Nu spatiul publicitar in sine spune despre ceea ce vorbiti dumneavostra acolo, in sensul spus de dumneavoastra. Desi, publicitatea tocmai asta face. Achizitioneaza opinii prin modificarea si imbunatatirea lor. Este doar una din regulile comunicarii.
Vorbim aici de faptul ca niciodata un canal media nu isi va vorbi de rau sponsorii. Ei sunt cei care aduc profitul patronului si salariile angajatilor. Se va vorbi de rau cel mult in cazul in care se tinteste o anumita organizatie comerciala in vederea santajarii spre semnarea unui contract ulterior de publicitate. Santajul si etajul! Prin urmare, atat timp cat intr-o organizatie media exista implicatii financiare, apriori organizatia respectiva este subiectiva. Ca absolvent al unei facultati de jurnalistica, o spun clar si raspicat : nu exista presa independenta!!! Nu are cum. Punct! Si nici macar atunci cand nu exista arome financiare nu putem vorbi de presa independenta. Pentru ca, intr-un final, politica editoriala este stabilita de patronul organizatiei respective. Stiu, deontologia jurnalistica presupune niste lucruri. Care lucruri se apropie foarte mult de teoriile marxiste dar mai ales leniniste, in sensul caracteristic. Mai concret, in teorie suna al naibii de frumos dar in practica este un dezastru.
Apropo de deontologie profesionala. "PS" se scrie asa P.S. Pentru ca provine din latina, mai exact Post Scriptum. Mai pe romaneste "dupa text" sau "dupa scriere" functie de cum ii place fiecaruia sa traduca, dupa latina literara sau dupa latina vulgara. Nu as fi facut caz din asta daca nu s-ar fi precizat "editor coordonator". De la o asemenea persoana am pretentii. Mari si obligatorii.