Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

razvanrudy

Members
  • Număr conținut

    10
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre razvanrudy

  • Dată Naștere 03/11/1981

Profile Information

  • Locatia:
    iasi

Contact Methods

  • Yahoo
    razvanrudy

razvanrudy's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputație Comunitate

  1. dragi colegi nu stiu ce e de capul acestei firme dar vreau sa va spun eu cum stau mai exact lucrurile in suedia am 2 ani jumate de cand imi plimb rotile camionului pe drumurile lor , e drept ca lucrez la Kurt Beier dar lucrez doar pe Danemarca-Suedia asa ca stiu exact cum stau lucrurile. in Suedia nu poti lucra , in general , dar mai ales ca sofer profesionist , daca nu stii cat de cat limba suedeza. e primul lucru care te intreaba oriunde vrei sa te angajezi. e drept ca sunt si exceptii dar acele exceptii inseamna ca ai contract pe Romania sau alta tara(dar in nici un caz pe Suedia). la ora actuala in Suedia sunt doar 2(doua) firme care angajeaza straini care nu stiu sa vorbeasca limba suedeza. iar la aceste 2 firme se angajeaza extreeeeeem de greu. deci cand mai vedeti anunturi pe Scandinavia( adica DK , S , NO sau FI) si va spune ca aveti si contract de munca pe tara respectiva......................................................................ganditi-va de 1000 de ori iniante si interesati-va exact ce si cum si nu mai pune-ti botul(scuze pt expresie dar..........) la toate super ofertele astea de munca. L.E. nu mai e buna adresa de mail jobswilliamslogistica@yahoo.com.(cred ca a reuist sa isi adune banii pentru dinti ) cel putin eu primesc eroare la trimitere. chiar eram curios sa vad ce zic.
  2. bravo mamitzoiu. scurt si la obiect am 2 ani de cand lucrez la ei si pot confirma ca tot ce a spus mamitzoiu este perfect adevarat. drumuri bune la toti colegii
  3. ai ceva cu mine?te-a deranjat ceva la postul meu?eu am scris doar cum am inceput eu ca incepator.ATAT.nu am spus nimanui sa se duca la x firma ca e bine,nu am dat nume. nu vreau sa spun numele firmei din cauza celor ca tine(fara suparare) care spun tot felul de lucruri despre toate firmele(cum spui tu despre kurt beier) si ca sa iti raspund tie si celor care mai citesc acest topic tin sa precizez doar atat in legatura cu firma la care lucrez: - se respecta programul de conducere -nu te obliga nimeni sa il depasesti sau sa pui magnetul si nici nu te forteaza sa faci asta - salariile le-am primit intotdeuna la timp(poate 2-3 zile intarziere ca era sfarsit de saptamana) - nimeni nu mi-a zis nimic cand am avut consum de 41 la suta (e drept ca aveam si 29 de tone) si nu mi s-a oprit nici macar 1 euro pentru motorina sau alte defecte la masina(am reusit odata sa crap semnalizarea de pe aripa fata) - atata timp cat iti vezi de treaba si iti faci programul care ti se da nu ai treaba cu nimeni.(cateodata treceau si 3-4 zile fara sa vorbesc cu dispecerul la telefon-vedea ca ma apropii de ultima descarcare imi trimitea programul in continuare si sanatate-nu ma batea la cap cu 3-4-5 telefoane pe zi ca de ce nu stiu ce si nu stiu cum) Astea sunt exact experientele mele , nu povesti de prin parcari sau am auzit de la x ca la firma y e nu stiu cum. atat am avut de spus si sa stii ca nu voi continua aceasta discutie aici.daca intr-adevar mai ai alte idei sau remarci sa discutam in alta parte-nu aici. Drumuri bune la toti colegii
  4. Salutare dupa o absenta cam indelungata revin sa va spun ce am mai facut momentan lucrez pe tir -singur- nu in echipaj la o firma care este foarte rau vorbita pe acest forum banuiesc ca cei care vorbesc firma de rau ori au vrut bani fara sa munceasca ori nu si-au vazut de treaba. pe scurt : am gasit un sofer de tir care m-a luat cu el in 4-5 curse prin tara dar de condus efectiv am condus doar 30-40 de km si am facut o singura parcare cu spatele(in spic)dar in jurul meu erau cate 3-4 locuri libere si nici aia nu mi-a iesit cum trebuia. singurul castig din aceasta experienta a fost ca am invatat cum se folosesc exact vitezele(gamele) si am tras cu ochiu sa vad cum face incadrarile in viraje-cat de cat ajuta pentru momentul cand vei fi singur la volan dar nu foarte mult apoi mi-am luat inima in dinti si am aplicat cu un cv la o firma care facea angajari pentru comunitate