Jump to content

Vlad16

Members
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

About Vlad16

  • Rank
    Incepator

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Salut, Iveco Stralis este foarte ok si ieftin, sau Renault Premium.
  2. Eu zic Man TGX, mult mai ieftin la piese si destul de teapan. Un man la 30.000 euro are aprox 500.000 km pe cand scania la 30.000 are 700.000. Si eu ma uit tot dupa un Man TGX. www.man-topused.com ai de unde alege. Sau la Man in Ungaria au cam 50 de bucati pe stoc, dar sunt manuale, de la waberer`s 29.000 la un 26.000 il scoti. cauta pe mobile.de, si ca tara pune Ungaria sa Vezi. Si la Volvo iar au masini ok in ungaria, acum sa vad ce oi alege si eu. Succes!
  3. Maryan, nu te contrazic, eu am vorbit la un seminar cu cineva care lucra la Waberer`s Romania. Si intrebarea a plecat pentru ca La Volvo In Budapesta, am vazut Camioane VOLVO si MAn Waberer`s date inapoi pe loturi de 150.000-200.000 de km. Cat despre Daf euro 6, 700 de Bucati au fost comandate si de o mare firma din rusia Monopoly Transport. Eu personal Optez pentru Mercedes Actros. Drumuri bune!
  4. Iar ca si loc de munca pentru el, iti recomand LKW - Walter, GTM Logistic sau Fercam.Toti iti dau semiremorca, ultimii doi iti dau card de motorina direct fara tva. La GTM am inteles ca remorca ii noua. O alta varianta este la FM Logistic, plata la 30 de zile, mai prinzi curse spre Galati - iesi pana la Giurgiulesti in Rep. Moldova faci plinul si vii in tara, ma gandesc ca nu au cei de la vama ce sa zica atata timp cat ai rezervoarele conectate. Am vazut ceva Daf-uri cu 1500 de litri. http://www.starent-lkw.com/de/suche/det ... iebe-1933/ In rest, mult succes.
  5. Baieti eu va recomand pentru cel care 35.000 Euro Mercede actros, pentru cel care are 22.000 Daf.valoarea mare de revanzare, fiabilitate, calitatea inalta,consumuri mici, costurile reduse de intretinere si cabinele spatioase si confortabile, caracteristici care le fac ideale pentru transport pe distante lungi. O varianta buna este si Iveco stralis sau renault premium, dar mai bine Iveco. Vorbesc din puct de vedere ca si consum - cost de intretinere , adica sa faci bani cu ea. Un exemplu de cost la Daf in reprezentanta Romania : pe spate 2 discuri+ placute frana+ manopera=2600 Ron la Daf iar la scania aceeasi operatiune costa 7000 Ron. Un alt exmplu este sa va uitati la marii transportatori : a)Waberer's : dupa ce a incercat VOLVO, MAN, DAF, Mercedes = a ramas doar la achizitii de 80% DAF si Mercedes ( 600 de capete Daf au comandat in decembrie 2013 , si a fost livrat camionul Daf cu nr 2000 catre waberer's). b)Willi Betz - Mercedes si Daf, dupa ce au cumparat de la fiecare producator cateva unitati pentru teste. c)EKOL - a avut volvo a trecut la Mercedes- dar acum au cumparat si Man pentru ca sunt furnizori de servicii MAN in Turcia. d)Edy Spedition- a avut Volvo, dar ultimele camioane camioane au fost 60Mercedes si 10iveco, achizitie facuta in 2013. e)Car trans preda- A avut volvo, dar trecut la Mercedes actros. f) Lazar International Company- avut DAf si Mercedes- si tot cu cei doi producatori vor continua. g) Ahead Logistics- A avut Man- dar a trecut numai pe Mercedes. H) Aquila - a avut Daf - a trecut pe Volvo si regreta enorm. Va continua tot pe Daf sau mercedes in urmatoarele achizitii. i) Ravitex- a avut Mercedes- a luat volvo- iar acum continua doar pe Mercedes. j)Duvenbeck- a avut Man- a luat Mercedes si a ramas pe Mercedes. K) Gartner KG Austria - a avut Man si Daf- A luat doar DAF si Mercedes l) Fehrenkotter - A avut Mercedes- a dat test cu toate Marcile de camioane Euro 6 in Februarie 2014 si a ramas tot la Mercedes. m)Oprean- a avut Man si a trecut pe numai pe Mercedes. Exemplele pot continua, acum voi alegeti. Succes, si drumuri bune va doresc!
  6. Vlad16

    Mama Rusie

    Am vazut si eu niste Daf Xf cu rezervoare de 1500l, au unu mare pe toata partea stanga, si ceva mai mic pe dreapta.Daca aveau mai mult de1500l cred ca le trebuie ADR .
  7. Vlad16

    Mama Rusie

    Nu exista limita de motorina , bagi atita motorina cit iti incape in rezervoare, la FRIGO important e sa ai rezervorul din fabrica, daca ai montat unul de capacitate mai mare, trebuie sa-l ai (acel rezervor) in poza cu remorca si cu stampila vamala, daca l-ai montat dupa ce ai facut pozele... poti avea probleme, chiar de este gol. Acest lucru e valabil si pentru lazile de sub vagon. Pai si daca intru, la Giurgiulesti in Lukoil ala, sau petrom, fac plinul la cap tractor, si la frigo adica 1200l pe cap+ 230l pe frigo, si apoi ies? Avem voie? Sau Intru pe la Giurgiulesti - si ies pe la Oancea, doar ca sa fac plinul la motorina ca sunt vreo 100 d km Galati, Giurgiulesti-Cahul, Oancea, Galati, avem voie? eu zic ca renteaza
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.