Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Tabel Lideri

Conținut Popular

Afișez conținut cu cea mai mare reputație pe 07/30/15 în toate secțiunile

  1. O firma interzice in principiu prezenta unor persoane ,, straine ,, firmei din cauza asigurarilor ,care nu se pot face raspunzatoare de acea persoana in cazul unui accident , major /minor .... si in al doilea rand din cauza societatilor in care au accesul , protocoalele de protectia muncii si organiizare nu acopera personal ,, strain ,, relatiei de transport si in amblele cazuri pot aparea probleme foarte mari . Marea majoritate a firmelor nu permit accesul a unei alte persoane ,chiar de multe ori in cazul echipajului un sofer ramane la poarta sau o sala de asteptare , minimizand riscul unui posibil accident , deranj , chiar si furt , cel mai frecvent in cadrul unor combinate chimice , siderurgice , laboratoare , adica cu cat mai complicat mediul muncii , cu atat mai multe sanse de accidente , orict ai semna protectia muncii si normele interioare din nefericire omul e incapatanat si apar accidente . Accidentele in cadrul societatilor se inregistreaza , de la cel mai minor la cel mai grav , se cerceteaza si se trag la raspundere persoanele competente pentru neglijenta , personalul de securitate , sefi de sectie , de tura etc . E o vorba , mai bine sa previi decat sa combati .... Accidentele rutiere , persoana straina firmei nu este asigurata in caz de accident , vatamarea corporala , ingrijirile medicale , chiar si decesul nu este acoperit , nu vorbim de culpa penala , ci administativa , asigurarea isi spala mana pentru ca i se incalca regulile , persoana respectiva neavand ce cauta acolo . Pe traseu ,in primul rand (unde e cazul ) acordul adr nu permite accesul unei persoane straine firmei la bordul camionului ,plus lipsa cunostintelor manipularii marfurilor periculoase ,dupa la tranversarile cu trenul sau ferry pot aparea probleme legate de identitatea persoanei , confuzii , orice lucru care poate intarzia trecerea , sau chiar poate impiedica trecerea , intarzierile pot genera penalitati , supra cost , orice lucru pe care firmele de transport incearca sa le evite , dupa ar mai fi distractiile de la munca , gen Mau Bistriteanu , idolul pustilor youtuber care se viseaza soferi ( mauuuuu cand voi fi mare vreau sa fiu ca tine ..... bleahhhhhhhhh !!!) si care isi filmeaza ,,partenera ,, cu muzica la maxim , chiote si urlete , conducerea trecand pe al doilea plan , apoi avem exemplele domnilor cu hormonii la maxim si care doresc sex in mers cu rezultate tragice ,ultimul exemplu de curand pe centura valcea si exemplele pot continua . Personal nu recomand purtarea unei persoane , fie ea prietena, iubita , sotie , amanta , etc pe strazile / parcarile ue , nu are ce vedea , civilizatia si bunul simt sunt rare , igiena si menajul precar , spectator betii , limbaj , nevoii ,, la roata ,, etc etc , daca ai respect fata de partenerul sentimental nu face lucrul asta , eu nu cred ca principalul motiv e chiria , ci gelozia si teama infidelitatilor , repet daca iti tespecti partenerul sentimental , tine-o departe de mediul asta . O vacanta e mai potrivita ....
    1 punct
  2. 110 - e numai die grosse raum atlas deutscland , cu totul am ,,marfa " de peste 400 Pe atlasul de Grecia am dat 25
    1 punct
  3. Deschid acest subiect din dorinta de a creea o imagine a ceace trebuie sa cerem la angajare pentru a nu suferii pe mai tarziu . Iata viziunea mea : 1. Semnarea contractului de munca in care sa fie stipulate : a) salariul de incadrare diurna c) alte drepturi d) plata ore suplimentare 2. Cereti angajatorului sa vi se dea diurna sau o cel putin o fractie de 1/2 din ceace reprezinta diurna pe luna in curs ! ( Nu plecati fara bani la voi ! Diurna trebuie sa se achite anticipat , cel putin pentru o perioada de timp) 3. Cereti sa vi se plateasca transportul, la si de la locul de munca ! ( Nu platiti voi deplasarile in UE !) 4. Refuzati inca de la angajare sa folositi magnetul sau sa faceti compromisuri referitoare la 561/2006 5. Refuzati plata la Kilometru pentru nu avea surprize . 6. Refuzati consumurile impuse aberant ! Altfel ve-ti plati motorina . 7. Cereti plata orelor suplimentare ! Legal timpul de munca este de 8 ore / zi voi munciti pana la 15 ore / zi !
    1 punct
  4. dar ai uitat un punct....soferii sunt raspunzatori pe traseul pe care merg....nu tu sau OSBORNE DAVID. si nici ANDREW BREEN SI NICI GERARD BREEN...si tuuuuu...nu o sa traduci din engleza an romana/?// an termeni tehnici..!!!
    1 punct
  5. o mica neatentie sau greseala nu te va intreba niciodata cata experienta ai ..si apropo la cei 44 de ani cum ai acumulat 27 de meserie ? Daca nu stiai inainte de 1989 obtineai permis de profesionist din ultimul an de scoala profesionala iar in ziua cand implineai 18 ani deja ti-l inmanau sa poti conduce. Daca pui la socoteala practica in condus de 2 ani la scoala profesionmala rezulta cei 27 de ani de experienta
    1 punct
  6. Salut si HRISTOS A INVIAT Colegii este vorba de un autocar Mercedes Travego ptr ca in ultimi ani am lucrat pe transport persoane si am o relatie mai deosebita cu partenerii din turism pe unde am lucrat Uni din ei ma cereau in mod expres ca sofer pe anumite curse.Masina am luat-o cash cu o parte din bani de pe la frati si rude fara dobinda licentele si toate actele au durat apr 2 saptamini acum la am si sper sa fac treaba buna.D
    1 punct
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+03:00
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.