ideea e ca nu am mintit>le-am spus verde-n-fata cine sunt ,ce stiu si ce vreau am ajuns la garaj(locul de angajare) si dupa un mic interviu cu persoana care se ocupa de angajari mi s-a spus ca voi fi repartizat in echipaj pe o cursa de Spania dar mai intai v-a trebui sa dau o proba practica dar am avut noroc si nu am mai ajuns pe acea cursa au avut nevoie de un sofer sa mearga sa ia un trailer de la o firma sa il incarce si apoi sa-l predea unui alt coleg deoarece acel coleg nu ajungea la timp la incarcari a venit persoana care se ocupa de angajari si m-a intrebat daca cred ca ma pot descurca sa fac acest lucru si la raspunsul meu afirmativ m-a trimis in cursa nu pot sa va explic ce emotii am avut la prima cuplare(cand a trebuit sa iau tariler-ul) m-am dat jos si m-am uitat de 2 ori inainte sa prind remorca sa ma asigur ca e aliniata potcoava cu , cuiul si dupa ce am cuplat am verificat de 3 ori sa fiu sigur ca am agatat-o bine si nu risc sa o pierd pe drum toate bune si frumoase>am plecat sa0mi fac incarcarile(2 la numar , ambele cu incarcare pe lateral) dupa ce am terminat am sunat la garaj si mi-au dat vestea frumoasa: trebuia sa duc trailer-ul in Germaina sa ma intalnesc cu respectivul coleg sa i-l dau si eu sa iau trailer0ul lui sa ii fac descarcarile pe Danemarca si Suedia. Totul a decurs bine si fara probleme>exceptand emotiile si miile de intrebari care imi veneau in minte(oare e bine asa?trebuie sa fac asa sau altfel?) dupa ce am terminat descarcarile m-am intors la garaj si mi s-a spus ca m-am descurcat foarte bine si nimeni nu s-a asteptat sa fac ceea ce am avut de facut fara probleme. pot spune ca asta a fost si proba practica pe care a trebuit sa o sustin pentru angajare doar ca am dat-o singur fara sa am pe cineva care sa aprecieze ce fac si cat de bine fac momentan lucrez tot la respectiva firma , fac curse doar pe Scandinavia(in general Danemarca-Suedia) chiar acum cand scriu sunt in Goteborg(suedia) si imi fac pauza ca o concluzie: am reusit dar am avut parte si de noroc.si credeti-ma ca nu o sa va invete nimeni cum trebuie condus un tir.voi singuri trebuie sa va invata-ti.conteaza enorm de mult sa merge-ti cu cineva in cateva curse inainte de a pleca singuri in cursa. sunt multe lucruri si multe intrebari la care nu vei putea sa gasesti raspuns si v-a trebui sa faci cum iti dicteaza capul si daca nu stii macar cat de cat ce ai de facut nu vei lua decizia corecta. sper ca nu v-am plictisit dar tinand cont de faptul ca eu am deschis topic-ul m-am simtit obligat sa va impartsesc CUM AM INCEPUT EU CA INCEPATOR. daca mai vreti detalii va pot ajuta cu ceea ce stiu si cum pot DRUMURI BUNE SI FARA INCIDENTE LA TOATA LUMEA
  5. si o sugestie despre cum putea gasi colegi care se ocupa cu acest tip de transport??Ar fi binevenita
  6. La modul serios, se poate găsi cineva cu care să pot merge la drum şi să mă lase să conduc o sută-două de kilometri? Cam care ar fi condiţiile "meseriaşului"? Am permis C, CE, D, DE, am atestat pentru marfă şi persoane, am card tahograf etc. Numai kilometri n-am parerea mea ca sunt slabe sanse sa gasesti asa ceva.soferii care lucreaza deja sunt la randul angajati si iti dai seama ca nu fac de capul lor astfel de combinatii.in primul rand e problema kilometrilor(tu faci 100 el face poate 200-250) in al doilea raspunderea pentru masina si nu in ultimul rand toate celelalte lucruri cum ar fi timpul in care trebuie sa ajunga la descarcare. Intr-adevar in 2 daca te lasa sa conduci in mare parte isi scoate timpul si kilometri ca mergeti in echipaj si altele sunt pauzele si timpul de conducere,dar ramane raspunderea pentru masina. Este o parere strict personala dar bazata pe realitate,deaceea aproape singura solutie ramane firmele care fac aceste cursuri si care au efectiv timp sa te invete(fiind vorba intre noi nu te invata cine stie ce dar prinde bine-pentru noi astia incepatorii) ina fara de asta ramne doar sa gasesti un patron care 3-4 masini si e dispus sa te dea pe mana unui sofer mai vechi sa vada ce stii , ce prinzi si in primul rand cat de repede.In aceasta perioada,care in mod normal(din ce am auzit) dureaza1-2 luni iei salarul minim pe economie si deabia dupa aia poti incepe sa faci kilometri. Eu inca sunt in cautare dar pe unde am fost cam toata lumea mi-a spus acelasi lucru-fara experienta imi pare rau dar nu am timp sa te invat(vorbele patronilor) Trist dar adevarat. poate sunt eu ghinionist dar incerc in continuare - stii cum e-speranta moare ultima bafta in continuare
