von Anschlussstelle Schwetzingen-Hockenheim bis Autobahnkreuz Nürnberg-Süd 7 A 7 von Anschlussstelle Schleswig/Jagel bis Anschlussstelle Hamburg-Schnelsen-Nord, von Anschlussstelle Soltau-Ost bis Anschlussstelle Göttingen-Nord, von Autobahndreieck Schweinfurt/Werneck über Autobahnkreuz Biebelried, Autobahnkreuz Ulm/Elchingen und Autobahndreieck Allgäu bis zum Autobahnende Bundesgrenze Füssen 8 A 8 von Autobahndreieck Karlsruhe bis Anschlussstelle München-Obermenzing und von Anschlussstelle München-Ramersdorf bis Anschlussstelle Bad Reichenhall 9 A 9/E 51 Berliner Ring (Abzweig Leipzig/Autobahndreieck Potsdam) bis Anschlussstelle München-Schwabing 10 A 10 Berliner Ring, ausgenommen der Bereich zwischen der Anschlussstelle Berlin-Spandau über Autobahndreieck Havelland bis Autobahndreieck Oranienburg und der Bereich zwischen dem Autobahndreieck Spreeau bis Autobahndreieck Werder 11 A 45 von Anschlussstelle Dortmund-Süd über Westhofener Kreuz und Gambacher Kreuz bis Seligenstädter Dreieck 12 A 61 von Autobahnkreuz Meckenheim über Autobahnkreuz Koblenz bis Autobahndreieck Hockenheim 13 A 81 von Autobahnkreuz Weinsberg bis Anschlussstelle Gärtringen 14 A 92 von Autobahndreieck München-Feldmoching bis Anschlussstelle Oberschleißheim und von Autobahnkreuz Neufahrn bis Anschlussstelle Erding 15 A 93 von Autobahndreieck Inntal bis Anschlussstelle Reischenhart 16 A 99 von Autobahndreieck München Süd-West über Autobahnkreuz München-West, Autobahndreieck München-Allach, Autobahndreieck München-Feldmoching, Autobahnkreuz München-Nord, Autobahnkreuz München-Ost, Autobahnkreuz München-Süd sowie Autobahndreieck München/Eschenried. 17 A 215 von Autobahndreieck Bordesholm bis Anschlussstelle Blumenthal 18 A 831 von Anschlussstelle Stuttgart-Vaihingen bis Autobahnkreuz Stuttgart 19 A 980 von Autobahnkreuz Allgäu bis Anschlussstelle Waltenhofen 20 A 995 von Anschlussstelle Sauerlach bis Autobahnkreuz München-Süd lfd Nr. Bundesstraße Streckenbeschreibung 1 B 31 von Anschlussstelle Stockach-Ost der A 98 bis Anschlussstelle Sigmarszell der A 96 2 B 96/E 251 Neubrandenburger Ring bis Berlin
  12. nu mai amestecati termenii: nu scrie nicaieri de pauze la mijlocul sau sfarsitul saptamanii, alipirea recuperarilor la pauze saptamanale, ci la reapus zilnic. eu recomand sa cititi cu atentie regulamentul: Pe parcursul a două săptămâni consecutive, un conducător trebuie să efectueze cel puţin: – două perioade de repaus săptămânal normale sau – o perioadă de repaus săptămânal normală şi o perioadă de repaus săptămânal redusă de cel puţin douăzeci şi patru de ore. Cu toate acestea, reducerea se compensează cu o perioadă de repaus echivalentă luată în bloc, înainte de sfârşitul celei de-a treia săptămâni care urmează săptămânii în discuţie. in doua saptamani consecutive, trebuie lauta cel putin o pauza normala (45h), recuperarea se face doar pentru perioada cu care a fost redusa pauza saptamanala. rog pe cei care nu sunt de acord sa citeze din regulament cum se poate evita (inlocui) pauza normala prin recuperare sau alte artificii. dau si o lada de bere rece pt raspuns documentat * _____________ *) fara raspunsurile de genul: "eu am facut asa si nu m-a amendat", vreau sa vad exact unde permite legea.
  13. mie mi-a scapat dubla greseala. oricum a gresit cand a luat pauza de 35 dupa cea de 24. trebuia sa ia 45 35 o poti gandi ca recuperare, dar el trebuia sa ia in saptamana respectiva pauza de (minim) 45h, deoarece in precedenta a avut doar 24h. regulamentul zice: pauze saptamanale de 45h, exceptie: alternativ, una de (minim) 45 cu una de (minim) 24, cu conditia ca in cea de-a treia saptamana sa recuperezi in bloc (lipita de pauza zilnica) diferenta de la 45h cat trebuia sa fie pauza, la cat ai avut pauza. daca ai oprit fix 24, atunci vei avea de recuperat 24h, pe care le vei lipi la o pauza zilnica de 9 (sau 11 ore), sau chiar la pauza saptamanala. atentie: doua pauze distincte de 24h intr-o saptamana nu echivaleaza pauza saptamanala de 45h un sofer bun nu misca masina inutil, isi calculeaza fiecare plecare (inceperea unui nou program), astfel incat sa foloseasca la maximum timpii de conducere. PAUZELE LUNGI SI DESE, CHEIA MARILOR SUCCESE.
  14. raspuns : NU poti sa faci pauza de 24h, trebuie obligatoriu sa faci pauza de 45h. explicatie: ar fi a doua saptamana consecutiva cu pauza saptamanala redusa (mai putin de 45h). justificare: CAPITOLUL II ECHIPAJE, DURATE DE ŞOFAT, PAUZE ŞI TIMP DE REPAUS Articolul 8 (6) Pe parcursul a două săptămâni consecutive, un conducător trebuie să efectueze cel puţin: – două perioade de repaus săptămânal normale sau – o perioadă de repaus săptămânal normală şi o perioadă de repaus săptămânal redusă de cel puţin douăzeci şi patru de ore. Cu toate acestea, reducerea se compensează cu o perioadă de repaus echivalentă luată în bloc, înainte de sfârşitul celei de-a treia săptămâni care urmează săptămânii în discuţie.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.