  7. Si ca "exemplu" voi incepe eu primul cu cea mai """"rea"""" firma dupa parerea unora. Dumagas. Am aplicat cu un CV pe site-ul lor si in aceeasi zi mau sunat de 2 ori.Prima oara m-a sunat un tip sa ma intrebe daca am experienta.I-am spus ca nu si mi-a zis ca din pacate nu ma poate ajuta.Dupa vreo 4 ore m-a sunat un alt tip care m-a intrebat daca sunt interesat de cursul pe care il fac ei. Oferta lor suna cam asa:te duci la Craiova , timp de 3-4 saptamani te instruiesc teoretic si practic(cel mai important si majoritatea orelor) , dupa aia dai o proba.Daca nu o treci pleci acasa sau il mai poti face odata(dar conditiile financiare sunt altele).Daca treci cursul te angajeaza la ei.In ce conditii,ce salariu si ce program nu stiu sa va spun pentru ca nu am intrebat. Cursul costa 800 de euro(nu stiu daca cu TVA sau fara) si nu trebuie sa platesti nimc la inceput-ti se opreste dupa ce te angajeaza timp de 2 ani(n-am socotit sa vada cam cat ar veni pe luna). Cazarea ti-o asigura intr-un camin de la un liceu(am inteles ca e destul de nasol) contra sumei de 150lei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(enorm pentru 3-4 saptamani) pe care trebuie sa-i achiti in maxim 2 saptamani de cand incepi cursul. In afara de asta iti mai trebuie bani pentru mancare si alte vicii.Cursurile sunt de luni pana vineri asa ca vineri dupa-amiaza poti pleca acasa si te intorci luni dimineata(cine sta pe aproape sau are bani ) Pentru cei interesati am sa postez azi sau maine numarul de telefon si numele persoanei de contact. Cam atat stiu despre aceasta firma si conditiile pentru soferii incepatori. Mai multe puteti citi in sectiunea dedicata Dumagas.(cititi cu atentie ca sunt anumite lucruri de retinut) Urmeaza sa ma interesez la Lazar si la Edy dar slabe sanse sa aflu ceva. Bafta tuturor
  8. Rugamintea care o am catre toti cei care vor citi si vor scrie pe acest forum:sa ramanem strict la subiectul din topic. In alta ordine de idei : de unde si cum poate un sofer incepator sa capete experienta pe tir. Sunt si eu in aceeasi situatie si dupa ce am citit tot forumul am ajuns la concluzia ca nu prea ai ce alege.Chiar daca sunt cateva afirmatii si sugestii despre anumite firme(dumagas,lazar, edy) acestea sunt prea sarace pentru a putea sa-ti faci o idee(exceptie la Dumagas-am vazut ca este un membru care a spus destul de multe despre aceasta firma). Pentru a putea sa ajutati(cei care au vechime in meserie sau nu) postati doar informatii sigure , verificate personal(pe propria piele eventual) pentru ca noi cei incepatori sa ne putem face o idee si sa stim la ce ne putem astepta de la viitorul angajator. Incercati va rog , pe cat posibil, sa nu deviem prea mult si sa nu umplem acest subiect cu prea multe inutilitati.Nu vreau sa ofensez pe nimeni sau sa supar dar tinand cont de titlul site-ului si al topicului cred ca ar fi de mare ajutor pentru toata lumea. Nu veniti ,va rog, cu exemple de genu "am auzit ca acolo se plateste prost,etc" In speranta ca acest topic isi va atinge scopul multumesc tuturor celor care vor raspunde sau macar vor incerca sa raspunda.
  9. stie cineva daca angajeaza soferi incepatori?(ceva gen dumagas) Sunt incepator si vreau sa ma apuc sa prind oleaca de experienta da parca nici la dumagas nu m-as duce. Parca-i prea de tot la ei.
  10. pentru cei interesati de cursul de la Dumagas sa stiti ca urmatoarea serie incepe pe 03.05.2010 la ora 14.00.Pe mine m-au sunat si m-au chemat. Inca nu m-am hotarat daca ma duc sau nu. Mi-au zis ca pretul cursului e de 800 de euro pe care ti-i opresc in primii 2 ani dar trebuie sa platesti cazarea la nu stiu ce camin si sa ai bani de mancare etc la tine.Cursul dureaza 3-4 saptamani si dupa aia cum ti-e norocul,poti sa prinzi masina in 3-4 zile sau mai mult.Despre salarizare n-am intrebat nimic pentru ca nu m-am hotarat daca ma duc sau nu.In cazul in care aflu mai multe va anunt.Daca vreti numarul persoanei care se ocupa de selectia pentru curs anuntati-ma si vi-l dau(nu-l am la indemana acu) Bafta tuturor
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.